Maelstrom Games - tani sklep internetowy z UK

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Ciekawe jakie będą opuźnienia jak nowy chaos wyjdzie :shock:

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

A jak to jest z zamawianiem "pre-order"? :P
Jeśli bym np. teraz zamówił trochę warriorów chaosu.. to jak będzie premiera (01.11) oni odrazu mi wyślą to co zamówiłem? A ja płacę im teraz, zaraz jak zamówie? I czy nie jest czasem tak że zamówie nowe modele, a mogą mi przesłać te z poprzedniej edycji? Tak że ceny się zmienią nie może być?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Od razu raczej nie ale do tygodnia czasu raczej tak . A co do figurek to wystarczy im napisać jakie chcesz figurki ;-)

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

jak zamówisz coś z preordera to pieniądze potracą ci od razu.
figurki natomiast wyślą w dniu premiery (może odrobinkę wcześniej).
skoro pieniądze pobiorą, to po podwyżce już nic nie będziesz musiał dopłacać.
kupując figurki kupujesz towar o konkretnym numerze. nic innego ci nie przyślą.
Obrazek

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Jak twierdzą, towar na premierę mogą wysyłać (jak chyba wszystkie sklepy) jakieś 3-4 dni przed dniem premiery, coby podochodziło do angielskich klientów właśnie w dniu premiery. U nas niewiele później ;)

Np. AoBR - premiera była w sobotę (6.09). Wysłali w czwartek (mogli od środy, ale miałem duże zamówienie), we wtorek odebrałem z poczty w Ursusie :)
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Spóźnione dostawy to chyba jednak kwestia naszej wspaniałej poczty, bo ja też czekam już dłużej niż zwykle na przesyłkę z UK choć nie z malestorma.

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

bardzo możliwe, bo maelstrom wysłał paczkę po 2 dniach od złożenia zamówienia.
Obrazek

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

W moim przypadku nawet następnego dnia a czekam już ponad tydzień. Strasznie to denerwujące jak dłużej trwa rozwiezienie przesyłek z centrali w Polsce niż od nadawcy do centrali. A jeszcze ceny naszej poczty są stosunkowo wyższe niż brytyjskiej...

Awatar użytkownika
Adamdo
Chuck Norris
Posty: 477
Lokalizacja: Szybki Szpil Tychy filia Kraków

Post autor: Adamdo »

Z ciekawości - skąd wiesz że to nasza poczta? Równie dobrze może być to problem brytyjskiej poczty, gdyż też do najlepszych nie należy.
Obrazek

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Może wychodzą moje osobiste urazy ale nie raz czekałem na paczki krajowe po 2 tyg (priorytety). Generalnie poniżej 5 dni nie schodzą, natomiast zdarzało mi się tyle samo czekać na paczkę z UK, więc jak sądzę do Polski musiała trafić szybko. W przypadku paczek z USA można sprawdzić datę nadanie, datę dotarcia do urzędu celnego no i wiesz kiedy paczka trafiła do Ciebie.

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Czytalem tego tutoriala i nie kumam jednej rzeczy - gdzie jest ta data poczatku waznosci karty? bo na karcie znalazlem tylko date konca waznosci?

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Masz gwiazdki przy polach wymagających wypełnienia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Nie trzeba wpisywać początkowej daty. Ja przynajmniej nie wpisuję i jest ok.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

BlazeXI
Plewa
Posty: 5

Post autor: BlazeXI »

Cześć,

pierwszy mój mail na tym forum i od razu z grubej rury. Gram w Warhammera już 13 lat. Korzystam ze sklepów wysyłkowych celem zakupu modeli od około 11. Także wiem co oznacza pojęcie globalnej wioski, na które powołuje się założyciel wątku. Niestety, w naszym kraju znajduje się również Poczta Polska, która sprawia, ze znacznie oddalamy się od asymilacji z wolnością przepływu towarów.

zanim skorzystałem z maelstromgames pierwszy raz wygrałem ich dwie aukcje na ebay, zapłaciłem za przesyłkę i było wszystko wspaniale. następnie złożyłem małe zamówienie testowe, Predatora i kilka fabek. Przesyłka gratis. Wszystko przyszło, farbki były nawet zaklejone, żeby w przesyłce się nie wylały, full wypas. Zachęcony złożyłem zamówienie na Megaforca i icon Bearera Slanesha, wyszło około 75 funtów. było to w lutym 2006. Funt był znacznie droższy niż teraz a i ja zarabiałem znacznie mniej niż teraz. Także z niecierpliwością czekałem na przesyłkę, ale ona nigdy nie dotarła...

Większość sklepów internetowych ubezpiecza się na takie przypadki. Od Roba z maelstroms dowiedziałem sie, że przy międzynarodowych zamówieniach można olać ich slogan o darmowej przesyłce i za wysłanie zapłacić dodatkowo. Rozumiem, że przesyłka mogła zostać skradziona przez Polską Pocztę lub Royal Post (zginęła mi również drobna przesyłka wysyłana z Anglii do Anglii), ale nie podoba mi się sposób rozwiązania sprawy przez ten sklep.

Dlatego odradzam kupowania u tych panów. Tym bardziej, że polskie sklepy takie jak Mgła (internetowy) czy niektóre stacjonarne też dają już podobne ceny. Zawsze można zamówić również w GW MO i przy większych zamówieniach pokrywają oni koszty wysyłki. Poza tym GW jest niekwestionowanym mistrzem rozpatrywania reklamacji. Przyślą zły model, możesz go sobie zostawić, a odpowiedni doślą na swój koszt.

Od czesu, gdy, nie waham się powiedzieć, mealstrom mnie okradł, firma ta mogła zmienić swoje podejście, ale nie zamierzam osobiście ryzykować.

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

bardzo mi przykro, ze straciłeś ciężko zarobione pieniądze, ale szczerze mówiąc ale nie widzę tu winy maelstromu. paczka niewątpliwie została ukradziona na poczcie, a że była nieubezpieczona, to sam wziąłeś na siebie odpowiedzialność za bezpieczeństwo jej wysłania. gdyby malestrom wysłał ci ponownie zamówienie, to w baaaardzo krótkim czasie znalazłoby się wielu 'spryciarzy' (nie tylko w Polsce), którzy sami sobie kradliby paczki by wyłudzić coś ze sklepu. nie chcę tu bronić mealstromu a tylko trzeźwo spojrzeć na sytuację. gdyby to mi zginęło coś wartościowego prawdopodobnie miałbym inne zdanie i też już nie kupował w maelstromie. natomiast przechodząc do drugiej części twojego postu: czy mógłbyś dać bardziej szczegółowe namiary na sklepy konkurencyjne dla maelstromu? lepsze jest największym wrogiem dobrego :D. pozdrawiam i życzę więcej szczęście przy następnych transakcjach.
ps. osobiście dziękuję ci za tego posta, który w bardzo wyraźny sposób pokazuje drugą stronę medalu, którą nie wszyscy mieli (nie)przyjemność oglądać.
Obrazek

BlazeXI
Plewa
Posty: 5

Post autor: BlazeXI »

Shinue pisze:bardzo mi przykro, ze straciłeś ciężko zarobione pieniądze, ale szczerze mówiąc ale nie widzę tu winy maelstromu.
Reklamowali się wtedy darmowa przesyłka wszędzie na świecie. nie było opcji na dodatkową opłatę za ubezpieczenie przesyłki.
ponowne przesyłanie jest standardem w dobrych sklepach internetowych (GW MO, GW Black Library, ale także sklepy z dvd, np sendit.com i inne)
Shinue pisze: natomiast przechodząc do drugiej części twojego postu: czy mógłbyś dać bardziej szczegółowe namiary na sklepy konkurencyjne dla maelstromu? lepsze jest największym wrogiem dobrego :D.
w Polsce http://mgla.pl/ ma dobre ceny. Dla stałych klientów do 20% upustu os tych cen. samemu raczej szybko takiego nie zbierzesz, ale z kumplami dzięki efektowi synergii szybko go osiagniesz

W jednym z warszawskich sklepów, u Fabera, zniżki się kumulują aż do 25%

W Niemczech jest fajny sklep z szerokim asortymentem (GW to chyba tylko z 5% oferty) gier i dodatków - www.Battlefield-Berlin.de

ma on niestety tę wadę, ze jest w międzynarodowym języku miłości :twisted: , ale mają instruktarz po angielsku jak dokonywać zakupu. Za zamówienia powyżej 150 EUR 10% rabatu. Maksymalny koszt przesyłki (kurier dpd) to 15 EUR. Aha, jest to sklep w Niemczech, więc książki do Flames of War mogą mieć zaklejone swastyki i twarze Hitlera - mój tak ma, ale da radę z tym żyć :)

Z anielskich sklepów ok jest Wargames workshop jest dobry. Koszt przesyłki rozsądny

Niekwestionowanym liderem jest natomiast www.theWarstore.com w USA. Nawet jak dolar nie był słaby znacznie taniej było u nich kupować niż w Europie. Ale nigdy nie wysyłajcie na adres firmy tylko do domu.

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

BlazeXI pisze:W jednym z warszawskich sklepów, u Fabera, zniżki się kumulują aż do 25%
Jak masz super karty rabatowe i weźmiesz towaru za ładnych parę stów itp. itd.

W Maelstrom mam na dzień dobry -35% od tych cen, a i przy większym zamówieniu można do dodatkowych -5% urwać.

Polskie sklepy mają związane ręce - nie są w stanie konkurować z Maelstromem (czy dowolnym innym sklepem wysyłkowym z UK) kupując towar od GW PL.

Aha - Twoje pretensje, Marcinie, do Maelstromu, uważam za totalnie z żopy wyjęte. Nieubezpieczona, więc może przepaść. Nie rozumiem jaka w tym wina sklepu.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

BlazeXI
Plewa
Posty: 5

Post autor: BlazeXI »

Tomek,

jeszcze raz powtarzam, nie było opcji ubezpieczenia wtedy. Rozumiem, że mogli zmienić zasady rozpatrywania reklamacji w ciągu ostatnich 2 lat. Ale jestem klientem zrażonym i nigdy do nich nie wrócę.

Jeśli chodzi o sklepy to nie tylko cenę towaru trzeba porównywać, ale również koszty przesyłki. Sklepy stacjonarne mają tę przewagę, że towar odbierasz od razu i masz pewność dostania takiego wariantu w blistrze (jeżeli kupujesz metale) jaki chcesz. Poza tym znika zastrzyk adrenaliny "czy przyjdze dziś czy nie, lub czy w ogóle"

Co do wielkości zamówień u Faberów to w sklepach internetowych zagranicznych też nie kupujesz w małych ilościach.

Wszyscy tutaj zachwycają się maelstromgames, chciałem po prostu przedstawić Dartha Vadera w nich zawartego. nie dostałem drogiej przesyłki, nie było opcji 2,5 roku temu na jej ubezpieczenie dodatkowe, reklamowali się jako darmowa wysyłka gdziekolwiek na świecie, procedura reklamacyjna wiła się 3 miesiące i nie skończyła by się gdyby nie moje ustawiczne maile, najczęściej bez odpowiedzi.

PS. jak Camaro?

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Czyli zasadniczo dwa lata temu strzeliłeś focha i pomimo zmian i usprawnień w sklepie - łatających przyczynę focha - wciąż jesteś obrażony? ;)

PS. Na jesieni 2009 ściągam sobie na 25. urodziny :)
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

BlazeXI
Plewa
Posty: 5

Post autor: BlazeXI »

Tomash pisze:Czyli zasadniczo dwa lata temu strzeliłeś focha i pomimo zmian i usprawnień w sklepie - łatających przyczynę focha - wciąż jesteś obrażony? ;)

PS. Na jesieni 2009 ściągam sobie na 25. urodziny :)
Czyli zasadniczo dobre firmy nie poznaje się czy pojawiają się problemy we współpracy, tylko jak starają się wybrnąć z sytuacji problemowej. Pan Rob z kolegami dał ciała i ja już nie dam ciała i nie zamówię od nich nigdy nic. Jeżeli wszyscy obecni lub potencjalni klienci tego sklepu czują się urażeni to przepraszam :wink: . Po prostu ten sklep nie jest doskonały. Zdażają im się wpadki, Również kumpel z Anglii miał jakiś problem.

W każdym razię życzę, abyście nie mieli z nimi, ani innymi sklepami takich przygód. Dalsza dyskusja przypominać będzie chyba dyskusję o wyższości Xboxa nad Playstation :) .

PS. Tomek, kiedy Wargods?

ODPOWIEDZ