PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Re: PKS - komentarze

Post autor: Laik »

Przesada – na euro są 2 baśki i nie niszczą systemu
Armie eteryczne są 0-1 – DOC,WOC, WE, spam lore of light - mają z nimi naprawdę łatwo

Imba to to może być na drużynówki
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

I może na orki. :wink:
Przelicznik jest prosty hex za crypt horrora. Jedno i drugie w dużych ilościach robi orkom z d... jesień średniowiecza.
Która jednostka jest lepsza łatwo ocenić po wyborach, których dokonuje większosć graczy VC.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Prosze Cie, granie na zmasowanych hexach jest strzszne 0-1 ...

Hexy dostaja wpierdol od Combat resolution, musza biegac przy genku, spadaja od pociskow jak szmaty a wstaja 1 per cast ...

Spirit hosty spadaja od combat resolution dosc szybko, wiec moga trzymac tylko male oddzialy ew czolgi

Baski/Wrighty 0-2 jest imo dobrym ograniczeniem

Armia na samych eterykach to jest kiepski sposob:
Demony auto win
HE auto win
WoCH auto win
CHD auto win
Magia Beast auto win
Magia Light auto win
Magia Filre auto win

i tak moglbym wymieniac dalej
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Niltag pisze: WoCH auto win
CHD auto win
Gramy w inną grę
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Durin pisze:
Niltag pisze: WoCH auto win
CHD auto win
Gramy w inną grę
to zmien ja na ta na ktorej temat toczy sie tutaj rozmowa
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

bless pisze:Ograniczenie basiek do dwóch, to zadne ograniczenie, bo nikt nigdy nie brał ich więcej.
Bless, po raz kolejny musze nazwac Szaitisa bolkiem - jego rozpa na 3xTB z deathem na jeden z draftow to byla tragedia do grania z tym

reszta eterykow jest manageable
Ostatnio zmieniony 6 cze 2013, o 14:09 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

-Qc- pisze:Ograniczenie basiek do dwóch, to zadne ograniczenie, bo nikt nigdy nie brał ich więcej.
Rozumiem, że w takim wypadku nie powinno byc wcale ograniczenia Banshee skoro nikt ich więcej nie wystawia.
\/\

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak powinno byc, jesli armia eterykow to nie jest cos co chcecie ograniczac.

Nie uwazasz?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Qc - nikt nie brał 3 basiek bo ograniczenie było do 2, jak będzie można 3 to wezmą 3.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

c4h10 pisze:
-Qc- pisze:Ograniczenie basiek do dwóch, to zadne ograniczenie, bo nikt nigdy nie brał ich więcej.
Rozumiem, że w takim wypadku nie powinno byc wcale ograniczenia Banshee skoro nikt ich więcej nie wystawia.

To zdanie to jest z Blessa.
Qc chyba nie zaznaczył jako cytat.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Laik pisze:Qc - nikt nie brał 3 basiek bo ograniczenie było do 2, jak będzie można 3 to wezmą 3.
Ja zapomnialem cytatu blessa dodac, sorry

ja uwazam ze jakby mozna bylo brac 4 braliby 4 ; p To zbyt dobra jednostka jest a ograncizenie do 3 to za male ograniczenie, kazda z nich robi w combie z death niesamowite czoko, bez neigo tez nie jest slaba

Imo - jak w euro, krzyki na innych modelach niz baski sa spokojnie do ogarniecia
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

Na mase eterków auto win mają chyba tylko WE i Demony, inne armie klockowe tego nie wyłapią, a armie z nawet z lightem mogą nie zabić bo te eteryki są za szybkie, jeżeli jest tam mało wystawień to armia hexów ląduje przed TK/Empire, odpalamy scrolla i shielding, potem to już liczenie że eteryki wyjdą z walki w swojej turze.


Poza tym nie sądzę aby ludzie się uzbrajali w takie armie tylko dlatego że jakiś turniej będzie na PKS (lokale na pewno a mastery to może być już różnie)
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Ja tam sobie tak myślę ze eteryczna armia ma problem ze sztandarami :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Hex weaknesses:
Lores: Fire, Metal (Enchanted blades spell WWRRREEECKS them), Light, Death (I1), Shadow, Big Wagg (Stomp and Fists of Gork give magic attacks to the +3), and ANY other lore that has at least ONE magic missile.
OK: Firebellies, Dragonhide Banner Breath Weapon
HE: Sisters, Reaver bow, Loremaster, 2d6 S4 bound Spell (3)
VC: Gaze, Blenders, static res from zombies
DoC: Hexes are borderling useless
WoC: Ensorcelled weapons, Daemonic attacks, Hell Cannon magical template, heros, DPs, most Daemonic Lores, ENSORCELLED WEAPONS
Lizzies: See Lores above (If yoiu run into a Party Slann on Light... don't even bother deploying them)
Empire: See Lores above, light council
Dwarfs: Runes = Magic Artillery
Chaos Dwarfs: Hellbound
DE: I see alot of xbow units with enchanted blades, lifetaker
Skaven: Warp Spikes, WLC, Vermin tide (I was on the receiving end of this before... not fun), Plague, Gutter slings etc etc etc
Wiec nie uwazam ze Hexy sa jakies super imba game breaking unit, to samo ma sie do spirit hostow.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

DoC: Hexes are borderling useless
od tego punktu chyba nie ma sensu czytac dalej twojego wywodu.

hexy sa calkiem niezlym oddzialem. Na demony tez sie dobrze spisuja.

Ja póki co jestem jednak wciąż za 2800+, albo w ogóle 0-1 bezwarunkowo.
Czolg jestna prawde tak znacznie lepszy od cannona demonicznego, ze jest taka dysproporcja pomiedzy wystawieniem drugiego leczacego sie cannonorydwanu a drugiego zelazka?

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Shino pisze:
DoC: Hexes are borderling useless
od tego punktu chyba nie ma sensu czytac dalej twojego wywodu.

hexy sa calkiem niezlym oddzialem. Na demony tez sie dobrze spisuja.
1. Nigdy nie powiedzialem ze sa zlym oddzialem
2. to nie moj wywod, nie wiem czy zywazyles ze ejst quote ...
3. hexy sa prawie useless na DoC, nie zaprzeczysz temu
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Ale z Ciebie wałkarz. Niltag, od kiedy slingi gutterow są magiczne?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Shino pisze:Czolg jestna prawde tak znacznie lepszy od cannona demonicznego, ze jest taka dysproporcja pomiedzy wystawieniem drugiego leczacego sie cannonorydwanu a drugiego zelazka?
Hm... Jak rozumiem problem z demono-armatką polega na tym, że jest pełnoprawnym rydwanem (tu chyba bez przegięć) i armatą równocześnie (to już rzadkie). Z drugiej strony czołg trudniej zarąbać i w CC jest w stanie przegrindować (albo co najmniej na dłuższą chwilę zatrzymać) naprawdę duże kloce (albo takiego DP) - ma 2,5x tyle ran, jest unbreakable (więc ma wytentegowane na statica w kolejnej turze) i do tego wyższy T i ASv (choć bez WSv to mimo to trudno go w szybkim tempie pokoroić nawet ciężką piechotą/kawalerią).

Ale jakby go wystawiać fluffowo - sama szkoła Nuln, tylko armatki, blastery i okolice a dotego czołgi, inżynierowie, muszkieterzy (i outridersi) wsparci tylko piechotą (halabardnicy max), a żadnych błędnych rycerzy (zwłaszcza z wewnętrznych kółek), strusi, latających koni, magów, kapłanów, druidów i innych wieszczy - to mogłoby być spoko i z dwoma na stole byłoby zabawniej. :D

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Niltag pisze: 3. hexy sa prawie useless na DoC, nie zaprzeczysz temu
w tym punkcie sie mylisz. nie sa bezuzyteczne, wrecz przeciwnie. Nie musisz sie nimi przeciez pchac do walki. chociaz ze wzgledu na muchy sa gorsze niz na poprzedni book.

@wokrze: no tak. Ale 2gi czolg bez demiskow to nie to samo co druga mobilna armata (bardzo niedoceniona ze wzgleud na to, ze: jest armata (patrzac na emp 120 pkt) + rydwanem (? ale jakos 50-70 pkt powinnotu byc) + ma plonace magiczne ataki (jakos z 5-10 pkt patrzac po sztandarze z flamingami i roznica w koszcie katapki tk i og) i sie leczy (jakis lepszy soul feeder wiec jakos tak z 20 pkt) daje to nam sume znacznie przekraczajaca kozt tej armaty (nawet 2 co ciekawe).

Cozlg tak samo jest mocno giety lecz:
1) jako mobilna armata jest o tyle kiepski, ze jedzie do prozdu a nie na boki przed strzalem, wiec zza obelisku nie wyskoczy
2) Ma random movement ( co jest tez plusem oczywiscie) wiec ciezko polegac tylko na nim
3) strzelajac z armaty ma 2x wieksze szanse na misfire (musi te pkty wygenerowac)
4) nie jest w stanie poza szarza zbreakowac oddzialu, bo grinduje w movemencie.

Jednak to on ma byc 0-1 a nie nic innego.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

z czolgiem jest problem ze jest dla wielu armii niesmiertelny - jednak latwiej zabija sie demoniczne działo, które i wysadzic sie moze co tankowi sie nie zdaza

Co do hexów - gdyby zadawaly obrazenia tylko w CC to bylyby na demony useless. Ale zadaja je w innych fazach więc sa useful ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ