Rozpiski
Po pierwsze odezwij się do kogoś z Dębowej Tarczy, w grupie raźniej, a i łatwiej o wyjadaczy. Ta warszawska grupka na razie chyba przejęła w kraju hegemonię jeśli chodzi o Mordkę, więc na pewno Ci pomogą.Dzoooma pisze:Dopiero zaczynam zabawę z tym systemem.
Chciałbym złożyć bandę Sióstr Sigmara.
Moimi głównymi problemami są :
1. Brak obeznania w systemie.
2. Brak ciekawych modeli zastępczych zarówno gw (także części do złożenia sióstr od podstaw) jak i innych firm. Jeśli ktoś widział coś ciekawego to proszę o cynk.
Proszę o pomoc w stworzeniu bandy. Jestem zielony w tej kwestii.
Poniższa opiera się na tym co można zrobić z 2 pudełek oryginalnych sióstr a także na klimacie (w moim odczuciu)
Główna Kapłanka
-Młot Sigmarycki
-Młot
2x Siostra Przełożona
-Młot Sigmarycki
-Bat
Wieszczka
-Młot Sigmarycki
-Bat
4xNowicjuszka
-Młot
-Puklerz
3xSiostra Sigmara
-Młot Sigmarycki
-Młot
Modeli : 11
Zostało jeszcze 11 GC
Jak mniemam banda może być uznawana za nudną bez możliwości strzelania ale chyba mi pasuje Proszę bardziej wprawionych graczy o pomoc.
Pozdrawiam
Po drugie spróbuj uderzyć na najmita.net jeśli jeszcze Cię tam nie ma, bo większość mordheimowców z różnych for (także z tego) przeniosła się tam jakiś czas temu i chyba tam dostaniesz najszybciej i najdokładniej odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Po trzecie, ale zawsze obecne: inwestuj w herosów! Co do bata upewnij się, że masz zasady z erraty, bo są lekko zmienione w stosunku do podręcznik głównego (chyba że masz już wersję poprawioną) - dość często bywa to dokuczliwe, gdy myśli się że broń działa inaczej niż rzeczywiście działa.
A jeśli chodzi o klimat to się podłącze pod stare okrzyki łowców czarownic: Sigmar had no Sisters!
Ciężko żeby było dużo, skoro jeden model zajmuje ponad połowę wydatków na bandęBestie
Wódz 95
2 topory lekki pancerz
Bestigor 55
2 topory
Minotaur 260
cięzka zbroja ,halabarda
3 ungor 87
2x3 pałki
Co tu pozmieniać bo jakoś mało tego
Pierwsza rada: zainwestuj w maksimum bohaterów.
Druga mało klimatyczna, ale naprawdę przydatna w tej chwili: zdejmij panom pancerze, bo i tak niewiele dadzą, a będziesz miał dodatkowe 70gc do wykorzystania.
Pozdrawiam!
Dwarves Warband - Moja pierwsza rozpiska. Czymś takim mam zamiar grać w kampanii która rusza w moim mieście. Porady, sugestie.
Noble 95
2 x topór
Engineer 75
kusza
Slayer 55
topór
Slayer 55
topór
2x Beardlings 60
topór
2x Thunderers 130
kusza
Tilean Marksman 30
Warband rating 102
Models 9
Zamysł jest taki, że mam 4 kuszników, dających dobre strzeleckie wsparcie, 5 wojowników którzy mają ich osłanić, albo chowam się na jakimś piętrze i staram się wystrzelać przeciwnika, albo ide do niego tą 5, a kusznicy staraja się przeżedzić wroga. Mam 3 kusze z zasięgiem 36" i jedną trafiająca zawsze na 3+
Noble 95
2 x topór
Engineer 75
kusza
Slayer 55
topór
Slayer 55
topór
2x Beardlings 60
topór
2x Thunderers 130
kusza
Tilean Marksman 30
Warband rating 102
Models 9
Zamysł jest taki, że mam 4 kuszników, dających dobre strzeleckie wsparcie, 5 wojowników którzy mają ich osłanić, albo chowam się na jakimś piętrze i staram się wystrzelać przeciwnika, albo ide do niego tą 5, a kusznicy staraja się przeżedzić wroga. Mam 3 kusze z zasięgiem 36" i jedną trafiająca zawsze na 3+
Świetna rozpa, nic dodać nic ująć.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Prawie, czyni wielką różnicę
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czyli, że tak z ciekawości zapytam gdzie ta kampania?Aku pisze:Dwarves Warband - Moja pierwsza rozpiska. Czymś takim mam zamiar grać w kampanii która rusza w moim mieście. Porady, sugestie.
Noble 95
2 x topór
Engineer 75
kusza
Slayer 55
topór
Slayer 55
topór
2x Beardlings 60
topór
2x Thunderers 130
kusza
Tilean Marksman 30
Warband rating 102
Models 9
Zamysł jest taki, że mam 4 kuszników, dających dobre strzeleckie wsparcie, 5 wojowników którzy mają ich osłanić, albo chowam się na jakimś piętrze i staram się wystrzelać przeciwnika, albo ide do niego tą 5, a kusznicy staraja się przeżedzić wroga. Mam 3 kusze z zasięgiem 36" i jedną trafiająca zawsze na 3+
Co do samej rozpiski to ma potencjał, ale krasnoludy na nożach mnie zawsze lekko odstraszały
Szczecin
Każdy do walki ma topór to tak po krasnoludzku, a ci co strzelają to kusze to też po krasnoludzku a tak poważnie to kusze to 75 punktów które sprzyjemnością wydałbym na dopakowanie bohaterów, ale rozpiska wtedy jest strasnie słaba, bo nie ma mnie dużo, walczyć jakoś tak swietnie to teź nie walczę. Jedyna nadzieja, że kusznicy preżedzą na tyle przeciwnika by później w kombacie zabić z jednego lub dwóch gośći i przeciwnik ma routa
Każdy do walki ma topór to tak po krasnoludzku, a ci co strzelają to kusze to też po krasnoludzku a tak poważnie to kusze to 75 punktów które sprzyjemnością wydałbym na dopakowanie bohaterów, ale rozpiska wtedy jest strasnie słaba, bo nie ma mnie dużo, walczyć jakoś tak swietnie to teź nie walczę. Jedyna nadzieja, że kusznicy preżedzą na tyle przeciwnika by później w kombacie zabić z jednego lub dwóch gośći i przeciwnik ma routa
Krasie spokojnie dają radę w walce. Tylko nie można sobie pozwolić na pojedynki 2v1 bo wtedy robi się miękko. 1v1 dwarf wygrywa prawie z każdym.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
dwa mlotki sa zawsze lepsze od jednego toporka a to sie da tu zrobic; wiara w krasiowe kusze czasem boli wiec zastanowilbym sie nad rezygnacja z jednego kusznika na rzecz bardlinga i lepszy osprzetAku pisze: Noble 95
2 x topór
Engineer 75
kusza
Slayer 55
topór
Slayer 55
topór
2x Beardlings 60
topór
2x Thunderers 130
kusza
Tilean Marksman 30
Warband rating 102
Models 9
i przede wszystkim - po prostu testuj rozpy w walce pamietajac ze w tej grze wszystko moze sie zmienic przed druga bitwa
pzdr
Krasnoludy:
Wywalasz jednego Slayera, za 55 kupujesz: beardlinga (25, 5 młotków=15 i pistolet).
Pistolet dla nobla, za to noble oddaje jeden topor slayerowi, młotki - po jednym dla inżyniera i kuszników (są bardzo mocni w walce wręcz, tylko muszą mieć jakąś broń).
Zostają Ci dwa młotki: ja bym je dał beardlingom, (2, z 3).
I masz tez 9 ale za to wszyscy mają broń.
Wywalasz jednego Slayera, za 55 kupujesz: beardlinga (25, 5 młotków=15 i pistolet).
Pistolet dla nobla, za to noble oddaje jeden topor slayerowi, młotki - po jednym dla inżyniera i kuszników (są bardzo mocni w walce wręcz, tylko muszą mieć jakąś broń).
Zostają Ci dwa młotki: ja bym je dał beardlingom, (2, z 3).
I masz tez 9 ale za to wszyscy mają broń.
Mimo, że moja banda do Averlandu jest po długim okresie nic nie robienia ciągle WiP, zrobiłem taką funową rozpiskę do nieoficjalnych krasnali-zabójców.
Unnamed500 ZK - Krasnoludzki Kult Zabójców Warband
1 Zabójca Gigantów @ 215 ZK
Sztylet; Topór krasnoludzki (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Zyczenie smierci [0]
Dowodzenie [0]
Tatuarze runiczne [100]
Blizna Gromilu
Blizna Strachu
Tatuaz Przejscia
1 Zabójca Trolli @ 60 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Zyczenie smierci [0]
1 Zabójca Trolli @ 60 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Zyczenie smierci [0]
1 Zabójca Trolli @ 60 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Zyczenie smierci [0]
1 Kronikarz (krasnolud) @ 100 ZK
Sztylet; Para pistoletów; Topór krasnoludzki (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Kronikarz [0]
Ranga bandy: 75
Liczba jednostek: 5
Total Warband Cost: 495
Oczywiście do rozgrywek domowych ^^ Da się pograć?
Unnamed500 ZK - Krasnoludzki Kult Zabójców Warband
1 Zabójca Gigantów @ 215 ZK
Sztylet; Topór krasnoludzki (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Zyczenie smierci [0]
Dowodzenie [0]
Tatuarze runiczne [100]
Blizna Gromilu
Blizna Strachu
Tatuaz Przejscia
1 Zabójca Trolli @ 60 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Zyczenie smierci [0]
1 Zabójca Trolli @ 60 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Zyczenie smierci [0]
1 Zabójca Trolli @ 60 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Zyczenie smierci [0]
1 Kronikarz (krasnolud) @ 100 ZK
Sztylet; Para pistoletów; Topór krasnoludzki (x2)
Trudny do zabicia [0]
Twarda czacha [0]
Kronikarz [0]
Ranga bandy: 75
Liczba jednostek: 5
Total Warband Cost: 495
Oczywiście do rozgrywek domowych ^^ Da się pograć?
Oto moja pierwsza banda jaką sobie wymyśliłem:
Kapitan Łowców Czarownic60zk
Młot..................................3zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic............25zk
Sztylet...............................0zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic............25zk
Sztylet..............................0zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic............25zk
Sztylet..............................0zk
Kusza...............................25zk
Kapłan Wojownik............40zk
Młot..................................3zk
4 Psy bojowe...................60zk
2 Flagelanty.......................80zk
2 Morgensterny..................30zk
2 Zealoty.........................40zk
2 Pałki...............................6zk
Liczba modeli: 13
Całkowity koszt: 497zk
Kapitan Łowców Czarownic60zk
Młot..................................3zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic............25zk
Sztylet...............................0zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic............25zk
Sztylet..............................0zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic............25zk
Sztylet..............................0zk
Kusza...............................25zk
Kapłan Wojownik............40zk
Młot..................................3zk
4 Psy bojowe...................60zk
2 Flagelanty.......................80zk
2 Morgensterny..................30zk
2 Zealoty.........................40zk
2 Pałki...............................6zk
Liczba modeli: 13
Całkowity koszt: 497zk
Jedna broń na łowcach - not a good idea Gdy cokolwiek dobiegnie do hth z nimi masz przechlapane. Daj im chociaż po młotku.
A skąd kasę ? - zlikwiduj flagasowi morgensterny i daj mu flaila, albo zabierz po pałce na zelotach, a 3ci młotek kup za kasę co ci została.
No i nie masz żadnych najemników, a oni w znaczny sposób zwiększają potencjał bojowy WH. Do rozpiski strzeleckiej do rozważenia: tilean, roadwarden, niziołek, elf.
A skąd kasę ? - zlikwiduj flagasowi morgensterny i daj mu flaila, albo zabierz po pałce na zelotach, a 3ci młotek kup za kasę co ci została.
No i nie masz żadnych najemników, a oni w znaczny sposób zwiększają potencjał bojowy WH. Do rozpiski strzeleckiej do rozważenia: tilean, roadwarden, niziołek, elf.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Fajna rozpiska, tak jak Telchar powiedział, przydałoby się dać oprócz sztyletów młotki. Żeby każdy miał 2 bronie. Koszt 2 broni to 3gc a jak skutecznie
Morgenstern to rzeczywiście kiepska broń. Szkoda, bo fajnie wygląda, ale niestety, z zasad wynika że się jej kupować nie opłaca. Lepiej dać flaila.
Brawo za zealotów! Już nie wiem jak dawno widziałam ich na stole... a uważam że jednostka jest fajna. Nie przejmowałabym się też na razie brakiem najemników; widać, że masz niezłą ekipę do strzelania, i niezłą do walki wręcz, ale na razie trudno stwierdzić, w którą stronę to pójdzie dalej (niestety to trochę losowe). Uważam że z tymi zmianami na poziomie ekwipunku ta banda i tak będzie niezła
Morgenstern to rzeczywiście kiepska broń. Szkoda, bo fajnie wygląda, ale niestety, z zasad wynika że się jej kupować nie opłaca. Lepiej dać flaila.
Brawo za zealotów! Już nie wiem jak dawno widziałam ich na stole... a uważam że jednostka jest fajna. Nie przejmowałabym się też na razie brakiem najemników; widać, że masz niezłą ekipę do strzelania, i niezłą do walki wręcz, ale na razie trudno stwierdzić, w którą stronę to pójdzie dalej (niestety to trochę losowe). Uważam że z tymi zmianami na poziomie ekwipunku ta banda i tak będzie niezła
Kapitan Łowców Czarownic60zk
Miecz................................10zk
Młot..................................3zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic...............25zk
Młot...................................3zk
Sztylet...............................0zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic...............25zk
Młot..................................3zk
Sztylet..............................0zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic...............25zk
Młot..................................3zk
Sztylet..............................0zk
Kusza...............................25zk
Kapłan Wojownik...............40zk
Młot..................................3zk
3 Psy bojowe....................45zk
2 Flagelanty.......................80zk
2 Cepy..............................30zk
2 Zealoty.........................40zk
2 Pałki...............................6zk
A teraz jak się podoba? Na razie mi nie mieszajcie w głowie najemnikami, ale potem jak nabiorę trochę doświadczenia to czemu nie.
Miecz................................10zk
Młot..................................3zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic...............25zk
Młot...................................3zk
Sztylet...............................0zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic...............25zk
Młot..................................3zk
Sztylet..............................0zk
Kusza...............................25zk
Łowca Czarownic...............25zk
Młot..................................3zk
Sztylet..............................0zk
Kusza...............................25zk
Kapłan Wojownik...............40zk
Młot..................................3zk
3 Psy bojowe....................45zk
2 Flagelanty.......................80zk
2 Cepy..............................30zk
2 Zealoty.........................40zk
2 Pałki...............................6zk
A teraz jak się podoba? Na razie mi nie mieszajcie w głowie najemnikami, ale potem jak nabiorę trochę doświadczenia to czemu nie.