Z czego wynika, że cały oddział po teleportacji musi znaleźć się w zasięgu działania Hand of Gork? Z opisu wynika, że tylko model, który pierwszy przestawiamy ma być w zasięgu a resztę do niego się dostawia (oczywiście z utrzymaniem formacji wyjściowej i ogólną w grze legalnością pozycji - 1", no impass, itp). Nie znalazłem zapisu, że reszta dostawianych modeli też ma być w zasięgu. Były jakieś uściślenia co do tego czy FAQ'i?paulinka17 pisze:Odnośnie teleportu: przenoś jeden model i dostawiaj oddział, chyba że wszystkie modele są w zasięgu 3D6/5D6 - wtedy możesz po prostu przenieść trej, tylko zachowaj formację.
Dlaczego Mad Max nie ma racji? Bo jak działasz zgodnie z instrukcją czyli najpierw jeden model a potem reszta do niego, to masz szanse część oddziału przenieść dalej niż suma rzutu 3D6/5D6.
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Re: Zapytania o zielone zasady
Ludzie weźcie się ogarnijcie. Wszyscy mówicie o tym samym tylko w inny sposób. Przestawiany model ma być w 3d6/5d6, reszta może przekroczyć ten zasięg. Paulinka dokładnie to napisał tak samo jak cała reszta. A dyskusja jak o cyckach
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
Heh, a no zorbiło sie małe zamieszanie :p
Czyli przy teleporcie NG z fanolami, teleportujemy jeden model NG i jeśli jest w odległości nie większej jak 8" to od razu wypuszcza wariatów?
OnG robi gąbke z mózgu XD Myslalem, że zapoznałem sie z zasadami Wh, a nie wiem NIIIIC!!!
"very meny" rules.... to "very meny"
Czyli przy teleporcie NG z fanolami, teleportujemy jeden model NG i jeśli jest w odległości nie większej jak 8" to od razu wypuszcza wariatów?
OnG robi gąbke z mózgu XD Myslalem, że zapoznałem sie z zasadami Wh, a nie wiem NIIIIC!!!
"very meny" rules.... to "very meny"
no widzisz
nocne gobosy jedzą grzyby i wiedzą wszystko dzięki temu
crazygandalf nie doczytał co paulinka napisał jakoś
rozmowa jak o cyckach to dobre
nocne gobosy jedzą grzyby i wiedzą wszystko dzięki temu
crazygandalf nie doczytał co paulinka napisał jakoś
rozmowa jak o cyckach to dobre
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Tu mamy taki smaczek. Jak teleportujesz NG z fanolami to musisz klocek zatrzymać gdy się zbliżysz na 8 cali do przeciwnika, wypuścić fanoli i możesz kontunuować teleport. Takie zapiski z faq.
"Q:Canaunit of Night Goblinsthat are concealing Fanatics be
placed any closer than 8" to an enemy using the Hand of Gork spell?
(p53/72)
A:Yes, though you must follow all the normal rules for
stopping to release the Fanatics from 8" away before you finish
your move."
"Q:Canaunit of Night Goblinsthat are concealing Fanatics be
placed any closer than 8" to an enemy using the Hand of Gork spell?
(p53/72)
A:Yes, though you must follow all the normal rules for
stopping to release the Fanatics from 8" away before you finish
your move."
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
Totalny debil pisał ten punkt faq akurat ale czego wymagać od gucio wiedzących.Słowian pisze:Tu mamy taki smaczek. Jak teleportujesz NG z fanolami to musisz klocek zatrzymać gdy się zbliżysz na 8 cali do przeciwnika, wypuścić fanoli i możesz kontunuować teleport. Takie zapiski z faq.
"Q:Canaunit of Night Goblinsthat are concealing Fanatics be
placed any closer than 8" to an enemy using the Hand of Gork spell?
(p53/72)
A:Yes, though you must follow all the normal rules for
stopping to release the Fanatics from 8" away before you finish
your move."
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Nie deklarujesz gdzie ma być tylko przesuwasz do osiągnięcia 8" od przeciwnika, wypuszczasz , i przesuwasz dalej.
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Ehhh... to przez te żarcie grzybów i oglądanie cycków w nocy nie zrozumiałem Paulinki. Jeszcze mnie MadMax zmylił swoją interpretacją. OK, sorry za zamieszanie. Mea culpa.misha pisze:no widzisz
nocne gobosy jedzą grzyby i wiedzą wszystko dzięki temu
crazygandalf nie doczytał co paulinka napisał jakoś
rozmowa jak o cyckach to dobre
@Grolshek
to nie teleport przecież tylko boska ręka gorka unosząca oddział i przenosząca go w inne miejsce, oczywiście grzyb jeden wie dlaczego gork akurat niesie oddział 8" nad ziemią, więc zawsze zahaczy o przeciwnika, no ale cóż
to nie teleport przecież tylko boska ręka gorka unosząca oddział i przenosząca go w inne miejsce, oczywiście grzyb jeden wie dlaczego gork akurat niesie oddział 8" nad ziemią, więc zawsze zahaczy o przeciwnika, no ale cóż
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
To FaQ to już chyba przegięcie. faq faqiem ale jako przeciwnik chyba bym się nie zgodził na takie "dopieszczenie" tHoG. Wychodzi na to, że posiadając 3 fanoli można rozbić 3 przystanki, puścic po jednym fanolu i dopiero ustawić sie w docelowym położeniu? Chyba, że trzeba cały 3'pak wypuścić na raz (nie pamietam dokladnie ich zasad)
Grolshek - jeśli poleciał na 8" to pownien wpaść. W końcu jak mamy 8 do wrogiego oddziału i rzycimy 8 to kontkat z podstawką będzie. No, chyba że zabraknie nam np 0,01 cala :p
Grolshek - jeśli poleciał na 8" to pownien wpaść. W końcu jak mamy 8 do wrogiego oddziału i rzycimy 8 to kontkat z podstawką będzie. No, chyba że zabraknie nam np 0,01 cala :p
Na 8' dochodzisz do oddziału przeciwnika ( jeżeli wypuszczasz po najkrótszej drodze). Zawsze wypuszczasz wszystkich na raz ( nie robimy 3 przystanków).
Zgadzam się że jest to niemożliwie głupie, nielogiczne i bardzo komplikujące sprawę ( puszczanie fanatyków gdy przelatują nad impasem, itp ). Ale z drugiej strony było niesamowicie mocne puszczenie 3 fanatyków przez całą armię wroga
Zgadzam się że jest to niemożliwie głupie, nielogiczne i bardzo komplikujące sprawę ( puszczanie fanatyków gdy przelatują nad impasem, itp ). Ale z drugiej strony było niesamowicie mocne puszczenie 3 fanatyków przez całą armię wroga
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
Mieliśmy puszczanie 2x3 fanatyków przez armię wroga i +200 pkt. na euro i jakoś szału nie było. Uczyło za to przeciwników mądrzejszego rozstawiania oddziałów żeby fanole nie śmigały po całej armii.Słowian pisze:Na 8' dochodzisz do oddziału przeciwnika ( jeżeli wypuszczasz po najkrótszej drodze). Zawsze wypuszczasz wszystkich na raz ( nie robimy 3 przystanków).
Zgadzam się że jest to niemożliwie głupie, nielogiczne i bardzo komplikujące sprawę ( puszczanie fanatyków gdy przelatują nad impasem, itp ). Ale z drugiej strony było niesamowicie mocne puszczenie 3 fanatyków przez całą armię wroga
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Przesadzacie z mocą takiego zagrania.
Od strony zasad wszystko opisałem i wygląda to ładnie. Imho najlepszy sposób na rozegranie takiej sytuacji jest przedstawiony w faq, no może poza możliwością wypuszczenia fanatyków z tej części oddziału która nie jest przenoszona
Od strony taktyki to jak uda się coś takiego odpalić i nawet przeciwnik dostanie 3 fanatyków na twarz to i tak nie wygrywa to gry i nie ma co płakać.
Parę gier już czekałem na sytuację gdzie bym mógł to zastosować (od stycznia jakoś) i z tego co kojarzę raz tylko się złożyło że miałem teleport, wilki i nocniki z fanatykami blisko przeciwnika i w zasięgu szamana tak że mogłem tak się poustawiać wilkami i nocnikami by przenieść nocniki nad wagonem wilków by wypuścić fanatyków na twarz i wylądować w sensownym miejscu na flance przeciwnika. To nie jest takie proste i woundów to też tak dużo znowu nie wypłaci.
Zresztą to nie temat z taktyką tylko zasadowy a obojętne czy ten Faq jest głupi czy nie to wyjaśnia sprawę zasad mniej więcej (jakkolwiek by to głupio nie wyglądało).
Od strony zasad wszystko opisałem i wygląda to ładnie. Imho najlepszy sposób na rozegranie takiej sytuacji jest przedstawiony w faq, no może poza możliwością wypuszczenia fanatyków z tej części oddziału która nie jest przenoszona
Od strony taktyki to jak uda się coś takiego odpalić i nawet przeciwnik dostanie 3 fanatyków na twarz to i tak nie wygrywa to gry i nie ma co płakać.
Parę gier już czekałem na sytuację gdzie bym mógł to zastosować (od stycznia jakoś) i z tego co kojarzę raz tylko się złożyło że miałem teleport, wilki i nocniki z fanatykami blisko przeciwnika i w zasięgu szamana tak że mogłem tak się poustawiać wilkami i nocnikami by przenieść nocniki nad wagonem wilków by wypuścić fanatyków na twarz i wylądować w sensownym miejscu na flance przeciwnika. To nie jest takie proste i woundów to też tak dużo znowu nie wypłaci.
Zresztą to nie temat z taktyką tylko zasadowy a obojętne czy ten Faq jest głupi czy nie to wyjaśnia sprawę zasad mniej więcej (jakkolwiek by to głupio nie wyglądało).
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
Też uważam, że nie powinno się ustawiać gry pod tą konkretną taktyke, ale jak już wpadnie nam w ręce łapa Gorka to można urozmaicić sobie rozgrywkę
Szkoda, że "większa" ręka nie pozwala na przemieszczenie np k3 oddziałów ^^
Jeszcze raz podziękował wszytskim za rozwianie wątpliwości!
Udanego weekend'u ewrybady :]
Szkoda, że "większa" ręka nie pozwala na przemieszczenie np k3 oddziałów ^^
Jeszcze raz podziękował wszytskim za rozwianie wątpliwości!
Udanego weekend'u ewrybady :]
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Co z punktu widzenia właściciela jednostki bardziej się opłaca jako podstawka pod doom diver'a ?
a) chariotowa
b) okrągła 60mm
a) chariotowa
b) okrągła 60mm
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
ręcznie zrobiona 45-50mm x 60 mm albo względnie okrągłą 60mm, rydwanowa to deko przesadzasz, sam siebie wystawiasz na ostrzał, Doom Diver ne ma 10 cm długości...
rzut maszyny na płaszczyznę ma się zmieścić, załogę ignorujesz
rzut maszyny na płaszczyznę ma się zmieścić, załogę ignorujesz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A