więc Macias mimo, że nie wiedział to dobrze strzelił
Pytania o zasady 8ed VC
Moderator: misha
Re: Pytania co do 8ed VC
jakiekolwiek efekty czarów są rozpatrywane najpierw przed atrybutami, Lore of Vampires nie jest inny, opisane w RB
więc Macias mimo, że nie wiedział to dobrze strzelił
więc Macias mimo, że nie wiedział to dobrze strzelił
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ile pkt lordowie mają na itemki?(Vampiry)
Jak działa 6 z Vampiryszcznej domeny?
Jak działa 6 z Vampiryszcznej domeny?
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

1. 100, jak każdy lord i dodatkowo 100 na moce
2. każdy unit, który zostanie zahaczony przez vortex dostaje d6 hitów S3 no asv za każdy rank który posiada
2. każdy unit, który zostanie zahaczony przez vortex dostaje d6 hitów S3 no asv za każdy rank który posiada
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
nie ma, widać jest jasne
zatem, po prostu D6 w model solo
Lord necro też ma 100 ptk na przedmioty
Lord necro też ma 100 ptk na przedmioty
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
jest gdzieś napisane, że ma być minimum 5 modeli piechoty/kawy? lub 3 MI? nietemplate takes D6 Strength 3 hits for each rank of models in the unit
FAQ nie ma, ani erraty więc tylko opis czaru zostaje.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
pytanko, nie mam pelnego opisu 'rod of flaming death', dostarcze go wieczorem. Ale moze juz teraz ktos wie bo rozwazal ten problem.
Jest napisane ze czar dziala do kolejnej fazy magi (gracza ktory to rzucil).
Czy jesli przeciwnik, nie rusza sie w swojej turze, ale w kolejnej mojej, zadeklaruje flee na szarze (ruszy sie) dostaje hity czy nie ?
tam jest taki nielogiczny zapisek (hity za ruch dostaje w nastepnej turze).
Wiec tak jakby te zapisy sobie przeczyly (dziala do nastepnej fazy magi oraz hity w nastepnej turze).
Jest napisane ze czar dziala do kolejnej fazy magi (gracza ktory to rzucil).
Czy jesli przeciwnik, nie rusza sie w swojej turze, ale w kolejnej mojej, zadeklaruje flee na szarze (ruszy sie) dostaje hity czy nie ?
tam jest taki nielogiczny zapisek (hity za ruch dostaje w nastepnej turze).
Wiec tak jakby te zapisy sobie przeczyly (dziala do nastepnej fazy magi oraz hity w nastepnej turze).
Rzeczywiście mogłoby to być inaczej sformułowane, aczkolwiek fakt, że czar przestaje działać na początku następnej fazy magii gracza VC powinien nakładać się na to zdanie o ruchu w następnej turze. Czas działania czaru jest jasno określony.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
nie ma tego określonego w RB, ale oddział zmienił swoje położenie, więc ruch był
zresztą to trochę abstrakcyjne gdybanie o tym zmuszeniu do close door, musisz mieć naprawdę ograniczone pole manewru, żeby przeciwnik domykał szarżę, a na dodatek musisz mieć tam rzucony czar
jedno z drugim często się nie zdarza.
zresztą to trochę abstrakcyjne gdybanie o tym zmuszeniu do close door, musisz mieć naprawdę ograniczone pole manewru, żeby przeciwnik domykał szarżę, a na dodatek musisz mieć tam rzucony czar
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
no wlasnie nie do konca, wystarczy spelnic pare warunkow aby bylo to calkiem realne.misha pisze:nie ma tego określonego w RB, ale oddział zmienił swoje położenie, więc ruch był
zresztą to trochę abstrakcyjne gdybanie o tym zmuszeniu do close door, musisz mieć naprawdę ograniczone pole manewru, żeby przeciwnik domykał szarżę, a na dodatek musisz mieć tam rzucony czarjedno z drugim często się nie zdarza.
mam rod + vampira z wskrzeszaniem pieskow/batow, wystarczy ze pomiedzy dwoma oddzialami piechoty postawie pieski w kresce (5ka zajmuje jakies 10 cali do tylu), jesli wskrzeszanie wyjdzie(a wyjdzie bo cos przeciwnik musi wpuscic) robi sie z automatu ich 10 (20" w kresce), szarza takiej kreski praktycznie zawsze wymusi domykanie po stronie przeciwnika(a nawet jak wszystko bedzie po prostej to mozna lekko skrecic w jakas strone cala moja linie(co w praktyce nie skroci ich szybkosci ruchu do przodu ale sprawi ze kreska wilkow absolutnie zawsze bedzie miala problem z dostawieniem sie).
Dodajac do tego fakt ze jak jest czempion z przodu pieskow a pieski maja sluzyc jako zwalniacz przeciwnika. Uzycie tego jest jak najbardziej na miejscu, bo i tak bym je stracil, a w tej turze i tak strace tylko czempiona pieskow (jesli nie ma bohaterow w oddziale przeciwnika), w nastepnej swojej przeciwnik "dobija reszte pieskow" a w swojej (przy braku odginaczek przeciwnika) ja szarzuje na niego.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Ale to co jest Ruchem masz opisane w Rule Booku. Cała reszta jak domykanie drzwi to nie jest ruch tylko techniczna sprawa w mechanice gry. Poza tym, to kiedy niby czar ten miał by zadziałać poprzez domykanie drzwi w szarży? Czar działa w "during ITS next turn", więc chodzi tu o Player's Turn a nie o Game Turn. Tak więc on musiał by w swojej turze być celem szarży i domykać drzwi, a to jest niemożliwe, bo w jego turze przeciwnik nie szarżuje. Natomiast jeśli to on szarżuje oddziałem, to już za samą szarżę dostaje hity i domykanie drzwi nic tutaj nie zmienia. Więc nie bardzo rozumiem, o czym ty mówisz?
No mowilem o wykorzystaniu sytuacji, w ktorej czar dziaiala do mojej fazy magi a domykanie drzwi przez przeciwnika jest traktowane jako jego ruch.Azurix pisze:Ale to co jest Ruchem masz opisane w Rule Booku. Cała reszta jak domykanie drzwi to nie jest ruch tylko techniczna sprawa w mechanice gry. Poza tym, to kiedy niby czar ten miał by zadziałać poprzez domykanie drzwi w szarży? Czar działa w "during ITS next turn", więc chodzi tu o Player's Turn a nie o Game Turn. Tak więc on musiał by w swojej turze być celem szarży i domykać drzwi, a to jest niemożliwe, bo w jego turze przeciwnik nie szarżuje. Natomiast jeśli to on szarżuje oddziałem, to już za samą szarżę dostaje hity i domykanie drzwi nic tutaj nie zmienia. Więc nie bardzo rozumiem, o czym ty mówisz?
A co w takim razie dziala do nastepnej mojej fazy magi ? (z opisu czaru)Azurix pisze:Ale nie działa do twojej, co wynika z opisu czaru.
Bound Spell (PL 3). If cast successfully, this item cast a magic missle with range 18" that inflicts D6 S4 hits with Flaming Attacks special rule. Any unit taking one or more unsaved Wounds from this spell must immediately take panic test. Futhermore, if the target unit moves for any reason during ITS next turn, every model in the unit suffer an immediate S4 hit,after which the spell's effects end. If the unit does not move the spell ends at the start of the caster's next Magic phase."
Ostatnio zmieniony 19 lip 2012, o 21:14 przez Leoh, łącznie zmieniany 1 raz.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Jakby był taki zapis: "Bound Spell (PL 3). If cast successfully, this item cast a magic missle with range 18" that inflicts D6 S4 hits with Flaming Attacks special rule. Any unit taking one or more unsaved Wounds from this spell must immediately take panic test. Futhermore, if the target unit moves for any reason before the start of the caster's next Magic phase, every model in the unit suffer an immediate S4 hit,after which the spell's effects end. If the unit does not move the spell ends at the start of the caster's next Magic phase."
A ostatnie słowa w tym odnoszą się tylko do tego, że czar jest na jednostce i znika w fazie magii, ale on na niej jest i tyle, bo efekty działają tylko w turze przeciwnika.
A ostatnie słowa w tym odnoszą się tylko do tego, że czar jest na jednostce i znika w fazie magii, ale on na niej jest i tyle, bo efekty działają tylko w turze przeciwnika.


