po co ci sztandar armii ? przerzuty swift reformów ? +1 do wyniku walki ? -1 do sypania ? innych zastosowań nie widzę a przy zabiciu przeciwnik otrzymuje 190 łatwych punktów
Rozpiski :)
Moderator: Shino
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Re: Rozpiski :)
i to jest coś czym chętnie sam bym pograł
po co ci sztandar armii ? przerzuty swift reformów ? +1 do wyniku walki ? -1 do sypania ? innych zastosowań nie widzę a przy zabiciu przeciwnik otrzymuje 190 łatwych punktów
po co ci sztandar armii ? przerzuty swift reformów ? +1 do wyniku walki ? -1 do sypania ? innych zastosowań nie widzę a przy zabiciu przeciwnik otrzymuje 190 łatwych punktów
No to może wyrzucę tego BSB i wstawie Command groupa Knightom, a nekrotekta do kościejców? Wydaje się to dość dobrym pomysłem. BSB nie odda tych punktów za siebie. Nekrotekt pomoże trochę kościstym i da regenke na 6+ konstruktom, a Command Group na kobrach zawsze się przyda.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
pomysł dobry bo szkiele z takim wsparciem mogą coś zrobić ale i tak zamiast szkieletów z necrotectem wolłbym więcej łuków i carriony
osobiście...
osobiście...
Niedługo gram pierwszy turniej TK, jedną z zasad jest brak lordów, format 2000 pkt.
Moja rozpiska wygląda mniej więcej tak:
Hierofanta + Preservation
Licz 2 lvl + DS, Ironcurse icon - lore of nehekhara
Licz 2 lvl - lore of Light
Necrotect +Armor of Silvered steel, Dragonbane gem
Core:
3 rydwany + Muzyk
3 rydwany + Muzyk, Sztandar (BoEF)
21 (22?) łuczników FCG
7 konnych łuczników + muzyk
Special:
25 TG FCG + Halabardy (Banner of Undying legion)
Tomb scorpion
Rare:
Cascet
Necrosfinks
Sorry, że nie piszę ile pkt co kosztuje, ale nie mam AB w pracy
Waham się między Lightem a nehekharą na drugim liczu. Założyłem bardzo zachowawczą grę, niewielkie ruchy, napieranie i wspieranie magią i wskrzeszeniami.
Dajcie proszę jakieś porady jak tym grać (nie wezmę uszatków albo węży, bo zwyczajnie nie posiadam, a na proxach grać nie lubię), czy stać w miejscu, czy napierać. Mam doświadczenie grając ogrami ale coś mi mówi, że TK nie są armią o takim potencjale ofensywnym jak Ogóry
Moja rozpiska wygląda mniej więcej tak:
Hierofanta + Preservation
Licz 2 lvl + DS, Ironcurse icon - lore of nehekhara
Licz 2 lvl - lore of Light
Necrotect +Armor of Silvered steel, Dragonbane gem
Core:
3 rydwany + Muzyk
3 rydwany + Muzyk, Sztandar (BoEF)
21 (22?) łuczników FCG
7 konnych łuczników + muzyk
Special:
25 TG FCG + Halabardy (Banner of Undying legion)
Tomb scorpion
Rare:
Cascet
Necrosfinks
Sorry, że nie piszę ile pkt co kosztuje, ale nie mam AB w pracy
Waham się między Lightem a nehekharą na drugim liczu. Założyłem bardzo zachowawczą grę, niewielkie ruchy, napieranie i wspieranie magią i wskrzeszeniami.
Dajcie proszę jakieś porady jak tym grać (nie wezmę uszatków albo węży, bo zwyczajnie nie posiadam, a na proxach grać nie lubię), czy stać w miejscu, czy napierać. Mam doświadczenie grając ogrami ale coś mi mówi, że TK nie są armią o takim potencjale ofensywnym jak Ogóry
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
zrobiłeś rozpę ani ofens ani defens ale proponowałym strzelać, czarować jak najwięcej czarów z małej liczby kości, cofać się co turę 2'' a w 3\4 turze szarżować. Bardzo przydatny do tej taktyki jest czar -d3 do move'a i scrole dodające kości na liczach typu (scroll of mighty incantacion, power stone) bo przy wiatrach magii 1+1 wyciskasz od 7 do 10 kości
weź 2x nehekara 1x light
ustaw łuczników po środku deploymentu, magów nehekary po dwóch bokach a maga lighta po środku lub w tomb guardach i pamiętaj, żeby oddziałami ustawiać się 12'' od magów
weź 2x nehekara 1x light
ustaw łuczników po środku deploymentu, magów nehekary po dwóch bokach a maga lighta po środku lub w tomb guardach i pamiętaj, żeby oddziałami ustawiać się 12'' od magów
Może eksertem od TK nie jestem ale gram nimi rok i coś mogę powiedziećSilvestro pisze:Niedługo gram pierwszy turniej TK, jedną z zasad jest brak lordów, format 2000 pkt.
Moja rozpiska wygląda mniej więcej tak:
Hierofanta + Preservation
Licz 2 lvl + DS, Ironcurse icon - lore of nehekhara
Licz 2 lvl - lore of Light
Necrotect +Armor of Silvered steel, Dragonbane gem
Core:
3 rydwany + Muzyk
3 rydwany + Muzyk, Sztandar (BoEF)
21 (22?) łuczników FCG
7 konnych łuczników + muzyk
Special:
25 TG FCG + Halabardy (Banner of Undying legion)
Tomb scorpion
Rare:
Cascet
Necrosfinks
Sorry, że nie piszę ile pkt co kosztuje, ale nie mam AB w pracy
Waham się między Lightem a nehekharą na drugim liczu. Założyłem bardzo zachowawczą grę, niewielkie ruchy, napieranie i wspieranie magią i wskrzeszeniami.
Dajcie proszę jakieś porady jak tym grać (nie wezmę uszatków albo węży, bo zwyczajnie nie posiadam, a na proxach grać nie lubię), czy stać w miejscu, czy napierać. Mam doświadczenie grając ogrami ale coś mi mówi, że TK nie są armią o takim potencjale ofensywnym jak Ogóry
Po 1 daj fortat na jaki gracie? jakie ograniczenia? Jeśli tylko bez Lordów to daj magie śmierci zrobisz niezły pomot na stole
Format 2000 pkt, ograniczenia magii max +2 PD. Hmm Opcja z Princem fajna, lecz porównywałem go do necrotecta i moim zdaniem necro jest na +, ponieważ reroll rzutów na 4+ jest IMO lepszy niż rzuty na 3+. Hmm rozważę wyrzucenie jednego licza i spróbuję wcisnąć Princa ale na piechotę. Dzięki za odzew 
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Może reroll rzutów na 4+ jest lepszy niż trafianie na 3+, ale pamiętaj, że przerzuty masz tylko w pierwszej turze walki. No i przeciwnik trafia Cię z reguły na 4+, a nie na 3+ 
Nie rozumiem po co konnym łucznikom muzyk. Osobiście wywaliłbym go, podobnie jak FCG z normalnych łuków (ew zostawił u nich muzyka) do tego zamiast 7 konnych tradycyjną 5, a za te punkty dobiłbym TG do 29/30
Nie rozumiem po co konnym łucznikom muzyk. Osobiście wywaliłbym go, podobnie jak FCG z normalnych łuków (ew zostawił u nich muzyka) do tego zamiast 7 konnych tradycyjną 5, a za te punkty dobiłbym TG do 29/30
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Mi się kiedyś zdarzyło wystawić 12 (8 w pierwszym, 4 w drugim szeregu) wliczając w to Kinga, Heralda. I ta mina przeciwnika, kiedy mówisz, że ten wagon przy szarży wypłaca 8k6 impactów z S:5, 16 ataków z WS:2 i S:3, 24 ataki z WS:6 i S:4, 7 ataków z WS:6 i S:5 oraz 3 ataki z WS:4 i S:5 jest bezcenna. Co prawda ten klocuch prawnie nigdy nigdzie nie dojeżdża, ale bawi się nim wspaniale w edycji, w której wheel podczas szarży jest darmowy, więc można się rozstawiać na niemal dowolną szerokość. 
tak 8 rydwanów cfg,4x2 wraz z princem armour of destiny + great weapon
Dobra, nieco znowelizowana rozpiska:
Tomb Prince - General + Armor of Destiny
Licz - Hierofant + Preservation
Licz - 2 lvl, Light, DS
Licz - 1 lvl, Nehekhara
Core:
3 rydwany + muzyk
3 rydwany + muzyk, sztandar (BoEF)
24 łuczników FCG (dlaczego FCG, dlatego aby nie przyjmować challenge Liczem)
5 kościanych łuczników
Special:
27 Gwardzistów FCG + halabardy, Banner of Undying Legion
Skorpion
Rare:
Cascet
Necrosfinks + Żądło.
Kilka słów odnośnie taktyki - stać w miejscu, napierać czarami, strzelać (liczę na 1 i 3 czar z Nehekhary) i w ostateczności szarżować. Rydwany mają kontrować od boku.
Po rozpatrzeniu Waszych komentarzy doszedłem do wniosku, że Prince > Necrotect. Ilości magów nie zmniejszę, bo widzę, że to właśnie w magii tkwi potencjał tej armii - to tak jakbym zamiast Irongutów wystawiał gnoblary
Pzdr
Tomb Prince - General + Armor of Destiny
Licz - Hierofant + Preservation
Licz - 2 lvl, Light, DS
Licz - 1 lvl, Nehekhara
Core:
3 rydwany + muzyk
3 rydwany + muzyk, sztandar (BoEF)
24 łuczników FCG (dlaczego FCG, dlatego aby nie przyjmować challenge Liczem)
5 kościanych łuczników
Special:
27 Gwardzistów FCG + halabardy, Banner of Undying Legion
Skorpion
Rare:
Cascet
Necrosfinks + Żądło.
Kilka słów odnośnie taktyki - stać w miejscu, napierać czarami, strzelać (liczę na 1 i 3 czar z Nehekhary) i w ostateczności szarżować. Rydwany mają kontrować od boku.
Po rozpatrzeniu Waszych komentarzy doszedłem do wniosku, że Prince > Necrotect. Ilości magów nie zmniejszę, bo widzę, że to właśnie w magii tkwi potencjał tej armii - to tak jakbym zamiast Irongutów wystawiał gnoblary
Pzdr
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Może i w magii ale pamiętaj że te pks, euro itp strasznie ogranicza armię. Moim zdaniem fcg na lucznikach to strata pkt. Pamiętaj że wyzwania pojedynkowe możesz odmówić wtedy licz nie walczy i tak nie jest do cc.
Ps.
Jak chcesz stać i strzelać to brakuje mi najważniejszego...katapulty gdzie one są ??:-)
Ps.
Jak chcesz stać i strzelać to brakuje mi najważniejszego...katapulty gdzie one są ??:-)
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
zaminiłbym jednego licza na necrotecta, przydałby się hierotytyan i powerstone !
Niby tak, ale z drugiej strony na co wydać te pkt? Herosów nie dopakuje, więcej corów? Może, może... Champion się przydaje, zwłaszcza przeciw championom i bohaterom chaosubeszcza pisze: Moim zdaniem fcg na lucznikach to strata pkt. Pamiętaj że wyzwania pojedynkowe możesz odmówić wtedy licz nie walczy i tak nie jest do cc.
Kacpi 1998 pisze:(...)przydałby się hierotytyan (...)
beszcza pisze: Jak chcesz stać i strzelać to brakuje mi najważniejszego...katapulty gdzie one są ??:-)
Jak już mówiłem, nie lubię proxować
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Nie wiem w jaki sposób. Co ma wbić taki chaośnik to i tak wbije. Różnica taka, że przeżyją ci 2 szkielety, a sypać będziesz się tyle samo. Dodatkowo dajesz mu możliwość wzmocnienia się z oka bogów. Pyzatym to tylko 1 armia (chyba że ciągle grasz z chaosem).Silvestro pisze:Champion się przydaje, zwłaszcza przeciw championom i bohaterom chaosu![]()
Co lepsze właśnie tobie powinno zależeć na tym, aby przeciwnik rzucał challenge. Odmawiasz=>idziesz do 2 szeregu=>przeciwnik nie ma możliwości zabicia go ze zwykłych ataków, tylko bije po zwyklakach.
A tak na zakończenie: jeśli ktoś dojdzie ci do oddziału łuczników to i tak jesteś w czarnej, więc czempion wiele nie zrobi.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Champion odmawiający challenge'u nie cofa się do drugiego szeregu.
2 szkielety więcej podczas sypania to ogromna różnica. Jeśli ten klocek nie posypie się do końca, wróg nie overrunuje i nie może zrobić reforma po wybiciu przeciwnika. To daje Ci czas na kontrę.
Ale fakt, przeciwko Chaosowi nie ma to sensu.
2 szkielety więcej podczas sypania to ogromna różnica. Jeśli ten klocek nie posypie się do końca, wróg nie overrunuje i nie może zrobić reforma po wybiciu przeciwnika. To daje Ci czas na kontrę.
Ale fakt, przeciwko Chaosowi nie ma to sensu.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
jakie proponujecie złożenie tomb kinga na chariocie ?
myślałem nad ostrzem antaraka+potion of speed+armor o silvered steel
lub złota maska+healing potion+enchantend shield+grat wepon
poszukuję fajnych pomysłów, które mam zamiar od was otrzymać
myślałem nad ostrzem antaraka+potion of speed+armor o silvered steel
lub złota maska+healing potion+enchantend shield+grat wepon
poszukuję fajnych pomysłów, które mam zamiar od was otrzymać
Ja zawsze skladalem z wardem na 4+ i - 1 to hit w hth ,ewentualnie z maska ,ale wtedy wchodzi max. ward na 5+ 
