Skoro mówisz że rozpa ma być szybka to nie wrzucał trolli- po pierwsze spowalniają rozgrywkę, a po drugie potrzebujesz BSBka żeby ich pilnować, proponuję jeszcze wrzucenie diabła zamiast lorda, uważam że jest lepszy, ale to subiektywna opinia.Veta92 pisze:Składam rozpę z założeniem, że wszystko ma być szybkie, ogólnie mega napór i bez nastawienia na magię.
Rozpiski
Moderator: JarekK
- Pedrodilgur
- Chuck Norris
- Posty: 568
- Lokalizacja: Analbis Wrocław
Re: Rozpiski
To zależy o jakich punktach mówimy, ale zgaduję, że o euro. Po co chcesz wsadzić lorda na DM? To jest wyjście dobre dla bsbeka - daje mu 5T i 3 Woundy - dla lorda lepszy jest dysk, który zapewnia większą mobilność. Wsadzając generała i bsbeka do skulli malujesz im wszystkim tarcze na zbrojach 

Ostatnio zmieniony 13 kwie 2014, o 18:18 przez Kofta, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlatego myślałem piertownie o trzymaniu ich w małym oddziale knightów żeby "rozbić" atrakcyjne dla przeciwnika cele na więcej. Ale nie jest to chyba najbardziej grywalna opcja?Kofta pisze:To zależy o jakich punktach mówimy. Wsadzając generała i bsbeka do skulli malujesz im tarcze na zbrojach
Puszczaj ich samemu - z dobrym savem, 3+ wardem i dwurakami są naprawdę wystarczają groźni i twardzi. Uważaj tylko, żeby sami nie szarżowali w spore klocki, a tym bardziej nie daj przeciwnikowi wyprowadzić takiej szarży. W challeng'u (który musisz rzucić lub przyjąć) Twój koń zabije championa i już przegrywasz walkę o dobre kilka punktów.
Jak dla mnie 2 chimery to za dużo - wbrew pozorom łatwo je ubić, zwłaszcza z dystansu.
Jak dla mnie 2 chimery to za dużo - wbrew pozorom łatwo je ubić, zwłaszcza z dystansu.
Ale co oni tak właściwie sami mogą zrobić. Tak jak mówisz pojedyncza szarża jest groźna... Więc chyba już bezpieczniej trzymać ich w oddziale.
Co myślicie o tych trollach? To w ogóle grywalna opcja?
A może jednak knighci z klepaczami i 2 oddziały SC?
Co myślicie o tych trollach? To w ogóle grywalna opcja?
A może jednak knighci z klepaczami i 2 oddziały SC?
Jeśli chodzi o trolle IMO 4 za wiele nie zrobią min.6, optymalnie 8-10 lub po całości całą 12
(ja gram na tym ostatnim i mi się w każdej grze sprawdzają) Problem jednak taki, że trzeba ich niańczyć albo generałem w 12" albo bohaterem dołączonym do nich, a przy naporowej rozpie różnie może z tym być. Co do skuli osobiście wole 2x3 niż jeden duży klocek b trudny w manewrowaniu i łatwy do odgięcia przez byle śmieci i tylko czekać na szarżę od boku. Czy DP czy lord to już kwestia gustu i ogrania. Chimery tez potrafią czasami zrobić grę (połowa armii TK na 2700pkt zabita przez 1 chimerę
), lecz tu problemem jest ilość woundów i ilość wszelkich maszyn D6 dla których będą idealnym celem.


2400 Pts - Warriors of Chaos Roster
1 Daemon Prince of Nurgle, 480 pts (Daemonic Attacks; General; Magic Level x4; Mark of Nurgle (Daemon); Chaos Armour; Causes Terror; Immune to Psychology; Unbreakable)
1 Biting Blade
1 Charmed Shield
1 Dragonbane Gem
1 Chaos Familiar
1 Flaming Breath
1 The Lore of Death
1 Exalted Hero of Tzeentch (Battle Standard Bearer), 251 pts (Always Strikes Last; Mark of Tzeentch; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard Bearer)
1 Daemonic Mount (Daemonic Attacks; Causes Fear; Stomp)
1 Talisman of Preservation
1 Scaled Skin (Scaly Skin)
1 Chaos Sorcerer, 135 pts (Hand Weapon; Chaos Armour)
1 Dispel Scroll
12 Chaos Warriors of Slaanesh, 214 pts (Mark of Slaanesh; Musician Mus; Hand Weapon; Extra Hand Weapon; Chaos Armour)
12 Chaos Warriors of Tzeentch, 229 pts (Mark of Tzeentch; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Chaos Armour; Shield)
1 Gleaming Pennant
5 Marauder Horsemen of Slaanesh, 85 pts (Mark of Slaanesh; Musician Mus; Hand Weapon; Fast Cavalry; Vanguard)
5 Warhorse
5 Chaos Warhounds, 30 pts
5 Chaos Warhounds, 30 pts
5 Chaos Warhounds, 30 pts
5 Chaos Knights of Tzeentch, 260 pts (Mark of Tzeentch; Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Causes Fear)
5 Chaos Steed (Swiftstride)
1 Standard of Discipline
3 Dragon Ogres, 204 pts (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Light Armour; Causes Fear)
1 Chaos Giant of Slaanesh, 205 pts (Mark of Slaanesh (Giant); Causes Terror; Immune to Psychology; Large Target; Stubborn)
1 Chimera, 245 pts (Regenerating Flesh; Causes Terror; Flyer; Large Target; Regeneration; Scaly Skin; Swiftstride; Thunder Stomp)
poprawiłem..
1 Daemon Prince of Nurgle, 480 pts (Daemonic Attacks; General; Magic Level x4; Mark of Nurgle (Daemon); Chaos Armour; Causes Terror; Immune to Psychology; Unbreakable)
1 Biting Blade
1 Charmed Shield
1 Dragonbane Gem
1 Chaos Familiar
1 Flaming Breath
1 The Lore of Death
1 Exalted Hero of Tzeentch (Battle Standard Bearer), 251 pts (Always Strikes Last; Mark of Tzeentch; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard Bearer)
1 Daemonic Mount (Daemonic Attacks; Causes Fear; Stomp)
1 Talisman of Preservation
1 Scaled Skin (Scaly Skin)
1 Chaos Sorcerer, 135 pts (Hand Weapon; Chaos Armour)
1 Dispel Scroll
12 Chaos Warriors of Slaanesh, 214 pts (Mark of Slaanesh; Musician Mus; Hand Weapon; Extra Hand Weapon; Chaos Armour)
12 Chaos Warriors of Tzeentch, 229 pts (Mark of Tzeentch; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Chaos Armour; Shield)
1 Gleaming Pennant
5 Marauder Horsemen of Slaanesh, 85 pts (Mark of Slaanesh; Musician Mus; Hand Weapon; Fast Cavalry; Vanguard)
5 Warhorse
5 Chaos Warhounds, 30 pts
5 Chaos Warhounds, 30 pts
5 Chaos Warhounds, 30 pts
5 Chaos Knights of Tzeentch, 260 pts (Mark of Tzeentch; Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Causes Fear)
5 Chaos Steed (Swiftstride)
1 Standard of Discipline
3 Dragon Ogres, 204 pts (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Light Armour; Causes Fear)
1 Chaos Giant of Slaanesh, 205 pts (Mark of Slaanesh (Giant); Causes Terror; Immune to Psychology; Large Target; Stubborn)
1 Chimera, 245 pts (Regenerating Flesh; Causes Terror; Flyer; Large Target; Regeneration; Scaly Skin; Swiftstride; Thunder Stomp)
poprawiłem..
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2014, o 21:56 przez B.Knight, łącznie zmieniany 3 razy.

Ten DP mieści się w Euro?B.Knight pisze:2400 Pts - Warriors of Chaos Roster
Total Roster Cost: 2399
Daemon Prince (1#, 560 pts)
1 Daemon Prince of Nurgle, 445 pts = (base cost 235 + Magic Level x4 140 + Mark of Nurgle (Daemon) 10 + Chaos Armour 20 + Daemonic Flight 40)
1 Dawnstone, 25 pts
1 Scaled Skin, 20 pts
1 Chaos Familiar, 25 pts
1 Nurgle's Rot, 10 pts
1 Soul Feeder, 10 pts
1 Poisonous Slime, 15 pts
1 Acid Ichor, 10 pts
Nope. Tak samo jak ten beesbek.
Kod: Zaznacz cały
Exalted Hero (2#, 241 pts)
1 Exalted Hero of Tzeentch (Battle Standard Bearer), 151 pts = (base cost 110 + Mark of Tzeentch 10 + Great Weapon 6 + Battle Standard Bearer 25)
1 Disc of Tzeentch, 30 pts
1 Enchanted Shield, 5 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Third Eye of Tzeentch, 10 pts
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
co powiecie o tej rozpisce
1 Daemon Prince of Nurgle @ 380.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Daemonic Flight
Flaming Breath [30.0]
Scaled Skin [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Striking [15.0]
1 * Exalted Hero of Khorne @ 264.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Burning Body [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 220.0 Pts
Mark of Nurgle; Lore of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Chaos Familiar [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
2 x 5 Chaos Warhounds
2 x 5 Forsaken of Slaanesh
3 x Chaos Chariot of Slaanesh
5 Skullcrushers @ 435.0 Pts, Ensorcelled Weapons; Standard; Musician, Banner of Rage [25.0]
1 Chimera , Flaming Breath; Regenerating Flesh
6 Chaos Trolls
Models in Army: 38
Total Army Cost: 2399.0

1 Daemon Prince of Nurgle @ 380.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Daemonic Flight
Flaming Breath [30.0]
Scaled Skin [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Striking [15.0]
1 * Exalted Hero of Khorne @ 264.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Burning Body [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 220.0 Pts
Mark of Nurgle; Lore of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Chaos Familiar [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
2 x 5 Chaos Warhounds
2 x 5 Forsaken of Slaanesh
3 x Chaos Chariot of Slaanesh
5 Skullcrushers @ 435.0 Pts, Ensorcelled Weapons; Standard; Musician, Banner of Rage [25.0]
1 Chimera , Flaming Breath; Regenerating Flesh
6 Chaos Trolls
Models in Army: 38
Total Army Cost: 2399.0
jak euro to DP nie może taki być. Zdjąć wtedy gema musisz.. poza tym bałbym sie dawać BsB z frenzy...nie zda LD i leci na zywioł 

"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
co do DP to fakt nie dopatrzyłem tego, widziałem tylko dragonhelm
bsb zawsze robię khornowego i nie mam z tym problemu, ponieważ rydwany forsakeni i pieski robią swoje

bsb zawsze robię khornowego i nie mam z tym problemu, ponieważ rydwany forsakeni i pieski robią swoje
Khorne na Bsb to szokujący pomysł. Co mu to da?? 1 atak i to do czasu. A jeszcze pojedzie w siną dal zamiast być tam gdzie jest potrzebny. Lub zaszarżuje w coś z przypadku i zginie z breaka
Wiara, że istnieje bóg i Niebo, że Maria nigdy nie umarła, że Jezus nie miał ziemskiego ojca i chodził po wodzie, że modlitwy zostają spełnione, — żadne z tych przekonań nie jest poparte dowodami. A jednak wierzą w nie miliony ludzi. Być może jest tak dlatego, że powiedziano im, by w to wierzyli, kiedy byli tak mali, że wierzyli we wszystko.
- profesor Richard Dawkins
- profesor Richard Dawkins
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
1. dorzucasz go do jugerów
2. puszczasz ich w 2szeregach po 3
3. on ma płonące ataki i bije przed jugerami, zranisz coś co ma regenę - zdejmuje ją
4. rycerze biją już bez regeny
5. masz na starcie + 3 do wyniku walki jak ty szarżujesz, bo 2x sztandar
potestujesz to zobaczysz
2. puszczasz ich w 2szeregach po 3
3. on ma płonące ataki i bije przed jugerami, zranisz coś co ma regenę - zdejmuje ją
4. rycerze biją już bez regeny
5. masz na starcie + 3 do wyniku walki jak ty szarżujesz, bo 2x sztandar
potestujesz to zobaczysz

Na pewno nie potestuje, bo nie lubię juggerow
. Poza tym oddział za 800 pkt z Frenzy to nie opcja dla mnie :
wink: ładnie wygląda to na papierze. Dodam jeszcze ze w tej grze zaden z modeli z regena nie wytrzyma szarzy 5 juggerow. No w sumie na trole byłby to świetny patent.


Wiara, że istnieje bóg i Niebo, że Maria nigdy nie umarła, że Jezus nie miał ziemskiego ojca i chodził po wodzie, że modlitwy zostają spełnione, — żadne z tych przekonań nie jest poparte dowodami. A jednak wierzą w nie miliony ludzi. Być może jest tak dlatego, że powiedziano im, by w to wierzyli, kiedy byli tak mali, że wierzyli we wszystko.
- profesor Richard Dawkins
- profesor Richard Dawkins
Trolle tez tego nie wytrzymaja;p
Grałem przeciwko takiemu oddziałowi, punktów nie oddał, fasta zabił.... ale za tyle punktów można oczekiwać więcej
Grałem przeciwko takiemu oddziałowi, punktów nie oddał, fasta zabił.... ale za tyle punktów można oczekiwać więcej
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Chodzi o to, ze mogą wytrzymać i jak zwymiotuja to nie wesoło. Słabo rzucisz na trafienie tylko polowe przebijesz on aż polowe wyregeneruje i po oddziale. Z tym kolesiem w środku natomiast nie maja szans.
Wiara, że istnieje bóg i Niebo, że Maria nigdy nie umarła, że Jezus nie miał ziemskiego ojca i chodził po wodzie, że modlitwy zostają spełnione, — żadne z tych przekonań nie jest poparte dowodami. A jednak wierzą w nie miliony ludzi. Być może jest tak dlatego, że powiedziano im, by w to wierzyli, kiedy byli tak mali, że wierzyli we wszystko.
- profesor Richard Dawkins
- profesor Richard Dawkins
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
przeciez jak hero zrani choć raz, mając płonące ataki, to zdejmie im regenkę i już nie mają żadnej ochronyHeretic pisze: aż polowe wyregeneruje
rozmawiamy o wersji bez herosa:)
5 jurkow wygrywa z 8 trolli niewątpliwie jednak poniesie straty
5 jurkow wygrywa z 8 trolli niewątpliwie jednak poniesie straty
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
sory, zawiechę złapałem
bez herosa czasami można oberwać....doombull ze słomką albo nawet ogrowym ostrzem pogonił sam jugery....a jest i wiele więcej przykładów niestety

bez herosa czasami można oberwać....doombull ze słomką albo nawet ogrowym ostrzem pogonił sam jugery....a jest i wiele więcej przykładów niestety