Glupie latacze

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Aro pisze:
Gogol pisze:jak dla mnie to decydować powinien rzut na 4+ (głupek zdecyduje sie albo podczłapać albo podlecieć) skoro ma 2 movmenty to niech ma równe szanse na ich wykorzystanie
Ta jasne i niby jak Screamer jakimś cudem :D będzie miał głupotę, to co ruszy się 0,5 cala ??

A czemu nie ? Zgłupiał może chce popluskać sie w błocie .... a może nie może bedzie chciał podfrunąć . Co więcej niema zasady która by mówiła jak dokładnie należy się zachować w takiej sytuacji ... ja tu staram się proponować rozwiązanie które w jakiś sposób wiąże koniec z końcem. Bo moim zdaniem bardzo nie teges było by gdyby gracz miał kontrole nad typem ruchu głupiego stwora (który nota bene w pewnym sensie wyrywa sie z pod kontroli) dlatego głupota w tym wypadku moim zdaniem powinna przyjąć forme losową. Bądz być jedynie naziemna (tak jak jest wyjaśnione na przykładzie charakterystyki M w RB)

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

TruePunk pisze:
Aro pisze:
Gogol pisze:jak dla mnie to decydować powinien rzut na 4+ (głupek zdecyduje sie albo podczłapać albo podlecieć) skoro ma 2 movmenty to niech ma równe szanse na ich wykorzystanie
Ta jasne i niby jak Screamer jakimś cudem :D będzie miał głupotę, to co ruszy się 0,5 cala ??

A Tinky jest gejem ?? rzućmy na 4+ ja pierniczę...
Chybas deklarowal, ze bedzie mi PMy z prosba wysylal przed wypowiedzeniem sie na forum - to by uchronilo Cie przed publicznym osmieszeniem, wiesz?

Swoja droga - moglby ktos stosowne fragmenty z kowadla krasnali i sztandaru szczurkow wkleic? Moze to by cos jednoznacznie rzeklo
No tak przepraszam wodzu z LL - zapomniałem :) gwoli ścisłości mógłbyś mi napisać jakaś armią grasz i jak często po turniejach jeździsz :)

Wracając do Twojej prośby o Sztandar Szczurków - Storm Banner
Jeżeli się nie mylę jest tam napisane, że latacz nie może korzystać z "Flying movement" podobnie jest chyba z kowadłem ale ręki nie dam uciąć.

@Gogol - wiesz ja spotkałem się z taką interpretacją " Co nie jest zabronione jest dozwolone" Więc jeżeli nie jest nigdzie napisane, że obowiązkiem głupka jest korzystanie z normalnego ruchu, to sobie chyba mogę podlecieć ?? lub jak mi wygodniej wybrać ruch normalny.

@EDIT - Przy opisie lotu jest napisane: "Model latający może wybrać ruch po ziemi lub lot"

Więc IMO może polecieć lub iść zwykłym ruchem ;) jak się mylę to poproszę o jasną wypowiedź czemu ma być tak a nie inaczej ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Gogol: wydaje mi sie, ze rzut na 4+ nie ma sensu.. Tzn - na turnieju, gdy nie ma jasno sprecyzowanego uscislenia i sie nie chce przedluzac, to jest to rozwiazanie dobre. Ale skoro tu siedzimy, mamy zrodla pisane itd - to sugerowanie rozwiazania rzucanego na 4+ IMO nie jest najlepsze ;)


Cala sprawa opiera sie na tym, ze przy glupocie oddzial wymyka sie spod kontroli gracza - nie wybierasz co robi w zadnym innym przypadku, zas interpretacja jaka nam przedstawiacie daje nam ogromny wybor - chcesz isc o 1 cal czy o 10?

I tak propo - w opisie zasady lotu mamy podkreslone, ze przy uciekaniu nie dublujemy zasiegu szarzy. Zdaje sie (dokladniej rzecz biorac - mi sie zdaje :P moge sie mylic) nie ma w WFB sytuacji w ktorej ruch latajacy odbywalby sie z czyms takim jak polowa/dwukrotnosc/cokolwiek podobnego wartosci.
W tych sferach mozna szukac argumentu definitywnie stwierdzajacego ze glupota uzywa cechy M - ale to sie pod wieczor pobawie


PS. Gram OnG, po turniejach jezdze czesto - ale tylko w wojewodztwie Slaskim.. w wakacje chyba do stolicy wpadne na jakas zabawe zolnierzykami.
I challengi wszelakie z gory przyjmuje, choc wolalbym o nich wiedziec chwile wczesniej (;

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

bzdura TruePunk. przeczytaj opis dzialania czaru Howler Wind... jest tam ewidentnie HALF SPEED i oddzial latajacy ktory dostal sie w pole tegoz czaru porusza sie z polowa szybkosci. co do dublowania a raczej nie dublowania zasiegu lataczy to czy wyobrazasz sobie smoka w pierwszej turze szarzujacego na 40"??? bo ja raczej nie i to wlasnie dlatego jest ta zasada...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ