jeżeli uzależniasz taktykę od jednego przedmiotu, to nie świadczy dobrze o twoim stylu graniaas1 pisze:Z tym to ja się nie zgodzę że hellheart jest lepszy od scrolla. Wymusza na tobie pewien rodzaj gry. Muszę jak najszybciej dojść do przeciwnika co nie zawsze jest łatwe. W dobie magi death musisz liczyć tylko na swoje kostki co nie zawsze jest wystarczające.
Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Siema taka spora innowacja w mojej rozpisce co o tym sądzicie?
Slaughtermaster: Gen GW 4 lvl Maw
Grut's Sickle
Talisman of Preservation
Charmed Shield
Bruiser: BSB GW Heavy Armour
Rune Maw
Butcher: 2 lvl heaven GW
Dispel Scroll
9Ironguts: FCG
Standard of Discipline
10Gnoblars: Gnoblar Trappers
10Gnoblars: Gnoblar Trappers
3Ogres: AHW
Sabretusk Pack
Sabretusk Pack
Sabretusk Pack
6Maneaters: FCG Poison Sniper BoOP
6Maneaters: FCG 6xAHW Stubborn; Swiftstride
Banner of Eternal Flame
Ironblaster
Slaughtermaster: Gen GW 4 lvl Maw
Grut's Sickle
Talisman of Preservation
Charmed Shield
Bruiser: BSB GW Heavy Armour
Rune Maw
Butcher: 2 lvl heaven GW
Dispel Scroll
9Ironguts: FCG
Standard of Discipline
10Gnoblars: Gnoblar Trappers
10Gnoblars: Gnoblar Trappers
3Ogres: AHW
Sabretusk Pack
Sabretusk Pack
Sabretusk Pack
6Maneaters: FCG Poison Sniper BoOP
6Maneaters: FCG 6xAHW Stubborn; Swiftstride
Banner of Eternal Flame
Ironblaster
Czy to żer, czy to wróg.
Żelazobrzuchy dadzą radę.
Najpierw pobijemy,
A potem to zjemy.
Żelazobrzuchy dadzą radę.
Najpierw pobijemy,
A potem to zjemy.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Zapominacie o atrybucie z Mawa, nasz lord staje się 2 razy twardszy z tym lorem. Nie dam razy zliczyć w ilu bitwach mój czarownik przeżył tylko dzięki temu, że się leczył atrybutem. Pocisk 2d6 s2 noasv jest naprawdę fajny a do duetu biorę zawsze Firebelliego więc do rzucenia zawsze coś posiadam 
Na temat Hellhearta - nigdy nie lubiłem tego przedmiotu ponieważ jest strasznie losowy, lecz ostatnio kiedy na Mackach zrobił mi 3 gry zacząłem go doceniać - w jednej wysadził Imperialnego maga 4 poziomu, w drugiej wysadził Morathi, a w trzeciej dzięki wybuchowi wyparowało 10 exeków i wygrałem z nimi combat.
Na temat Hellhearta - nigdy nie lubiłem tego przedmiotu ponieważ jest strasznie losowy, lecz ostatnio kiedy na Mackach zrobił mi 3 gry zacząłem go doceniać - w jednej wysadził Imperialnego maga 4 poziomu, w drugiej wysadził Morathi, a w trzeciej dzięki wybuchowi wyparowało 10 exeków i wygrałem z nimi combat.

Ja jednak wolę na dużym magu Beast. Sygnaturka z 2 kości, dzida, obcięcie ruchu i heros zabijaka - IMO najlepszy zestaw czarów jaki może być
Maw jako support w celu rzucenia stubborna gdzie trzeba, nigdy się też nie nakręcałem, że muszę mieć regenę/+1S,T/ pocisk.
Maw jako support w celu rzucenia stubborna gdzie trzeba, nigdy się też nie nakręcałem, że muszę mieć regenę/+1S,T/ pocisk.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
ekh ekh heavenSilvestro pisze: - IMO najlepszy zestaw czarów jaki może być![]()
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Mam rozpiskę na 1500 punktów. Będę grał na zasadach The End Times, nie gram o złote kalesony więc chciałem zobaczyć jak wypadnie armia którą mam kompletnie pomalowaną i w pełni z figurek GW albo konwersji (BSB). Generał i BSB w oddziale 6 ironów. Leadzi mimo, że mało grywalni nigdy mnie nie zawiedli więc jak mogę pakuję ich do rozpiski. Gorger trochę zapchaj dziura, z drugiej strony też zawsze coś się dzieje jak przeciwnik musi się martwić o swoją artylerię. Komentarze mile widziane!
LORDS (325 pts)
Slaughtermaster (325 pts)
Discpel Scroll - 25 pts
Hell’s Heart - 50 pts
HEROES (155 pts)
Bruiser 1 model (155 pts)
GW (+ 11 pts)
heavy armour (+ 4 pts)
Banner Of Eternal Flame (+10 pts)
BSB (+25 pts)
CORE (410 pts)
Bulls x3 models (113 pts)
AHW (+ 3 pts)
BS (+10 pts)
Banner Of Eternal Flame (+ 10 pts)
Ironguts x6 models (297 pts)
full CG + 30 pts
Look Out Sir! + 5 pts
SPECIAL (346 pts)
Sabertusk x2 models (42 pts)
Leadbelchers x3 (129 pts)
Mourfang x 2 models (175 pts)
+ BS (+ 10 pts)
+M (+ 10 pts)
+ heavy armour
+ iron fist
+ Standard of Discipline (+15 pts)
RARE (260 pts)
Ironblaster (170 pts)
Gorger (90 pts)
1496 pts
models: 20
LORDS (325 pts)
Slaughtermaster (325 pts)
Discpel Scroll - 25 pts
Hell’s Heart - 50 pts
HEROES (155 pts)
Bruiser 1 model (155 pts)
GW (+ 11 pts)
heavy armour (+ 4 pts)
Banner Of Eternal Flame (+10 pts)
BSB (+25 pts)
CORE (410 pts)
Bulls x3 models (113 pts)
AHW (+ 3 pts)
BS (+10 pts)
Banner Of Eternal Flame (+ 10 pts)
Ironguts x6 models (297 pts)
full CG + 30 pts
Look Out Sir! + 5 pts
SPECIAL (346 pts)
Sabertusk x2 models (42 pts)
Leadbelchers x3 (129 pts)
Mourfang x 2 models (175 pts)
+ BS (+ 10 pts)
+M (+ 10 pts)
+ heavy armour
+ iron fist
+ Standard of Discipline (+15 pts)
RARE (260 pts)
Ironblaster (170 pts)
Gorger (90 pts)
1496 pts
models: 20
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Po pierwsze bohaterowie nie mogą nosić dwóch takich samych typów magicznych przedmiotów, w tym przypadku Slaughtermaster może wziąć albo dispel scroll albo hellhearta.
Po drugie bullsy nie mogą nosić magicznych sztandarów, nie można ich duplikować tak samo jak innych magicznych przedmiotów i w ogóle nie opłaca się nosić płonących ataków na twoim głównym oddziale(bsb), wpada w ciebie ktoś z wardem 2+ na płonące i pozamiatane.
Dyscyplinę lepiej daj na Irongutów, banner of eternal flame na mournfangi, a BSBkowi daj Crown of Command oraz Charmed Shield. Rzeznika złóż według własnego widzimisie, ale przydałoby mu się trochę ochrony. Przydałoby się też 2 irongutów zamiast tych bullsów, ale jak nie masz modeli, a chcesz zagrac wszystkim co masz to trudno
Po drugie bullsy nie mogą nosić magicznych sztandarów, nie można ich duplikować tak samo jak innych magicznych przedmiotów i w ogóle nie opłaca się nosić płonących ataków na twoim głównym oddziale(bsb), wpada w ciebie ktoś z wardem 2+ na płonące i pozamiatane.
Dyscyplinę lepiej daj na Irongutów, banner of eternal flame na mournfangi, a BSBkowi daj Crown of Command oraz Charmed Shield. Rzeznika złóż według własnego widzimisie, ale przydałoby mu się trochę ochrony. Przydałoby się też 2 irongutów zamiast tych bullsów, ale jak nie masz modeli, a chcesz zagrac wszystkim co masz to trudno

Dobra, kilka rzeczy już poprawiłem :p Dzisiaj wrzucę coś z uwzględnieniem tych punktów które "odzyskałem". BSB może brać magiczne przedmioty jak ma już sztandar armii? Mourfangom nie przyda się bardziej LD od płonących ataków? No i czy skoro generał jest w ironach to nie lepiej korzystać z jego LD?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Mournom przydadzą się płonące, żeby mogły wjechać w coś i zdjąć regenkę lub w ogóle zanihilowac klocek z regeną.ciolek pisze:Dobra, kilka rzeczy już poprawiłem :p Dzisiaj wrzucę coś z uwzględnieniem tych punktów które "odzyskałem". BSB może brać magiczne przedmioty jak ma już sztandar armii? Mourfangom nie przyda się bardziej LD od płonących ataków? No i czy skoro generał jest w ironach to nie lepiej korzystać z jego LD?
BSB może brac magiczne przedmioty jeżeli ma zwykły sztandar, nie może ich brać kiedy ma magiczny. Mourny i tak dostaną liderkę od Generała siedzącego w Ironach. Resztę koledzy pasibrzuchy już wyjaśnili

Dobra, już wszystko jest nieco jaśniejsze. Dzisiaj wrzucę jakąś poprawioną wersję. Cisnę z dyscypliną na Mourfangach bo śmigają na flance i boję się, że mogą uciec z zasięgu Generała. Z drugiej strony flame attacks po Waszej argumentacji brzmi dobrze :p

