Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
NG bez fanatyków? lipa...w tej edycji super się sprawdzają
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Witam !
Jestem nowym graczem (gram od miesiąca) i mam szanse wziąć udział w turneju na 2900
Czy taka rozpiska ma prawo bytu ?
UNITS ( 1932 pkt)
60 Night Goblins (180), FCG (25), 3 Fanatics, 1 netter (75+35) = 310 (tu bedzie BSB i szaman orkowy)
40 Night Goblins (120), FCG (25), 3 Fanatics, 1 netter (75+35) = 250 (tutaj tylko mały szaman goblinski)
5 Forest Goblin Spider Riders (75)
5 Forest Goblin Spider Riders (75)
37 Orc Big Uns (360), FCG (30), Magic Banner - AP (45) = 482
3x Boar Chariot = 240
4x Spear Chukka = 140
2x Goblin Lobber = 140 (czy jest sens brania Bully do chuck i lob ? )
6x Trolls = 240
LORDS (725pkt)
Black Orc Warboss =145+80=225 (idzie z orkami )
Mortag's Best Basha, Bigged Kickin Boots, Amulet of Protectyness, Dragon Helm
(czy można mu jeszcze dać HA i sh ? )
Orc Great Shaman 4lvl =180+35+45=260
Talisman of Preservation
Black Orc Warboss on Boar =169+71=240 (lata po planszy i zatrzymuje klocki wroga w nadziei, że przeżyje
)
HA,Ench Sh, Crown of Command, Biting Blade , Collar of Zorga
HEROES ( 240pkt )
Goblin BSB = 35+25+50=110
Armour of Silvered Steal, Luckstone
Goblin Shaman =55+35+25=115
Dispel Scroll
Total : 725+225+1042+650+240=2897
Pozdrawiam i prosze o rady i porady !
Tomek
Jestem nowym graczem (gram od miesiąca) i mam szanse wziąć udział w turneju na 2900
Czy taka rozpiska ma prawo bytu ?
UNITS ( 1932 pkt)
60 Night Goblins (180), FCG (25), 3 Fanatics, 1 netter (75+35) = 310 (tu bedzie BSB i szaman orkowy)
40 Night Goblins (120), FCG (25), 3 Fanatics, 1 netter (75+35) = 250 (tutaj tylko mały szaman goblinski)
5 Forest Goblin Spider Riders (75)
5 Forest Goblin Spider Riders (75)
37 Orc Big Uns (360), FCG (30), Magic Banner - AP (45) = 482
3x Boar Chariot = 240
4x Spear Chukka = 140
2x Goblin Lobber = 140 (czy jest sens brania Bully do chuck i lob ? )
6x Trolls = 240
LORDS (725pkt)
Black Orc Warboss =145+80=225 (idzie z orkami )
Mortag's Best Basha, Bigged Kickin Boots, Amulet of Protectyness, Dragon Helm
(czy można mu jeszcze dać HA i sh ? )
Orc Great Shaman 4lvl =180+35+45=260
Talisman of Preservation
Black Orc Warboss on Boar =169+71=240 (lata po planszy i zatrzymuje klocki wroga w nadziei, że przeżyje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
HA,Ench Sh, Crown of Command, Biting Blade , Collar of Zorga
HEROES ( 240pkt )
Goblin BSB = 35+25+50=110
Armour of Silvered Steal, Luckstone
Goblin Shaman =55+35+25=115
Dispel Scroll
Total : 725+225+1042+650+240=2897
Pozdrawiam i prosze o rady i porady !
Tomek
"Przeklęta knieja. Zawsze mi przypomina te zniewieściałe elfy." Kagain
-
- Wałkarz
- Posty: 88
- Lokalizacja: Dęblin woj. Lubelskie
Big uny moim zdaniem są dość mało opłacalne. Jak chcesz mieć silniejszy oddział to weź BO, są odporni na animozje, liderka lepsza i dwie choppy w standardzie. Ja zamiast chukk wstawił bym rock lobbery ale to już kwestia gustu.
http://www.demland.info/dem/
Potężna dawka całkiem sporych ilości psów naraz (to wcale nie reklama)
Potężna dawka całkiem sporych ilości psów naraz (to wcale nie reklama)
I oczywiście że warboss może mieć jeszcze dokupione HA i Sh ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W sumie przyda się na pewno jakiś Doom Diver.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W sumie przyda się na pewno jakiś Doom Diver.
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"
Witam !
Pozmieniałem wg waszych wskazówek i wyszło takie coś (Herosów i Lordów nie zmieniałem )
CORE: 740
80 Night Goblins (240), FCG (25), 3 Fanatics, 1 netter = 370 (tu bedzie BSB i szaman orkowy)
40 Night Goblins Archers (120), FCG (25), 3 Fanatics = 215 (tutaj tylko mały szaman goblinski) /// ewentualnie sproksuje na 40 NG ///
5 Forest Goblin Spider Riders + sztandar (65+12)
5 Forest Goblin Spider Riders + sztandar (65+12) razem 154 (do zapchania CORA bo nie mam nc innego )
32 Black Orcs+ FCG + Tarcze+ Magic Banner - AP (45) = 531
2x Boar Chariot = 160
4x Spear Chukka = 140
2x Goblin Lobber = 140 (DD też nie mam )
6x Trolls = 240
LORDS (725pkt)
Black Orc Warboss = 234(idzie z orkami )
HA&Sh,Mortag's Best Basha, Bigged Kickin Boots, Amulet of Protectyness, Dragon Helm
Orc Great Shaman 4lvl =180+35+45=260
Talisman of Preservation
Black Orc Warboss on Boar =169+71=240 (lata po planszy i zatrzymuje klocki wroga w nadziei, że przeżyje
)
HA,Ench Sh, Crown of Command, Biting Blade , Collar of Zorga
HEROES ( 240pkt )
Goblin BSB = 35+25+50=110
Armour of Silvered Steal, Luckstone
Goblin Shaman =55+35+25=115
Dispel Scroll
Łącznie 2899
Co myślicie ?
Pozdrawiam
Pozmieniałem wg waszych wskazówek i wyszło takie coś (Herosów i Lordów nie zmieniałem )
CORE: 740
80 Night Goblins (240), FCG (25), 3 Fanatics, 1 netter = 370 (tu bedzie BSB i szaman orkowy)
40 Night Goblins Archers (120), FCG (25), 3 Fanatics = 215 (tutaj tylko mały szaman goblinski) /// ewentualnie sproksuje na 40 NG ///
5 Forest Goblin Spider Riders + sztandar (65+12)
5 Forest Goblin Spider Riders + sztandar (65+12) razem 154 (do zapchania CORA bo nie mam nc innego )
32 Black Orcs+ FCG + Tarcze+ Magic Banner - AP (45) = 531
2x Boar Chariot = 160
4x Spear Chukka = 140
2x Goblin Lobber = 140 (DD też nie mam )
6x Trolls = 240
LORDS (725pkt)
Black Orc Warboss = 234(idzie z orkami )
HA&Sh,Mortag's Best Basha, Bigged Kickin Boots, Amulet of Protectyness, Dragon Helm
Orc Great Shaman 4lvl =180+35+45=260
Talisman of Preservation
Black Orc Warboss on Boar =169+71=240 (lata po planszy i zatrzymuje klocki wroga w nadziei, że przeżyje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
HA,Ench Sh, Crown of Command, Biting Blade , Collar of Zorga
HEROES ( 240pkt )
Goblin BSB = 35+25+50=110
Armour of Silvered Steal, Luckstone
Goblin Shaman =55+35+25=115
Dispel Scroll
Łącznie 2899
Co myślicie ?
Pozdrawiam
"Przeklęta knieja. Zawsze mi przypomina te zniewieściałe elfy." Kagain
Jak dla mnie to daje radę ale zamiast sztandaru AP proponuje idola gorka, te dodatkowe kości przy obecnie niszczycielkej magii mogą uratować nie jeden oddział zielony pierdoł.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Rozpiska w porzadku, pewnie bym jednak BSB nie robil z Goblina.tomek-osw pisze: Black Orc Warboss = 234(idzie z orkami )
HA&Sh,Mortag's Best Basha, Bigged Kickin Boots, Amulet of Protectyness, Dragon Helm
Co myślicie ?
Pozdrawiam
Jednak nie o tym, zwroc uwage, ze Amulet of Protectyness zawsze daje Ci ASv i WSv modelu, ktory zadal rane, niezaleznie jak jest uzbrojony Heros. Wiec albo wywal Dragon Helm + HA&Sh, albo Amulet.
Czyli to działa niezależnie od tego, czy to walka wręcz czy strzelanie tak ? myslałem, że jeśli bedę miał oba to zbroja będzie a strzelanie a amulet na bohaterow, bo jednak to jedyny "mocny" oddział a ciężko uzbroić generała na poziomie innych generałów.... btw. przecież nie jest napisane nigdzie "cannot be improved by any means" jak to jest w przypadku np. Ar of Silvered Steel... pewnie masz racje ale to bardzo komplikuje mi "ubranie" generała, bo sprzątnie go pierwszy lepszy heros jeśli będzie bez amuletu, a bez zbroi dosyć łatwo będzie obrywał od normalnych gości...ninjaska pisze:Rozpiska w porzadku, pewnie bym jednak BSB nie robil z Goblina.tomek-osw pisze: Black Orc Warboss = 234(idzie z orkami )
HA&Sh,Mortag's Best Basha, Bigged Kickin Boots, Amulet of Protectyness, Dragon Helm
Co myślicie ?
Pozdrawiam
Jednak nie o tym, zwroc uwage, ze Amulet of Protectyness zawsze daje Ci ASv i WSv modelu, ktory zadal rane, niezaleznie jak jest uzbrojony Heros. Wiec albo wywal Dragon Helm + HA&Sh, albo Amulet.
ale przy jednym oddziale orków to tylko 1 kość więc chyba jednak wolę mieć tego AP na orkach które mają w miarę szybko niszczyć obce unitylikaon pisze:Jak dla mnie to daje radę ale zamiast sztandaru AP proponuje idola gorka, te dodatkowe kości przy obecnie niszczycielkej magii mogą uratować nie jeden oddział zielony pierdoł.
pozdrawiam
"Przeklęta knieja. Zawsze mi przypomina te zniewieściałe elfy." Kagain
Mylą mi się przedmioty, mam na myśli sztandar dający kości
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Morks Spirit Totemlikaon pisze:Mylą mi się przedmioty, mam na myśli sztandar dający kości
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza tym powodzenia w manewrowaniu kolckiem 80 NG weź pod uwagę ograniczenia stołu będą jakieś tereny itp.
Łucznicy NG to padaka wywal z nich FCG i zrób 2 klocki po 20 z 2/3 fanatykami każdy i wio do przodu bo do tego się tylko nadają.
W SR bardziej opłacalny jest muzyk + sztandar.
Wywal te SC to lipa jest teraz...jak Ci na nich zależy to zostaw sobie może 2
Do RL koniecznie przy takiej liczbie goblinów wstaw Bullego nie będą panikować od nich i to zawsze dodatkowy W dla machiny.
Do zatrzymywania klocków już taki jest lepszy :
1 Black Orc Warboss @ 272.0 Pts
Shield
Crown of Command [35.0]
Collar of Zorga [5.0]
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Might [10.0]
1 Boar @ [0.0] Pts
No i gienek kiepsko złożony.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, o 11:56 przez katerek, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
ale gdzie go schowa?Do zatrzymywania klocków już taki jest lepszy :
1 Black Orc Warboss @ 272.0 Pts
Shield
Crown of Command [35.0]
Collar of Zorga [5.0]
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Might [10.0]
1 Boar @ [0.0] Pts
No i gienek kiepsko złożony.
będzie miął wtedy za mało break pointów na blood and glory, chyba że źle policzyłem że teraz ma 5. poza tym sztandar to teraz tylko 25 punktów w plecy przy stracieŁucznicy NG to padaka wywal z nich FCG i zrób 2 klocki po 20 z 2/3 fanatykami każdy i wio do przodu bo do tego się tylko nadają.
A poprzednio gdzie go by schował? Też był na dziku jego właśnie zadaniem jest kopytkować do kloca i korzystać ze stubborna i nie dać się zabić.Aron_Banalny pisze: ale gdzie go schowa?
Na B&G po przednia rozpiska też była sipa bo SR znikają w mgnieniu oka. Miał 8 BP a gdy zrezygnuje z tych 40 NG łuczników to miałby 7
To lepiej jak z tych 120 NG zrobi 3 regimenty z FCG, sieciami i fanatykami.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
To moja pierwsza zamieszczana rozpiska więc za ewentualne pomyłki, lub brak przejrzystości przepraszam.
[HEROES @389]
BO gen. @139 - wrzucę go w klocek orków
Armed to da Teef
HA, Enchanted Shield, Gold Sigil Sword, Kopaj-Glany Biggeda
BO BSB @160 - będzie w BO lub Orkach
Armed to da Teef
Armor of Destiny
NG Szaman @90 - w zależności gdzie będzie BSB
II lev., Hate Dwarfs, Fear Elves
Ironcurse Icon
[CORE @508]
33x Big'Uns @395
M+S, LA, Shield, Choppa, Mork Totem
21x NG @113
Hate Dwarfs, Fear Elves, 2x Fanole
Bow, hand weapon
[SPECIAL @463]
Orc Chariot @80
Chariot, scythed wheels, Tusked Charge
Choppa, spear
20x BO @308
Armed to da Teef,
M + S HA, Shield, Banner of Eternal Flame
Rock Lobber @75
Rock Lobber , Fear Elves, Bully
LA, hand weapon, Choppa
[RARE @240]
Doom Driver @80
Fear Elves
4x Troll @160
Fear, Stupidty, Troll Vormit, Regenerate
Bez możliwości brania lordów, dublować rarów i potrójnych speciali. Zastanawiam się czy dało by się z tego coś jeszcze wycisnąć przy założeniu że ma to być rozpiska na różne armie i scenariusze.
[HEROES @389]
BO gen. @139 - wrzucę go w klocek orków
Armed to da Teef
HA, Enchanted Shield, Gold Sigil Sword, Kopaj-Glany Biggeda
BO BSB @160 - będzie w BO lub Orkach
Armed to da Teef
Armor of Destiny
NG Szaman @90 - w zależności gdzie będzie BSB
II lev., Hate Dwarfs, Fear Elves
Ironcurse Icon
[CORE @508]
33x Big'Uns @395
M+S, LA, Shield, Choppa, Mork Totem
21x NG @113
Hate Dwarfs, Fear Elves, 2x Fanole
Bow, hand weapon
[SPECIAL @463]
Orc Chariot @80
Chariot, scythed wheels, Tusked Charge
Choppa, spear
20x BO @308
Armed to da Teef,
M + S HA, Shield, Banner of Eternal Flame
Rock Lobber @75
Rock Lobber , Fear Elves, Bully
LA, hand weapon, Choppa
[RARE @240]
Doom Driver @80
Fear Elves
4x Troll @160
Fear, Stupidty, Troll Vormit, Regenerate
Bez możliwości brania lordów, dublować rarów i potrójnych speciali. Zastanawiam się czy dało by się z tego coś jeszcze wycisnąć przy założeniu że ma to być rozpiska na różne armie i scenariusze.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2010, o 10:41 przez LuciusII, łącznie zmieniany 1 raz.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
jest bardzo nieczytelna, opraw ją koniecznie!!
Na początek oddziel poszczególne jednostki pustą linijką, będzie przejrzyściej.
- jeżeli chcesz grać scenariusze to można by się zastanowić nad większą ilością sztandarów (na przykład na gobliny),
- brak lekkiej jazdy może boleć przy starciu z maszynami przeciwnika, jesteś wolny (zresztą, uważam goblin na wilkach z naprawdę świetną przeszkadzajkę, szybka i śmiesznie tania, poradzi sobie z większością maszyn, bez wilków nie widzę żadnej mojej rozpiski a dodatkowo jeżeli dopiero zaczynasz grać to polecam tym bardziej wilki, mają mnóstwo zastosowań i ogromne możliwości, nie nadają się do walki z niczym poza maszynami ale samobójcze szarże na czołgi i gonienie dookoła przeciwnika to ich zadania)
- trole świetnie się biją, lepiej działają jako 6 więc dodatkowo 2 poproszę
a teraz pytanie skąd wziąć na to punkty
1. Zmniejszamy Big'unsów i za to mamy lekką jazdę oraz muzyka i sztandar na goblinach
2. Zamiast rydwanu mamy 2 trole (i jest 6)
I na koniec ekwipunek dla bohaterów:
Generał musi mieć moc w atakach i mamy coś co jest dla każdego idealne +1WS +1S i +1I za 15 pkt. musisz mieć albo dać mu walczyć dwurakiem i zainwestować w magiczną ochronę(zbroja z BSB),
BSB osobiście wydaje mi się ciekawym pomysłem Sv2+ dla BSB niż Sv5+ i WS4+ wybór należy do ciebie
Dla szamana jest Szczwany kradziej, możesz mu zdjąć poziom i dać laskę albo zostawić jak jest( jeżeli chcesz coś po czarować)
- jeżeli chcesz grać scenariusze to można by się zastanowić nad większą ilością sztandarów (na przykład na gobliny),
- brak lekkiej jazdy może boleć przy starciu z maszynami przeciwnika, jesteś wolny (zresztą, uważam goblin na wilkach z naprawdę świetną przeszkadzajkę, szybka i śmiesznie tania, poradzi sobie z większością maszyn, bez wilków nie widzę żadnej mojej rozpiski a dodatkowo jeżeli dopiero zaczynasz grać to polecam tym bardziej wilki, mają mnóstwo zastosowań i ogromne możliwości, nie nadają się do walki z niczym poza maszynami ale samobójcze szarże na czołgi i gonienie dookoła przeciwnika to ich zadania)
- trole świetnie się biją, lepiej działają jako 6 więc dodatkowo 2 poproszę
a teraz pytanie skąd wziąć na to punkty
1. Zmniejszamy Big'unsów i za to mamy lekką jazdę oraz muzyka i sztandar na goblinach
2. Zamiast rydwanu mamy 2 trole (i jest 6)
I na koniec ekwipunek dla bohaterów:
Generał musi mieć moc w atakach i mamy coś co jest dla każdego idealne +1WS +1S i +1I za 15 pkt. musisz mieć albo dać mu walczyć dwurakiem i zainwestować w magiczną ochronę(zbroja z BSB),
BSB osobiście wydaje mi się ciekawym pomysłem Sv2+ dla BSB niż Sv5+ i WS4+ wybór należy do ciebie
Dla szamana jest Szczwany kradziej, możesz mu zdjąć poziom i dać laskę albo zostawić jak jest( jeżeli chcesz coś po czarować)
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
Jest teraz bardziej przejrzysta. Nad zmianą zbroi na BSB się już zastanawiałem - nie wiem czy waz z jej zmianą nie zmienić BO na zwykłego orka - tracę zasadę Armed to da Teef ale mam + 15pkt. BO gen z niemodyfikowanym WS 6 i S 4 wydaje mi się dość mocny. W założeniu ma w pojedynkach wygrywać dlatego dałem mu I 10, Maggot jest o tyle fatalny że +1 do I niewiele mu daje (i tak na tle innych bohaterów będzie miał niską I).
Lekka jazda się sprawdza w tej ed. w zestawieniu 5-6 + M? Wydawało mi się że, żeby coś nimi zrobić trzeba mieć ok. 10 - a przy tych punktach lepiej kupić NG z hw i 2'ma fanolami.
Lekka jazda się sprawdza w tej ed. w zestawieniu 5-6 + M? Wydawało mi się że, żeby coś nimi zrobić trzeba mieć ok. 10 - a przy tych punktach lepiej kupić NG z hw i 2'ma fanolami.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
A co z resztą sugestii ?
Co do BSB, chcemy żeby coś ubił ->musi mieć GW-> musi być BO ponieważ 3 ataki z siłą 6 a z siłą 4 to jest ogromna różnica i za to płacimy punkty (plus tłumienie animozji i +1 WS)
Generał z 4 siły, nie ubije nic, chyba że dasz mu KB za 30 pkt(ale to mało ataków), jeżeli ma być tylko do pojedynków to wrzucamy mu Ulag's axe i Amulet of Protectyclness (masz przerzuty trafień i +1 do siły , oraz Sv i Ws taki jak przeciwnik). Osobiście polecam taki układ SoM(+1S), Dragonhelm(+1Sv i Ws2+), WUBBBA(Ws5+).
Daje ci to dobrą walkę(6), dobrą siłę (5) i bardzo dobrą wytrzymałość(5), Sv3+ i Ws5+ (2+ na ogniste ataki) a to już jest ładny walczak.
Odnośnie lekkiej jazdy, to nadaje się do tego co opisałem (5 wilków z muzykiem).
Co do BSB, chcemy żeby coś ubił ->musi mieć GW-> musi być BO ponieważ 3 ataki z siłą 6 a z siłą 4 to jest ogromna różnica i za to płacimy punkty (plus tłumienie animozji i +1 WS)
Generał z 4 siły, nie ubije nic, chyba że dasz mu KB za 30 pkt(ale to mało ataków), jeżeli ma być tylko do pojedynków to wrzucamy mu Ulag's axe i Amulet of Protectyclness (masz przerzuty trafień i +1 do siły , oraz Sv i Ws taki jak przeciwnik). Osobiście polecam taki układ SoM(+1S), Dragonhelm(+1Sv i Ws2+), WUBBBA(Ws5+).
Daje ci to dobrą walkę(6), dobrą siłę (5) i bardzo dobrą wytrzymałość(5), Sv3+ i Ws5+ (2+ na ogniste ataki) a to już jest ładny walczak.
Odnośnie lekkiej jazdy, to nadaje się do tego co opisałem (5 wilków z muzykiem).
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran