PIERWSZY PRE BAZYLISZEK 18.12.2010 Warszawa
Re: PIERWSZY PRE BAZYLISZEK 18.12.2010 Warszawa
Kolejne pisanie o debilizmach i idiotach będę zgłaszał do moderowania. Proszę zachować poziom dyskusji publicznego tematu.
Barb, takie proksy przejdą na luzie.
Barb, takie proksy przejdą na luzie.
Kreon pisze:Książka zabiera Ci z puli 2 kostki rozproszenia i 2 kostki mocy jeżeli ją weźmiesz do armii.
Fajnie może jeszcze coś osłabcie u elfów


HIGH ELVES 0/0/0 (W fazie zbierania ;])
WARRIORS OF CHAOS 0/0/0 (W fazie smutku ;])
Uważaj na swoje myśli, stają się słowami. Uważaj na swoje słowa, stają się czynami. Uważaj na swoje czyny, stają się nawykami. Uważaj na swoje nawyki, stają się charakterem. Uważaj na swój charakter on staje się twoim losem...
WARRIORS OF CHAOS 0/0/0 (W fazie smutku ;])
Uważaj na swoje myśli, stają się słowami. Uważaj na swoje słowa, stają się czynami. Uważaj na swoje czyny, stają się nawykami. Uważaj na swoje nawyki, stają się charakterem. Uważaj na swój charakter on staje się twoim losem...
Ja nie wytrzymam psychicznie. Doucz się trochę angielskiego może.Kaylar pisze: Fajnie może jeszcze coś osłabcie u elfów![]()
albo może zabierzcie też kilka artefaktów Chaosu.
Każda armia może generować max 2 kostki mocy/rozproszenia oprócz tych wylosowanych w Wiatrach Magii. Bierzesz książkę - nie możesz wziąć już w armii nic innego co generuje kostki, proste?
Co Ty masz z tym chaosem? HE to jedna z najlepszych armii w grze, ogarnij jej słabości, uwypuklij mocne strony i nabierz przede wszystkim doświadczenia a będzie Ci się lepiej grało.
Bez przesady. . .po co te pretensje, przecież to wszystko jest po to aby każda armia miała równe szanse tak jak napisał waldiKaylar pisze:Kreon pisze:Książka zabiera Ci z puli 2 kostki rozproszenia i 2 kostki mocy jeżeli ją weźmiesz do armii.
Fajnie może jeszcze coś osłabcie u elfów![]()
albo może zabierzcie też kilka artefaktów Chaosu.

"JOIN OR DIE"
Milo, jeszcze wiele musisz się nauczyć, np. że książeczka daje takie booosta w magii, że właściwie jesteś bezbronny, albo że czołzeny z 3+ Ward są masakrycznym unitem do walki....w tej grze nigdy nie będzie balansu, jeżeli armie są wypuszczane co jakiś czas a nie na raz, np. w jednej książce
co by nie offtopować; mi tam nie przeszkadzają, po prostu trzeba zmienić rozpy, tak aby komponowały się jakoś i miały powera, a nie kopiuj->wklej
co by nie offtopować; mi tam nie przeszkadzają, po prostu trzeba zmienić rozpy, tak aby komponowały się jakoś i miały powera, a nie kopiuj->wklej
O to chodzi że już nie są... Ograniczenie do kilkunastu w jednym unicie praktycznie ich zlikwidowało w formacie Euro... Tyle masterów WoCh wygrał że było to wręcz obowiązkiem decydentów... A ja przyjadę na moich klocuszkach warriorów i te ograniczenia mnie nie ruszają#helion# pisze: czołzeny z 3+ Ward są masakrycznym unitem do walki....

Grolshek, dalej są, tylko oprócz nich musisz coś jeszcze wystawić, opieranie rozpy na jednym klocku też nie jest dobre, ale te ograniczenia zmuszają do kombinowania, zgodzisz się chybaGrolshek pisze:O to chodzi że już nie są... Ograniczenie do kilkunastu w jednym unicie praktycznie ich zlikwidowało w formacie Euro... Tyle masterów WoCh wygrał że było to wręcz obowiązkiem decydentów... A ja przyjadę na moich klocuszkach warriorów i te ograniczenia mnie nie ruszają#helion# pisze: czołzeny z 3+ Ward są masakrycznym unitem do walki....

Na dobrą sprawę boli mnie jedynie iż kodeksy napisane z przegięciem kosztów nie dostają po tyłku a wręcz przeciwnie; boostują się w ten sposób... Ja na tę edycję jak zauważyłeś od dłuższego czasu nie narzekam bo spodobała mi się wraz ze zmiana podejścia, mam figurki i rospę klimatyczną której żadne tego typu ograniczenia nie ruszają. Pozostawienie 30 gwardii do walki z 18 chosenów to po prostu wielkie brawa#helion# pisze:Grolshek, dalej są, tylko oprócz nich musisz coś jeszcze wystawić, opieranie rozpy na jednym klocku też nie jest dobre, ale te ograniczenia zmuszają do kombinowania, zgodzisz się chybaGrolshek pisze:O to chodzi że już nie są... Ograniczenie do kilkunastu w jednym unicie praktycznie ich zlikwidowało w formacie Euro... Tyle masterów WoCh wygrał że było to wręcz obowiązkiem decydentów... A ja przyjadę na moich klocuszkach warriorów i te ograniczenia mnie nie ruszają#helion# pisze: czołzeny z 3+ Ward są masakrycznym unitem do walki....

Barb jeszcze jedna kwestia, progi punktowe. Jeśli przeforsujecie połówki za oddziały, to czy nie sądzisz, że progi zrobią się za małe? Teraz cieżko natłuc małych pkt bo nie ma połówek, kiedy wejdą, znów zaczną pojawiać się wysokie wynik. Zwróćcie na to uwagę przy nowym AR proszę.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Np: 28 sztuk gwardii FCG sztandar i +1 to hit (450) kontra 18x choseni khorne'a z halabardami w podwójnej kresce. Nawet bez commanda ani sztandaru, czyli 380 punktów. W pierwszej rundzie pada c.a. 16 gwardzistów i 6 chosenów, gwardia wyparowuje prawie do zera z CR (zostają ze 3 modele).Grolshek pisze:Pozostawienie 30 gwardii do walki z 18 chosenów to po prostu wielkie brawa
Owszem, VC pewnie będą miały WS 7 od lorda... a WoCh warshrine'a albo dwa, co nie?
Owszem VC mogą do gwardii wsadzić Drakenhoffa za 235 punktów, ale po to jest za 10 punktów w commonach banner flaming attacks, żeby choseni mogli mieć to kompletnie w d... i być 225 punktów do przodu na tej wymianie.
I proszę, nawet nie mów nic o wskrzeszaniu, bo jak masz wizard lorda z puppetem, to magia VC się przebija niezmiernie słabo i do tych 3 modeli może sobie VCty wskrzeszą 2k6, czyli nieziemskie 7, drżąc każdorazowo o miscast. Jeśli nawet gwardii wstanie 10 sztuk (3 udane wskrzeszenia) - choseni dorżną oddział do nogi, nie biorąc żadnych lub prawie żadnych strat.
Skoro już wiemy, jak WoCh może rozwalić draken WS7 gwardię VC z +1 to hit, powiedz mi proszę, jakie to przegięte rozwiązania mają w swojej księdze VCty na: Oddział chosenów khorna za 450 pkt z flaming atakami i bohaterem odpowiednio wypimpowanym w środku (np. stubborn + magiczne ataki), wspierany przez warshrine?
@Kalesoner - pomyślimy zobaczymy jak z VP. Ale w zeszłym roku na ETC też były niskie progi (!).
To tak jak oddzial witchek z murder i kotlem -> maly oddzial 24 modeli zabija ~22 gwardzistów. Koszt to okolo 490 pktów w sumie.
Od ostatniego czasu bardziej się boję chosenów niż tej gwardii. Z 3+ wardem i savem na 3+(albo 2+ z shrinem) nie da się tego wystrzelać, ani wymagować (za duża siła, za duża inicjatywa), rzezanie niesamowite.
Od ostatniego czasu bardziej się boję chosenów niż tej gwardii. Z 3+ wardem i savem na 3+(albo 2+ z shrinem) nie da się tego wystrzelać, ani wymagować (za duża siła, za duża inicjatywa), rzezanie niesamowite.
18 chosenów, 3 szeregi 6-osobowe, halabardaBarbarossa pisze: Np: 28 sztuk gwardii FCG sztandar i +1 to hit (450) kontra 18x choseni khorne'a z halabardami w podwójnej kresce. Nawet bez commanda ani sztandaru, czyli 380 punktów. W pierwszej rundzie pada c.a. 16 gwardzistów i 6 chosenów, gwardia wyparowuje prawie do zera z CR (zostają ze 3 modele).
atakuje 25, trafia 16.67, rani 11.11, zabija 7,72 (przy założeniu, że gwardia ma miecz + tarcze) 11.11 (jeśli założyć, że mają wielką broń)
gwardia oddaje: szeregi 5-osobowe, wielka broń
atakuje 11, trafia 7.33, rani i zabija 6.11
zabija 2.85 (jeśli broń i tarcza)
gwardia przegrywa o ok 5, ale dalej ma 2 szeregi więcej i sztandar, więc przegrywa o 2
to chyba nie masakra, a dowskrzeszenie tych kilku gwardzistów to nie wielki problem dla wampirów
Urban byłby z Ciebie dumny. To się nazywa naginanie faktów.Barbarossa pisze:Np: 28 sztuk gwardii FCG sztandar i +1 to hit (450) kontra 18x choseni khorne'a z halabardami w podwójnej kresce. Nawet bez commanda ani sztandaru, czyli 380 punktów. W pierwszej rundzie pada c.a. 16 gwardzistów i 6 chosenów, gwardia wyparowuje prawie do zera z CR (zostają ze 3 modele).Grolshek pisze:Pozostawienie 30 gwardii do walki z 18 chosenów to po prostu wielkie brawa
Owszem, VC pewnie będą miały WS 7 od lorda... a WoCh warshrine'a albo dwa, co nie?
Owszem VC mogą do gwardii wsadzić Drakenhoffa za 235 punktów, ale po to jest za 10 punktów w commonach banner flaming attacks, żeby choseni mogli mieć to kompletnie w d... i być 225 punktów do przodu na tej wymianie.
I proszę, nawet nie mów nic o wskrzeszaniu, bo jak masz wizard lorda z puppetem, to magia VC się przebija niezmiernie słabo i do tych 3 modeli może sobie VCty wskrzeszą 2k6, czyli nieziemskie 7, drżąc każdorazowo o miscast. Jeśli nawet gwardii wstanie 10 sztuk (3 udane wskrzeszenia) - choseni dorżną oddział do nogi, nie biorąc żadnych lub prawie żadnych strat.
Skoro już wiemy, jak WoCh może rozwalić draken WS7 gwardię VC z +1 to hit, powiedz mi proszę, jakie to przegięte rozwiązania mają w swojej księdze VCty na: Oddział chosenów khorna za 450 pkt z flaming atakami i bohaterem odpowiednio wypimpowanym w środku (np. stubborn + magiczne ataki), wspierany przez warshrine?
@Kalesoner - pomyślimy zobaczymy jak z VP. Ale w zeszłym roku na ETC też były niskie progi (!).
28 GG w szeregach po 5, 11 ataków(2+, 2+) zabijają 8 chosenów na turę
18 chosenów w jak to napisałeś podwójnej kresce uderza tylko 6 z przodu i 6 z tyłu bo tylko tylu się styka 25 ataków (4+, 3+) zabija 8 gwardzistów
druga runda jeśli choseni ustoją przegraną walkę o szeregi tracąc frenzy są już w czarnej dupie
Znajdź proszę błąd w moim rozumowaniu albo jesteś po prostu zaślepiony albo nie umiesz liczyć...

- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Weź się nie kompromituj.Grolshek pisze: 28 GG w szeregach po 5, 11 ataków(2+, 2+) zabijają 8 chosenów na turę
18 chosenów w jak to napisałeś podwójnej kresce uderza tylko 6 z przodu i 6 z tyłu bo tylko tylu się styka 25 ataków (4+, 3+) zabija 8 gwardzistów
druga runda jeśli choseni ustoją przegraną walkę o szeregi tracąc frenzy są już w czarnej dupie
Znajdź proszę błąd w moim rozumowaniu albo jesteś po prostu zaślepiony albo nie umiesz liczyć...
Nazywasz mnie Urbanem, a następnie skrzętnie policzyłeś Gwardii WS 7 od lorda, a choseni nie mają żadnych bonusów od Warshrine'a, o czym dokładnie pisałem w swoim poście. Więc policzmy to jeszcze raz:
Gołe oddziały o wartości 450 punktów, FCG, gwardia ma +1 to hit:
11 ataków GG (3+,2+) = 6 ran.
25 ataków chosenów (3+/3+) = 11 ran. dodatkowo 3-4 sypie się ze statika. W następnej turze po 11 woundach od chosenów gwardii nie ma, oddają jakieś 4 modele.
A jak VC liczysz WS 7, to z łaski swojej dodaj sobie 3 tury bonusów z 2 warshrine'ów na tych chosenach. Dodatkowy atak, siła, tafness, armour save... te sprawy. Jak uważasz, że sobie wskrzeszę gwardię, to super, ale może uwzględnij też, że może trafisz ją raz z helki w środeczek. Itd.
To trochę niesprawiedliwe.Barbarossa pisze: A jak VC liczysz WS 7, to z łaski swojej dodaj sobie 3 tury bonusów z 2 warshrine'ów na tych chosenach. Dodatkowy atak, siła, tafness, armour save... te sprawy. Jak uważasz, że sobie wskrzeszę gwardię, to super, ale może uwzględnij też, że może trafisz ją raz z helki w środeczek. Itd.
Zapominasz, że goli Wybrańcy nie mają żadnych przerzutów (oprócz pierwszego rzutu) na Oko Bogów. Więc równie dobrze może to być +1 ld, głupota i strach.
a 2 warshriny to wydatek ok 260 punktów, więc mam 640 punktów które tylko przy dobrych rzutach na Oko Bogów może powalczyć z Gwardią.