Propozycja Barbarossy.

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Re: Propozycja Barbarossy.

Post autor: Jasiuuu »

Niech ktoś z doświadczeniem grania WoCh'em nas reprezentuje w forsowaniu jednej z tych opcji. Gdyż stanowisko tak naprawdę gotowe już mamy. Może ktoś się zgłosi?
nie , nie mamy gotowego stanowiska ,mamy luźne propozycje czekające na testy. nie będziemy forsować zmiany która może nic nie zmienić : ]


Varinastari jesteś cholernie w gorącej wodzie kąpanym


Cocklet: zbanować DoW nie było za wcześnie przed nową edycją a na zmiany jest ? : ]
zgadzam się z resztą posta
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Według mnie zmienienie dużo małym zmianami to dość trudna sprawa :roll:
Do dobrze funkcjonującego offensa przydałoby się coś do odstrzelenia śmieci albo jakiś latacz ale to się raczej do małych zmian nie kwalifikuje.
No może ewentualnie throving weapony na maruderach nie są aż tak przegiętym pomysłem, przydałby się im jeszcze skimrish wtedy...

Wg mnie jak coś robić ze spawnami to nie kombinować szczególnie tylko przywrócić im marki z 6ed.

Edit : A może możliwość wybrania lora pomimo posiadania marku na magu?
Hordes of Chaos.... To było to....

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

No może ewentualnie throving weapony na maruderach nie są aż tak przegiętym pomysłem, przydałby się im jeszcze skimrish wtedy...
no z nimi to będzie taki ofens że hoho : ]

jeszcze wracając do magicznych ataków na helce doprecyuje : magiczne ataki w CC nie w strzelaniu

uzasadnienie : dzięki temu helka bedzie odporniejsza na wraty a jednocześnie nie bedzie karcić treemana WE mocniej niż powinna a strzelanie do wratów z helki to byłaby fajna opcja ale dzięki temu łatwiej ująć tą zmiane w prostej zasadzie i nie karcić WE

" wszystkie ataki demonów WoC w bliskim starciu są magiczne"

demony w WoC to :

Demon Prince
Hellcannon
Disc of Tzeentch
Steed of Slanesh
Jaggernaut of khorne
Demonic Mount

co do spawnów łatwiej jest powiedziec przeciwnikowi że jeden mark jest inny niż że cztery ulegly zmianie imo
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

1. skirmish na forsekenach :twisted:
2. ataki magiczne na powyżej wymienionych deomnach 8)
3. 3D6 na każdym spawnie :mrgreen:

tylko tyle oczekuję... jak by weszło to by dostarczyło większą ilość kombynacji armii

testo wałem forsekenów w skirmishu i byłem naprawdę zadowolony z ich skuteczności 8 to bardzo dobra liczba na taki unit i da się grać na piechocie bez większych problemów... z magicznymi atakami jakoś nigdy nie narzekałem była ich wystarczająca ilość... spawny letki dodatek do spamu, ale już widzę te 2 spawny khornowe biegające 3d6 :D

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Żadne cc. Ataki magiczne na demonach to magiczne na demonach.
Jak dla mnie:
1.magiczne na demonach
2.skirmisz na forsakenach
3.3d6 na spawnach
to w ogóle podstawa zmian...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

teraz tak pomyślałem, te magiczne ataki czasami się przydadzą bo jak daje EX. furi of the blood god to aż ciarki mie przechodzą jak widzę jakiś duchy na przeciwko.. a ostatnio uwielbiam bawić się w kowboi umieszczonych w pieskach ( 2 EX. ma Axe of khorne albo eather balde ) i przeważenie ten z mr jest BSBekiem :)

pozdrawiam

ps.: polecam wszystkim takie akcje kowbojskie :D

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Grolshek , a tak na dobrą sprawę to jakie znaczenie poza wratami ma magiczny atak strzelecki ?

Czemu na wszystkich spawnach? jestem przeciwny temu - to bluźnierstwo przeciw Slaneshowi , wystarczy że spawny będą 3d6 popylać nie przeginajmy z siłą 5
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jasiuuu pisze:Grolshek , a tak na dobrą sprawę to jakie znaczenie poza wratami ma magiczny atak strzelecki ?
Black coach, wraithy niech dwa razy pomyślą zanim wylezą z lasu...Jest kilkanaście armii, w lidze ostatnio na 36 osób było 7 graczy wąpierzy... Coś musi być na rzeczy...

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

3 Zmiany:
Magiczne Ataki na Hellcannonie/Deamon Prince'ie/Giftach i Deamonic Mountach typu dysk i jugger.
Spawn z 3d6 ruchu-dylemat, czy z markiem Slaanesha czy tak po prostu( mimo tradycji 3d6'tujących Spawnów Slaanesha optuję za 1szą opcją).
+
??
Tutaj wchodzą różnie, niekoniecznie przemyślane opcje.
Jestem za tym samym zestawem co kuman i Grolshek ( albo to oni są za moim :wink: ) :
1.magiczne na demonach
2.skirmisz na forsakenach
3.3d6 na spawnach
Lista jest niewielka, sensowna i całkowicie do przyjęcia 8) . Zmiany są 3 ( i nie mniej, bo wiadomo, ze na 4 liczyć juz nie można ), ale dość płytkie by móc zostać przyjetymi i na tyle głębokie by wojownikom w dość istotnym stopniu ułatwić grę.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

1.magiczne na demonach
2.skirmisz na forsakenach
3.3d6 na spawnach
Jak narazie prawie każdy zgadza się w tych kwestiach.
Czemu na wszystkich spawnach? jestem przeciwny temu - to bluźnierstwo przeciw Slaneshowi , wystarczy że spawny będą 3d6 popylać nie przeginajmy z siłą 5
Uważam, iż każdy Spawn z 3d6 ruchu to żadne bluźnierstwo. Bluźnierstwem jest Mag Tzeentcha z Collar of Khorne lub Klepacz Khorna z Pendant of Slaanesh. Spawn z 3d6 ruchu z dowolnym markiem to przydatna rzecz.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Jak narazie prawie każdy zgadza się w tych kwestiach.
Taki book. Jeśli lista zmian ma być krótka, treściwa i rzeczywiscie pomagać to chyba na razie się lepszej nie ułoży :) .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Też tak myślę. Zmiany małe, ale powinny ugrywalnić WoCh, a o to chodzi. Poza tym i tak nie wiemy co przyniesie 8 ed, która już niedługo.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2010, o 16:43 przez Solider, łącznie zmieniany 1 raz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

To ja zaczynam testy z powyższymi zmianami... Będzie helka, dwa spawny, forsakeni żeby wykorzystać wszystko... Wreszcie figurki warriorów posłużą do konwersji forsakenów+bitsy ze spawnów... I oczywiście wywalam działko 8)

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Grolshek pisze:To ja zaczynam testy z powyższymi zmianami... Będzie helka, dwa spawny, forsakeni żeby wykorzystać wszystko... Wreszcie figurki warriorów posłużą do konwersji forsakenów+bitsy ze spawnów... I oczywiście wywalam działko 8)
Chętnie posłużę za testera (VC) :D Ewentualnie bratobójcza walka.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Post autor: Zaklinacz Kostek »

Szczerze to przychylałbym się do zdania Jasia na temat Forsakenów i zamiast skirmishu na tej jednostce, IMO lepszą zmianą byłby MoK dający +1 DD. :wink:
Lest we forget:
Obrazek

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Szukam gracza do przetestowania ewentualnych zmian w WoCh->PW :D

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Zaklinacz Kostek pisze:Szczerze to przychylałbym się do zdania Jasia na temat Forsakenów i zamiast skirmishu na tej jednostce, IMO lepszą zmianą byłby MoK dający +1 DD. :wink:
Myślę, że nic straconego. Można przetestować obie wersje, a potem wybrać tę najkorzystniejszą dla nas.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ciekawe na kim Grosiu będzie to testował ? ;) hehehe, solid też chętny, bo dawno Ci dupki nie trzepałem ? ;) pozdr.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Varinastari pisze: Uważam, iż każdy Spawn z 3d6 ruchu to żadne bluźnierstwo. Bluźnierstwem jest Mag Tzeentcha z Collar of Khorne lub Klepacz Khorna z Pendant of Slaanesh. Spawn z 3d6 ruchu z dowolnym markiem to przydatna rzecz.

taki spawn z S5 kroi beastmeny też bardzo ładnie , przestańcie myśleć tylko w kategoriach chaos i mocniejsze armie ale pomyślcie też chaos a słabsze armie

dodatkowo to że autor army booka jest idiotą nie czyni z nas idiotów - spawny slanesha są szybsze od reszty - tak to we fluffie stoi
Obrazek
T

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

spawny slanesha są szybsze od reszty - tak to we fluffie stoi
We fluffie mamy potężną i przerażającą piechotę a Demoniczny Książe jest ostateczną nagrodą dla Lorda Chaosu/Lorda Maga.
Piechoty przerażającej nie mamy, a Deamon Prince to tylko ładna figurka.

Bez przesady Jasiu, każdy Spawn z 3d6 ruchu nie zepsuje systemu. Co więcej, często informacje dotyczące fluffu są ze sobą sprzeczne. Chyba po prostu przyzwyczaiłeś się do starych Spawnów Slaanesha i tyle.
dodatkowo to że autor army booka jest idiotą nie czyni z nas idiotów
Nie wiem czy stawianie propozycji dla takiej zmiany Chaos Spawna czyni z nas idiotów.

ODPOWIEDZ