Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Poświęcić 2 steamtanki,czyli 600 pkt, żeby wyłączyć z gry 6 czuk... czyli 210 pkt??? Przyznam, że dziwna taktykaZbik666 pisze:I tu sie z Toba nie zgodze, strzal z tanka to nie akt desperacji bez przesady. Ja zawsze strzelam z tanka , ruch do przodu i strzal. Ta taktyka zawsze mi sie sprawdza i maxymalne uszkodzenie jakie zrobil mi misfire na canonie to 1W. co do bolcow wszelkiej masci no to nie oszukujmy sie 4-6 czuk jest wstanie wykluczyc nawet 2 tanki z gry ale liczmy sie z tym ze reszta naszej armi bedzie przez nie nie ruszona i bardzo blisko wrogaBlaesus pisze:Strzelać z czołgu?!?! Ja sam rzadko to robię, najczęściej w aktach desperacji, nie ma chyba łatwiejszego sposobu na wyłączenie czołgu z akcji... 16,6666 % na to że dostanie do D3 obrażeń :/
Oto moja rozpa na 2600 bez lordów i max 6 leveli magii:
2 X Steam Tank 600p
2 X Great Cannon 200p
9 Knights of the Inner Circle full comand group war banner 299p
5Outriders barding czempion 131p
22 Swordsmen full comand group 247p
5 Detachment - Handgunners
10 Detachment - Halberdiers
9 Knightly Orders full comand group d3" standar 267p
20 Flagellant Warbands 200p
Battle Wizard 145
Magic Level 2;
Dispel Scroll
Ring of Volans
Battle Wizard 145
Magic Level 2;
Dispel Scroll
Power Stone
Captain 142
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might
Doomfire Ring
Warrior Priest of Sigmar 144
warhorse
Armour of Meteoric Iron
Icon of Magnus
i jak czekan na ocene
Mam 2 w porywach do 3 boundów i 4 do casta 5 do dispela i 2 scrole
2 X Steam Tank 600p
2 X Great Cannon 200p
9 Knights of the Inner Circle full comand group war banner 299p
5Outriders barding czempion 131p
22 Swordsmen full comand group 247p
5 Detachment - Handgunners
10 Detachment - Halberdiers
9 Knightly Orders full comand group d3" standar 267p
20 Flagellant Warbands 200p
Battle Wizard 145
Magic Level 2;
Dispel Scroll
Ring of Volans
Battle Wizard 145
Magic Level 2;
Dispel Scroll
Power Stone
Captain 142
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might
Doomfire Ring
Warrior Priest of Sigmar 144
warhorse
Armour of Meteoric Iron
Icon of Magnus
i jak czekan na ocene
Mam 2 w porywach do 3 boundów i 4 do casta 5 do dispela i 2 scrole
Ostatnio zmieniony 19 lis 2007, o 11:20 przez PAWLAK, łącznie zmieniany 1 raz.
jesli chodzi o dobór jednostek, to dla mnie ok. jedyne co mi się nie podoba w tej rozpie to dobór bohaterów i magicznych przedmiotów. sam nie wiem, może marudzę , ale uważam, że albo sie robi rozpę na magię albo antymagię. a u ciebie hybryda...ani tu magia ani antymagia.
skoro masz tylko 6 PD, to nie wiem po co dajesz power stona jednemu z magów. rod of power to chyba najbardzie przydatny przedmiot dla magów, a u ciebie go nie widać...może warto gdzieś przyciąć trochę punktów i zrobić jakiegoś lorda.
skoro masz tylko 6 PD, to nie wiem po co dajesz power stona jednemu z magów. rod of power to chyba najbardzie przydatny przedmiot dla magów, a u ciebie go nie widać...może warto gdzieś przyciąć trochę punktów i zrobić jakiegoś lorda.
Mógłbyś magów przynajmniej przerobić (Nie mam pojęcia dlaczego masz tak skonstruowanych priesta i kapitana :/ Domyślam się, że to dostępność modeli). Co do magów, to moja propozycja:
Battle Wizard 150
Magic Level 2;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Temu panu najlepiej dać szkołę niebios i trzymać go blisko outriderów, żeby generował im przerzuty na jedynki
Battle Wizard 150
Magic Level 2;
Rod of power
Power Stone
Z tego pana lepiej zrobić chodzącą wyrzutnię rakiet... np magia ognia... Dzięki rod of power może mieć dużo kości co pozwala mieć przewagę w magii, a gdy przeciwnik ją ma to inwestujesz swoje PD w DD, power stone pozwala na utrzymanie jego użyteczności, lub w momencie gdy przeciwnik stracił scrolle, możesz dać niezłego kopa
I uważaj na pierścień Volansa, czy nie liczy się przypadkiem, jako power lv? (Razem z priestem, dwoma magami i doomfire ring daje 7 power lv)
Battle Wizard 150
Magic Level 2;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Temu panu najlepiej dać szkołę niebios i trzymać go blisko outriderów, żeby generował im przerzuty na jedynki
Battle Wizard 150
Magic Level 2;
Rod of power
Power Stone
Z tego pana lepiej zrobić chodzącą wyrzutnię rakiet... np magia ognia... Dzięki rod of power może mieć dużo kości co pozwala mieć przewagę w magii, a gdy przeciwnik ją ma to inwestujesz swoje PD w DD, power stone pozwala na utrzymanie jego użyteczności, lub w momencie gdy przeciwnik stracił scrolle, możesz dać niezłego kopa
I uważaj na pierścień Volansa, czy nie liczy się przypadkiem, jako power lv? (Razem z priestem, dwoma magami i doomfire ring daje 7 power lv)
Własnie chciałem dać takich magów ale mam dylemat, a co do priesta i kapitana to BSB przyda się jak nic na 2 kolec jazdy i 1 piechoty a priest dal flagellantów i heata oraz boundów.Blaesus pisze:Mógłbyś magów przynajmniej przerobić (Nie mam pojęcia dlaczego masz tak skonstruowanych priesta i kapitana :/ Domyślam się, że to dostępność modeli)
Dzieki
Ja bym Ci proponował zamiast bsb pegazistę z aldred casket of sorcery, jak ukradnie czar to bardzo to boli przeciwnika, bo go nie tylko traci(Tutaj najbardziej płaczą skaveńscy elektrycy), ale samemu można go rzucić natychmiast... lub poczekac później i wypalić kilka czarów seryjką w jednej turze Do teggo magiczna broń(+1S) lub enchanted shield i lanca... warto też te 6 pkt wydać na pistolet... chłopak trafia na 2+, a ściąga droższe modele niż 6pkt
Ja bym tam z Doomfireringa zrezygnował, Jak już ma być kapłan na koniu, to dawn armor,tarcza,koń z bardingirm i armor... A sztandarowy armii to koń, meteoric i hammer of judgement(bardzo nieprzyjemna broń
Ja bym tam z Doomfireringa zrezygnował, Jak już ma być kapłan na koniu, to dawn armor,tarcza,koń z bardingirm i armor... A sztandarowy armii to koń, meteoric i hammer of judgement(bardzo nieprzyjemna broń
Co myślicie o tym?
1 Grand Master
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Power
Laurels of Victory
1 Warrior Priest of Sigmar
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Doomfire Ring
Enchanted Shield
1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll
Dispel Scroll
24 Swordsmen
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist
10 Detachment - Crossbowmen
Crossbow
10 Detachment - Swordsmen
Light Armour; Shield
8 Knightly Orders
Standard; Musician;
War Banner [25]
24 Flagellant Warbands (Core)
1 Prophet of Doom
4 Pistoliers
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider
Repeater Pistol
4 Pistoliers
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider
Repeater Pistol
1 Great Cannon
1 Great Cannon
1 Helblaster Volley Gun
1 Steam Tank
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2339
1 Grand Master
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Power
Laurels of Victory
1 Warrior Priest of Sigmar
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Doomfire Ring
Enchanted Shield
1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll
Dispel Scroll
24 Swordsmen
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist
10 Detachment - Crossbowmen
Crossbow
10 Detachment - Swordsmen
Light Armour; Shield
8 Knightly Orders
Standard; Musician;
War Banner [25]
24 Flagellant Warbands (Core)
1 Prophet of Doom
4 Pistoliers
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider
Repeater Pistol
4 Pistoliers
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider
Repeater Pistol
1 Great Cannon
1 Great Cannon
1 Helblaster Volley Gun
1 Steam Tank
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2339
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Jak masz 2 magów to wywal im lewele...i tak nimi nic nie zrobią a to 70p
Jakoś do tej pory zawsze coś robili.
A za 70 pkt nic nie wrzuce.
Lepiej mieć 4 czary niż 2.
A za 70 pkt nic nie wrzuce.
Lepiej mieć 4 czary niż 2.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
nie rzucisz zadnego sensownego czaru a masz za to rycerzy do 10 tki
Nie do końca, z 2oma 2golevelowcami ma 6 PD, do tego dochodzi Warrior priest i pierścionek... nie tak źle, zawsze można podrażnić przeciwnika
I takie jest moje założenie.
Coś zawsze wejdzie.No chyba że przeciwnik ma 12 DD i 6-8 scrolli.
Coś zawsze wejdzie.No chyba że przeciwnik ma 12 DD i 6-8 scrolli.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
mi się podoba jak jest. fajnie, że któs decyduje się jeszcze na cos innego niż archlector z dwoma czołgami.
gdybym ja grał, to dałbym pristowi,zamiast pierscionka, VHS i wsadził do jednego odziału z mistrzem zakonu. mistrzowi zabrałbym sword of might i dał lance, warda na 4+. ale to kwestia stylu gry. no i jescze pewnie wsadziłbym gdzies rod of power...
gdybym ja grał, to dałbym pristowi,zamiast pierscionka, VHS i wsadził do jednego odziału z mistrzem zakonu. mistrzowi zabrałbym sword of might i dał lance, warda na 4+. ale to kwestia stylu gry. no i jescze pewnie wsadziłbym gdzies rod of power...