Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: Eldritch »

Zacząć ? Albo coś działa cały czas albo w ogóle.
Obrazek

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Shino dał odpowiedź w dziale zasad.
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jak się nie kupiło tego WD z Updatem to da się gdzieś tutaj dorwać zasady tych nowych modeli do WoChu, ich koszty oraz slot jaki zajmują?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Tak, gdzieś tu było zdjęcie odpowiednich stron (w linku jakimś).
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Catafractus pisze:J.w. sądzę, że autorzy FaQ'a nie do końca są świadomi różnych źródeł korzystania z tabelki
Albo my mamy problemy z interpretacją Faq'ów, a ich autorzy nie są tego świadomi, przyjmując że rzuty z shrina działają na UNIT ,czyli na smoka również, kolizji zasad żadnych nie masz
Podobne spiny były z Baner of Rage, jak coś działa na UNIT to na wszystko.


Shino dał odpowiedź w dziale zasad.
Shinowi zdarzały się błędne interpretacje ;)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Shinowi zdarzały się błędne interpretacje ;)
ten zapis nie daje się interpretować niestety, wystarczy przeczytać ze zrozumieniem, ale ok, kwestia się zrobiła ciekawsza w odniesieniu do nowych jednostek, bo smok z wardem to pikus :) ale juggernauty z T6 ? :D

kudłąty również posiadł zdolność czytania i rozumienia :) podobnie jak Shino, no cóż, nie będzie Juggernautów z T6

nie ma rozróżnienia, które rzuty na tabelkę, więc FAQ odnosi się do każdych, proste :) banner of rage czy mark khorna nie ma FAQ więc działa na kawę i tu jest jasna sprawa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"

Post autor: Robert.P »

Co do oka bogów to efekty się kumulują bo mam wątpliwości :?
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Robert.P pisze:Co do oka bogów to efekty się kumulują bo mam wątpliwości :?
A jakie efekty miałyby się niby kumulować? Jak rzucisz drugi raz to samo na tabelce to przerzucasz.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"

Post autor: Robert.P »

No nie wiem wytrzymałość,ochrona pancerza itp,ale dzięki za odpowiedź
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

misha pisze:
Shinowi zdarzały się błędne interpretacje ;)
ten zapis nie daje się interpretować niestety, wystarczy przeczytać ze zrozumieniem, ale ok, kwestia się zrobiła ciekawsza w odniesieniu do nowych jednostek, bo smok z wardem to pikus :) ale juggernauty z T6 ? :D

kudłąty również posiadł zdolność czytania i rozumienia :) podobnie jak Shino, no cóż, nie będzie Juggernautów z T6

nie ma rozróżnienia, które rzuty na tabelkę, więc FAQ odnosi się do każdych, proste :) banner of rage czy mark khorna nie ma FAQ więc działa na kawę i tu jest jasna sprawa
A jednak GW dało w erracie dopisek żeby było to jasne i klarowne.
Jakiś czas temu nie było jasne.

No niestety, daje się interpretować.

Tak jak Tobie Eldritch tłumaczył
Zgadzam się w 100%, clara non sunt interpretanda, FAQ dotyczy tylko sytuacji wątpliwej - czyli tego, co się dzieje gdy bohater na mouncie dostaje blessa za zabicie LT/bohatera w challengu.

Jaki ma sens FAQ-owanie czegoś, co jest jasno napisane w AB ?

Unit to unit, czyli smok i jeździec, wytłumacz co jest nie zrozumiałe?
Będzie FAQ, może, to będzie jasne, jak z BoR.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

właśnie interpretujesz zapis i szukasz intencji autora by dopasować rozumienie tekstu do własnego wyobrażenia :)

żeby uniknąć spin to LS mogłaby to uściślić
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Widzieliście to?
Magic Banners, Banner of Rage.
Add “If given to a unit of cavalry, both the riders and their
mounts count as affected elements for the purposes of the Extra
Attack special rule.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Zawsze tak grałem szczerze mówiąc - natomiast sens dawania tego sztandaru kawalerii był i jest nadal mocno dyskusyjny.
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

no ja też;p ale pojawiła się jasna interpretacja... nowa errata... szkoda, że brakuje zmiany statów dla kowboja...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

misha pisze:właśnie interpretujesz zapis i szukasz intencji autora by dopasować rozumienie tekstu do własnego wyobrażenia :)
IMO robisz to samo :)

Ale proszę wytłumacz mi, bo widzę, że nie wąski jesteś w te klocki :)
a) zblessowany bohater na smoku ginie, ale smok dalej funkcjonuje - co z blessem, przecież oddział de facto wciąż istnieje.
b) bohater zginął, został sam smok - rzucam teraz blessa ze shrine'a - nic nie broni przecież na osieroconego smoka rzucać blessa, dlaczego w takim razie, gdy jeździec żyje nie może korzystać z blessa?.
Wytłumacz dlaczego smok w momencie kulania blesa nie jest UNIT'em z jeźdzcem?

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

W którym momencie rzucam blessa chosenów? Jeśli w momencie wystawienia wrzucę do nich hero z favorką to przed rzutem na zaczynanie wtedy rzucam blessa i mogę modyfikować? :wink:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

O ile dobrze pamiętam to automatyczny bless chosenów nie działa na bohatera, więc nie można go modyfikować.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Nie rozumiem. Podręcznik jest na rynku od tylu lat, co za problem go w końcu przeczytać ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Eldritch pisze:Nie rozumiem. Podręcznik jest na rynku od tylu lat, co za problem go w końcu przeczytać ?
Nie rozumiem więc po co jest ten dział ... Jak nie masz zamiaru normalnie odpowiedzieć to nie pisz. Podręcznik mam ale wolę się upewnić. Dobrze że Ty wszystko wiesz ...
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Dział jest po to, żebyśmy sobie pomagali w sytuacjach niejasnych (a takich jest sporo), zamiast spamować o rzeczach oczywistych.
To, że 1. rzut nie działa na herosów nie oznacza, że FotG będące na herosie w oddziale nie może go modyfikować.
Obrazek

ODPOWIEDZ