zasady euro

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Re: zasady euro

Post autor: Lazur »

W booku jest napisane, że jeżeli rzucę więcej niż jest modeli w oddziale to powstaje oddział clanratów. Poza tym nikt pisząc booka nie przypuszczał, że ktoś pomyśli o lookoucie od tego czaru.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

W takim razie jest to pytanie do twórców EURO :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Andrzej pisze:W takim razie jest to pytanie do twórców EURO :)
Dokładnie :D
Obrazek

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

ogólnie a'propos Euro, to jeszcze zasady składania rozp imo mogą ewentualnie być, mimo hardcora, ale już losir od takich czarów jak gate czy 13stka uważam osobiście za absurd...

BTW:
dodatkowe punkty dla ogrów tk i bestii zmieniają też progi punktowe na core, special itd?
czy bierzemy bazowe z 2400 progi procentowe?

i jak będzie wyglądało liczenie teraz punktów?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

gerald_tarrant pisze:dodatkowe punkty dla ogrów tk i bestii zmieniają też progi punktowe na core, special itd?
Tak
gerald_tarrant pisze:i jak będzie wyglądało liczenie teraz punktów?
Normalnie, liczymy co zgineło i patrzymy na progi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Zawsze mnie to ciekawiło. Gracze liczą co im zginęło, czemu? Powinni liczyć co im zostało i wtedy różnicę podliczyć. Jak ktoś ma rozpiskę na 2396/2400pkt to kto dostaje te 4 pkt? ZUS zjada? :lol2:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nikt nie dostanie pkt których nie ma w rospie..
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Więc najlepiej robić rozpę na 0pkt i grać same remisy :D
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

ktoś jednak musi. jak liczysz poleglych to zarabia je gracz, ktory ich nie wykorzystal, w przeciwnym wypadku 2. osoba.

na 600+general :)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3158
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Skoro od czarów typu dwellers below obowiązuje LoS, to czy heros będący celem tego czaru i siedzący w 3 calach od oddziału o tym samym typie jednostki na 4+ "przerzuca" w tym przypadku test S na jednego szeregowego kmiotka?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Myth pisze:Skoro od czarów typu dwellers below obowiązuje LoS, to czy heros będący celem tego czaru i siedzący w 3 calach od oddziału o tym samym typie jednostki na 4+ "przerzuca" w tym przypadku test S na jednego szeregowego kmiotka?
Fajnie, nie? :)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3158
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Lidder pisze:
Myth pisze:Skoro od czarów typu dwellers below obowiązuje LoS, to czy heros będący celem tego czaru i siedzący w 3 calach od oddziału o tym samym typie jednostki na 4+ "przerzuca" w tym przypadku test S na jednego szeregowego kmiotka?
Fajnie, nie? :)
Sytuacyjne, ale dobrze wiedzieć, że to tak działa ;-) I tak np. seer raczej nie chciałby być na linii strzału takiego czaru.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ktoś wie czy kusze z rydwanu DE liczą się do tego limitu max 35 kusz w DE?
Obrazek

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Asassello pisze:ktoś wie czy kusze z rydwanu DE liczą się do tego limitu max 35 kusz w DE?
Kuba, przeca w opisie Euro stoi jak byk, że kusze z rydwanów, czy herosów nie liczą się do limitu.
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14642
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Jak byk stoi, ze sie licza. Nie wiem tylko jak z Lifetakerem.

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Kumam, myślałem, że ograniczenie 35 kusz z Army specific res. nie uchyla nawiasu z General restrictions.
Mój błąd, sorka.
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Siweusz pisze:
Asassello pisze:ktoś wie czy kusze z rydwanu DE liczą się do tego limitu max 35 kusz w DE?
Kuba, przeca w opisie Euro stoi jak byk, że kusze z rydwanów, czy herosów nie liczą się do limitu.
Zabić, zakopac, przetopić na smalec.
Smalec...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Oj tam, oj tam Jacku ;]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Za wyjątkiem wiatrów magii oraz zasady „channeling” (połączenia), armia może dodać tylko i wyłącznie dwie kostki do puli kostek mocy lub rozproszenia w każdej fazie magii. Każda kostka dodana do puli, bez względu na źródło (wygenerowana,wykradziona,zachowana z poprzedniej fazy magii,wygenerowana przez magiczny przedmiot/zdolność by poprawić czar przed lub po zamiarze jego rzucenia,wyprodukowane przez czary jak i przez właściwości szkoły magii itd.) wlicza się do limitu. Nadmiar kostek jest najzwyczajniej w świecie stracony i nie może być użyty w żadnym przypadku(nie mogą być zachowane). Jeśli kostki zostaną skradzione z puli przeciwnika i przekroczą dopuszczalny limit także zostają one stracone lecz po obu stronach (przeciwnik traci skradzioną ilość a ty nie możesz ich zachować).
Niektóre specjalne przedmioty jak i zdolności zmniejszają limit kości mocy i rozproszenia, który możesz dodać do puli. To oznacza, że jeśli rozpiska zawiera przedmiot dający 1 kostkę mocy to twoja armia może wygenerować jeszcze tylko jedną dodatkową kostkę zamiast dwóch w twojej fazie magi do końca gry (bez względu na to czy ów przedmiot został zniszczony lub zużyty).
Zauważcie, że nie można mieć takiej kombinacji przedmiotów, która zmniejszy limit dodatkowych kostek poniżej zera.
Może mi to ktoś wytumaczyć?

Przykładowo, mam maga (4 lv) HE z książką, turlam na wiatry magii i rzucam 6,6, ile mam kostek? 10?
I tak samo przy kostkach na rozproszenie, przeciwnik rzuca np 4,3, i mam dwie kostki?
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

wiatry magii są nienaruszalne (pomijając fakt bezpośredniego działania na power/dispel pool), masz więc 12 PD i 4 DD.

ODPOWIEDZ