T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Szamot »

nie widzę nic z tych speli do demonów :O

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Jest pierwszy spoiler do diabełków:

Hereditary spell
Casting Value Range Type Duration
X+[X+] 24”[6" Aura] Augment Last One Turn
+1 Ward Save, up to a maximum of 3+

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

ju-hu!
więc coś jednak dostaną

To czekamy tylko na SE.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

xD
Ostatnio zmieniony 13 lis 2017, o 13:48 przez Ciara, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Hmm, co można o tym powiedzieć?
No jest tani :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Chyba w Evocation of Souls brakuje typu "Manifold".

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

W plotce może nie ma ale faktycznie tam jest i można rzucać kilka razy z różnych magów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Aha- czyli czary typu Manifold bedzie mozna rzucac ile sie chce? No niech juz pokaza te magie :P
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Chyba tylko tyle razy ile masz ten czar w armii.
Tak btw straszna lipa bo widać że czary demonów i skavenow są wyraźnie mocniejsze niż reszty armii :/ dajcie mi w de podbicie warda albo taki pocisk to podbije świat
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Tzn normalnie jest ograniczenie że każde zaklęcie możesz rzucić tylko raz, nie ważne na ilu magach to masz, czy na wizard conlcawe. Boundy się nie liczą.

A manifold sprawia że możesz rzucać to zaklęcie wielokrotnie w fazie magii ale oczywiście każdy mag może tylko raz rzucić dane zaklęcie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Tylk pamietajcie ze teraz s4 ap2 to dawne s4 ap1
A najmocniejszy bez dwoch zdan jest czar HE =P~
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

IMO najmocniejszy jest UD, potem VC.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Według mnie hereditary HBE jest naprawdę przegięty, chociaż może tylko dla mnie 18 bąbelek protekcji wydaje się OTT :P A najciekawsza jest zasada Imperium, inne teamy powinny brać z tego przykład jak tworzyć ciekawe zasady pasujące do charakteru armii :)
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Z tymi hereditary zrobili naprawdę dobrą robotę. Przykładowo w Koe nie było spoko atrybutu. Teraz każda armia ma to czego potrzebuje

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Poprawcie mnie jeśli się mylę:
- trait spell można miec wielokrotnie
- można go rzucać wielokrotnie na fazę (tzn. 1/maga), ale sukces możemy mieć tylko 1 raz
- wyjątkiem są VC które mogą mieć więcej sukcesów
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Laik pisze:Poprawcie mnie jeśli się mylę:
- trait spell można miec wielokrotnie
- można go rzucać wielokrotnie na fazę (tzn. 1/maga), ale sukces możemy mieć tylko 1 raz
- wyjątkiem są VC które mogą mieć więcej sukcesów
- Dowolne zaklęcie można mieć wielokrotnie. Możesz wrzucić 2x wizard conclawe z leśnych ale możesz podjąć próbę rzucenia hexa z shamanismu tylko raz na turę. Nieważne czy nie osiągniesz casting value, przeciwnik rozproszy czy użyje skrola. Jest jedna próba.
- Nie trait tylko manifoldy można rzucać wielokrotnie na fazę. Bodajże trait leśnych i wampirów, tron druidyzmu czy 1ka z cosmo są takimi manifoldami które można rzucać wielokrotnie z różnych źródeł. I można mieć więcej niż 1 sukces.
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Łopatologicznie:
Każdy czar można mieć dowolną ilość razy w armii.
Każdy czar można próbować rzucić tylko raz, chyba że czar ma zasadę Manifold - wtedy można go rzucić więcej razy, ale nadal nie więcej niż 1 raz jednym magiem.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Tak. Boundy się nie liczą do tego.
Obrazek

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Klaudel pisze:Tylk pamietajcie ze teraz s4 ap2 to dawne s4 ap1
A najmocniejszy bez dwoch zdan jest czar HE =P~
Faktycznie, wskrzeszenie 4 piechociarzy za koszt zapewne 2 PD (w sumie to gorsze niż wskrzeszenie, bo jest więcej warunków do spełnienia), gdzie za te same 2 PD wejdzie 2d6s4 AP 2 które zabije 5, OP jak nie wiem :lol2:
Prawie tak dobre, jak obecnie istniejący czar z druidyzmu, którego nie widziałem rzucanego ani raz na +- 50 bitew które zagrałem na 9 ed ;)
Czar będzie mocny tylko na PG, o ile zostawią im warda na 4+.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

AndrzejAndrzej pisze:
Klaudel pisze:Tylk pamietajcie ze teraz s4 ap2 to dawne s4 ap1
A najmocniejszy bez dwoch zdan jest czar HE =P~
Faktycznie, wskrzeszenie 4 piechociarzy za koszt zapewne 2 PD (w sumie to gorsze niż wskrzeszenie, bo jest więcej warunków do spełnienia), gdzie za te same 2 PD wejdzie 2d6s4 AP 2 które zabije 5, OP jak nie wiem :lol2:
Prawie tak dobre, jak obecnie istniejący czar z druidyzmu, którego nie widziałem rzucanego ani raz na +- 50 bitew które zagrałem na 9 ed ;)
Czar będzie mocny tylko na PG, o ile zostawią im warda na 4+.
Trzeba ogarnąć, że to zaklęcie nie wskrzesza straconych modeli tylko zapobiega śmierci wszystkich modeli(Maszyn, rydwanów, potworów, kawalerii, bohaterów i piechoty) w 18 calach od czarodzieja - to jest kolosalna różnica. I co najlepsze to to, że tym zaklęciem nie musisz ratować dwóch elfich spermanów, tylko wybierasz to co uważasz za najważniejsze - smok, 4 swordmasterów czy ostatni wound na bohaterze - nie da się tego ograć.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2017, o 17:29 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

ODPOWIEDZ