meissowe rozkminy
Moderator: Ziemko
meissowe rozkminy
Coś takiego zmontowałem na 2400.
Utrzyma się na stole?
Slann Mage-Priest (495pts)
Focus of Mystery (30pts),
Harmonic Convergence(45pts),
Sould of Stone (25pts),
Unfathomable Presence (30pts)
Battle standard (60pts)
Chanelling Stuff (15pts)
War Banner
Heroes (409pts)
Sarus Scar-Veteran (154pts)
Armor of Destiny (50pts),
Cold One (20pts),
Great Weapon (4pts)
Skink Priest (125pts)
Dispel Scroll (25pts),
Level 2 Wizard Haeven
Skink Priest (130pts)
Cube of Darkness (30pts),
Level 2 Wizard Haeven
Core (601pts)
31x Saurus Warriors FCG (371pts)
10x Skink Skirmisher (80pts),
Skink Skirmisher Brave
10x Skink Skirmisher (80pts),
Skink Skirmisher Brave
10x Skink Skirmisher (70pts)
Special (645pts)
10x Chameleon Skinks
4x Ripperdactyl Rider
3x Ripperdactyl Rider
Stegadon - Sharpened Horns, Giant Bow
Rare (250pts)
Ancient Stegadon - Sharpened Horns, Giant Blowpipe
Utrzyma się na stole?
Slann Mage-Priest (495pts)
Focus of Mystery (30pts),
Harmonic Convergence(45pts),
Sould of Stone (25pts),
Unfathomable Presence (30pts)
Battle standard (60pts)
Chanelling Stuff (15pts)
War Banner
Heroes (409pts)
Sarus Scar-Veteran (154pts)
Armor of Destiny (50pts),
Cold One (20pts),
Great Weapon (4pts)
Skink Priest (125pts)
Dispel Scroll (25pts),
Level 2 Wizard Haeven
Skink Priest (130pts)
Cube of Darkness (30pts),
Level 2 Wizard Haeven
Core (601pts)
31x Saurus Warriors FCG (371pts)
10x Skink Skirmisher (80pts),
Skink Skirmisher Brave
10x Skink Skirmisher (80pts),
Skink Skirmisher Brave
10x Skink Skirmisher (70pts)
Special (645pts)
10x Chameleon Skinks
4x Ripperdactyl Rider
3x Ripperdactyl Rider
Stegadon - Sharpened Horns, Giant Bow
Rare (250pts)
Ancient Stegadon - Sharpened Horns, Giant Blowpipe
Pewnie, że ma szansę sie utrzymać. Co najwyżej kosmetyczne zmiany: odchudzić slanna o warbanner i może jedną moc. Kameleony możesz rozbić na dwa oddziały, zawsze to więcej celów dla przeciwnika. Powinieneś dać radę wrzucić drugiego ancienta zamiast zwykłego stegadona.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Tak naprawdę liczy się S6 ancienta, strzelanie to tylko bonus, na który ma sensu liczyć. Tym bardziej z giant bowa, który statystycznie raz na grę trafia poison, o ile bestia nie szarzowała albo nie walczy kolejną turę. Przelicz szarżę zwykłego stedzia i ancienta w dowolny model z wieloma W, wybór nasuwa się sam.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Salamandry przede wszystkim mają całkiem inne zastosowanie, ale na pewno nie oddają łatwo tak dużej ilości pkt przeciwko armiom z cannonami. Stedzie niszczą głównie przy szarży. Natomiast salamandry redukują do niewielkich rozmiarów groźne hordy, z którymi nie bardzo chcesz wejść w cc (np. takich executionersów z kotłem, bądź white lionów z BotWD). Mogą też coś bonusowo spanikować.meiss pisze:12:8 do przodu z solidnie złożonym Imperium.
Stegadony to lekki obsys, albo dobiegną do kombatu, albo zostaną rozstrzelane i 500 pkt w plecy :/
Zastanawiam się nad wstawieniem salek
Szczerze mówiąc ja salki wystawiam zawsze, a stegadony bardzo rzadko. Zamiast 1 ancienta z hornami wchodzą spokojnie 3 salamandry. Najczęściej rozkładam je na dwa oddziały po 1 i 2 salki, a do oddziału z pojedynczą salką dokupuję bonusowego poganiacza.
Ponadto fajnie combują się ze slannem z high magic: przechodzisz salamandrami 6 cali zwykłym ruchem, a następnie rzucasz na nie eteryczny ruch - walk between the worlds - przesuwasz się dodatkowe 10" (lub dużą wersją 20") i nagle z miejsca, w którym nie mogłeś oddać strzału, znajdujesz się w perfekcyjnym spocie. Małą wersję popychaczki spokojnie rzuca się z 2 kości mocy.
Inna sprawa, że przy braku stegadonów przydałoby się nadrobić stratę tych ataków z większą siłą - rekomendowani są scar-veterani na coldach, ewentualnie oddział kroxigorów.
Rozpiska na lokalną ligę 1200 pkt.
Saurus Scar-Veteran: Armour of Destiny; Cold One; great weapon. 154
Skink Priest: Dispel Scroll; Lore of Heavens. 90
28 Skinks: Skink Brave; musician; standard bearer. 160
• 3 Kroxigor 150
Bastiladon: Solar Engine. 150
Stegadon 215
Ancient Stegadon: Engine of the Gods. 280
1 199 points
Saurus Scar-Veteran: Armour of Destiny; Cold One; great weapon. 154
Skink Priest: Dispel Scroll; Lore of Heavens. 90
28 Skinks: Skink Brave; musician; standard bearer. 160
• 3 Kroxigor 150
Bastiladon: Solar Engine. 150
Stegadon 215
Ancient Stegadon: Engine of the Gods. 280
1 199 points
Szczerze mówiąc, to przebudowałbym core units na spam skinków w skirmishach/ewentualnie w kohortach. Obecnie mixed unit kroxów ze skinkami sprowadza się do tego, że przeciwnicy zabijają kroxy i następnie walczą z bandą skinków. Ponadto kroxigory będąc w drugim szeregu nawet nie mogą korzystać z dodatkowych ataków z predatory fighters, ani stompować. Co więcej, kroxy już nie "uodparniają" skinkow na stompy/thunderstompy..
Poza tym przemyślałbym sens wystawiania Engine of the Gods - zamiast niego można by przypiłować rogi obydwu stegadonom, co zwiększa ich ofensywną siłę. Sens EoTG jest moim zdaniem znikomy, bo wygląda to tak: płacisz 50 pkt i tracisz giant blowpipy (!), a zyskujesz skromnego warda na 6+ w 6", -1 do casting value zaklęcia które wylosujesz na swoim 1 lvlu skinku oraz słaby bound spell (z racji, że to direct dmg, to bije tylko cele we front arc i nie uderzy targetów z którymi jesteś już w CC).
Poza tym przemyślałbym sens wystawiania Engine of the Gods - zamiast niego można by przypiłować rogi obydwu stegadonom, co zwiększa ich ofensywną siłę. Sens EoTG jest moim zdaniem znikomy, bo wygląda to tak: płacisz 50 pkt i tracisz giant blowpipy (!), a zyskujesz skromnego warda na 6+ w 6", -1 do casting value zaklęcia które wylosujesz na swoim 1 lvlu skinku oraz słaby bound spell (z racji, że to direct dmg, to bije tylko cele we front arc i nie uderzy targetów z którymi jesteś już w CC).
W nowym AB został także zaklasyfikowany jako direct damage, co ogranicza jego targety do front arc.meiss pisze:Cory przemyślę.
Ale powiedz mi skąd to info, że boundspell trafia tylko we front arc?
W opisie boundspella jest every enemy unit in 4d6 range
Co myślicie o tym?
1 Slann Mage-Priest @ 505.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Soul of Stone [25.0] Harmonic Convergence [30.0] Focus of Mystery [35.0]Unfathomable Presence [30.0]
Channeling Staff [15.0] Razor Standard [45.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon Armour of Destiny [50.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts Cube of Darkness [30.0]
2x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
25 Saurus Warriors @ 316.0 Pts
Spear; Shield; FCG
27 Temple Guard @ 413.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician Banner of Swiftness [15.0]
5 Chameleon Skinks @ 65.0 Pts
Blowpipe
2x 4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear; Shield
Models in Army: 110 Total Army Cost: 2400.0
1 Slann Mage-Priest @ 505.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Soul of Stone [25.0] Harmonic Convergence [30.0] Focus of Mystery [35.0]Unfathomable Presence [30.0]
Channeling Staff [15.0] Razor Standard [45.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon Armour of Destiny [50.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts Cube of Darkness [30.0]
2x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
25 Saurus Warriors @ 316.0 Pts
Spear; Shield; FCG
27 Temple Guard @ 413.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician Banner of Swiftness [15.0]
5 Chameleon Skinks @ 65.0 Pts
Blowpipe
2x 4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear; Shield
Models in Army: 110 Total Army Cost: 2400.0
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Tylko.jeden weteran? Ja na 2 gram wiec utrata jednego mocno mnie nie boli.2 szamanow tez zastanawiajaco...co prawda masz mega obrone magiczna ale wg mnie jeden skink z ds plus slan na wypasie powinien wystarczyc. Probowal bym cos odchudzic by moc wstawic drugiego kowboja z dawn stownem a slanowi dal bym sztandar plus 1 do ld.
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
OK, a coś takiego? Ew wywaleniu z tego co poniżej salki kilku skinków i wrzucenie 2 kowboja.
1 Slann Mage-Priest @ 455 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Soul of Stone, Harmonic Convergence, Focus of Mystery, Becalming Cogitation Channeling Staff, War Banner
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon, Armour of Destiny
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven Cube of Darkness [30.0]
2x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
2x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
34 Skink Cohort @
Lustrian Javelin; Shield; FCG; Poisoned Attacks (CC)
3 Kroxigors @ [150.0] Pts
Great Weapon
2x4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
1 Salamander Hunting Pack @ 84.0 Pts
2x 1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
Models in Army: 86 Total Army Cost: 2399.0
1 Slann Mage-Priest @ 455 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Soul of Stone, Harmonic Convergence, Focus of Mystery, Becalming Cogitation Channeling Staff, War Banner
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon, Armour of Destiny
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven Cube of Darkness [30.0]
2x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
2x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
34 Skink Cohort @
Lustrian Javelin; Shield; FCG; Poisoned Attacks (CC)
3 Kroxigors @ [150.0] Pts
Great Weapon
2x4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
1 Salamander Hunting Pack @ 84.0 Pts
2x 1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
Models in Army: 86 Total Army Cost: 2399.0
Na pewno jest to nietypowe. Czy skuteczne? Nie wiem.
War Banner na Twoim Slannie to strata punktów - po co mu +1 CRa za 35 pkt, jak on w ogóle nie chce widzieć CC?
Ta magiczna szmatka ma tylko jakiś sens w przypadku eterycznej żaby lub posiadania oddziału TG.
Edit - coś wydaje mi się, że omyłkowo dopisałeś ten sztandar, bo bez niego Slann kosztuje właśnie 455 pkt.
Ta magiczna szmatka ma tylko jakiś sens w przypadku eterycznej żaby lub posiadania oddziału TG.
Edit - coś wydaje mi się, że omyłkowo dopisałeś ten sztandar, bo bez niego Slann kosztuje właśnie 455 pkt.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
dwa stegi... chętnie bym obejrzał taka bitwę miedzy twoimi lizakami a np krasnalami albo imperium:-D
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
a elfy z bolt trowerami?:-D
wystarczy ogarnięty grac imperium który tak ustawi armaty byś nie mógł się schować za górka i cóż zostaje ci oddział skinkow w kohorcie i weteran do walki... gwałtoptakow nie liczę gdyż pewnie spadną od jakiś magicznych pocisków albo strzelania. je boli już nawet głupia kula ognia 2d6 z s 4:-D
wystarczy ogarnięty grac imperium który tak ustawi armaty byś nie mógł się schować za górka i cóż zostaje ci oddział skinkow w kohorcie i weteran do walki... gwałtoptakow nie liczę gdyż pewnie spadną od jakiś magicznych pocisków albo strzelania. je boli już nawet głupia kula ognia 2d6 z s 4:-D
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki