zasady euro

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

zasady euro

Post autor: gerald_tarrant »

skąd je zdobyć :D ?


Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

thx :)

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Tu są najnowsze:

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=80422


Pozwolę sobie skomentować co najbardziej boli armię, którą gram:

Unit sizes are limited as follows:
Maximum of 40 models or 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit).


Znacznie to ogranicza armie, nie wejdzie większy klocek chosenów, jak ktoś chce grać na kawalerii to też zadowolony nie będzie :/

Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.

Za itemek, który daje k3 do castingu (dość śmieszna ilość przy obecnym poziomie magii) i głupotę [-X

look out od Infernal Gateway 11-12 effect

Ten czar jest jeszcze z poprzedniej edycji, teraz oczywiście łatwiej go rzucić ale bez przesady, wyrzucenie potem 11-12 na siłę to już niewielki procent szans.

Rozumiem, że Hellcannon może być 0-1 i reszta zmian wydaje się rozsądna, ale limit punktów na jeden unit jest stanowczo za niski (można pójśc za przykładem HE i go powiększyć), itemki też niezupełnie dobrze dobrane (dziwne że nikt nie podliczył Blood of Tzeentch - trochę bardziej przydatny item niż homunculus).

Tak więc moje pytanie:
Czy te zasady już nie będą podlegały zmianie?
Może uda się wywalczyć jeszcze jakieś logiczne zmiany.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Waldi pisze:co najbardziej boli armię, którą gram:

Unit sizes are limited as follows:
Maximum of 40 models or 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit).


Znacznie to ogranicza armie, nie wejdzie większy klocek chosenów, jak ktoś chce grać na kawalerii to też zadowolony nie będzie :/

Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.

Za itemek, który daje k3 do castingu (dość śmieszna ilość przy obecnym poziomie magii) i głupotę [-X

look out od Infernal Gateway 11-12 effect

Ten czar jest jeszcze z poprzedniej edycji, teraz oczywiście łatwiej go rzucić ale bez przesady, wyrzucenie potem 11-12 na siłę to już niewielki procent szans.

Rozumiem, że Hellcannon może być 0-1 i reszta zmian wydaje się rozsądna, ale limit punktów na jeden unit jest stanowczo za niski (można pójśc za przykładem HE i go powiększyć), itemki też niezupełnie dobrze dobrane (dziwne że nikt nie podliczył Blood of Tzeentch - trochę bardziej przydatny item niż homunculus).
dokładnie nad tym samym ubolewam, ponieważ też gram chaosem
najgorszy jest limit na chosenów i niszczący gejta look out...:/

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

A tak właściwie to jak miałby działać lookout w przypadku efektu 11-12 infernala? Cały klocek znika a charakterzy tylko jeśli rzucą 1?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Tak.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

dziwne to ograniczenie klocków w demonach do 28 :P ale jak dwa modele tyle zmienią i przez to bedzie balans miedzy armiami to ok :lol2:

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

To nie jest ograniczenie dwóch modeli, za 450pkt wystawisz więcej jak 30. 30pkt to FCG, 25pkt za baner i zostaje punktów na 32 (bez baneru 35), a te zapasowe łebki mogą mieć znaczenie przy jakimś ostrzale.

A co do chaosu to trochę mnie dziwi że choseni są tak tępi że trzeba ich koniecznie zlimitować, natomiast horda white lionów jest tak słaba że dostała ulgę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

kudłaty pisze: A co do chaosu to trochę mnie dziwi że choseni są tak tępi że trzeba ich koniecznie zlimitować, natomiast horda white lionów jest tak słaba że dostała ulgę.
też tego nie rozumiem, ale HE chyba muszą być mega pokrzywdzoną armią - albo ktoś AR nimi gra.
25 WL też da się grać.
Obrazek

Szmyt
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Schwarze Pferd, S(a)tanica

Post autor: Szmyt »

a jak to jest z terenami na euro?
normalne / mysteriuos lasy i rzeki / mysterious wszystkie ?

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Te zasady są robione etapami, jak jest konsensus co do jednego idą dalej. W chwili obecnej docierają się restrykcję, jest system parowania i VLOS, trwa rozmowa o scenariuszach, aczkolwiek wątpię by tereny były magiczne skoro będą mapki.

Szmyt
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Schwarze Pferd, S(a)tanica

Post autor: Szmyt »

thx :)

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

To ja chciałbyś się upewnić. Jeżeli dwarfami generuję dodatkowo 4 DD, to biorąc 2 scrole, nie tracę żadnej kości z pula? W przypadku większej ilości scroli, ryzykuję, że utracę kości DD, w zależności od rzutu na wiatry magi przeciwnika?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

nie możesz wziąć więcej niz 2 scroli
Obrazek

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Kalesoner pisze:nie możesz wziąć więcej niz 2 scroli
On akurat może.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

Rzut na wiatry magii i channeling nie wliczają się do limitu generowanych kości.
Możesz wygenerować max 4 kości ponad rzut na wiatry (bo channelingu chyba w dwarfach nie ma?). Czyli z runelordów/smithów, kowadła, MRoBalance itp możesz mieć w każdej turze max 4 kości, reszta przepada. Ten limit czterech kości jest zmniejszany na całą bitwę o 1 za każdego scrolla/pseudoscrolla, jakiego weźmiesz w rozpisce.
Kalesoner pisze:nie możesz wziąć więcej niz 2 scroli
Coś mi chyba umyka. Wydawało mi się, że dwarfy mogą mieć do 4 scrolli?

Edit: o właśnie ;)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Heh, zaraz bedzie limitka 0-1 na Warshrine. Ale sie whine zrobi:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 51#p987551

Pieknie :D

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Kusisz, kusisz...

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Tak Bogiem a prawda to ograniczenia zaproponowane przez Dodo sa zajebiste - z jednym wyjatkiem. Powinniscie sciagnac te glupia modyfikacje zasad dotyczaca najlepszych czarow. To co juz wiele osob tu na BP ogarnelo, to fakt, ze ta gra najlepiej balansuje sie sama, jesli pozostawic ja sobie. Ja osobiscie wlasnie tak bym to widzial, ze limitki tak jak sa obecnie + shrine 0-1 (bo jednak choseni sa za mocni, o czym przekonalem sie w paru bitwach), wszyscy po rowno 450 max na unit, lacznie z HE, ale niech nie bedzie tego obciecia najlepszych czarow - przeciez juz strasznie mocno przycieliscie Power Scroll, Book of Hoeth, a jednoczesniej dopuszczacie takie abominacje jak 30WL z mag. flaming atakami, albo 28 gwardii z drakenhofem, na ktore wlasnie swietnie dziala dwellers (ktory zzera wszystkich pojebanych bohaterow w srodku, a w kazdym razie sprawia, ze nie moga czuc sie bezkarni), bramka i skavenska 13. No ale nie bede sie sprzeczal za bardzo - pogadamy jesli odwazysz sie przyjac moje wyzwanie w przyszlym tygodniu ;-)

ODPOWIEDZ