Żelazna Nawałnica

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Re: Żelazna Nawałnica

Post autor: Laik »

też mi się wydaje że trolle są dobre, zawsze można do nich bohaterem wejść - np BSB...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Królik pisze:Jeden wiecej atak od orkowych
To zes mnie rozsmieszyl :D
Kołata pisze:Trolle w O&G są zajebiste. Dlaczego miałyby być marne w WoChu?
Chodzi o to, ze w wocu masz mobilnego i miekkiego gienka, takie trolle dla niego to troche smycz. Ale na imperium i WoC wygladaja bardzo solidnie.
Laik pisze:też mi się wydaje że trolle są dobre, zawsze można do nich bohaterem wejść - np BSB...
Albo magiem :]

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Też bym zamiast chimery wolał oddział trolli. Chronią swoją DP i kowboi przed cannonami. Nawet taki oddzialik 6 trolli może zatrzymać sporo a rydwany wpadają tylko w to co zostanie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9578
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Jak Cie boli stupid to graj na smoku, bedziesz miał 18 cali ld generała :P

A tak serio, to można w niektórych matchupach do nich wleźć obojętnie jakim herosem i już mają 8ld.
Pozatym dobra metoda na stupid to szybko się wbić w kombat. Można ich wtedy nieraz na 1 turę zostawić bez ld.
Pozatym stupid daje też immune to psycho, więc przynajmniej nie uciekną z durnej paniki od zabitego rydwanu.

Dodatkowo przeciw armatom można w krytycznych sytuacjach postawić za nimi coś podatnego na armaty żeby tankowali kule na 1 turę.
WoCh poza imperium nie będzie też lubił dwarfów - a trolle kochają dwarfy.

Trolle nawet z małym shadowem są spoko (przynajmniej na papierze) bo nie potrzebują brzytwy. Miasma przy ilości ataków jaką wypłacają może wygenerować sporo woundów. Withering + żyganie fajnie składa czołg, MC czy jakichś uber twardzieli.

Lorów z booka nie znam. W każdym razie z deathem też coś się da kombinować np soulblight lub D&D+fear.

Myślę, że warto ich rozważyć w różnych kombinacjach.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

obecnie Trolle i Helenka dla graczy Wochu są z dupy :) zobaczymy co będzie za kilka miesięcy ... to się nazywa kreowanie rzeczywistości :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Dobry temat w sumie poruszyles Kolata - jaki lore na DP?

Zalozmy ze mowimy o rozpie z ds, czyli juz jest jeden mag shadowa.

Lore of Nurgle:
0 - Stream of Corruption: niski zasieg i niemozliwosc rzucenia w walce mocno oslabiaja ten czar, moim zdaniem useless
1 - Miasma of Pestilence: to jest super czar, dwie miazmy szybko uzmyslowia niektorym gosciom, ze trafiaja demona na 6+, dobre tez do boostowania herosow
2 - Blades of Putrefaction: poisony, no bieda panie, gorsza nawet niz 0
3 - Curse of the Lepper: kolejny swietny czar, dodatkowo buffowac juz bardzo twarde oddzialy jest spoko
4 - Rancid Visitations: niski zasieg, wysoki cast, zazwyczaj rzucac ten czar mozna tylko wystawiajac DP na jakies strzelanie, moim zdaniem bieda
5 - Fleshy Abundance: regenka, zawsze w cenie
6 - Plague Wind: znacznie gorsze od slonka, ale wciaz niezle. Najwieksza wada tego czaru, to fakt ze przysluguja normalnie rzuty obronne, czyli w ogole nie dziala on na klocki z wysoka inicjatywa, wysokim MR i z duza iloscia ran

Lore of Death:
0 - Spirit Leech: niski zasieg, czyli jak juz rzucasz, to znaczy ze przeciwnik tez rzuca w Ciebie; z drugiej strony dobry czar na herosow pancernych i mozna go rzucac zza gorki
1 - Aspect of the Dread Knight: haha, n/c
2 - The Caress of Laniph: mniej wiecej tak jak 1, sytuacyjny ale w sumie ujdzie
3 - Soulblight: dobry czar, gorszy od Leppera, ale wciaz bardzo mocny
4 - Doom and Darkness: do lamania stubbornowych chlopakow i hord w krotkim czasie, wszyscy wiedza jak to dziala
5 - The Fate of Bjuna: dzieki mobilnosci DP calkiem niezle moze to tyrac, ale dopiero jak pozabija sie wszystko co moze DP skrzywdzic
6 - The Purple Sun of Xereus: najlepszy czar w lorze, kontra na imperium, bretke, kraski, no na wszystko

Podsumowanie:
Podobne sa do siebie te lory, z tym ze zamiast dwoch snajperek dostajesz dwa niezle buffy do kombatu (regenke i miazme), soulblight jest porownywalny do leppera, wiaterek jest slabszy od slonca, a odpowiednika dla DnD w ogole nie ma. Z drugiej strony w nurglu ten atrybut jest bardzo dobry, lepszy niz kostki za rany w deathie. Nurgle znowuz dobrze kombuje sie z malym magiem shadow, zeby mozna bylo sobie spokojnie dwie miazmy rzucac, co jest kuszace. Chyba bede chwilowo probowal grac na deathie, jak bedzie mi DP zbyt czesto siadal poprobuje sie z Nurglem.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Zapomniałeś dodać, że Miasma z Nurgla rzucana jest na twój unit... więć potencjalnie w multi-combacie obniża WS i I wielu jednostkom przeciwnika :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

Jak dla mnie to lore slanesha z wrzucaniem Random Movement (d6) na przeciwnika jest mega. Szczególnie, że jest na dwóch czarach. Przeciwnik ma do wyboru robić słabo move do przodu, albo obrócić się plecami. Zawsze trzeba to zbijać, więc wyciąga sporo kości. Nie jest to takie szałowe jak w 6ed, ale też super. Warto przemyśleć.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

dla mnie też Slanesh z Helenką rządzi... ale co ja tam wiem :roll:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

PiotrzeB czy mi się wydaje, czy nie napisałeś jeszcze ani jednego merytorycznego posta w tym temacie?

Wybór między death a nurgle jest trudny, jednak poza dnd i słonkiem, uważam że nurglowy jest lepszy. jak przemcio zauważył, miasma działa w multicombatach, w sumie średnie pocieszenie bo na niczym w tych rozpach multicombatów nie chcesz mieć, ale będzie się zdarzać. 6-tka nie jest tak tragiczna, jednak jest ewidentnie słabsza od słońca. DO tego atrybut nie do przecenienia, pójdą lepsze rzuty i masz +2w i t.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

Dla mnie ten dodatkowy atak robi jednak jakas roznice. Jest minimalna ilosc modeli wymagana? Moznaby wystawic w razie czego nawet pojedynczego trola jako odginaczke/tarcze jesli caly klocek komus nie pasuje.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

3 minumum. a w opcji z dp 2 kowboi i mag ze scrollem, minimum w core i 2x skullcrusherzy miesci sie 5 z ahw.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

@Krolik: Minimalna ilosc modeli to 3, wiec tak sie nie da. A na dodatkowe ataki szkoda punktow, zwlaszcza ze bardzo czesto w walce bede po prostu rzygal.

@Piotr: helena jednak lepiej daje rade z deathem :]

@Thain: slanesh ma ten problem, ze poza 1 nie ma tam zadnego dobrego czaru, 6tka ma raptem 12 cali zasiegu, poza tym ma bardzo slaby atrybut, z ktorego wlasciwie nie da sie skorzystac i DP slanesha juz na wampirze siada, a nurglowy wrecz przeciwnie. Z plusow demona slanesha na pewno 1+ save i charmed shield + hate na bladki i ap z marka, ale to moim zdaniem wciaz za malo, zeby zrownowazyc inne braki.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Slaaneshowemu fajnie pasuje sword of striking, w CC może sporo czarów rzucać, no i może mieć soulfeedera - jedno z drugim oznacza że atrybut może go boostować - a przy odrobinie szczęścia wampir nie będzie mógł uderzać...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

swieta_barbara pisze:@Krolik: Minimalna ilosc modeli to 3, wiec tak sie nie da. A na dodatkowe ataki szkoda punktow, zwlaszcza ze bardzo czesto w walce bede po prostu rzygal.

@Piotr: helena jednak lepiej daje rade z deathem :]

@Thain: slanesh ma ten problem, ze poza 1 nie ma tam zadnego dobrego czaru, 6tka ma raptem 12 cali zasiegu, poza tym ma bardzo slaby atrybut, z ktorego wlasciwie nie da sie skorzystac i DP slanesha juz na wampirze siada, a nurglowy wrecz przeciwnie. Z plusow demona slanesha na pewno 1+ save i charmed shield + hate na bladki i ap z marka, ale to moim zdaniem wciaz za malo, zeby zrownowazyc inne braki.
Można ewentualnie próbować opcji Phantasmagoria + allure ale to trochę risky ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Laik pisze:Slaaneshowemu fajnie pasuje sword of striking, w CC może sporo czarów rzucać, no i może mieć soulfeedera - jedno z drugim oznacza że atrybut może go boostować - a przy odrobinie szczęścia wampir nie będzie mógł uderzać...
Atrybut nic nie daje demonowi, bo skoro jest w walce, to moze rzucic tylko 2 czary, ktore zadaja rany - choir i pavane, wiec zbyt duzo tych szans na rzucenie 6 miec nie bedziesz.
Z sword of striking nie dziala AP, wiec chyba lepiej je sobie darowac.
Soul feedera miec nie bedzie, bo bierze chaos armour i scaled skin (jedyny prawdziwy bonus brania demona slanesha to dobrze zlozone gifty i itemy: charmed shield, dragonbane, ots).

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Dlaczego nie ma AP ?

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Edit: nvmd :shock:
Ostatnio zmieniony 15 lut 2013, o 13:24 przez trikk, łącznie zmieniany 1 raz.
Release the Przemcio!

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Działa. nie działają poisony i flamingi. Ap normalnie działa na magicznych broniach.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Przemcio pisze:No i pierwsze koty za ploty Woch vs Ogry... 20:0 :) jutro wiekszy opis.
A ja dzisiaj 9:11 z Gasiorem i 20:0 z Zielonym (wytablowany w 5tej). Tez postaram sie rozwinac jutro, choc nie obiecuje. Maly spoiler:
Gasior pisze:5 tura moja, mortis zakrzykuje kowboja. po walce wieczoru zostaje morderca i 3 zombie, z 2 skulkami, Diabłem i 6 trolami...

ODPOWIEDZ