Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Czy wszyscy muszą grać na euro? na pks się spokojnie mieści a ten format staje się coraz bardziej popularny. Przód wali z I3 15-16 ataków a tył nie ważne jaką broń by miał to ma 9 ataków, GW dużo kosztują ale czasem warto rozważyć czy nie warto mieć -4 do armour save i ranić większość na 2+

Zauważyłem, że wiele osób woli ITP zamiast stubborna na maneatersach.
Czy ktoś mógłby mi podać, dlaczego? Bo ja poza użyciem katapulty tomb kingów średnio mogę cokolwiek lepszego powiedzieć o ITP. A stubborn czasem jest nieoceniony.
Jakie są praktyczne zalety ITP?
Czy ktoś mógłby mi podać, dlaczego? Bo ja poza użyciem katapulty tomb kingów średnio mogę cokolwiek lepszego powiedzieć o ITP. A stubborn czasem jest nieoceniony.
Jakie są praktyczne zalety ITP?
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
D&D + zabicie 2 typów, strzał z katapy TK, śmierć kotka/gorgera, helena( ?), skaveńskie placki, Terror. Najczęściej oddział w scaucie może zostać zabezpieczony przed przykrą szarżą, a przed strzelaniem/ magią nie 

no to pomęczę Was jeszcze odrobinę.
Mając 2 magów, małego i dużego (na death), możemy wziąć 2 arkany. Zawsze z automatu wybierałem dispel, drugi różnie. No ale w oczy rzucają się 2 "ogrze" - hellhart i grut's sickle.
Grut na dużym magu śmierci potrafi doprowadzić przeciwka do rozstroju, bo jak ja rzucam czar na 3 kostkach, to przeciwnik rzucając na 3 najczęściej sporo ryzykuje. A jak rzuci na 4, to już nic więcej nie zdispeluje. No i czary jak "0" i "2" wychodzą na 2 kostkach, jak nie będzie jakiegoś pecha. Wtedy nawet stosunkowo kiepski rzut na magię w stylu 2+2 aż tak kiepski nie będzie.
Grut nabiera więcej sensu, jeśli w rozpisce są maneatersi z poison-sniper i pamiętają, żeby próbować zdjąć małego maga z dispell scrollem, bo przeciwnik nie powinien mieć dispela gdy znajdzie się w zasięgu 24 cali.
Za to hellhart - cóż, wyłącza magię przeciwnika jak wejdzie. Jednak rzadko będzie to 100%, częściej 5/6 lub 4/6.
Dlatego zastanawiam się, czy nie spróbować zrezygnować z dispela na rzecz połączenia hellharta i grut's sickle. Na papierze ma to sens, ale jak myślicie, w praktyce takie połączenie się sprawdzi?
zakładając, że gramy na 2000 i bierzemy bsb, więc duży i mały mag to już max bohaterów w rozpisce, mamy paru maneatersów z poison-sniper, wybralibyście:
1) dispel - hellhart
2) dispel - grut's
3) hellhart - grut's?
czy opcja 3 ma wogólę rację bytu - bez dispela?
Mając 2 magów, małego i dużego (na death), możemy wziąć 2 arkany. Zawsze z automatu wybierałem dispel, drugi różnie. No ale w oczy rzucają się 2 "ogrze" - hellhart i grut's sickle.
Grut na dużym magu śmierci potrafi doprowadzić przeciwka do rozstroju, bo jak ja rzucam czar na 3 kostkach, to przeciwnik rzucając na 3 najczęściej sporo ryzykuje. A jak rzuci na 4, to już nic więcej nie zdispeluje. No i czary jak "0" i "2" wychodzą na 2 kostkach, jak nie będzie jakiegoś pecha. Wtedy nawet stosunkowo kiepski rzut na magię w stylu 2+2 aż tak kiepski nie będzie.
Grut nabiera więcej sensu, jeśli w rozpisce są maneatersi z poison-sniper i pamiętają, żeby próbować zdjąć małego maga z dispell scrollem, bo przeciwnik nie powinien mieć dispela gdy znajdzie się w zasięgu 24 cali.
Za to hellhart - cóż, wyłącza magię przeciwnika jak wejdzie. Jednak rzadko będzie to 100%, częściej 5/6 lub 4/6.
Dlatego zastanawiam się, czy nie spróbować zrezygnować z dispela na rzecz połączenia hellharta i grut's sickle. Na papierze ma to sens, ale jak myślicie, w praktyce takie połączenie się sprawdzi?
zakładając, że gramy na 2000 i bierzemy bsb, więc duży i mały mag to już max bohaterów w rozpisce, mamy paru maneatersów z poison-sniper, wybralibyście:
1) dispel - hellhart
2) dispel - grut's
3) hellhart - grut's?
czy opcja 3 ma wogólę rację bytu - bez dispela?
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
IMO za dużo game breakerów. DS to żelazna rezerwa na ciężką chwilę. Mnie go brakuje zawsze jak gram bez niego.
Rozpiska na 800 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=41103
1 Firebelly @ 147.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire; 2ndWeapon
Ruby Ring of Ruin [25.0]
3 Ironguts @ 202.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard
Gleaming Pendant [5.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts Generał
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Total Army Cost: 799.0
Mam już ją ograną i te 2 mournfangów świetnie się sprawdzają.
Co ewentualnie byście zmienili? Generałem jest champion Irongutsów z LD8 (zasady turnieju).
1 Firebelly @ 147.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire; 2ndWeapon
Ruby Ring of Ruin [25.0]
3 Ironguts @ 202.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard
Gleaming Pendant [5.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts Generał
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Total Army Cost: 799.0
Mam już ją ograną i te 2 mournfangów świetnie się sprawdzają.
Co ewentualnie byście zmienili? Generałem jest champion Irongutsów z LD8 (zasady turnieju).
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
grałem zeszłym razem z identyczną rozpiską i o ile wtedy firbelly miał sens, bo za wysadzenie maga do warpa był darmowy Browar, to tym razem większego sensu on nie ma. Zmieniłbym go na bruisera z dyscypliną, a generałem mianował championa u Ironów. Reszta ok.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
Na format krakowskiego mastera:
1 * Bruiser @ 188.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Butcher @ 194.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour;FCG
Standard of Discipline [15.0],
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
7 Maneaters @ 454.0 Pts
Stubborn; Scouts; Additional Hand Weapon (x4); Great Weapon (x3); Heavy
Armour;FCG; Gleaming Pendant [5.0]
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Rospa naporowa. Maneaterzy wychodzą z flanki. baner powinien uodpornić ich przed panikami. Ustawieni 4/3.
Mornfangi flankami. Nie jestem przekonany co do 4 z dragonhide bannerem. Za duża kumulacja pkt w jednym oddziale.
Gutstar środkiem, koty odginają.
BSB trochę miękki ale korona musi być.
Jakieś uwagi?
1 * Bruiser @ 188.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Butcher @ 194.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour;FCG
Standard of Discipline [15.0],
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
7 Maneaters @ 454.0 Pts
Stubborn; Scouts; Additional Hand Weapon (x4); Great Weapon (x3); Heavy
Armour;FCG; Gleaming Pendant [5.0]
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Rospa naporowa. Maneaterzy wychodzą z flanki. baner powinien uodpornić ich przed panikami. Ustawieni 4/3.
Mornfangi flankami. Nie jestem przekonany co do 4 z dragonhide bannerem. Za duża kumulacja pkt w jednym oddziale.
Gutstar środkiem, koty odginają.
BSB trochę miękki ale korona musi być.
Jakieś uwagi?
Fajne 
Brakuje mi trochę działa, ale masz naprawdę ciekawy napór.

Brakuje mi trochę działa, ale masz naprawdę ciekawy napór.
Wisła Kraków.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
2 Mourny to jak najbardziej fajny oddział wsparcia. Wiadomo, od przodu w hordę się tym nie wbijemy, ale do czyszczenia mniejszych oddziałów lub wspomagania armii szarżami od flanki są mega.

ja dałbym BsB raczej z jakimś pancerzem ( na 2+ NP)
dałbym 5 ludojadów z (snajperka i zatrutymi ) i działko(bo w trudnych chwilach ratuje (jak trafisz na hydre to sie przyda ))
co do kawalerii to ja skłoniłbym się raczej ku 4 z smoczym sztandarem ale jak kto lubi
dałbym 5 ludojadów z (snajperka i zatrutymi ) i działko(bo w trudnych chwilach ratuje (jak trafisz na hydre to sie przyda ))
co do kawalerii to ja skłoniłbym się raczej ku 4 z smoczym sztandarem ale jak kto lubi

Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
1200 pkt pierwsza rozpiska:
butcher 2lvl scroll. 160pkt
butcher 2lvl serce 185pkt
8x ironguts fcg banner of swiftness 389
2x kawaleria heavy armor iron fist 140
2x kawaleria heavy armor iron fist 140
iron blaster 170
brakuje 15 pkt, jakieś pomysly? Zdejmując lvle z magów, banner i championa
mam do wykorzystania 110pkt, warto?
pozdrawiam
butcher 2lvl scroll. 160pkt
butcher 2lvl serce 185pkt
8x ironguts fcg banner of swiftness 389
2x kawaleria heavy armor iron fist 140
2x kawaleria heavy armor iron fist 140
iron blaster 170
brakuje 15 pkt, jakieś pomysly? Zdejmując lvle z magów, banner i championa
mam do wykorzystania 110pkt, warto?
pozdrawiam
Wywal jednego maga i wrzuć koniecznie bsb! 
Jedna oblana panika i dostajesz maskę.

Jedna oblana panika i dostajesz maskę.
Wisła Kraków.
BSB się przyda ,bardzo się przyda (daj mu jeszcze jakieś błyskotki i będzie git 

Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.
Nie starczy mu na błyskotki jeżeli będzie miał 2 lvl maga z Arcaną.Ale on i tak będzie stał w 2 szeregu.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2013, o 11:14 przez Robert.P, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

Lepszy goły bsb niż żaden:
1200 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Butcher @ 160.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Bruiser @ 138.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
7 Ironguts @ 389.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
2 Mournfang Cavalry @ 150.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
2 Mournfang @ [0.0] Pts
2 Mournfang Cavalry @ 150.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
2 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 17
Total Army Cost: 1199.0
Taką mam propozycję dla Ciebie, dziekanotr
1200 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Butcher @ 160.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Bruiser @ 138.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
7 Ironguts @ 389.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
2 Mournfang Cavalry @ 150.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
2 Mournfang @ [0.0] Pts
2 Mournfang Cavalry @ 150.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
2 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 17
Total Army Cost: 1199.0
Taką mam propozycję dla Ciebie, dziekanotr

Wisła Kraków.