Total War: Warhammer potwierdzony
Moderator: Zaklinacz Kostek
Total War: Warhammer potwierdzony
Pozostaje cierpliwie czekać ...
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=89813
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=89813
Niestety, ale rage of the dark gods jest tak skaszanione w kwestiach technicznych, że szkoda gadać. U mnie na przykład ciągle się wyłącza, niezależnie od tego czy gram na wersji zwykłej czy Gigantusa, gdzie na przykład z modami takimi jak Sundering czy Trzecia Era nie ma problemu. Czekam na oficjalnego Warhammer total war, może przynajmniej będę mógł zagrać normalnie, chociaż po ostatnich problemach Rome II, nawet to nie jest pewne xd
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ja ciągle jeszcze nie kupiłem Rome II, chociaż już ponoć jako tako działa.
A jeśli chodzi o CA, to nie jest tak źle - Empire na wyjściu był kichą, ale potem okrzepł, a Napoleon i Shogun2 były przyzwoite. Dopiero Rome II był powrotem do niewyobrażalnych baboli przeplatanych złymi decyzjami designerów.
Mam nadzieję, że nie sper#@$ą tego
A jeśli chodzi o CA, to nie jest tak źle - Empire na wyjściu był kichą, ale potem okrzepł, a Napoleon i Shogun2 były przyzwoite. Dopiero Rome II był powrotem do niewyobrażalnych baboli przeplatanych złymi decyzjami designerów.
Mam nadzieję, że nie sper#@$ą tego
Dla mnie Rome 2 to porażka, grałem po tym cudownym paczu i szybko odpuscilem po jednej bitwie, kiedy to najezdzajace mnie oddziały podchodzily pojedynczo, a po jakimś czasie wrogie wojsko przestalo podchodzić i stalo w miejscu. Żal, to byla ostatnka bitwa jaka rozegrałem. Shogun 2 zdecydowanie lepszy i o wiele lepiej zoptymalizowany.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Grałem trochę w Shoguna 2 i był spoko. Jeśli Warhammerowa wersja będzie na chociażby tym poziomie, to i tak będzie to najlepsza cyfrowa adaptacja WH w postaci gry Poprzednią strategię warhamera z dodatkiem przeszedłem dla samego uniwersum, chociaż poza tym jednak nie urywało No i może po wyjściu jednak przyciągnie trochę nowych fascynatów tego uniwersum ?
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Milutki pisze:Niestety, ale rage of the dark gods jest tak skaszanione w kwestiach technicznych, że szkoda gadać. U mnie na przykład ciągle się wyłącza, niezależnie od tego czy gram na wersji zwykłej czy Gigantusa, gdzie na przykład z modami takimi jak Sundering czy Trzecia Era nie ma problemu. Czekam na oficjalnego Warhammer total war, może przynajmniej będę mógł zagrać normalnie, chociaż po ostatnich problemach Rome II, nawet to nie jest pewne xd
W tej chwili testowana jest wersja 1.6. Beta testy zaczęły się pod koniec grudnia
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Grałem we wszystkie Total Wary oprócz Atilli i z wyjątkiem ROMA II ,który cały czas aktualizują , zasypują DLC i jest kompletnie niezbalansowany to wszystkie są WYBITNE powtarzam WYBITNE.
System broni palnej ,który wprowadził Total War to rozpusta na miarę historii gier. Tak często niedoceniania i kompletnie zlana w Romie
Warhammer... długo na to czekam... ale widząc to co zrobili w Romie II...
System broni palnej ,który wprowadził Total War to rozpusta na miarę historii gier. Tak często niedoceniania i kompletnie zlana w Romie
Warhammer... długo na to czekam... ale widząc to co zrobili w Romie II...
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Call of Warhammer ,tak. Mając za bazę dosyć stara grę to jest spoko
Po drugie zdublowano temat:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=51&t=37407
Po drugie zdublowano temat:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=51&t=37407
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
stara gra starą grą ale po pierwsze gra jest niestabilna a po drugie kampania storm of chaos jest strasznie słabo zrobiona, wyskakujące z dupy armie, niektórych frakcji nie da się wyplenić. Cały scenariusz tej kampanii imo jest słaby.
eliah: ależ to właśnie jest klimat warhammera! Zwłaszcza z czasów Storm of Chaos. O to chodzi. Pomimo silnych prób przez tysiące lat nie udało się rozbić "frakcji orków", prawda? Mimo wielu wygranych bitew Orki czy zwierzoludzie ciągle najeżdżają Imperium.
Ciągłe najazdy beastmenów z lasu w różnych częściach prowincji. Niespokojni nieumarli. Dzikie bandy orków. Zbuntowany hrabia co przeszedł na stronę slaanesha. Morskie wycieczki Dark Elfów. Krucjaty przeciw zamkowi Drakenhof. Wielkie Waaagh itd. No i ta muza u Kislevitów.
Klimat 101%.
Ciągłe najazdy beastmenów z lasu w różnych częściach prowincji. Niespokojni nieumarli. Dzikie bandy orków. Zbuntowany hrabia co przeszedł na stronę slaanesha. Morskie wycieczki Dark Elfów. Krucjaty przeciw zamkowi Drakenhof. Wielkie Waaagh itd. No i ta muza u Kislevitów.
Klimat 101%.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Grand Admiral Thrawn pisze:Milutki pisze:Niestety, ale rage of the dark gods jest tak skaszanione w kwestiach technicznych, że szkoda gadać. U mnie na przykład ciągle się wyłącza, niezależnie od tego czy gram na wersji zwykłej czy Gigantusa, gdzie na przykład z modami takimi jak Sundering czy Trzecia Era nie ma problemu. Czekam na oficjalnego Warhammer total war, może przynajmniej będę mógł zagrać normalnie, chociaż po ostatnich problemach Rome II, nawet to nie jest pewne xd
W tej chwili testowana jest wersja 1.6. Beta testy zaczęły się pod koniec grudnia
Z ciekawości, jakieś większe zmiany się szykują czy bardziej usprawnienia działania?
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ponoć jest bardziej stabilny (sam nie wiem bo nie mam nawet Medka 2 zainstalowanego - robię tylko tłumaczenie)
List of changes to patch 1.6 (from what is done).
1.New fractions: Tomb Kings, Skavens, Norsca(still under construction).
2.New scripts:
- Storm of Chaos. Now Archaon with his horde moving from chaos wastes, across the entire Kislev (by the way attacking all major Kislev cities), through Ostland and Hohland, to the Middenheim;
- Grimgor's WAAAAGH!!!. Now, if you playing for other fractions and let him capture Middenheim, a huge amount of orc stacks will be spawned and they will tear you apart for sure(game over of some sort, but if you Alexander the Macedonian you can try to deal with them);
- Unification of Chaos when you playing chaos. Now if player cant manage to unite chaos to a certain turn, or after unification aint capture targeted settlements, Chaos Gods abandon him and will choose anothr champion( not player) United chaos will became your enemy after thet;
- Northen Hordes invasion led by Suort Lenk and Elfric Cinwolf;
- New garrison script. Now it would be harder to cheat it. This script also works when AI vs AI;
- Rewards after battles when you play as evil fractions;
- If bright alliance lost battle after battle they will start to loose money as penalty;
- Now if you repatriate settlements back to allies, you will recieve a reward. At the same time if you keep this settlements to yourself you will recieve penalties, riots will enlarged, benefits will be cut, and you will loose ability to hire troops there;
- Scaven lairs will be difficult to hold because of tunnel network from wich scavens will attack randomly and without warning.;
- Hystorical popup events about all major landsights in the Old World.
3.New Units:
Mercenaries - Vespero's Vendetta Duelants, Ramon's Black Avengers, Kislev Rangers;
Empire - Sigmar's Hunters;
Dwarfes - Troll Killers;
Chaos Dwarfs - Infernal Guard and Infernal Guard with fire glefs, Burners, Mage-Priests;
Kislev - Vagons;
Dark Elves - Cauldron of Blood;
Border Princes - Carlson's Cavalery, Carlson's Guard.
Units based on elefants are BACK!!(crashes no more) (Great Deamons, Deamon-Lord, Giants, Dire Wolfs, Chaos Hounds).
4. New concept of hire captains. Now mercenaries will come without any cost(except Ricco), but containment will be expensive. Number of squads is increased all with maximum exp. You cannot hire new sqads but you can retrain them each turn.
5.New portraits for dwarfes and Kislev.
6.Population growth is removed. Now big cities and capitals became much more valuable..
7.. For most of bright allianse fractions removed ability to build their buildings in most of native evil settlements(example: scaven lairs, orc camps, chaos citadels etc.)
8. Night Goblins are playable now. Trolls, Ogres and all "green" mercenaries are added to them.
9.Beastmen will no longer spawn near lairs that do not belong to them.
10. Dwarves have their own priests now.
11. When playing dwarves you will own from start one of norsca karaks.
12. New provinces and landscape on stratmap.
13. New icons and infopictures for Kislev buildings.
14. New icons and infopictures for fractions in general.
15. New stratmodels of ships.
16. New stratmodels of settlements, watchtowers (Dark Elves, Chaos, Orcs, Night Goblins, Norsca, Skavens, Kislev, Tomb Kings).
17. Navigable rivers (Liensk, Reik, Talabeck, Ursk, Steer, Aver).
18. New unic generals (Druchii, Silvans).
19. New recource - village.(gains small amount of gold and used mostly to represen higly densed population area)
20. New load screens and new loading bar.
21. New Version of Battle AI - G5 ReallyBadAI v5.7.
22. Renewed old and added new loading quotes.
PS This is old version, it will be also updated later today
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
W tej chwili są mocne beta testy. Miejmy nadzieję, że za niedługo wyjdzie (ale chyba lepiej, żeby później to potencjalne błędy zostaną odnalezione).
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.