Arcymag czy Prince?
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Napisałeś że jak sie słabo gra smokiem to se przegrywa - wniosek taki ze jak sie dobrze gra to sie wygrywa. Ty piszesz że odnosisz sukcesy - to zapytałem sie czy uważasz sie za dobrego... chyba można nie ?
Nie wiem skąd wyciągnąłeś taki wniosek że od razu wygrasz z Nindoxem ?
Nie - nie uważam sie za dobrego gracza - nie miałem okazji nawet nigdy być w top10 na jakimkolwiek masterze - a tylko ci gracze (moim zdaniem) są naprawdę dobrzy.
Pozdro
Nie wiem skąd wyciągnąłeś taki wniosek że od razu wygrasz z Nindoxem ?
Nie - nie uważam sie za dobrego gracza - nie miałem okazji nawet nigdy być w top10 na jakimkolwiek masterze - a tylko ci gracze (moim zdaniem) są naprawdę dobrzy.
Pozdro
yyy... najgłupsza teoria jaka w życiu słyszałem, jak możesz uważać że dasz gościowi ostre wklepy skoro go nie znasz i nigdy nie widziałeś jak gra?
Poza tym to co on mówił to była niemal istna statystyka że łucznicy schodzą od dwarfickiej artylerii (która jest najlepszą w grze), osobiście też krytykuje twoje teorie typu wszyscy magowie do jednego oddziału.
Coś sądzę że twoje "nie chcenie" czy nuda gry z krasnalami jest spowodowana tym ze nie umiesz z nimi grać po tym jak nareszcie stały się mocną rasą.
p.s. Ja uważam ze walka z dwarfami jest bardzo fajna przez to że trzeba myśleć jak się ruszyć by nie dostać boku od bolca czy jak nie stracić wszystkich rydwanów w 2 tury i do tego po zwycięstwie czuje sie sporą satysfakcję Very Happy (rzadko przegrywam z chamskimi defensami
).
Poza tym to co on mówił to była niemal istna statystyka że łucznicy schodzą od dwarfickiej artylerii (która jest najlepszą w grze), osobiście też krytykuje twoje teorie typu wszyscy magowie do jednego oddziału.
Coś sądzę że twoje "nie chcenie" czy nuda gry z krasnalami jest spowodowana tym ze nie umiesz z nimi grać po tym jak nareszcie stały się mocną rasą.
p.s. Ja uważam ze walka z dwarfami jest bardzo fajna przez to że trzeba myśleć jak się ruszyć by nie dostać boku od bolca czy jak nie stracić wszystkich rydwanów w 2 tury i do tego po zwycięstwie czuje sie sporą satysfakcję Very Happy (rzadko przegrywam z chamskimi defensami

" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
A co ty chcesz żeby na dzień dobry zanim zaczniesz bitwę była dla ciebie maska w przód? Osobiście ja bym strzelał niemal wszystkim co mam do tych łuczników bo w końcu jak napisałeś- stoi tam 2 lub 3 magów gdzie pewnie jest generał i PoH...czyli jakaś połowa pkt armii...
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
PAX panowie . Było miło pół Polski sie z was pośmiało , ale oszczędzcie juz nam tego theoryhammera
Wracjąc do tematu to zdecydowanie stawiam na arcymaga . Na turnieju 2 razy grałem na lordzie walczącym ( raz na gryfie , raz na smoku ) i stwierdzam , ze to plewa.
Albo ja nim grać nie umiem
Miekki ten elf , kopa w walce zadnego nie ma . Co innego gdy mozna go złożyć pod specyficznego przeciwnika do gry w domu , wtedy ma sens .
Wracjąc do tematu to zdecydowanie stawiam na arcymaga . Na turnieju 2 razy grałem na lordzie walczącym ( raz na gryfie , raz na smoku ) i stwierdzam , ze to plewa.
Albo ja nim grać nie umiem

Miekki ten elf , kopa w walce zadnego nie ma . Co innego gdy mozna go złożyć pod specyficznego przeciwnika do gry w domu , wtedy ma sens .
Beka na maxa
Nie gadaj że smok nie ma przebicia, jak da sie gościowi dobre equpmenty to jest wytrzymały bo ma 3+sv z przezutem 4 warda i ma sporą siłę przy szarży i nie tylko...
p.s. grałeś na gryfie?? Z bomby uważam że jest to strata pkt bo jest to duzy cel bez sv z 5T i ogólnie plewnymi statsami, on moze bez problemu przegrać z thunderersami.
p.s. grałeś na gryfie?? Z bomby uważam że jest to strata pkt bo jest to duzy cel bez sv z 5T i ogólnie plewnymi statsami, on moze bez problemu przegrać z thunderersami.
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
to jednak zależy...
na jakieś 2500 przy 4 bolcach i 3 małych magach, gryfcio z bow of seafer nie jest zły.. zwiększa ostrzał i to nieżle, sieje terror i spowalnia. Potrafi też przyłożyć w już osłabione rzeczy bo o to chodzi oraz bardzo dorbze sprawdza się w roli obrońcy naszej artylerii, gdyż lata i nie pozwoli dojśc do niej jakimś szybkim plewom czy lataczom. Wcale taki zły on nie ejst ale oczywiscie smokiem gramy aby napieprzać się nim, a gryf jest do czego innego, jest delikatny i nie mozna nim lecieć na wroga, tylko kampić i wiedzieć kiedy go uruchomić.
na jakieś 2500 przy 4 bolcach i 3 małych magach, gryfcio z bow of seafer nie jest zły.. zwiększa ostrzał i to nieżle, sieje terror i spowalnia. Potrafi też przyłożyć w już osłabione rzeczy bo o to chodzi oraz bardzo dorbze sprawdza się w roli obrońcy naszej artylerii, gdyż lata i nie pozwoli dojśc do niej jakimś szybkim plewom czy lataczom. Wcale taki zły on nie ejst ale oczywiscie smokiem gramy aby napieprzać się nim, a gryf jest do czego innego, jest delikatny i nie mozna nim lecieć na wroga, tylko kampić i wiedzieć kiedy go uruchomić.
raz piszesz ,ze gryfem sie spowalnia ,terroryzuje strzela a potem ze powinno sie go kampic i uruchomić w odpowiednim momencie troche mało konsekwentnie
Najlepsze w gryfie jest oczywiście to ze wchodzi kolejny mag (dlatego sie tak ucieszyłem jak przeczytałem ze w nowej edycj smok ma nie zabierac slota herosa) Powiem szczerze że bardzo mało grałem na gryfie, idea całkiem fajna coś w stylu Imperium w starej edycj ale czy to sie sprawdza hmm helfy to wyjątkowo felerna armia w której nie zależnie od tego jaka rozpe zrobisz coś grac nie będzie . Do takiego wniosku doszedłem po latach grania
Ale gryf z 3 magami nie wątpliwie jest dobrym kombem pewnie jednym z gry walniejszych w naszej nieszczęsnej armij.
pzdr

Najlepsze w gryfie jest oczywiście to ze wchodzi kolejny mag (dlatego sie tak ucieszyłem jak przeczytałem ze w nowej edycj smok ma nie zabierac slota herosa) Powiem szczerze że bardzo mało grałem na gryfie, idea całkiem fajna coś w stylu Imperium w starej edycj ale czy to sie sprawdza hmm helfy to wyjątkowo felerna armia w której nie zależnie od tego jaka rozpe zrobisz coś grac nie będzie . Do takiego wniosku doszedłem po latach grania

Ale gryf z 3 magami nie wątpliwie jest dobrym kombem pewnie jednym z gry walniejszych w naszej nieszczęsnej armij.
pzdr
a jak terroryzujesz i spowalnaisz mardsz to nie mozesz go jednocześnie kampić?? i do tego ustawiać działko na flanke kawalerii?? spokojnie się da
@pazdzioch
Wcale HE nie są nieszczęsną armią. No ok.. najlepsi nei są, ale felerni też nie.
@Belaner 7
Oj wieje od ciebie, jak od narcyza... Bez urazy
A co do gryfa, to jest on ok w playlistach typowo defensywnych, do reszty ni jak nie podchodzi.
Wcale HE nie są nieszczęsną armią. No ok.. najlepsi nei są, ale felerni też nie.
@Belaner 7
Oj wieje od ciebie, jak od narcyza... Bez urazy

A co do gryfa, to jest on ok w playlistach typowo defensywnych, do reszty ni jak nie podchodzi.
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$
tak, dla mnie gryf jest do defensów, gdy nie ma orłów do spowalniania a są 4 bolce to bardzo dorbze to robi no i kontre ma silną i do tego łuk. Miły pan, bo takiego goscia na smoku nie opyla brać do tych zadań a na orle jest citke za słaby, chociaż też by się nadał, jednak nie skasuje szeregów ani nie ma takiego kopa i nie ma terrora ale nie jest large targetem. Do tych defensów za gryfem rpzemawia możliwosć wziecia 3 magów, którzy już cos poczarują 

pisząc "nieszczęsna armia" nie miałem na myśli słaba, tylko armia bardzo specyficzna. Tzn po prostu dziwna Helfy sa tragicznie zrobione w tej edycji nic do siebie nie pasuje, takie moje zdanie. Ale i takich uwielbiam
Co do tego ze da sie kampic gryfa a jednocześnie terroryzować, strzelać itp To może o inne "kampienie" nam po prostu chodzi.
pzdr

Co do tego ze da sie kampic gryfa a jednocześnie terroryzować, strzelać itp To może o inne "kampienie" nam po prostu chodzi.
pzdr
mi chodzi o takie jak w grch typu Quake
czyli widzieć wszystko i zabijać tak aby nikt inny CIę nie widział 


Kosa ja ni wim cz my w tego samgo quake'a gralimy - tam mogą cie widziec ale masz popieprzać tak rocketjumpami strefami itp. żeby cie nie trafili - a sam trafiać
To tak w skrócie.
Tak co by cie nie widzieli za bardzo to juz prędzej w CS'ie, MoH, RTCW ... juz prędzej - ale itak licz sie szybkość strzału - w hedzika
Pozdro

Tak co by cie nie widzieli za bardzo to juz prędzej w CS'ie, MoH, RTCW ... juz prędzej - ale itak licz sie szybkość strzału - w hedzika

Pozdro
no, no ja nie zbyt obeznany w te gry 
jednak zdarzaja się kamperzy z railgunami

jednak zdarzaja się kamperzy z railgunami

Co do kampowania gryfa przed strzelaniem to to średnio widzę bo on jest DUŻY
Oj w każdej strzelance z dostępem do "battleneta" (czy jak to tam nazwać) opyla się kampować o ile ma się coś takiego jak rifle

Oj w każdej strzelance z dostępem do "battleneta" (czy jak to tam nazwać) opyla się kampować o ile ma się coś takiego jak rifle

" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related