FAQ
Moderator: Yudokuno
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Nie tracimy. Zapłącilismy za 20 wojów i tyle mamy wojów. Asasin nie likwiduje nam wlasnych zolnieży. Póki jest schowany jest us 20. Jak się ujawni jest 21.
geeez, ludzie AB nie macie czy czytać nie umiecie?
Assasina wstawia się w miejsce normalnego modelu (tzn. nie championa, muzyka, sztandarowego, bohatera), jeśli nie ma miejsca w pierwszym rzędzie (bo wszystko jest zajęte przez to co w poprzednim nawiasie) to Assasin idzie do drugiego rzędu i jest tam do momentu aż w pierwszym rzędzie będzie miejsce....
Assasina wstawia się w miejsce normalnego modelu (tzn. nie championa, muzyka, sztandarowego, bohatera), jeśli nie ma miejsca w pierwszym rzędzie (bo wszystko jest zajęte przez to co w poprzednim nawiasie) to Assasin idzie do drugiego rzędu i jest tam do momentu aż w pierwszym rzędzie będzie miejsce....
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Warto dodać, że ten ward przysługuje tylko bohaterowi, nie smokowi, więc nie da się złożyć smoka z wardem 4+.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
spokojnie mozesz wymienic sie miejscem z muzykiem i sztandarem - byleby było miejsce w pierwszym szeregu na te cudaArtein pisze:geeez, ludzie AB nie macie czy czytać nie umiecie?
Assasina wstawia się w miejsce normalnego modelu (tzn. nie championa, muzyka, sztandarowego, bohatera), jeśli nie ma miejsca w pierwszym rzędzie (bo wszystko jest zajęte przez to co w poprzednim nawiasie) to Assasin idzie do drugiego rzędu i jest tam do momentu aż w pierwszym rzędzie będzie miejsce....
za chempa juz niesadze zeby mozna było sie zamieniac
http://uk.games-workshop.com/download/d ... layers.pdfTularian pisze:czy ktoś wie skąd można wytrzasnąć zasady do mengili?
Google dla niektórych nie istnieją. Do tego istnieje opcja "S Z U K A J"
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Równie dobra co balista HEmatilizaki pisze:Czy balista de jest dobra?(chce zacząc nimi grać)

A poważniej - uważam, że to fajna maszynka. Wielką jej zaletą jest brak "misfire" - po prostu trafiasz lub nie, ale nie martwisz się niewypałami itd. i nie ma możliwości, że ta maszynka sama się rozwali tak jak może być w wypadku chyba każdej innej maszyny w WFB (oczywiście z wyjątkiem balist innych armii). Fajny jest także wybór - można strzelać jednym pociskiem z S6 lub sześcioma z S4 (armour piercing). Największy problem to obsługa, która składa się z zaledwie 2 elfów z T3 i savem 6+, przez co łatwo ich wyeliminować. No i koszt (100 punktów) jest dość wysoki w porównaniu choćby z balistami Krasnoludów (o ile dobrze pamiętam zaledwie 45 punktów bez ulepszeń) i Goblinami (zaledwie 35 punktów). Ale ogólnie warto, nie ma zresztą wyboru, bo to jedyne maszyny DE (choć można też używać armat Dogs of War, ale to nieklimatyczne).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Dla mnie jest to nie większa wada niż zaleta, zawsze strzelają co 1 turę, a można je osłonić przed stratami, jeśli nie ma czym to i tak już przegrałeś ; pTemple Guard pisze:Największy problem to obsługa, która składa się z zaledwie 2 elfów z T3 i savem 6+, przez co łatwo ich wyeliminować.