![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
1) wydaje mi sie ze pytasz o czary pozostające w grze czyli RIPy, jeżeli o to ci chodzi to przeciwnik jeżeli nie zdispeluje twojego czaru po twoim rzucie kostek, to w następnych fazach magii (twojej lub przeciwnika) może te czary rozproszyć na 7+ na koniec fazy magii ale nie może skorzystać skrolla w tych turach, moze to zrobić po twoim rzuceniu kostek tylko
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
2) oczywiście że może, może nawet rzucić 4 czary korzystając z kostek z puli, a nawet skorzystać z power stona to może rzucić 6 czarów
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
3) z tych bardziej przydatnych to na pewno
-tenderiser (d3)
-siege breaker
-wardstone necklace (jedyny w sumie jako taki fajny ward w ograch)
-zbroje są rzadkością ale lubie czasem tą co uzdrawia za zabicie w pojedynkach
-wielkie imiona: to często używana jest głupota i +1wytrzymałość, czasem bieganie
-magiczne sztandary: panika na 3kościach na regimencie w których przypuszczalnie chcemy miec herosa, przekierowanie czaru jak mamy słaby dispelpool, noi znany wszystkim warbanner zazwyczaj na pojedynczym bullrhinoxie
-jeszcze bound spell d6 z siłą 4 jeżeli mamy przynajmniej 2 magów lub na małe pkt 1 maga
3) sam jeszcze nie znalazlem sposobu na skinki, choć teraz w nowej edycji nie wszystkie oddzialy są skirmishem co daje lekkie ułatwienie, ale proponuje na pewno rhinoxy z terrorem, bulle do rozganiania i gnoby do oslaniania, może jeszcze leady
4) zostawił bym sobie dwójeczke leadów czasem sie przydają w rozpiskach, ale bym bulle zamienil na ironów, zeby mieć tak o: 2x4irongutsi, 2leady, 4bulle. A jak wspomniałeś ze rhinox jest drogi, to moim zdaniem jego cena jest adekwatna do jego możliwości bo on przeważnie nabija pkt w ograch, nie licząc herosów
5) tu masz link do BP http://strony.aster.pl/barbaros/ i wszedł już on w życie choć zdarzają się turnieje na którym nie jest on wykorzystany
5)