WE vs DWARFS
Moderator: Gremlin
ale offtop się zrobił
A tak pozatym to zauważyłem, że nas bolą dość mocno organki i ew. płonący bolec wzmocniony inżynierem jak mamy warzywko, tudzież jego mniejszych kompanów-treekiny. CZy coś jeszcze was boli??
Myślę że kusznicy jeszcze są dosyć wkurzający, ale trudno mi powiedzieć, bo zawszegrałem przeciwko strzelbom i dawali radę łucznicy (na wiadomych zasadach, oczywiście ).
Zmierzam do tego, że chyba krasie mają lekko przerąbane grając z leśniakami co?
A tak pozatym to zauważyłem, że nas bolą dość mocno organki i ew. płonący bolec wzmocniony inżynierem jak mamy warzywko, tudzież jego mniejszych kompanów-treekiny. CZy coś jeszcze was boli??
Myślę że kusznicy jeszcze są dosyć wkurzający, ale trudno mi powiedzieć, bo zawszegrałem przeciwko strzelbom i dawali radę łucznicy (na wiadomych zasadach, oczywiście ).
Zmierzam do tego, że chyba krasie mają lekko przerąbane grając z leśniakami co?
Na małe pkt krasie mają pod górkę - wiadomo, przede wszystkim przez to, że wygląd niemal całej bitwy zależy od WE - pójdziemy do przodu na wymianę ciosów - oki, będziemy się strzelać - oki, będziemy się kitrać - oki. Krasie na to wielkiego wpływu nie mają, poza oczywistym - nastawiliśmy się na strzelanie i je przegrywamy mocno to trzeba się ruszyć, polecieliśmy na maksa i dostaliśmy w łeb (bardzo prawdopodobne) reorganizacja i do lasu
Natomiast na duże pkt. to już może być różnie przez kowadło.
Piotras - widzę, że ranga pasuje do usposobienia
Natomiast na duże pkt. to już może być różnie przez kowadło.
Piotras - widzę, że ranga pasuje do usposobienia
Chuck Norris i pięści przy wałowaniu
To są szczegóły jużUrban pisze:Chuck Norris nie wałuje!! On zna zasady lepiej niż Rolebook!!ksch pisze:Chuck Norris i pięści przy wałowaniu
@ Ksch: ja po prostu sam nie lubie wałować i baardzo nie lubie jak ktoś wałuje, a jakbym się jeszcze dowiedział, że ktoś mi wała jakoś "wcisnął" to bym sie nieźle zdenerwował (bo po to są zasady żeby ich przestrzegać).
A kto to ten Rulebook?Urban pisze:On zna zasady lepiej niż Rolebook!!
Jak dobrze ustawiasz skirmish to katapka ssie. Bolą kusznicy i organki
uwierz mi...najbardziej bolą nas wardancerzy w naszym lesie..szczegolnie z BSB i caddym albo 2ma...uwierz mi 10 na kostce i strzałka odpowiednia się zdarza...Piotras pisze:Generalnie najwięcej modeli boli od katapy w łucznikach Tak praktycznie rzecz biorąc... I tyle
tak tak wiem mój błąd...ale wybór prosty mag w baletnicach albo przy czystym stole...
Ja nie gram za dużo z dwarfami, ale co do katapult to mam doświadczenie paskudne z TK (z którymi to grywam kilka razy w miesiącu).
Nauczyły mnie jednego tombkingowe klopy - chowaj drzewce! zawsze!
dwarfy też mogą strzelać magicznie i płonąco, a to boli strasznie jak niknie prawie 300 pkt w pierwszej turze już...
Nauczyły mnie jednego tombkingowe klopy - chowaj drzewce! zawsze!
dwarfy też mogą strzelać magicznie i płonąco, a to boli strasznie jak niknie prawie 300 pkt w pierwszej turze już...
Znaczy wiadomo, że dobrze dorzucona katapa może zmasakrować niemal każdy nasz oddział, ale tu właśnie chodzi o ten brak pewności.
MAM KOMBOSA NA DWARFY
np. na 1500 bierzemy z bohaterów między innymi Wardancer noble z teleportem teleportujemy się z lasu do lasu i przy dobrym ustawieniu terenu jesteśmy za przeciwnikiem który nie wie co ma z tym zrobić czy się odwrócić czy olać a w tym czasie kiedy jest zamieszanie podjechać maksymalnie Wildami tzw taktyką "na p@*ę do przodu!" a w następnej turze zaszarzować Wildami i WD taniec KB oczywiście jeszcze jako rare polecam Wayów
PS sam tego wyprobuje i powiem co wyjdzie myśle że to dobry pomysł
np. na 1500 bierzemy z bohaterów między innymi Wardancer noble z teleportem teleportujemy się z lasu do lasu i przy dobrym ustawieniu terenu jesteśmy za przeciwnikiem który nie wie co ma z tym zrobić czy się odwrócić czy olać a w tym czasie kiedy jest zamieszanie podjechać maksymalnie Wildami tzw taktyką "na p@*ę do przodu!" a w następnej turze zaszarzować Wildami i WD taniec KB oczywiście jeszcze jako rare polecam Wayów
PS sam tego wyprobuje i powiem co wyjdzie myśle że to dobry pomysł
sam powiem
jest to jakis pomysl lecz jezeli lecisz na pale wr .i co oni sa niesmiertelni na cala ture chyba ze sie lecisz tak dalego ze wychodzisz wszytkim maszynom z los i omijasz thunderersow.lecz jest to trudne gdyz wiekszasc defensow jak sie wystawia to za ich modelami jest juz tylko wielka przepasc a tam nawet wood elfy nie maja dostepu
lepiej grac tak ze sie bieze hode zdejmuje organy lub katapulte screenujesz sie dryadami one przyjmuja ostrzal a za nimi wr wd i jeszcze wiecej dryad
jak sie gra z dwarfami wystarczy zdjac maszyny spolowic klocek i wejsc w posiadanie 3 cwiartek ktorych krasnale nie sa w stanie kontrolowac
lucznikow sie malo oplaca gdyz nie sa zbyt silni przeciwko kusnikom z tafem 4 i 5 save i jeszcze jest mniejsza szansa na panike aczkolwiek zawse zajma cwiartki
waywatchersi sa skuteczni bo maja mozliwosc szarzy w 1 turze w jakis oddzial od boku a jak sie zablokuje thuderesow lub kusznikow to do przybycia posilkow juz sie uwalniaja z walko i moga mknac po kolejna cwiatke
rozpa na turniej ktora powinna dobrze grac z dwarfami na 1500
alter noble 156
hoda hoth light armor shield great weopen
normalnie mam maga generala bo nie sajudeje sie na armie a wiec mozna wymienic cos na herosa to 140 pkt
3x10 gg muzyk
3x8 dryads
5xwildzi
banner
warbanner
5xwildzi
8xwardancer muzyk
6xww z shadow sentinelem
kurde chyba za bardzo sie rozpisalem
jest to jakis pomysl lecz jezeli lecisz na pale wr .i co oni sa niesmiertelni na cala ture chyba ze sie lecisz tak dalego ze wychodzisz wszytkim maszynom z los i omijasz thunderersow.lecz jest to trudne gdyz wiekszasc defensow jak sie wystawia to za ich modelami jest juz tylko wielka przepasc a tam nawet wood elfy nie maja dostepu
lepiej grac tak ze sie bieze hode zdejmuje organy lub katapulte screenujesz sie dryadami one przyjmuja ostrzal a za nimi wr wd i jeszcze wiecej dryad
jak sie gra z dwarfami wystarczy zdjac maszyny spolowic klocek i wejsc w posiadanie 3 cwiartek ktorych krasnale nie sa w stanie kontrolowac
lucznikow sie malo oplaca gdyz nie sa zbyt silni przeciwko kusnikom z tafem 4 i 5 save i jeszcze jest mniejsza szansa na panike aczkolwiek zawse zajma cwiartki
waywatchersi sa skuteczni bo maja mozliwosc szarzy w 1 turze w jakis oddzial od boku a jak sie zablokuje thuderesow lub kusznikow to do przybycia posilkow juz sie uwalniaja z walko i moga mknac po kolejna cwiatke
rozpa na turniej ktora powinna dobrze grac z dwarfami na 1500
alter noble 156
hoda hoth light armor shield great weopen
normalnie mam maga generala bo nie sajudeje sie na armie a wiec mozna wymienic cos na herosa to 140 pkt
3x10 gg muzyk
3x8 dryads
5xwildzi
banner
warbanner
5xwildzi
8xwardancer muzyk
6xww z shadow sentinelem
kurde chyba za bardzo sie rozpisalem