meissowe rozkminy
Moderator: Ziemko
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Re: meissowe rozkminy
Odginanie,odginanie i odginanie...plus zerowka z metalu ...ale o ile zwykli gracze lizakami mysla co bedzie sia dzialo w nastepbej ...turze to grajac rozpiska crusea trzeba myslec 3 tury do przodu.jeden zle odgiety oddzial i caly plan piz%u. Koles ma wiecej zwojow w mozgu. Od przecietnego czloowieka.mam nadzieje ze na dpm bede mogl go poznac.

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Rozpiska Crusa jest bardzo mocna.... w odpowiednich rekach.
Obstawiam, ze 70% graczy lizardmenskich dostawaloby maske za maska w plecy grajac nia.
Ta rozpa nie wybacza bledow, bo jeden rydwan moze sie po pol armii przejechac.
Jak gadalem z Crusem to powiedzialem mu, ze moglbym jedna bitwe na dzien taka rozpiska zagrac, bo inaczej by mi mozg wyparowal.
Obstawiam, ze 70% graczy lizardmenskich dostawaloby maske za maska w plecy grajac nia.
Ta rozpa nie wybacza bledow, bo jeden rydwan moze sie po pol armii przejechac.
Jak gadalem z Crusem to powiedzialem mu, ze moglbym jedna bitwe na dzien taka rozpiska zagrac, bo inaczej by mi mozg wyparowal.
Przepis na remisy i małe winy. Crus tym upycha maski, więc jeszcze jakoś otwiera skarbonki za 1200 pktlwieserce85 pisze:Odginanie,odginanie i odginanie...plus zerowka z metalu ...

Wracając do tematu, myślę o wymianie 2x priest, 1x kowboj na 2x kowboj i 1x priest.
Jaki Lore dać priestowi? Jeden i drugi przydatny, nie wiem, który się przyda w większej ilości bitew.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
daj domene nieba
zawsze to nizszy koszt rzucenie zerowki a minus do strzelania albo blokowanie armaty jest bardzo przydatne. mozesz tez wylosowac komete i posłac ja w krasnoludzki park maszynowy
zawsze to nizszy koszt rzucenie zerowki a minus do strzelania albo blokowanie armaty jest bardzo przydatne. mozesz tez wylosowac komete i posłac ja w krasnoludzki park maszynowy

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
meiss pisze:Przepis na remisy i małe winy. Crus tym upycha maski, więc jeszcze jakoś otwiera skarbonki za 1200 pktlwieserce85 pisze:Odginanie,odginanie i odginanie...plus zerowka z metalu ...
Wracając do tematu, myślę o wymianie 2x priest, 1x kowboj na 2x kowboj i 1x priest.
Jaki Lore dać priestowi? Jeden i drugi przydatny, nie wiem, który się przyda w większej ilości bitew.
Zalezy jak lubisz grac. Ja grajac na duzym klocu gwardii potrzebuje sygnatury z beasta.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
mając slana z zerówkami? albo z mozliwoscia wymiany czaru z high na cos z beast?wiem ze dwie zerowki na kloicu tg to brzmi miodnie:-D
p.s ziemko jak sie ustosunkowywujesz do sztandaru dajacego frenzy na oddziale TG? posiadac 30 atakow z PF i 20 suportu z siła 5 musi to wygladac syto
p.s ziemko jak sie ustosunkowywujesz do sztandaru dajacego frenzy na oddziale TG? posiadac 30 atakow z PF i 20 suportu z siła 5 musi to wygladac syto

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
No mozna dac Frenzy i Razora - no atakow od groma, w hordzie to juz w ogole.
Frenzy przejmowac sie nie trzeba, bo na 9 z przerzutem raczej nie oblejesz. ITP i tak juz masz.
Nigdy tak nie probowalem, ten sztandar troche za drogi jest po prostu.
Zdarzylo mi sie 2xsygnatura beast na TG, albo sygnatur + hand of glory = GG
Frenzy przejmowac sie nie trzeba, bo na 9 z przerzutem raczej nie oblejesz. ITP i tak juz masz.
Nigdy tak nie probowalem, ten sztandar troche za drogi jest po prostu.
Zdarzylo mi sie 2xsygnatura beast na TG, albo sygnatur + hand of glory = GG
Chyba wpadłeś na całkiem ciekawy pomysł. W kohorcie 31 ataków z pierwszego szeregu i 16 ataków z kolejnych jak masz slana w 27 osobowym oddziale.lwieserce85 pisze:mając slana z zerówkami? albo z mozliwoscia wymiany czaru z high na cos z beast?wiem ze dwie zerowki na kloicu tg to brzmi miodnie:-D
p.s ziemko jak sie ustosunkowywujesz do sztandaru dajacego frenzy na oddziale TG? posiadac 30 atakow z PF i 20 suportu z siła 5 musi to wygladac syto
Nawet na saurusach byłoby to nie głupie.
Bez włóczni dają 31 ataków z PF i 16 z kolejnych, łącznie 47. Z włóczniami 57 (teoretycznie, bo z I2 trochę ich spadnie zanim oddadzą)
Ostatnio zmieniony 13 sie 2014, o 22:28 przez meiss, łącznie zmieniany 1 raz.
Saurusi maja I1 
Sygnatura z beasta jest fajna tez do innych rzeczy. Gram na 24 kohorty - reforma - 2 szeregi po 12 - sygnatura z beasta na nich. (jakby jeszcze hand of glory to juz w ogole
24 strzaly z s4, stand and shoot 24 z s4, a potem iles tam atakow z s4

Sygnatura z beasta jest fajna tez do innych rzeczy. Gram na 24 kohorty - reforma - 2 szeregi po 12 - sygnatura z beasta na nich. (jakby jeszcze hand of glory to juz w ogole

24 strzaly z s4, stand and shoot 24 z s4, a potem iles tam atakow z s4

Teraz jak nie mam saurusow (i 2 herosow czesto idzie do TG) i mam 28 tg raczej w hordzie, jednak to zalezy od sytuacjii i armii przeciwnej.
Czesto tez gram 6 w szeregu.
Czesto tez gram 6 w szeregu.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Zaurusom frenzy bym nie dawal......brak parowania troche ich niszczy.a tg i tak nie paruja wiec nic im nie bedzie.do tego maja I 2 przez. co bija sie rowno z dzikusami a to bardzo wazne jest.gra na kohorcie dla strzelania to super sprawa.kilka razy to strzelanie uratowalo mi zycie.rozumiem ze kohorta bez kroxow? Wracajac zas do troglodona.....gdyby pf moznabylo wyplacac z 2 szeregu to podpaka raz w grze dajaca dodatkowy atak na 5 i 6 w jakis mega walkach dawalo by mega efekt....polaczony z trujacymi atakami od swarmow...mega

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Czy ty powiedziales swarmow?? 
Troglodon zdecydowanie za duzo kosztuje i nic nie robi, czekam na jakis porzadny rework.
Gwardia z reguly ma I2 + d3

Troglodon zdecydowanie za duzo kosztuje i nic nie robi, czekam na jakis porzadny rework.
Gwardia z reguly ma I2 + d3

i właśnie to + pomysł serca lwiego natchnął mnie do zmontowania takiej rozpy. Nie wiem czy sie nada do poważnej gry ale 52 ataki z oddziału templi z kowbojem wyglądają pociesznie.Ziemko pisze: Gwardia z reguly ma I2 + d3
1 Slann Mage-Priest @ 550.0 Pts General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Soul of Stone [25.0] Harmonic Convergence [30.0] Focus of Mystery [35.0] Becalming Cogitation [25.0]
The Egg of Quango [30.0] Channeling Staff [15.0] Skavenpelt Banner [65.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts Sword of Strife [40.0] Charmed Shield [5.0] Luckstone [5.0] Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts Great Weapon Armour of Destiny [50.0] Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Beasts Dispel Scroll [25.0]
26 Temple Guard @ 439.0 Pts Halberd; Light Armour; Shield; FCG Razor Standard [45.0]
2x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
2x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts Lustrian Javelin; Shield
28 Skink Cohort @ 376.0 Pts Lustrian Javelin; Shield; FCG; Poisoned Attacks (CC)
3 Kroxigors @ [150.0] Pts Great Weapon
2x 4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Models in Army: 104 Total Army Cost: 2394.0
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Dziwnie zlozony ten 1 kowboj...ja bym dal mu slomke,kamien switu i tarcze odbijajaca trafienie na 2 plus...zmniejszyl bym poziom szamanowi.wszak on potrzebuje tylko jednego czaru, i nosi ds.slan jesli jest mozliwosc powinien dostac mr z dyscypliny.kosztem jajka na przyklad....wtedy bola cie juz tylko maszyny wojenne bo magia,strzelanie i walka nie zniszczy tego oddzialu.skinkiw duzej kohorcie to ciekawy ppmysl ale osobiscie wolal bymspam malych kohort tak po 10 szt bez kroxow....gralem z kolesiem ktory mial wiadro skinkow...ciezki to byl paring i. nie dawalo rady dostac sie do slana. Jak wroce z pracy to cos takiego splodze:)

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
JA niestety bylem plewa i jedna przegralem do 9... Wynik indywidualnych chyba dobry 72/100, ale niestety nic to nie zmienilo 

Moj raport jest WIP
Niebawem zamieszcze.

- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
1 botwa z imperium....trace ripki wodza na terku.on idzie do mnie nawala pancerna,czolg,kurczaki ,kloc kawaleri z generalem bsb i 2 magami...z tylu podaza ten wozek z planetami..jak sie nazywa nie wiem.kamelwony wala do armat ale bez fektu...w magii nic sie nie dzieje.w 2 turze zaczynam odginac i szykuje pulapke na kurczaki z uzyciem skinkow i weterana z wardem.niestety,przeciwnik sobie daruje szarze,skinki zdejmuje z magii a weterana z armaty.czolg napiera.udaje mi csie rzucic spalanie na kloc kawalerii ale on ma as na 1 i ward na magie na 4.w celu ratunku flanki szarzuje czolg 2 ptaszkami a wkurzajace dzialo kameleonami...skinki odginaja kloc kawaleri a w kurczaki wbija sie weteran ze slomka........kolejna tura bez istotnych zmian.sypia mi sie ripki i wet przegrywa walke ale z pomoca ld 10 od slana wszystko stoi.teraz juzz bylo szybko....woz z planetami szarzuje w tg i odbija sie od jaja,weteran kroi i zabiega kurczaki a ripki zchodza ale rzucam zerowke z detha i duza kuznie..czolg wybucha:).
Po zakoncOnym odginaniu w ostaatniej turze wbijam sie zaurusami w jego kloc kawalerii ...nie zabijam wszystkiego i koniec bitwy...ja mu zdialem czolg,demigryfy i woz z planetami a on mi weterana, skinka na terku,dwa oddzialy ripkow i odginaczki ale chyba nie wszystkie....
Ziemko usun ten post prosze
Po zakoncOnym odginaniu w ostaatniej turze wbijam sie zaurusami w jego kloc kawalerii ...nie zabijam wszystkiego i koniec bitwy...ja mu zdialem czolg,demigryfy i woz z planetami a on mi weterana, skinka na terku,dwa oddzialy ripkow i odginaczki ale chyba nie wszystkie....
Ziemko usun ten post prosze
Ostatnio zmieniony 26 sie 2014, o 18:12 przez lwieserce85, łącznie zmieniany 1 raz.

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki