1)przecież nurglowiec ma regenke??
2) nie, nie widzę potrzeby dawać BSB który podziała na jeden oddział
3) tu można pomyśleć, choć dodatkowa ochrona przed ognistymi czarami też się przyda\
4) nie
Nowy DoCh 1800 - Liga Rivendell
Re: Nowy DoCh 1800 - Liga Rivendell
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
regenke przeoczylem,
ward wyzszy na flamingi przyda sie sie praktycznie nigdy w przeciwienstwie do ruchu
co do dwoch unitó, jak nie chcesz miec bsb to jest to lepszy pomysl
bsb przydaje sie do tego zeby horrory lepiej łamały - mialy wyzszy static
ward wyzszy na flamingi przyda sie sie praktycznie nigdy w przeciwienstwie do ruchu
co do dwoch unitó, jak nie chcesz miec bsb to jest to lepszy pomysl
bsb przydaje sie do tego zeby horrory lepiej łamały - mialy wyzszy static
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
zostanę przy swoim
każdy w sumie w rozpisce ma co najmniej ognisty pierścień, i będzie z niego walił w oddział z regeneracją
BSB za tęczy niewiele robi, a i sam herold jest miękki i można go łatwo stracić
lepszy w walce herold to tez lepsze łamanie
BSB przydał my się na nurglowcu, ale wtedy tęcza musiała by być dowódcą i patrz wyżej
powergaming typu dzielenie oddziałów czy samych muzyków pozostawiam bez komentarza
każdy w sumie w rozpisce ma co najmniej ognisty pierścień, i będzie z niego walił w oddział z regeneracją
BSB za tęczy niewiele robi, a i sam herold jest miękki i można go łatwo stracić
lepszy w walce herold to tez lepsze łamanie
BSB przydał my się na nurglowcu, ale wtedy tęcza musiała by być dowódcą i patrz wyżej
powergaming typu dzielenie oddziałów czy samych muzyków pozostawiam bez komentarza
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, o 17:00 przez Morog, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Chcesz fluffowej porady? Bierz monokhorne misiek. tez bedzie grało ; ) taka armia te demony ze jak chcesz to wszystko zagra, tylko musi byc spójna koncepcja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
właśnie kminie by zrobić armie tylko na oddziałach tęczy, szkoda tylko że nie mają działa 

https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"