IGRZYSKA PX W Paradox Cafe, 2800, 24.06 (NIEDZIELA)
Re: IGRZYSKA PX W Paradox Cafe, 2800, 24.06 (NIEDZIELA)
cóż mogę powiedzieć, szkoda, że nie chcesz zagrać, na każdy build jest zawsze jakaś kontra, Krasie na samych maszynach również nie są samograjem, bo w takiej armii nic praktycznie nie ma, ale Twój wybór, ja sam zagram na coś takiego przy okazji to dobry teścik, aby popróbować kilka zabawek na raz
EDIT:
UWAGA!!!!!!
gramy na stary faq LS-owy do Chadecji, czyli spalanie co turę, również przeciwnika
EDIT:
UWAGA!!!!!!
gramy na stary faq LS-owy do Chadecji, czyli spalanie co turę, również przeciwnika
Widzę, że praktycznie tylko chaos dwarfy są pocięte. A co z resztą armii? Ogranicznikami dział, itp. Czyżby wszyscy się tak bali, a nie widzieli lepszych armii? . Ps, według nowego faqa, jeśli dobrze interpretuję, kaadaia można zabić na 6 w walce wręcz
Hater gonna hate.hubson pisze:Widzę, że praktycznie tylko chaos dwarfy są pocięte. A co z resztą armii? Ogranicznikami dział, itp. Czyżby wszyscy się tak bali, a nie widzieli lepszych armii? . Ps, według nowego faqa, jeśli dobrze interpretuję, kaadaia można zabić na 6 w walce wręcz
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
I tak delikatnie wyszlo bo zastanawialiśmy się czy całkiem nie zbanowac CHD.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Jak dla mnie to możecie wprowadzić gumisie do listy armii. Smaku piwa w Para to nie zmieni impreza będzie równie udana a tylko frekwencja wam spadnie.Arbiter Elegancji pisze:I tak delikatnie wyszlo bo zastanawialiśmy się czy całkiem nie zbanowac CHD.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
fw niestety bedzie wydawac potworki.I tak delikatnie wyszlo bo zastanawialiśmy się czy całkiem nie zbanowac CHD.
Oni wydaja asady glownie do 40k a tam przyjmuja takie potworki na twarz i nie widza w tym problemu.
w koncu tam tytana kazdy moze sobie kupic.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
No i fajnie, każdy się bawi jak lubi.Shino pisze:tam przyjmuja takie potworki na twarz i nie widza w tym problemu.
Jak CHD chce ktoś zagrać w fajnej atmosferze to dalej może zlożyć mocną rozpę, natomiast jak placze bo nie wystawi 2x odpornego na warhammera stwora lub 3xmagma + 2xHellupa + Doom&Darkness to niech placze dalej
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Z tym akurat to nie mam problemu. W 6 i 7 edycji chaos dwarfy były niegrywalne , a i tak nimi grałem. Jak osiągnąłem remis to był sukces. Teraz dorzucili kilka zabawek i jest miło. . Aczkolwiek zwróćcie uwagę na koszt jednostek i co można z tego wydusić. Są bardzo drogie. I kolejna rzecz - na turniejach rzadko zajmują pierwsze miejsce.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Obczaj sobie lokale Kalafiora hubson...
w 6 byly niegrywalne?hubson pisze:Z tym akurat to nie mam problemu. W 6 i 7 edycji chaos dwarfy były niegrywalne , a i tak nimi grałem. Jak osiągnąłem remis to był sukces. Teraz dorzucili kilka zabawek i jest miło. . Aczkolwiek zwróćcie uwagę na koszt jednostek i co można z tego wydusić. Są bardzo drogie. I kolejna rzecz - na turniejach rzadko zajmują pierwsze miejsce.
znaczy, ze 2 shakery 8 bolcow, max magii i hobgoblinki/blundery byly wtedy slabe?
choc owszem w 7 troche stracily po paru pozniejszych bookach
tak sobie patrze i:Aczkolwiek zwróćcie uwagę na koszt jednostek i co można z tego wydusić. Są bardzo drogie.
mamy inzyniera. jest drozszy od inz. dwarfowego. jest tez magiem, ma itp, ma lookouta 2+ od maszyn. wiec jest chyba tanszy bo jak inaczej wytlumaczyc roznice 25 pkt?
tan w chd jest rzeczywiscie drozszy. o 40 pkt.ale z kolei ma wbudowany stubborn (kazdy inny hero musi to dokupic za 35 pkt) i 1 wiecej ws
sa mozdzieze w cenie tych imperialnych. Tylko maja wieksza sile, ich placki wracaja jak zescatteruja, powoduja panike i sa flamingami. Maja tez potencjalny reroll i druga opcje strzelania.
sa bullcentaury w koszcie 45 ( z tarcza) lub 50 (z dwurakiem) tu ciezko porownywac. choc inne kawalerie sa dorzsze w wiekszosci. nie jaa tez t5 ale maja wiecej atakow. nie wyglada to wiec slabo wycenione.
podstawowy core ma 4 ws 4s 3+ save i 4t w cenie 12 pkt. czylikosztuje tyle co longbeard z tarcza tylko ma lepszego save.
w rare'ach jest z kolei hellcannon, ktory niby jest taki jak w wochu lecz lepszy bo ma reroll z inzynierow (kazdy w armii i tak musi miec maga chociazby dla scrolla).
patrzac dalej jest mag lord z 3 atakami t5 s4 i ld 10. dodatkowo ma wbudowana magiczna bron. Dodatkowo ma lore bedacy polaczeniem deatha i supporotw w walce i spowolnienia przeciwnika (swietne czary 4 i 6).
o kadaju nawet nie chce mi sie pisac. Bo jest tak ewidentnie przegiety, ze az szkoda.
magma kosztuje jest o 5 pkt drozsza od flame cannona, tylko deklaruje dodatkowo templatke na artyleryjke + 24 cale a nie 0 + artyleryjke. wiec chyba to ulepszenie warte jest 5 pkt. no i powoduje panike.
wszystko w tej armii jest albo za tanie w stosunku do tego co robi albo za dobre. Dodatkowo masa rzeczy tam sie wewnetrznie kombuje w opor
ciezko nie zauwazyc sily tej armii i tego, ze nie pasuje do innych.
Turnieje (a nawet Mastery) były już organizowane przy minimalnych ograniczeniach (głównie tylko na magię). Okazało się, że nie jest to aż takie złe, i wszystko daje radę. Chaos dwarfy (chociaż byłem za ich dopuszczeniem jak tylko pokazał sie nowy podręcznik) okazują sie mocno przegięte nie tylko do starych podręczników, ale przede wszystkim do nowych (8 ed.), które są między sobą dość dobrze zbalansowane (a przynajmniej lepiej niż te stare).hubson pisze:Widzę, że praktycznie tylko chaos dwarfy są pocięte. A co z resztą armii? Ogranicznikami dział, itp. Czyżby wszyscy się tak bali, a nie widzieli lepszych armii? .
Gwardia królewska kosztuje 12 pkt i ma taką samą ochronę leprze ww 5, s 6. W takiej postaci core u chaos dwarfów kosztuje 15 pkt. Jeśli porównać do longbirdów ci mają ww 5 i kosztują też 12 pkt . Nie mówię już o ironguardach za 13pkt.
Dodać trzeba jeszcze zasady specjalne tych oddziałów. Moim zdaniem wychodzi na niekorzyść chaos dwarfów.
Kaadai jest bardzo mocny ale też ma swoje słabe punkty - od pojzonów ginie bardzo łatwo, ginie od magii, łatwo go zablokować eterykami albo odginać. A strzelanie- hmm jedno działo i po zawodach. Spalanie na zasady sędziowskie to samobójstwo kosztujące 325 pkt.
Sorcerer- Prophet :sensowny kosztuje prawie 400pkt, jego domena ( czar 4 i 6 bardzo dobre) ale spróbuj wyrzucić 6-ty. +18 do tego zasada miscastu i zdanego testu wytrzymałości. łatwo ginie.
Deathshrieker musi widzieć żeby strzelić
bull centaury 2 ataki i nie są kawalerią, porównaj do demigryfów z imperium
Reasumując wszystko drogie, mało jednostek na stole, potwory prawidłowo wycenione.
Armia która jest mocna ale da się z nią wygrywać.
Lizaki i wampiry nie mają z nią dużych problemów. Każda armia może wygrywać jeśli się ją dobrze złoży.
Reszta to marudzenie bez sensu
Dodać trzeba jeszcze zasady specjalne tych oddziałów. Moim zdaniem wychodzi na niekorzyść chaos dwarfów.
Kaadai jest bardzo mocny ale też ma swoje słabe punkty - od pojzonów ginie bardzo łatwo, ginie od magii, łatwo go zablokować eterykami albo odginać. A strzelanie- hmm jedno działo i po zawodach. Spalanie na zasady sędziowskie to samobójstwo kosztujące 325 pkt.
Sorcerer- Prophet :sensowny kosztuje prawie 400pkt, jego domena ( czar 4 i 6 bardzo dobre) ale spróbuj wyrzucić 6-ty. +18 do tego zasada miscastu i zdanego testu wytrzymałości. łatwo ginie.
Deathshrieker musi widzieć żeby strzelić
bull centaury 2 ataki i nie są kawalerią, porównaj do demigryfów z imperium
Reasumując wszystko drogie, mało jednostek na stole, potwory prawidłowo wycenione.
Armia która jest mocna ale da się z nią wygrywać.
Lizaki i wampiry nie mają z nią dużych problemów. Każda armia może wygrywać jeśli się ją dobrze złoży.
Reszta to marudzenie bez sensu
podobnie do tego podchodzę, nawet za bardzo nie będę powiększał oddziałów tylko kilka smaczków dorzucę, ot może 2 czołgiwokrze pisze:A ja zamierzam potraktować to "2.800 prawie-open" jako rozszerzone pole testowe pod ETC przed Gdańskiem i DMP A jak się trafi na "normalną" nienormalną rozpiskę na open to trudno.
EDIT:
po mału aktualizuję listę zgłoszonych