
Maelstrom Games - tani sklep internetowy z UK
A jak to jest z zamawianiem "pre-order"?
Jeśli bym np. teraz zamówił trochę warriorów chaosu.. to jak będzie premiera (01.11) oni odrazu mi wyślą to co zamówiłem? A ja płacę im teraz, zaraz jak zamówie? I czy nie jest czasem tak że zamówie nowe modele, a mogą mi przesłać te z poprzedniej edycji? Tak że ceny się zmienią nie może być?

Jeśli bym np. teraz zamówił trochę warriorów chaosu.. to jak będzie premiera (01.11) oni odrazu mi wyślą to co zamówiłem? A ja płacę im teraz, zaraz jak zamówie? I czy nie jest czasem tak że zamówie nowe modele, a mogą mi przesłać te z poprzedniej edycji? Tak że ceny się zmienią nie może być?
Jak twierdzą, towar na premierę mogą wysyłać (jak chyba wszystkie sklepy) jakieś 3-4 dni przed dniem premiery, coby podochodziło do angielskich klientów właśnie w dniu premiery. U nas niewiele później 
Np. AoBR - premiera była w sobotę (6.09). Wysłali w czwartek (mogli od środy, ale miałem duże zamówienie), we wtorek odebrałem z poczty w Ursusie

Np. AoBR - premiera była w sobotę (6.09). Wysłali w czwartek (mogli od środy, ale miałem duże zamówienie), we wtorek odebrałem z poczty w Ursusie

Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
W moim przypadku nawet następnego dnia a czekam już ponad tydzień. Strasznie to denerwujące jak dłużej trwa rozwiezienie przesyłek z centrali w Polsce niż od nadawcy do centrali. A jeszcze ceny naszej poczty są stosunkowo wyższe niż brytyjskiej...
Może wychodzą moje osobiste urazy ale nie raz czekałem na paczki krajowe po 2 tyg (priorytety). Generalnie poniżej 5 dni nie schodzą, natomiast zdarzało mi się tyle samo czekać na paczkę z UK, więc jak sądzę do Polski musiała trafić szybko. W przypadku paczek z USA można sprawdzić datę nadanie, datę dotarcia do urzędu celnego no i wiesz kiedy paczka trafiła do Ciebie.
Masz gwiazdki przy polach wymagających wypełnienia.
Cześć,
pierwszy mój mail na tym forum i od razu z grubej rury. Gram w Warhammera już 13 lat. Korzystam ze sklepów wysyłkowych celem zakupu modeli od około 11. Także wiem co oznacza pojęcie globalnej wioski, na które powołuje się założyciel wątku. Niestety, w naszym kraju znajduje się również Poczta Polska, która sprawia, ze znacznie oddalamy się od asymilacji z wolnością przepływu towarów.
zanim skorzystałem z maelstromgames pierwszy raz wygrałem ich dwie aukcje na ebay, zapłaciłem za przesyłkę i było wszystko wspaniale. następnie złożyłem małe zamówienie testowe, Predatora i kilka fabek. Przesyłka gratis. Wszystko przyszło, farbki były nawet zaklejone, żeby w przesyłce się nie wylały, full wypas. Zachęcony złożyłem zamówienie na Megaforca i icon Bearera Slanesha, wyszło około 75 funtów. było to w lutym 2006. Funt był znacznie droższy niż teraz a i ja zarabiałem znacznie mniej niż teraz. Także z niecierpliwością czekałem na przesyłkę, ale ona nigdy nie dotarła...
Większość sklepów internetowych ubezpiecza się na takie przypadki. Od Roba z maelstroms dowiedziałem sie, że przy międzynarodowych zamówieniach można olać ich slogan o darmowej przesyłce i za wysłanie zapłacić dodatkowo. Rozumiem, że przesyłka mogła zostać skradziona przez Polską Pocztę lub Royal Post (zginęła mi również drobna przesyłka wysyłana z Anglii do Anglii), ale nie podoba mi się sposób rozwiązania sprawy przez ten sklep.
Dlatego odradzam kupowania u tych panów. Tym bardziej, że polskie sklepy takie jak Mgła (internetowy) czy niektóre stacjonarne też dają już podobne ceny. Zawsze można zamówić również w GW MO i przy większych zamówieniach pokrywają oni koszty wysyłki. Poza tym GW jest niekwestionowanym mistrzem rozpatrywania reklamacji. Przyślą zły model, możesz go sobie zostawić, a odpowiedni doślą na swój koszt.
Od czesu, gdy, nie waham się powiedzieć, mealstrom mnie okradł, firma ta mogła zmienić swoje podejście, ale nie zamierzam osobiście ryzykować.
pierwszy mój mail na tym forum i od razu z grubej rury. Gram w Warhammera już 13 lat. Korzystam ze sklepów wysyłkowych celem zakupu modeli od około 11. Także wiem co oznacza pojęcie globalnej wioski, na które powołuje się założyciel wątku. Niestety, w naszym kraju znajduje się również Poczta Polska, która sprawia, ze znacznie oddalamy się od asymilacji z wolnością przepływu towarów.
zanim skorzystałem z maelstromgames pierwszy raz wygrałem ich dwie aukcje na ebay, zapłaciłem za przesyłkę i było wszystko wspaniale. następnie złożyłem małe zamówienie testowe, Predatora i kilka fabek. Przesyłka gratis. Wszystko przyszło, farbki były nawet zaklejone, żeby w przesyłce się nie wylały, full wypas. Zachęcony złożyłem zamówienie na Megaforca i icon Bearera Slanesha, wyszło około 75 funtów. było to w lutym 2006. Funt był znacznie droższy niż teraz a i ja zarabiałem znacznie mniej niż teraz. Także z niecierpliwością czekałem na przesyłkę, ale ona nigdy nie dotarła...
Większość sklepów internetowych ubezpiecza się na takie przypadki. Od Roba z maelstroms dowiedziałem sie, że przy międzynarodowych zamówieniach można olać ich slogan o darmowej przesyłce i za wysłanie zapłacić dodatkowo. Rozumiem, że przesyłka mogła zostać skradziona przez Polską Pocztę lub Royal Post (zginęła mi również drobna przesyłka wysyłana z Anglii do Anglii), ale nie podoba mi się sposób rozwiązania sprawy przez ten sklep.
Dlatego odradzam kupowania u tych panów. Tym bardziej, że polskie sklepy takie jak Mgła (internetowy) czy niektóre stacjonarne też dają już podobne ceny. Zawsze można zamówić również w GW MO i przy większych zamówieniach pokrywają oni koszty wysyłki. Poza tym GW jest niekwestionowanym mistrzem rozpatrywania reklamacji. Przyślą zły model, możesz go sobie zostawić, a odpowiedni doślą na swój koszt.
Od czesu, gdy, nie waham się powiedzieć, mealstrom mnie okradł, firma ta mogła zmienić swoje podejście, ale nie zamierzam osobiście ryzykować.
bardzo mi przykro, ze straciłeś ciężko zarobione pieniądze, ale szczerze mówiąc ale nie widzę tu winy maelstromu. paczka niewątpliwie została ukradziona na poczcie, a że była nieubezpieczona, to sam wziąłeś na siebie odpowiedzialność za bezpieczeństwo jej wysłania. gdyby malestrom wysłał ci ponownie zamówienie, to w baaaardzo krótkim czasie znalazłoby się wielu 'spryciarzy' (nie tylko w Polsce), którzy sami sobie kradliby paczki by wyłudzić coś ze sklepu. nie chcę tu bronić mealstromu a tylko trzeźwo spojrzeć na sytuację. gdyby to mi zginęło coś wartościowego prawdopodobnie miałbym inne zdanie i też już nie kupował w maelstromie. natomiast przechodząc do drugiej części twojego postu: czy mógłbyś dać bardziej szczegółowe namiary na sklepy konkurencyjne dla maelstromu? lepsze jest największym wrogiem dobrego
. pozdrawiam i życzę więcej szczęście przy następnych transakcjach.
ps. osobiście dziękuję ci za tego posta, który w bardzo wyraźny sposób pokazuje drugą stronę medalu, którą nie wszyscy mieli (nie)przyjemność oglądać.

ps. osobiście dziękuję ci za tego posta, który w bardzo wyraźny sposób pokazuje drugą stronę medalu, którą nie wszyscy mieli (nie)przyjemność oglądać.
Reklamowali się wtedy darmowa przesyłka wszędzie na świecie. nie było opcji na dodatkową opłatę za ubezpieczenie przesyłki.Shinue pisze:bardzo mi przykro, ze straciłeś ciężko zarobione pieniądze, ale szczerze mówiąc ale nie widzę tu winy maelstromu.
ponowne przesyłanie jest standardem w dobrych sklepach internetowych (GW MO, GW Black Library, ale także sklepy z dvd, np sendit.com i inne)
w Polsce http://mgla.pl/ ma dobre ceny. Dla stałych klientów do 20% upustu os tych cen. samemu raczej szybko takiego nie zbierzesz, ale z kumplami dzięki efektowi synergii szybko go osiagnieszShinue pisze: natomiast przechodząc do drugiej części twojego postu: czy mógłbyś dać bardziej szczegółowe namiary na sklepy konkurencyjne dla maelstromu? lepsze jest największym wrogiem dobrego.
W jednym z warszawskich sklepów, u Fabera, zniżki się kumulują aż do 25%
W Niemczech jest fajny sklep z szerokim asortymentem (GW to chyba tylko z 5% oferty) gier i dodatków - www.Battlefield-Berlin.de
ma on niestety tę wadę, ze jest w międzynarodowym języku miłości


Z anielskich sklepów ok jest Wargames workshop jest dobry. Koszt przesyłki rozsądny
Niekwestionowanym liderem jest natomiast www.theWarstore.com w USA. Nawet jak dolar nie był słaby znacznie taniej było u nich kupować niż w Europie. Ale nigdy nie wysyłajcie na adres firmy tylko do domu.
Jak masz super karty rabatowe i weźmiesz towaru za ładnych parę stów itp. itd.BlazeXI pisze:W jednym z warszawskich sklepów, u Fabera, zniżki się kumulują aż do 25%
W Maelstrom mam na dzień dobry -35% od tych cen, a i przy większym zamówieniu można do dodatkowych -5% urwać.
Polskie sklepy mają związane ręce - nie są w stanie konkurować z Maelstromem (czy dowolnym innym sklepem wysyłkowym z UK) kupując towar od GW PL.
Aha - Twoje pretensje, Marcinie, do Maelstromu, uważam za totalnie z żopy wyjęte. Nieubezpieczona, więc może przepaść. Nie rozumiem jaka w tym wina sklepu.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Tomek,
jeszcze raz powtarzam, nie było opcji ubezpieczenia wtedy. Rozumiem, że mogli zmienić zasady rozpatrywania reklamacji w ciągu ostatnich 2 lat. Ale jestem klientem zrażonym i nigdy do nich nie wrócę.
Jeśli chodzi o sklepy to nie tylko cenę towaru trzeba porównywać, ale również koszty przesyłki. Sklepy stacjonarne mają tę przewagę, że towar odbierasz od razu i masz pewność dostania takiego wariantu w blistrze (jeżeli kupujesz metale) jaki chcesz. Poza tym znika zastrzyk adrenaliny "czy przyjdze dziś czy nie, lub czy w ogóle"
Co do wielkości zamówień u Faberów to w sklepach internetowych zagranicznych też nie kupujesz w małych ilościach.
Wszyscy tutaj zachwycają się maelstromgames, chciałem po prostu przedstawić Dartha Vadera w nich zawartego. nie dostałem drogiej przesyłki, nie było opcji 2,5 roku temu na jej ubezpieczenie dodatkowe, reklamowali się jako darmowa wysyłka gdziekolwiek na świecie, procedura reklamacyjna wiła się 3 miesiące i nie skończyła by się gdyby nie moje ustawiczne maile, najczęściej bez odpowiedzi.
PS. jak Camaro?
jeszcze raz powtarzam, nie było opcji ubezpieczenia wtedy. Rozumiem, że mogli zmienić zasady rozpatrywania reklamacji w ciągu ostatnich 2 lat. Ale jestem klientem zrażonym i nigdy do nich nie wrócę.
Jeśli chodzi o sklepy to nie tylko cenę towaru trzeba porównywać, ale również koszty przesyłki. Sklepy stacjonarne mają tę przewagę, że towar odbierasz od razu i masz pewność dostania takiego wariantu w blistrze (jeżeli kupujesz metale) jaki chcesz. Poza tym znika zastrzyk adrenaliny "czy przyjdze dziś czy nie, lub czy w ogóle"
Co do wielkości zamówień u Faberów to w sklepach internetowych zagranicznych też nie kupujesz w małych ilościach.
Wszyscy tutaj zachwycają się maelstromgames, chciałem po prostu przedstawić Dartha Vadera w nich zawartego. nie dostałem drogiej przesyłki, nie było opcji 2,5 roku temu na jej ubezpieczenie dodatkowe, reklamowali się jako darmowa wysyłka gdziekolwiek na świecie, procedura reklamacyjna wiła się 3 miesiące i nie skończyła by się gdyby nie moje ustawiczne maile, najczęściej bez odpowiedzi.
PS. jak Camaro?
Czyli zasadniczo dwa lata temu strzeliłeś focha i pomimo zmian i usprawnień w sklepie - łatających przyczynę focha - wciąż jesteś obrażony? 
PS. Na jesieni 2009 ściągam sobie na 25. urodziny

PS. Na jesieni 2009 ściągam sobie na 25. urodziny

Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Czyli zasadniczo dobre firmy nie poznaje się czy pojawiają się problemy we współpracy, tylko jak starają się wybrnąć z sytuacji problemowej. Pan Rob z kolegami dał ciała i ja już nie dam ciała i nie zamówię od nich nigdy nic. Jeżeli wszyscy obecni lub potencjalni klienci tego sklepu czują się urażeni to przepraszamTomash pisze:Czyli zasadniczo dwa lata temu strzeliłeś focha i pomimo zmian i usprawnień w sklepie - łatających przyczynę focha - wciąż jesteś obrażony?
PS. Na jesieni 2009 ściągam sobie na 25. urodziny

W każdym razię życzę, abyście nie mieli z nimi, ani innymi sklepami takich przygód. Dalsza dyskusja przypominać będzie chyba dyskusję o wyższości Xboxa nad Playstation

PS. Tomek, kiedy Wargods?