chaos mono

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

chaos mono

Post autor: Khuman »

Witam, chciałbym przestawić swoje poglądy na temat graniem chaosem jednego boga, mam nadzieje że wam to się przyda :) , podkreślam jednak że to co pisze opieram o własne doświadczenia, dodatkowe utrudnienie to to, że większości była wykorzystywana grą na piechocie.

Tzeench:

Mark ten jest rewelacyjny na Bohaterach niemość że daje Warda na 6+ ( co czasem ratuje dupę ) to z nie dokońca przydatnych przedmiotów robią się całkiem sprawne np.: talisman of protection czy colar of korne, dodatkowo każdy nasz mag ma +1 do casta z skull of catam robią niesamowity rzeczy, co czar to wejdzie dodatkowo z niezłą wartością, dodatkowym bonusem herosów tzeencha jest to że mogą latać na dyskach co daje dużą mobilno, czy też uciekanie magami albo utrudnanie marszu.

Czary są optymalne, 1 podstawa czasem można się zdziwić co wyrabia, 2 jest dziwna, dobry na skaveny, gobliny, VC, TK czy BoCh, 3 rzuca się jak niema co się zrobić, 4 czasem się sprawdza ale przy obecnej mecie żadko, 5 wiem że nie korzystacie z tego w ogóle, bo większość gra na kawie ale na piechocie jest to niesamowity czar, każdy chce te 100vp. ale zabić go to nie takie proste, dodatkowo ma 6+ dla utrudnienia, 6 każdy wie?

Na jednostkach, właściwie sprawdza się na: maruderach piechotnych z GW, knight’ach, warrior’ach, chosenach z blast standar, warshrine, u chosen’ów dodatkowo jeśli ma się chempiona plus favored of the god’s i 1 warshrine. Na pozostałych regimentach wydaje się zbyt drogi.

Slaanesh:

Wielkim bonusem u tej armii to: dużo więcej oddziałów niż w innych, herosi są podobnie jak u tzeencha bardzo mobilni dzięki steed of slaanesh za nieco wyższą cenę, dodatkowym plusem jest to że można wsadzić ich do regimentu, a nie wystawiać się na ostrzał.

Czary wydają się mało konkretne, 1 pociski w których boli ta niska siła (3), pomocne przy Fastach czy letkiej klockach piechoty, 2 wspaniała obszarówka, można kombinować z giftem i BSB co dają w sumie -2 do LD, 3 frenzy, większości rzucałem to na siebie niż na przeciwnika jednostki, ale ładnie się tym czarem wyciąga różne rzeczy, 4 jedyny wada to że nie działa na ITP, 5 bardzo ciekawy czar mało wykorzystywany a zdaża się że LD 10 to zamało na zdanie testu, 6 bardzo fajnutki czar, test T i W bez żadnej ochrony.

Jednostki są odporne na wszelakie testy psychologii po za break test’em , z połączeniem banner of the god’s daje niesamowitą, mobilność i wytrzymałość, można dawać go wszędzie, jakieś fajne powiązana widzie z rydwanem albo na spawn’a czy giganta, w ostatnich przykładach daje to ASF.

Nurgle:

Grogi, to co się na samym początku rzuca w oczy, po erracie nie aż taki wspaniały, ale dalej daje rade, co do herosów walczących można złożyć ziomków do niezłego wymiatania i niesamowicie odpornych np.: lord na smoku nie dość że łucznicy nie mają bonusu za LT to ziomek na mim który może być w trafiany z WS 5 na 5+ ( chaos rune sword ), niestety nie mają żadnego fajnego potworka do jeżdżenia, 6A z PA fajne jest ale na piechotę niż na kawalerie, czasem wolałem daeamonic steed’a niż na tronie, czarodzieje też dostają duży bonus bo walce trudno go w trafić bo mają 5WS, a można mieć 6WS (powyszy przedmiot).

Czary, najczęściej używany lore w tym chaosie, 1 spierka, tego czego boją się wszyscy, 2 regenka, nie mam więcej pytań, 3 dobra jak się gra przeciw bretce czy też nie ma się innych czarów do rzucenia zawsze coś się zabije ( a przy okazji można potrzwiczyć zanim się strzeli z helki { nie używam jej } ), 4 kawaleria, ciężka piechota, i monstery które nie latają, chować się, 5 jak ma się więcej niż ª w armi robi się ciekawie, 6 uważam że jest lepsza od 6 tzeench’a, no tak niema żadnych pocisków, ale to można szybko nadrobić book of secret albo banner of rath.

Drogi, drogi, za drogi, bardzo drogi… przydaty generalnie wszędzie, maruderów konnych można zrobić na fajnego fast który będzie ściągał inne a sam jest bardzo odporny na inne strzelanie, maruderów piechotnych robimy na mały klocek przytrzymujący, warrior’sach i innych ciężkich jednostkach, przydatny aby inni herosi w trafiali na 4+, spawn może przytrzymać jakąś małą 5 konnicy, czy klocek z WS 4… nie ma odporności na fear’a, no i jest cię malutko

Korne:

Herosi miażdżą innych, minimalny SV na 0 ( nie opłaca się nie kupić im jaggera ), chen de cho do przodu, niemowie o kombinacjach broni czy zbroi bo każda jest dobra, chodź warto mieć coś przeciw KB,a na dużą siłę nie da się za bardzo coś więcej zaradzić. czasem głupio się robi jak ruszasz się i potem... oddajesz ture przeciwnikowi, bo ni strzelania ni magii... niestety trzeba mieć jakiś magów do trzymania scroli, czemu DD nie dają chociaż tylko herosi...

Magia… dispel, jedyny słuszny „czar”

Jednostki… jeśli gram khornem, to tylko tu wystawiam tak popularne psy ( trzymają klimat w tej armii ) czy miej popularnych odrzuconych ( w standardzie mają frenzy czy nie są khornowi ), jeśli masz tak dużo jednostek z frenzy i tak dużo piesków ( min. 5x4 ), nie jest to aż tak przeszkadzające, a na pewno fazę ruchu będzie się miało opanowaną do perfekcji, Mark pasuje na każdą jednostka, od maruderów z GW przez rydwan do spawn’a dochodząc, nawet warshrain już zaczyna być w miarę przydatny po za blessem.

Bezbożny chaos…

To co mało próbowało… nic specjalnego, nie da się za bardzo grać na piechocie w takiej wersji, klepaczy niewystawia się po za BSB, magowie mali są w tej edycji ukróceni o jeden ale jak przydatny lore of shadow… ale jest Cię dużo, dużo, za dużo jak na chaos

Wypowiecie się jeśli macie inne doświadczenia albo coś…

Pozdrawiam :D

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

kuman pisze:Wypowiecie się jeśli macie inne doświadczenia albo coś…
1. Ciężko się gra na 1 bogu. Moim zdaniem MUSI być co najmniej 2 :)

Na wstępie odrazu napisze że głównym Markiem na którym gram jest Slaanesh (Baaaardzo przetestowany przeze mnie). Mogę być stronniczy ;)

pozwolę sobie nie dzielić na bogów a na poszczególne jednostki oraz opisać jak ja na tym gram. (Wymieniam jednostki które są moim zdaniem są grywalne - reszte olewam :))

Moje spostrzeżenia:
Maruderzy na piechote:
+ Mark slaanesha:
Idealni do trzymania w nich magów: Nie uciekną od paniki, tani zapychacz CORE.
+Mark tzeencha/Nurgla
Co byś nie chciał i tak ich wystrzelają szkoda marnować punkty na taką jednostkę!
+Khorne
Mark tak niefajny na piechocie że aż strach. Chyba że masz dużo psów. Baaaardzo dużo psów. Dlaczego? Z M4 głupie charpie będą cię ciągały po stole i ustawiały jak chcą (palisz szarże i idziesz 4 cale, i znowu, i znowu...tego anwet atakować nie trzeba- byle fast za śmieszne punkty się tym zajmie.... bez sensu!)
Warriors:
Za drodzy. Dla klimatu. W moim przypadku dobrze w miare się spisywali z tarczą, halabardą, markiem tzeencha i blasted standarem. Kosztują 1/3 armii i mają M4. Idą i idą i idą....... Połowa dojdzie jak przeciwnik strzela - bo takie darmowe punkty to fajna sprawa dla niego.
Maruderzy na konikach:
+Slaanesh:
Fajne- tanie jak spadnie od salwy/czaru to punktów nie żal. Z muzykiem i spearem/siekierką. To fast- ma odginać szarże i osłaniać Ciężkich.
+Nurgle/Tzeench
Jeżeli mamy za dużo punktów (taki żarcik WoCH'owy na rozluźnienie;)) To możemy dać im tego marka i liczyć że nie padną od pierwszej salwy łuczników- tylko od drugiej.
+Khorne
Grałem na nich + flaile. I tak padną od strzelania. Jak nie padną od strzelania i mamy mega szczęście to nawet coś zabiją. Ale jak to "coś" przestoji... to w następnej turze padną (np: w walce z ghoulami). W zasadzie do flankowania idealni... ale mi szkoda punktów na coś co spada tak szybko.
Kawaleria:
+Slaanesh
10 pkt które zagwarantuje że szarża na TERROR będzie miała 100% powodzenia. (Jeszcze pamiętam te oblane testy na stegadona.. o matko boska aż się po nocach śni). Wystawiam ich po 5 ze sztandarem po 3 oddziały.
+Nurgle
Jest OK. 6 bez sztandaru: Oddział specjalny mający za zadanie kosić wszystko co strzela. Sprawdza się i spłaca nawet przy demonowych flamerach.
+Tzeench
nie gram na tym. Nie wypowiem się. MOżna kombinować z blasted standarem - ale ja nie lubię trzymać tylu punktów w jednym miejscu.
+Khorne
Piątki bez sztandaru dobrze osłaniane przez psy już w 2 turze są w combacie. Nie wiem co jest w stanie to przetrzymać.
Ale trzeba uważać na fasty i czy inne odginacze.
Dragon Ogry:
bez marka -- Krajalnica do smoków/kawalerii/nawet herosów.
Ogry:
Fajnie ze chociaż im można dać marka
Sprawdzają się w 4 z GW i dowolnym markiem w zasadzie. Rzadko na nich jednak gram jako "kawalerzysta".
rary wedle uznania ;)

Dlaczego podobają mi się Slaaneshowi bohaterowie?
Główna zaleta to szarża na 20" oraz możliwość wejścia do oddziału co skutecznie chroni ich przed strzelaniem.
Dlaczego podobają mi się Khornowi bohaterowie?
Bo jak dojadą to zmielą :)
Dlaczego podobają mi się Nurglowi bohaterowie?
Dlatego ze są super magami :twisted:
Dlaczego podobają mi się Tzeenchowi bohaterowie?
Ponieważ mag latacz z enchanted shieldem i oczkiem tzeencha pięknie czaruje, hamuje(marsze) i krzyczy:) No i ciężko go zdjąć od strzału więc może sobie na tym dyszczku pomykać.

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Też uważam, że gra na jednym bogu nie ma większego sensu, a już na pewno gra na samym khornie.
Konne marudy khorna to fajna sprawa, bo z WS4 i flailami mogą coś tam namieszać i żadne wrogie fasty im nie straszne.
Jeśli już wystawiać warriorów to chyba tylko nurgla, dłużej przeżyją.
Rycerze i Nurgla i Khorna i Slanesha to dobry wybór. A co do bohaterów to szkoda, że khornowi nie dają +1DP.

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

Wiecie.. jak porównuję przedmioty z Armybooka z 6 i 7 edycji to mi się płakać chce ;(

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Delight pisze:
kuman pisze:Wypowiecie się jeśli macie inne doświadczenia albo coś…
1. Ciężko się gra na 1 bogu. Moim zdaniem MUSI być co najmniej 2 :)

ehh... klimat do was nie przemawia rozumiem, bo jak się przecież widzi takie fajowe komba tu i tu i tam, po co tak(?)

nic nowego nie powiedzialeś, sandardy grania tą armiią, a chciałem stwożyć ten temat aby gracze wypowadali się o granu jedmym bogiem... drążenie wiąż jednego już mie znudziło, ba zmączyło, i jest poruszane we wszystkich podtematach WoCh...

na temat Panowie...

ps.: Proszę.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jedyna według mnie opcja na jednym bogu to Slaanesh: na 1650 pkt. który ostatnio bardzo mi podszedł dwóch magów bezmarkowych, klepacz na steedzie, piesze marudy do trzymania piechotnego maga, konne dla konnego maga, 2x najci, dragony i działko. Wszystko jest Slaanesh lub no name nie ma problemu z mieszaniem bogów...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ostatnio gram tylko khornem... ostatnio na 1350 pkt. testowałem piechote masową marudersów... miałem 5x 20x marudersów z GW 5x 5x psów, hero klepacz, BSB z banner of the god's... co prawda grałem przeciw krasiom ale czuje się moc jak idzie się taką chałastrą :D skończyło się jakoś 16 albo 15 dla krwawego boga :twisted: zastanawiam się nad taką rospą na 2250 8)

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

To weź przynajmniej dwóch nomarkowych caddych.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ANtY pisze:To weź przynajmniej dwóch nomarkowych caddych.
na większe pkt. to tak ( troszke nie wyobrażam sobie z 2DD ), a na takie małemwydaje mi się nie aż tak potrzebne... ale ten banner jest świetny, musiałem wyszarżować hero klepaczem na wielki klocek, tych ziomków ze stubornem, a BSB na organki tak by potem w thundersach się zatrzymał... tak spęcziłem 3 tury ( 6 tur walk ) kączając klocek, a BSB utknoł w tych strzelacz ( modliłemsię by mordował długo ) aby gienek przegrywając CR nie zwiał bo był w 6" bannerku, dość ciekawe kombo 2 ziomków prawie nie do zaklepania ze stubornem, pewnie slaaneshowcy by byli lepsi ;)

na większe pkt. myślałem też nad kolesiem na smoku z jakimś swordem i favored of the god's... do tego 2 warshrainy :twisted:

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: PIOTROSLAV »

Ja zazwyczaj gram na Chaos Undivided - rzadko daję marki - jesli już to na bohaterach i jesli wystawiam kloc piechoty to tak.

Ostatnio jak wiedziałem że mam grać przeciwko imperium wziąłem knightów tzeentcha z blastedem...

Ogólnie bez marków mozna wrzucić przy dobrych wiatrach albo dwa, trzy tanie oddziały do screenowania/ćwiartek albo jakiś rydwan....

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Chaos Mono w 6tej edycji- tak.
Chaos Mono w 7mej edycji-nie.
Chyba wszyscy wiemy dlaczego :D
Była burza Chałasu! Armie Bogów stały zjednoczone pod sztandarem Wybrańca-vide 7ma edycja.Mieszanie marków jest klimatyczne .
A tak na marginesie,bez fluffowego zamulania.Mono armie nie są w 7mej edycji sensowne,są zbyt mało uniwersalne.

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

kuman pisze:ehh... klimat do was nie przemawia rozumiem, bo jak się przecież widzi takie fajowe komba tu i tu i tam, po co tak(?)
Na początku mojego posta:
Na wstępie odrazu napisze że głównym Markiem na którym gram jest Slaanesh (Baaaardzo przetestowany przeze mnie).
Gram na slaaneshu. Zawsze. Maluje armie na slaaneshowe kolory i robię konwersje swojej armi pod slaaneshowy fluff. Czasami tylko eksperymentuje z innymi markami do testów. Czuje się urażony twoim postem ;)

Ostatnia moja rozpiska na mastera w białymstoku to Full Slaanesh + 3 magów "Bezmarkowych". Od jutra zaczynam ją testować.

PS. Jak skończę malować armijkę to podrzucę parę fotek :twisted: To mi Panowie doradzicie co zmienić a co zostawić :D

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Delight pisze:
kuman pisze:ehh... klimat do was nie przemawia rozumiem, bo jak się przecież widzi takie fajowe komba tu i tu i tam, po co tak(?)
Na początku mojego posta:
Na wstępie odrazu napisze że głównym Markiem na którym gram jest Slaanesh (Baaaardzo przetestowany przeze mnie).
Gram na slaaneshu. Zawsze. Maluje armie na slaaneshowe kolory i robię konwersje swojej armi pod slaaneshowy fluff. Czasami tylko eksperymentuje z innymi markami do testów. Czuje się urażony twoim postem ;)

Ostatnia moja rozpiska na mastera w białymstoku to Full Slaanesh + 3 magów "Bezmarkowych". Od jutra zaczynam ją testować.

PS. Jak skończę malować armijkę to podrzucę parę fotek :twisted: To mi Panowie doradzicie co zmienić a co zostawić :D
jak sam podkreślasz że głównym markiem jakim grasz jest mark of slaanesh, ale nie jedynym ;)
czemu niechcesz wziąśćmagi slaanesha? od fire czy death wcale nie jest gorsza
Occ pisze:Chaos Mono w 6tej edycji- tak.
Chaos Mono w 7mej edycji-nie.
Chyba wszyscy wiemy dlaczego :D
Była burza Chałasu! Armie Bogów stały zjednoczone pod sztandarem Wybrańca-vide 7ma edycja.Mieszanie marków jest klimatyczne .
A tak na marginesie,bez fluffowego zamulania.Mono armie nie są w 7mej edycji sensowne,są zbyt mało uniwersalne.
klimatyczne dla kogo? nie nie nie... a tak po za tym zrobili storm of chaos tylko dlatego by wypuścić nowego booka.. kilka fajnych rozwiązań, a złączenie bogów było naj miej ciekawym zjawiskiem w tej książce ( najbardziej podobało się imperium urlyka ) pomijając fakt że zrobili to dal $ złoczenie bogów któży rywalizują od stetk wietrzności to jak zjednoczyć herkulesa i here...

a tak wogule, tatrząc na aspekt "mało uniwersalny", troszkę się zgodzę bo slaanesha lepiej na kawie grać, nurgla na piechocie itp. itd., ale to nieumniejsza im, wkońcu to jak 4 strony świata każada czymś się wyróżnia, to chyba normalne, nudnie by było jak każdy by robił to samo, musi być urozmicenie ( szkoda że niema tak w imperium, tylko jeden głupi sigmar, co za plewny podręsznik )

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: PIOTROSLAV »

kuman pisze: czemu niechcesz wziąśćmagi slaanesha? od fire czy death wcale nie jest gorsza
No żartujesz, Magia Slannesha jest fajna z tym że nie do grania. Jest bardzo niedopracowana - a death duzo lepszy...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

:D
No dooooobra,skoro już tak uparliśmy się na mono-WoCh,to nie pozostaje mi nic innego,jak poszukać sensu takowego złożenia armii:
Khorne-no to mamy wybór:Kawa+Ogry screenowane psami,2 lub 1 caddych,Exaltedzi na owieczkach(jeden z Runeswordem na 100%)V absolutna masa jednostek piechotnych,zalewająca wroga (screenowanie psami pozwala unikać nieciekawych sytuacji ala kura ->odsyłam do komiksów autorstwa uzytkowników forum :mrgreen: ).
Slaanesh-Magia nieciekawa,mark na jednostkach wręcz przeciwnie-najtańszy i najbardziej uniwersalny.Nie panikujemy,nie spie... od smoków i innego cholerstwa.Zarówno kawa,jak i piechota z Mosem ma sens.
Nurgle-eh ,jaki ten mark na jednostkach jest droooooogi.Magia fenomenalna,każdy czar się przydaje.Kwestia jest następująca-niestety możemy spanikować,mogą nas przestraszyć,o terrorze nie wspomnę.Można pokombinować z kawą/elitarną piechotą.
Tzeentch-Dość tani(zarówno dla jednostek,jak i herosów).Magia mocna,4ka 6tka i 1ka to moje ulubione :mrgreen: .MoT na kawie z Blastedem daje radę :D .Choseni z BOS z MoT dają radę.
Podsumowując,można zrobić mono armię,jak najbardziej.Jednak jej skuteczność pozostaje pod znakiem zapytania.
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Breslauer
Chuck Norris
Posty: 611
Lokalizacja: Breslau

Post autor: Breslauer »

A czy Chaos Undivided ma jakiekolwiek szanse? Bo ja stawiam przede wszystkim na klimat, lecz ciekawi mnie czy armia "bezbożna" ma szanse? Jeśli tak to z kim najbardziej jest szansa wygrania a z kim raczej pewna klęska? :evil:

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Occ a nie sądzisz, że jak tylko Khorne to bez cuddych? Jak klimat to klimat. Ja grałem tylko na Tzeentchu i było spoko. Potem kolega kupił stedzia i sproksował Slanna...
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

Khornowcy bardzo cenią magów :twisted:...jako niewolników zajmujących się tworzeniem magicznych przedmiotów. Fakt, nie ma czegoś takiego jak magia Khorna ale to nie znaczy, że mag nie może zostać wyznawcą Krwawego Boga (wtedy przejdzie po prostu zarzuca magię na rzecz tłuczenia po łbach :lol2:).

Gram na Slaaneshu i jestem całkiem zadowolony biorąc pod uwagę, że moim najczęstszym przeciwnikiem są demony (przeważnie kończ remisem lub wygraną).
Walczę na zasadzie odwrócenia uwagi szybkim, tanim śmieciem i staram się którymś z mocnych oddziałów wbić tam gdzie najbardziej zaboli.
Ostatnio pogrywam sobie dużą ilością trolli (upycham ich około 12) wzmocnionych ich specjalnym bohaterem. Taka ekipa sprawdza się bardzo dobrze i polecam ją z czystym sercem :D.

ps. W związku z tym, że moimi głównymi sparing partnerami są demony i trupy NIE wystawiam magów Slaanesha.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

kuman pisze:
Delight pisze:
kuman pisze:ehh... klimat do was nie przemawia rozumiem, bo jak się przecież widzi takie fajowe komba tu i tu i tam, po co tak(?)
Na początku mojego posta:
Na wstępie odrazu napisze że głównym Markiem na którym gram jest Slaanesh (Baaaardzo przetestowany przeze mnie).
Gram na slaaneshu. Zawsze. Maluje armie na slaaneshowe kolory i robię konwersje swojej armi pod slaaneshowy fluff. Czasami tylko eksperymentuje z innymi markami do testów. Czuje się urażony twoim postem ;)

Ostatnia moja rozpiska na mastera w białymstoku to Full Slaanesh + 3 magów "Bezmarkowych". Od jutra zaczynam ją testować.

PS. Jak skończę malować armijkę to podrzucę parę fotek :twisted: To mi Panowie doradzicie co zmienić a co zostawić :D
jak sam podkreślasz że głównym markiem jakim grasz jest mark of slaanesh, ale nie jedynym ;)
czemu niechcesz wziąśćmagi slaanesha? od fire czy death wcale nie jest gorsza
Occ pisze:Chaos Mono w 6tej edycji- tak.
Chaos Mono w 7mej edycji-nie.
Chyba wszyscy wiemy dlaczego :D
Była burza Chałasu! Armie Bogów stały zjednoczone pod sztandarem Wybrańca-vide 7ma edycja.Mieszanie marków jest klimatyczne .
A tak na marginesie,bez fluffowego zamulania.Mono armie nie są w 7mej edycji sensowne,są zbyt mało uniwersalne.
klimatyczne dla kogo? nie nie nie... a tak po za tym zrobili storm of chaos tylko dlatego by wypuścić nowego booka.. kilka fajnych rozwiązań, a złączenie bogów było naj miej ciekawym zjawiskiem w tej książce ( najbardziej podobało się imperium urlyka ) pomijając fakt że zrobili to dal $ złoczenie bogów któży rywalizują od stetk wietrzności to jak zjednoczyć herkulesa i here...

a tak wogule, tatrząc na aspekt "mało uniwersalny", troszkę się zgodzę bo slaanesha lepiej na kawie grać, nurgla na piechocie itp. itd., ale to nieumniejsza im, wkońcu to jak 4 strony świata każada czymś się wyróżnia, to chyba normalne, nudnie by było jak każdy by robił to samo, musi być urozmicenie ( szkoda że niema tak w imperium, tylko jeden głupi sigmar, co za plewny podręsznik )

1) Chaos wielu bogów był możliwy PRZED storm of chaos, w normalnym chaosie.
2) Niestety, tak jak w demonach armia jest pisana pod wielu bogów tzn marki mają się uzupełniać, więc monogod jest zawsze o wiele gorszy
3) Magia slaanesha ssie, bo 2 czary nie dzialaja na itp (najwazniejsze zreszta)
4) Na monogodzie da sie grac wlasciwie tylko na slaanesh+nomark albo nurgle+nomark
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

trikk pisze:1) Chaos wielu bogów był możliwy PRZED storm of chaos, w normalnym chaosie.
2) Niestety, tak jak w demonach armia jest pisana pod wielu bogów tzn marki mają się uzupełniać, więc monogod jest zawsze o wiele gorszy
3) Magia slaanesha ssie, bo 2 czary nie dzialaja na itp (najwazniejsze zreszta)
4) Na monogodzie da sie grac wlasciwie tylko na slaanesh+nomark albo nurgle+nomark

1. tak ale nie mogłeś brać niektórych przedmiotów, a po drugie była do tego odpowiednia utrudnienie, i niemogłeś mieć hero khorna w nurglitach
2. niekoniecznie ;)
3. jeżeli używasz 2 czerów z tej magi to smutne, a po za tym 3 czary niedziałają na ITP tylko jeden znich można rzucić na siebie, ale fakt ten lore przegrywa z death
4. no niewiem niewiem... gram teraz aktualnie khornem i jestem bardzo zadowolony ( po za tym że musze mieć jakiegoś cady na większe pkt. ale to i tak tylko 1, żadko biore 2 ), jak grałem na nurglu to też nieżle mi szło... 2 regimenty warriorsów, maruderzy piechotni do przodu by pokrzyżować plany przeciwnika i magia magia magia... tzeencha lubiłem na full wypas herosach na dyskach plus klocek chosenów, a slaanesha na konikach wyścigowych i chariotach plus spawny ( stary klimacik )
Chaos_Warrior pisze:A czy Chaos Undivided ma jakiekolwiek szanse? Bo ja stawiam przede wszystkim na klimat, lecz ciekawi mnie czy armia "bezbożna" ma szanse? Jeśli tak to z kim najbardziej jest szansa wygrania a z kim raczej pewna klęska? :evil:
ma szanse bo jest cię o jakieś 2 / 3 oddziały więcej ( niewiem jak grałeś wcześniej ), przerzut paniki jest niesamowity ( choć mi się nie przydawał, pierw 9 potem 11 ) magia death dobra na wszystko -3ld boli nawet deamony, czy 6 wspaniała na bretke, czy kradzenie rany i odzyskiwanie ( lord mag, spell familiar, chaos rune sword, ench shield, i ten wisiorek slaanesha )
Occ pisze::D
Podsumowując,można zrobić mono armię,jak najbardziej.Jednak jej skuteczność pozostaje pod znakiem zapytania.
:mrgreen:
tak jest to pewne ograniczenie, bo niewykożystuje się tak zwanych "oczywistych oczywistości", ale zabawa jest o wiele lepsza i więcej się myśli niż jak się idzie na "pewniakach", co daje w rezultacie lepsze i mniej oczekiwane wyniki ( jak bitwa kończy się 13 / 7 dla oponenta, jestem zadowolony, no cuż ale to nienormalne zachowanie gracza WH )

ODPOWIEDZ