
zasady euro
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
zasady euro
skąd je zdobyć
?

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tu są najnowsze:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=80422
Pozwolę sobie skomentować co najbardziej boli armię, którą gram:
Unit sizes are limited as follows:
Maximum of 40 models or 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit).
Znacznie to ogranicza armie, nie wejdzie większy klocek chosenów, jak ktoś chce grać na kawalerii to też zadowolony nie będzie :/
Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.
Za itemek, który daje k3 do castingu (dość śmieszna ilość przy obecnym poziomie magii) i głupotę
look out od Infernal Gateway 11-12 effect
Ten czar jest jeszcze z poprzedniej edycji, teraz oczywiście łatwiej go rzucić ale bez przesady, wyrzucenie potem 11-12 na siłę to już niewielki procent szans.
Rozumiem, że Hellcannon może być 0-1 i reszta zmian wydaje się rozsądna, ale limit punktów na jeden unit jest stanowczo za niski (można pójśc za przykładem HE i go powiększyć), itemki też niezupełnie dobrze dobrane (dziwne że nikt nie podliczył Blood of Tzeentch - trochę bardziej przydatny item niż homunculus).
Tak więc moje pytanie:
Czy te zasady już nie będą podlegały zmianie?
Może uda się wywalczyć jeszcze jakieś logiczne zmiany.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=80422
Pozwolę sobie skomentować co najbardziej boli armię, którą gram:
Unit sizes are limited as follows:
Maximum of 40 models or 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit).
Znacznie to ogranicza armie, nie wejdzie większy klocek chosenów, jak ktoś chce grać na kawalerii to też zadowolony nie będzie :/
Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.
Za itemek, który daje k3 do castingu (dość śmieszna ilość przy obecnym poziomie magii) i głupotę

look out od Infernal Gateway 11-12 effect
Ten czar jest jeszcze z poprzedniej edycji, teraz oczywiście łatwiej go rzucić ale bez przesady, wyrzucenie potem 11-12 na siłę to już niewielki procent szans.
Rozumiem, że Hellcannon może być 0-1 i reszta zmian wydaje się rozsądna, ale limit punktów na jeden unit jest stanowczo za niski (można pójśc za przykładem HE i go powiększyć), itemki też niezupełnie dobrze dobrane (dziwne że nikt nie podliczył Blood of Tzeentch - trochę bardziej przydatny item niż homunculus).
Tak więc moje pytanie:
Czy te zasady już nie będą podlegały zmianie?
Może uda się wywalczyć jeszcze jakieś logiczne zmiany.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
dokładnie nad tym samym ubolewam, ponieważ też gram chaosemWaldi pisze:co najbardziej boli armię, którą gram:
Unit sizes are limited as follows:
Maximum of 40 models or 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit).
Znacznie to ogranicza armie, nie wejdzie większy klocek chosenów, jak ktoś chce grać na kawalerii to też zadowolony nie będzie :/
Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.
Za itemek, który daje k3 do castingu (dość śmieszna ilość przy obecnym poziomie magii) i głupotę![]()
look out od Infernal Gateway 11-12 effect
Ten czar jest jeszcze z poprzedniej edycji, teraz oczywiście łatwiej go rzucić ale bez przesady, wyrzucenie potem 11-12 na siłę to już niewielki procent szans.
Rozumiem, że Hellcannon może być 0-1 i reszta zmian wydaje się rozsądna, ale limit punktów na jeden unit jest stanowczo za niski (można pójśc za przykładem HE i go powiększyć), itemki też niezupełnie dobrze dobrane (dziwne że nikt nie podliczył Blood of Tzeentch - trochę bardziej przydatny item niż homunculus).
najgorszy jest limit na chosenów i niszczący gejta look out...:/
To nie jest ograniczenie dwóch modeli, za 450pkt wystawisz więcej jak 30. 30pkt to FCG, 25pkt za baner i zostaje punktów na 32 (bez baneru 35), a te zapasowe łebki mogą mieć znaczenie przy jakimś ostrzale.
A co do chaosu to trochę mnie dziwi że choseni są tak tępi że trzeba ich koniecznie zlimitować, natomiast horda white lionów jest tak słaba że dostała ulgę.
A co do chaosu to trochę mnie dziwi że choseni są tak tępi że trzeba ich koniecznie zlimitować, natomiast horda white lionów jest tak słaba że dostała ulgę.
też tego nie rozumiem, ale HE chyba muszą być mega pokrzywdzoną armią - albo ktoś AR nimi gra.kudłaty pisze: A co do chaosu to trochę mnie dziwi że choseni są tak tępi że trzeba ich koniecznie zlimitować, natomiast horda white lionów jest tak słaba że dostała ulgę.
25 WL też da się grać.

- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
On akurat może.Kalesoner pisze:nie możesz wziąć więcej niz 2 scroli
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Rzut na wiatry magii i channeling nie wliczają się do limitu generowanych kości.
Możesz wygenerować max 4 kości ponad rzut na wiatry (bo channelingu chyba w dwarfach nie ma?). Czyli z runelordów/smithów, kowadła, MRoBalance itp możesz mieć w każdej turze max 4 kości, reszta przepada. Ten limit czterech kości jest zmniejszany na całą bitwę o 1 za każdego scrolla/pseudoscrolla, jakiego weźmiesz w rozpisce.
Edit: o właśnie
Możesz wygenerować max 4 kości ponad rzut na wiatry (bo channelingu chyba w dwarfach nie ma?). Czyli z runelordów/smithów, kowadła, MRoBalance itp możesz mieć w każdej turze max 4 kości, reszta przepada. Ten limit czterech kości jest zmniejszany na całą bitwę o 1 za każdego scrolla/pseudoscrolla, jakiego weźmiesz w rozpisce.
Coś mi chyba umyka. Wydawało mi się, że dwarfy mogą mieć do 4 scrolli?Kalesoner pisze:nie możesz wziąć więcej niz 2 scroli
Edit: o właśnie

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Heh, zaraz bedzie limitka 0-1 na Warshrine. Ale sie whine zrobi:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 51#p987551
Pieknie
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 51#p987551
Pieknie

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tak Bogiem a prawda to ograniczenia zaproponowane przez Dodo sa zajebiste - z jednym wyjatkiem. Powinniscie sciagnac te glupia modyfikacje zasad dotyczaca najlepszych czarow. To co juz wiele osob tu na BP ogarnelo, to fakt, ze ta gra najlepiej balansuje sie sama, jesli pozostawic ja sobie. Ja osobiscie wlasnie tak bym to widzial, ze limitki tak jak sa obecnie + shrine 0-1 (bo jednak choseni sa za mocni, o czym przekonalem sie w paru bitwach), wszyscy po rowno 450 max na unit, lacznie z HE, ale niech nie bedzie tego obciecia najlepszych czarow - przeciez juz strasznie mocno przycieliscie Power Scroll, Book of Hoeth, a jednoczesniej dopuszczacie takie abominacje jak 30WL z mag. flaming atakami, albo 28 gwardii z drakenhofem, na ktore wlasnie swietnie dziala dwellers (ktory zzera wszystkich pojebanych bohaterow w srodku, a w kazdym razie sprawia, ze nie moga czuc sie bezkarni), bramka i skavenska 13. No ale nie bede sie sprzeczal za bardzo - pogadamy jesli odwazysz sie przyjac moje wyzwanie w przyszlym tygodniu 
