Total War: Warhammer potwierdzony
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Total War: Warhammer potwierdzony
Szkoda, że ogry tak późno ;D Z drugiej strony, jak widzę, że chadecja ma się pojawić, tak nie do końca chce mi się wierzyć w tą listę
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
No, są jaszczurki, czyli będzie można wreszcie kupić i zagrać.
Jest mod na Chaos Dwarfy
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =700141250
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =700141250
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Tylko u mnie jest taki błąd? 35-40 tura wochu 5-6 prowincji emp wysyła na mojego Genka pełne armię które wiedzą gdzie jest schowany i idą jak przez masło przez 1-2 armię blokady (robię je specjalnie i wciskam wojowników i inne lepsze zabawki od początku bo wiem co się będzie działo) i nic nawet sojusz z innymi nic nie daje mają mnie na celowniku i tyle
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Ja w 35-40 turze gry WoChem, to nawet jeszcze z Norski nie wyszedłem, więc nie wiem. W Imperium pokazałem się najwcześniej w okolicach 60tej tury.
Zacząłem kampanię zielonymi na hardzie i w okolicach 15 tury wjechał mi thorgrim i zajął wszystkie miasta, kiedy ja grimgorem walczyłem z orkami na południu ;D W sumie między krasnalami, a mną były jeszcze inne orki, ale je olał.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Jaki błąd? Komp gra, żeby wygrać i organizuje krucjaty na Archaona.Kopyt pisze:Tylko u mnie jest taki błąd? 35-40 tura wochu 5-6 prowincji emp wysyła na mojego Genka pełne armię które wiedzą gdzie jest schowany i idą jak przez masło przez 1-2 armię blokady (robię je specjalnie i wciskam wojowników i inne lepsze zabawki od początku bo wiem co się będzie działo) i nic nawet sojusz z innymi nic nie daje mają mnie na celowniku i tyle
Armia wochu na warriorsach rozwala full stacki imperium 1 na 1 bez problemu, na niższych poziomach trudności powinieneś ich wsysać nosem. Jeśli się nie dorobiłeś warriorsów i ciągniesz na marudach, to lipa.
Jeśli lezie do ciebie 5 stacków, zawsze można dać dyla do pozycji startowej, armie imperium się tam szybko spalają. Czekaj blisko wody, coby wsiąść na łódkę i odciąć im odwrót, jak będą odpowiednio przerzedzone.
Na wyższych poziomach trudności oferuję następujące pro tipy:
1. Pierwsze skille do wylevelowania generałem woch: 3x przyrost hordy z niebieskiego drzewka, potem 3x ulepszenie maruderów/warriorów z czerwonego drzewka. 15 klocków warriorów + 3x poison psy + czarodziej death = mega mocna armia.
2. Początek gry należy poświęcić na podbicie marudersów na północy zamiast iść w Kislev. Aby to zrobić, trzeba rozumieć opcje awaken i subjugate (przebudź / podporządkuj?). "Awaken" ma cooldown 10 kolejek. Subjugate jest dostępne, kiedy podbijasz ostatnią osadę plemienia. Pierwsze tury gry poświęć na podporządkowywanie sobie marudersów (subjugate jest najlepsze, bo to sojusznik na wieczność - możesz wręcz od razu przebudzić, a zaraz potem podporządkować plemię, kara do dyplomacji = who cares). Potem mechanika war target sprawi, że twoje minionki będą zalewać wybrane twierdze lub armie full stackami.
3. Podbijając ziemie północne i wbijając się wielokrotnie w osady (czasami po trzy razy z rzędu - plądrowanie, awaken, subjugate) daje tonę XP bohaterowi. Patrz pkt 1 i pkt 4.
4. Jeśli dostaniesz czarodzieja z lore of death, trzymaj go w armii, wyleveluj do fate of bjuna - rzucaj tylko ten czar lub/i wysywanie życia z generała wroga. Bjuna zabija pół zdrowia z regimentu piechoty i jest świetnym czarem do robienia wyłomów w armii wroga.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Jeśli chodzi o czary, to ich wdrożenie jest fatalne. Jest tyle RTSów, gdzie magia działa normalnie, że aż ciężko ogarnąć kitowość rozkminy CA.
Mogli to zrobić na różne sposoby - choćby wskazujesz magowi cel i on od tej chwili siecze w niego czary - damage/debuff, jeśli oddział jest wrogi, lub heal/buff, jeśli oddział jest sojuszniczy. Działa tak na fireballe (mag zamienia się de facto w machinę wojenną) jak i na magów buffujących (np. stawiasz nekrosa za klockiem szkieli, wskazujesz jako cel, a on grzecznie przez całą bitwę ich leczy i dodaje hitpowera czy czego tam).
Druga opcja to 1-2 czary na bitwę, ale robiące wielką różnicę i intuicyjne w użyciu (obecnie tak właśnie działają leech i bjuna: point+click).
A problemem z resztą czarów jest to, że działają dziwnie, często niezgodnie z grafiką. Rzucasz jakiś wielki wir ognia, po czym wir nic nie robi regimentowi wroga, przez który przeszedł, a potem skręca w jakieś krzaki i tyle go było. Albo fireballe, które trzeba spamować i niemal zawsze zahaczą o jakąś nierówność terenu, więc poziomfrustracji dorównuje poziomowi mikro. A na koniec te "super sycące" buffy w rodzaju oddział ma +10 ataku przez 15 sekund (w momencie, kiedy zdolności zwykłego generała dają większy bonus całej armii cały czas).
Mogli to zrobić na różne sposoby - choćby wskazujesz magowi cel i on od tej chwili siecze w niego czary - damage/debuff, jeśli oddział jest wrogi, lub heal/buff, jeśli oddział jest sojuszniczy. Działa tak na fireballe (mag zamienia się de facto w machinę wojenną) jak i na magów buffujących (np. stawiasz nekrosa za klockiem szkieli, wskazujesz jako cel, a on grzecznie przez całą bitwę ich leczy i dodaje hitpowera czy czego tam).
Druga opcja to 1-2 czary na bitwę, ale robiące wielką różnicę i intuicyjne w użyciu (obecnie tak właśnie działają leech i bjuna: point+click).
A problemem z resztą czarów jest to, że działają dziwnie, często niezgodnie z grafiką. Rzucasz jakiś wielki wir ognia, po czym wir nic nie robi regimentowi wroga, przez który przeszedł, a potem skręca w jakieś krzaki i tyle go było. Albo fireballe, które trzeba spamować i niemal zawsze zahaczą o jakąś nierówność terenu, więc poziomfrustracji dorównuje poziomowi mikro. A na koniec te "super sycące" buffy w rodzaju oddział ma +10 ataku przez 15 sekund (w momencie, kiedy zdolności zwykłego generała dają większy bonus całej armii cały czas).
Ale te buffy i debuffy sporo zmieniają podczas walki Mnie z czarami denerwuje jedynie to przegięcie death i efekty graficzne. Mogli to jakoś subtelniej zrobić, teraz to wygląda tak, że jak wchodzi jakiś czar wzmacniający, to oddział zaczyna technoparty, odpala lasery, fajerwerki, brakuje tylko muzyki ;D
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
https://www.facebook.com/TotalWar/video ... 840774115/
info o nadchodzących zmianach i dodatkach
info o nadchodzących zmianach i dodatkach
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Pełna lista zmian:
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Update_1
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Update_1
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Mork is now considerably Morkier.
Gork is now appreciably Gorkier.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.