jak łuki to tylko do konnych marud, piechciarze mogliby mieć skirmish i wszystko gittrikk pisze:Widzisz, ale prawda jest taka, ze mozesz go nie uznawać i nie wystawiać
ja natomiast fasty z shortbowami i luki na marudach chetnie bym widzial
chaos mono
Moderator: JarekK
Re: chaos mono
Jest moc
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
żyraFFa pisze:jak łuki to tylko do konnych marud, piechciarze mogliby mieć skirmish i wszystko gittrikk pisze:Widzisz, ale prawda jest taka, ze mozesz go nie uznawać i nie wystawiać
ja natomiast fasty z shortbowami i luki na marudach chetnie bym widzial
jak tak bardzo chcecie mieć hunów w swojej armii to weście letkką kawalerie z DoW... problemu nie widze, nawet daje wam że może się liczyć jako core
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
pytanie o ulobionego boga... tak z ciekawości, kto kim lubi grać i dlaczego
osobiście lubię grać khorne, bo ma pancernych herosów i silnych, a frenzy na jednostkach to sama bajka
drugim mym ulubieńcem jest slaanesh ( ostatnio nawet bardziej niż khorn ), bo herosi są zwinni i niestandardowa magia, a jednostki są bardzo spokojne
wiem że to dwa przeciwieństwa ale niema jak dwaj bogowie którzy rywalizują w walcw w wręcz, finezja oraz gracja vs brutalność oraz nieokiełznanie
osobiście lubię grać khorne, bo ma pancernych herosów i silnych, a frenzy na jednostkach to sama bajka
drugim mym ulubieńcem jest slaanesh ( ostatnio nawet bardziej niż khorn ), bo herosi są zwinni i niestandardowa magia, a jednostki są bardzo spokojne
wiem że to dwa przeciwieństwa ale niema jak dwaj bogowie którzy rywalizują w walcw w wręcz, finezja oraz gracja vs brutalność oraz nieokiełznanie
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Nurgle i Tzeentch.....zdecydowanie
Lubię ich magię,a mobilny Mag na dysku lub oddzialik Nurglowskich łoriorów z BOR to jest to
A mięcho armatnie to albo Slaanesh albo Khorne
Lubię ich magię,a mobilny Mag na dysku lub oddzialik Nurglowskich łoriorów z BOR to jest to
A mięcho armatnie to albo Slaanesh albo Khorne
Khorne odpada bo lubię sam rządzić swoimi jednostkami...
Slaanesz za bo lubię przewidywalną armię...
Tzeentch zbyt losowy...
Nurgle po erracie za drogi w stosunku do możliwości...
Małe spostrzeżenie: errata i faq warriorów zabierają plusy i tak słabej armii mortali; faq i errata lizaków dodała wyłącznie boosty i tak mocnej armii... BRAWO...
Slaanesz za bo lubię przewidywalną armię...
Tzeentch zbyt losowy...
Nurgle po erracie za drogi w stosunku do możliwości...
Małe spostrzeżenie: errata i faq warriorów zabierają plusy i tak słabej armii mortali; faq i errata lizaków dodała wyłącznie boosty i tak mocnej armii... BRAWO...
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1231
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
1. nie nazwałbym Nurgla uniwersalnym, na wielu przeciwników i niektóre rodzaje ataków kompletnie nie działa;żyraFFa pisze:1. nurgle - najbardziej uniwersalny, choć drogi
2. tzeentch - ward save porządany, kiedy walczysz z imperialna artylerią
3. slaanesh - spokój z psychą i tani
3. khorne - frenzy fajne, ale z banneru lepsze
2. to Tzeentch jest uniwersalny - działa na wszystko, nie tylko na imperialną artylerię
3. Slaanesh to rewelka za śmieszną cenę, zbawienie dla elitarnej armii jaką są WoCh - nie boimy się, że elita nam ucieknie od głupiego testu psychologicznego;
4. No tak, tylko że jest tylko 1 taki banner. Ogólnie z frenzy to co kto lubi, ja wolę unikać, choć jest kuszące szczególnie odkąd mounty też mają bonusowy atak.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Ja uwielbiam Nurgla za klimat i magię. Slanesza za spokój w psychologii i szybkiego rumaka dla bohatera. Tzeentcha za dysk i za warda. Korna mam tylko jeden model w armii i jest to BSB na juggerze generalnie nie lubię tego boga. W armii zazwyczaj mam dwóch bogów Nurgla i Slanesza
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tak to już jest z papa nurgle, nie wszystkim podoła ale moim zdaniem wart tych pkt. niechodzi tylko o magię która jest najlepsza w WoCh, ale daje dużo bonusów, w strzelanu po za armatami i katapultami, w CC większość bochaterów wtrafia maga czy warriora na 4+, jednostki z WS3 wtrafiają nas na 5+, dobry do maruderów jako klocek (shield, LA, FCG ) przyjmuje dragon prinsów na klate czy black guardów a kosztują 170, spawn z markiem może spokojnie przetrzymać bretońską lance realmów, nasz fast za 120pkt który ma throw axe, flail, light armour, jedzie więcej mięsa niż większość mięsa jego, jedyna słabość że jest nas mało i nie mamy zabardzo odpowiedzi na fear jako piechota, chyba że wszystkich herosów powrzucamy na tron, minus tej taktyki że gościu jest troche przywiązany do tego regimentu, dalej uważam że jest rewelacyjny, no i klimat klimat, magowie którzy są prawdziwymi "znachorami" czy kapłanami w chaosie, chłopaki cieszą się każdą chwilą życja i śmierci, niema jak stęchły podmuch wiatru o poranku, chyba wruce do "papy"Temple Guard pisze:1. nie nazwałbym Nurgla uniwersalnym, na wielu przeciwników i niektóre rodzaje ataków kompletnie nie działa;żyraFFa pisze:1. nurgle - najbardziej uniwersalny, choć drogi
\ /
Albo kolejnym wrzodem
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
1.
2.
plus - klimat
duży plus - będzie cię dużo jak na WoCh
plus - fajny klimat
reszta to chyba minusy
tak troche nieklimatycznieDelight pisze:Slaanesh + mag/magowie nurgla.
2.
Ciekawy pomysł:Chaos_Warrior pisze:Ja tam zamierzam grać WoCh - Undivided... Pewnie zaraz będą komentarze, to plewna armia będze itp. Lecz mi się taki klimat podoba więc taka armia i już
plus - klimat
duży plus - będzie cię dużo jak na WoCh
plus - fajny klimat
reszta to chyba minusy
Jest moc
Każde łączenie bogów jest nieklimatyczne, no może poza wielkimi krucjatami.żyraFFa pisze:1.tak troche nieklimatycznieDelight pisze:Slaanesh + mag/magowie nurgla.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Ała i tyle powiemFajnie że są osoby którym również się podoba WoCh Undivied, lecz czy będzie mnie dużo? Skoro opieram armię na wojownikach, rycerzach itp + totalne zero magii... Klimat taki mi odpowiada po prostu
Panowie,Mono Chaos przeminął,nie da się teraz zrobić sensownego Mono-goda w Wochu-u......
To jest smutne,ale niestety prawdziwe.
Bez magii baty zbierzesz i tyle. Caddy musi być. Ale duży plus za klimat, bo tego na stołach brakuje!Chaos_Warrior pisze:Fajnie że są osoby którym również się podoba WoCh Undivied, lecz czy będzie mnie dużo? Skoro opieram armię na wojownikach, rycerzach itp + totalne zero magii... Klimat taki mi odpowiada po prostu
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole