[Warszawa], 13.12.2015, Make Way! vol.9 9th Age 2400
-
- Plankton
- Posty: 1
Re: [Warszawa], 13.12.2015, Make Way! vol.9 9th Age 2400
Bardzo proszę, jedno miejsce właśnie zwolniłem.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Aktualizacja listy zgłoszeń.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Dzięki Panowie za fajny turniej, a w szczególności moim przeciwnikom za ciekawe potyczki. I oczywiście gratulacje dla JH za przejęcie całego podium 
I parę fotek z dzisiaj dla zainteresowanych:










Do zobaczenia na następnym MW.

I parę fotek z dzisiaj dla zainteresowanych:










Do zobaczenia na następnym MW.
fajny turniej, dzięki przeciwnikom za grę i do zobaczenie na kolejnej edycji
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Dziękuję wszystkim za przybycie, i za kolejny udany turniej! 
Wyniki:
1. Michał Kołakowski BOC/BH 2500 25
2. Marcin Lipinski DOC/DL 2715 24
3. Paweł Gąsiewski VC 1236 20
4. Konrad Kuźmiński WE/SE 2930 19
5. Szczepan Kalisiak DF/DH -40 19
6. Wojciech Staniszewski HE 774 18
7. Bogumił Kułakowski WOC/WDG 1274 17
8. Bartłomiej Szenk SE 676 17
9. Przemysław Jacko SK/VS 155 17
10. Ryszard Raczyński HE 1005 13
11. Bartłomiej Kołcun WOC/WDG -1913 13
12. Marcin Dądela WOC/WDG -944 12
13. Grzegorz Madrjas BRE/KoE -1181 12
14. Maciej Klaudel DE 324 11
15. Edgar Czop VC -1681 10
16. Wojciech Okrzeja BOC/BH -1260 9
17. Jan Mejor DE -3588 6
18. Andrzej Kubacki SK/VS -2815 5

Wyniki:
1. Michał Kołakowski BOC/BH 2500 25
2. Marcin Lipinski DOC/DL 2715 24
3. Paweł Gąsiewski VC 1236 20
4. Konrad Kuźmiński WE/SE 2930 19
5. Szczepan Kalisiak DF/DH -40 19
6. Wojciech Staniszewski HE 774 18
7. Bogumił Kułakowski WOC/WDG 1274 17
8. Bartłomiej Szenk SE 676 17
9. Przemysław Jacko SK/VS 155 17
10. Ryszard Raczyński HE 1005 13
11. Bartłomiej Kołcun WOC/WDG -1913 13
12. Marcin Dądela WOC/WDG -944 12
13. Grzegorz Madrjas BRE/KoE -1181 12
14. Maciej Klaudel DE 324 11
15. Edgar Czop VC -1681 10
16. Wojciech Okrzeja BOC/BH -1260 9
17. Jan Mejor DE -3588 6
18. Andrzej Kubacki SK/VS -2815 5
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


2 z 8 to 25%, a chyba tak to było liczone.
Wg mnie to super sprawa. W końcu te scenariusze mają znaczenie.
Są proste i fajne,a przy okazji tępią buildy na fastach i inne tego typu wynaturzenia.
Dzięki Szczepan za super turniej, a przeciwnikom za krwawe bitwy. Do następnego!
Wg mnie to super sprawa. W końcu te scenariusze mają znaczenie.
Są proste i fajne,a przy okazji tępią buildy na fastach i inne tego typu wynaturzenia.
Dzięki Szczepan za super turniej, a przeciwnikom za krwawe bitwy. Do następnego!
+2 dla ciebie i -2 dla przeciwnika to razem 4. wygrywasz z punktów maxa tj 8:2 i naraz robi sie z tego 6:4 czyli prawie remis. no i też promuje to pewne armie: takie bestie na przykład właśnie, które mogą wyambushować sobie na token jednym oddziałem i tam stać. imo +1/-1 byłoby w sam raz.
We can't stop here. This is bat country.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Ta zmiana systemu punktacji była wlasnie podyktowana tym, ze cele scenariuszy były zbyt mało istotne.
Jeśli ktoś robi rozpiskę nie mając na uwadze scenariuszy, to potem nie powinien marudzić, ze inne armie są premiowane. Teraz kazda armia ma mozliwosc zdobywania celów, i nie widzę problemu. Jesli ktoś widzi szanse punktowania bez ruszania się z miejsca, to jego sprawa.
Tokeny są umieszczane przez obu graczy przd deploymentem, wiec w czym problem, ze jeden gracz ma ambush? Po pierwsze płaci za to, po drugie ten ambush jest jednym z atutów jego armii, podczas gdy rywal moze miec inne asy w rękawie, po trzecie na etapie deploymentu i kolejnych faz gry, obaj gracza mają wpływ na to co dzieje sie wokół znaczników. Jesli jeden gracz ma w tym aspekcie przewagę, to plus dla niego.
Jeśli ktoś robi rozpiskę nie mając na uwadze scenariuszy, to potem nie powinien marudzić, ze inne armie są premiowane. Teraz kazda armia ma mozliwosc zdobywania celów, i nie widzę problemu. Jesli ktoś widzi szanse punktowania bez ruszania się z miejsca, to jego sprawa.
Tokeny są umieszczane przez obu graczy przd deploymentem, wiec w czym problem, ze jeden gracz ma ambush? Po pierwsze płaci za to, po drugie ten ambush jest jednym z atutów jego armii, podczas gdy rywal moze miec inne asy w rękawie, po trzecie na etapie deploymentu i kolejnych faz gry, obaj gracza mają wpływ na to co dzieje sie wokół znaczników. Jesli jeden gracz ma w tym aspekcie przewagę, to plus dla niego.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Wyniki do ligi wysłane.
I jeszcze podium

I jeszcze podium


"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Co do scenariuszy - są na jedno kopyto - zawsze musisz mieć unit z bannerem w jakimś miejscu na stole.
WE z czymś takim zawsze miały i będą miały problem - bo bannery mogą mieć na lukach (a te z natury są defensywne) i na eternalach - które moim zdaniem nie pasują do armii, ja się liczę z tym ze będę musiał odrabiać te scenariusze w polu. ..
WE z czymś takim zawsze miały i będą miały problem - bo bannery mogą mieć na lukach (a te z natury są defensywne) i na eternalach - które moim zdaniem nie pasują do armii, ja się liczę z tym ze będę musiał odrabiać te scenariusze w polu. ..
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
To chyba nie powinno stanowić probnlemu, bo power level WE po ostatnim drafcie z pewnoscia nie spadł 

"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Strzelanie wygląda na bardzo mocne, nowy volley fire i S4 na bliskim, po ostatnim updejcie daja radę.
Nie wiem jak tam w innych armiach, które miały opcje strzeleckie, ale krasnale na dystans nie mają żadnego startu do WE, a dojście gdziekolwiek jest bardzo trudne, nawet z vanguardami, potrójnym marszem itd.
Nie wiem jak tam w innych armiach, które miały opcje strzeleckie, ale krasnale na dystans nie mają żadnego startu do WE, a dojście gdziekolwiek jest bardzo trudne, nawet z vanguardami, potrójnym marszem itd.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Tylko sprostuje - volley fire nie działa przy każdych strzalkach, krasie zawsze miały problem z dojściem do WE a i wymiana strzelecka był na korzyść dlugouchych...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Ok, kiedy graliśmy w Krakowie to było lepsze ale to była krótka aberracja (80 poisonowych strzałek, AP, volley fire co turę było nieco niezbalansowaneGlonojad pisze:W sensie, że jest JESZCZE LEPSZE?! To ile lanc teraz na kolejkę zdejmujesz??Laik pisze:Strzelanie które się pojawiło z tym draftem na sucho wygląda na najlepsze co WE miały do tej pory .

To co jest teraz jest całkiem zbalansowane a jednocześnie pozwala na dobrą strzelecką grę leśniakami.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Moim zdaniem te secondary objective robią dobrą, ale też zbalansowaną różnicę. Naturalnie niektóre armie będą miały problem przy już na poziomie budowania rozpiski (wspomniane WE). Ale te same WE mogą wjechać 18" Wilde`mi w ostatniej turze na znacznik, tak jak Beastmeni mogą poszaleć z ambushem. Ale póki jest coś za coś w kompozycji armii to ma to sens.
A jeśli już coś zmieniać w układzie dużych punktów to proponuję hobbystykę. Dla czołówki to bez większej różnicy, bo tam armie i tak są zadbane. Ale już dla całej reszty robi to różnicę. Kiedyś na masterach było 100-120 pkt z bitew i ponad 20-30 z hobbystyki. Przy obecnym modelu do 30 pkt na lokalu te 6-8 pkt mogłoby zrobić różnicę w finalnym zestawieniu.
A jeśli już coś zmieniać w układzie dużych punktów to proponuję hobbystykę. Dla czołówki to bez większej różnicy, bo tam armie i tak są zadbane. Ale już dla całej reszty robi to różnicę. Kiedyś na masterach było 100-120 pkt z bitew i ponad 20-30 z hobbystyki. Przy obecnym modelu do 30 pkt na lokalu te 6-8 pkt mogłoby zrobić różnicę w finalnym zestawieniu.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Wildzi nie mogą scorować, chyba ze jest opcja wystawienia ich nie jako fast cavalry.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

