Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
w czasie szarzy zdaje normalnie, w cc zdaje tez ale jesli nie zda to WS1 bedzie mial tylko jesli atakuje championa...
Zastanawiam się, jak by napakować rozpę 2400 jak najbardziej magią, żeby dalej była skuteczna. Mam pomysł na armię bazującą na magii, ale z tego co widziałem w rozpach więcej niż 2 magów nie jest najlepszym pomysłem. Tak czy siak, chyba mimo to można wrzucić jak najwięcej pkt na czarowanie, pytanie brzmi: jak? Jakieś sugestie?
Czy orzełek ma zasdę straż przednia?
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35884
Wracając do tematu armii przepakowanej magią, oprócz tego arcymaga z BoH + BoS przydałby się jeszcze jakiś mag. Jakie wg was są najlepsze przedmioty dla drugiego maga? Myślałem o annulian crystal. Zastanawia mnie jeszcze sprawa kawy - raczej ciężko upchać 2 różne jej typy na 2,4k (o taki format mi ogólnie ciągle chodzi) - bylibyście w stanie opisać + i - każdego typu? Szukałem trochę i nie znalazłem nic.
Po pierwsze, czy grając na te 2,4k grasz na euro, bo to się tak samo nasuwa. Jest to różnica, bo na ograniczenia euro nie możesz łączyć boh i BoS. Po drugie mając na arcy shadow, nie musisz się aż tak bardzo przejmować magią przeciwnika, bo jeśli wszystkie klątwy Ci wejdą, to przeciwnik będzie je musiał dispelować swoimi PD. (generalizuje, nie jest to zasada). Mały mag jest potrzebny też po to, żeby to arcy mógł wylosować niezbędne czary, a mały żeby miał, te mniej potrzebne. Do małego maga kradziejka lub niszczarka to dobry wybór. Ba nawet zwykły DS to już coś
Kawaleria, cóż... mi się najlepiej gra na gołej 5-6 DP, którzy pięknie ogarniają śmieci, szczególnie wojasów chaosu z BoEF
SH, jako tańsza alternatywa. A wiadomo, co tańsze to nie lepsze.


- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
Od warrioró to by się najprawdopodobniej odbili, nawet z flamingami 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
zależy ile tych warriorów będzie. Jeśli spotkają się regimenty za podobne punkty to stawiam na DPAndrzej pisze:Od warrioró to by się najprawdopodobniej odbili, nawet z flamingami
Pamiętaj Moss ,że kawaleria jest raczej jednostką pomocniczą - mało kto decyduje się wystawiać ją w dużej ilość. Teraz główny ciężar walki spoczywa na dużych klocach piechoty.
Co do magów - to jak grasz na euro BoH wyłącza wszystkie inne sensowne przedmioty . Po prostu nie możesz ich mieć razem w armii - zapoznaj się z ograniczeniami Euro.
Jak masz high magicz, to BoH wyłącza też przedmioty u przeciwnika
A co do DP, to jak już zostało wiele razy powiedziane, 5-6 z muzykiem tak, cokolwiek więcej nie

A co do DP, to jak już zostało wiele razy powiedziane, 5-6 z muzykiem tak, cokolwiek więcej nie

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W pełni się zgadzam, ale myślicie że cokolwiek innego niż DP nie ma racji bytu? Może by jednak postawić na ellyrianów - da im się łuczki to postrzelają i czasem do cc też dołączą? Pewnie wziąłbym DP, ale najmniej fluffowo mi się ze wszystkich kaw podobają. A może dałoby się grać częściowo ofensywnie w ogóle bez kawalerii?