Aro pisze:Ta jasne i niby jak Screamer jakimś cudem będzie miał głupotę, to co ruszy się 0,5 cala ??Gogol pisze:jak dla mnie to decydować powinien rzut na 4+ (głupek zdecyduje sie albo podczłapać albo podlecieć) skoro ma 2 movmenty to niech ma równe szanse na ich wykorzystanie
A czemu nie ? Zgłupiał może chce popluskać sie w błocie .... a może nie może bedzie chciał podfrunąć . Co więcej niema zasady która by mówiła jak dokładnie należy się zachować w takiej sytuacji ... ja tu staram się proponować rozwiązanie które w jakiś sposób wiąże koniec z końcem. Bo moim zdaniem bardzo nie teges było by gdyby gracz miał kontrole nad typem ruchu głupiego stwora (który nota bene w pewnym sensie wyrywa sie z pod kontroli) dlatego głupota w tym wypadku moim zdaniem powinna przyjąć forme losową. Bądz być jedynie naziemna (tak jak jest wyjaśnione na przykładzie charakterystyki M w RB)