
A co sądzicie o rozpie? Co byście zmienili?
Moderator: Afro
A dziękujęChomikZKF pisze:Przemku, aktualnie sam klece coś podobnego ale sie niezdecydowalem co do detali (oprócz tego że Khana zlozyles tak samo:P). Zasadniczo na razie za mało grałem Aurochiem w wersji beta by go skreslic, zalety natomiast takie że mając nowe zasady frenzy to jest to i lepsze i gorsze. Przy pyro masz szanse wszystkie gowniane odginaczki pozabijac i wymusic na rywalu nieoptymalne odginanie - lub zadne. Takie wymuszanie frenzy na 14 cali przez "cenny" oddzial nie zawsze ma sens (raczej na ogol nie ma, chyba ze masz gwarancje ze te szarze ustoisz i posiekasz).
Co do reszty to jest ok, sam mam watpliwosci czy chce miec scrapatulte czy nie, czy chce mie trapperow czy nie. Ale Twoja lista wyglada bardzo sensownie
Na Frenzy, powstrzymanie się przed pogonią i większość pozostałych testów ma Dis -2, czyli 6. Dis 10 ma na Panikę wyłącznie, Dis8 na brejki.sorinmarkov pisze:Co do aurocha, czy serio gra się ciężej bez hellfista na dwóch? Czy ja wiem... Mamy cult leader na bsb a na testy frienzy krowa ma 10 liderki chyba, nie? 2 defensa aż takiej różnicy nie robi, krowa i tak nie miała ganiać slejwów albo zombie, żeby była jakaś różnica w trafianiu. Piechta i tak trafia na 3+ (warriorsi, imperial guard, czy inna pół-elita). Dwie krowy z impaktami spokojnie rozbroją 30 great weponów, czy to iron orcs czy kings guard. Według mnie jest jaka była, nadal ma pod górkę z tym z czym miała...
Miałem tak:Zielony pisze:A jak Ci Debelial poszlo w Krk?? Aurochy daly rade??
Glownie napieprzales piro czy brales komete?
A wogole to co sie stanie jak wezmiemy do rospy Fire Blessing i dzieki Esencji zmienimy lore inny??
Traperzy sie sprawdzali? Wydaje mi sie, ze sa super odginaczka/przeszkadzajka. A do tego jeszcze jakies rany potrafia z pulapek nawbijac.