Nowy FAQu

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Re: Nowy FAQu

Post autor: Voodoo »

No to zapomnieli go wrzucić do wersji angielskiej (w wersji włoskiej też jest zapis o połowieniu).
Obrazek

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Dla mnie to jest jasne: niemcom i włochom dali bana, reszcie nie. Proste :mrgreen:
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Było już tak samo kiedyś z zasadami Black Templars Typhoon Missile Launcher - w niemieckiej i chyba hiszpanskiej były nowe zasady, a w angielskiej były stare. Gw po jakims miesiacu zmieniło Errate i dało nowe zasady wyrzutni

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

kudłaty pisze:Frenzy musi overrunować tylko w sytuacjach gdy overrun jest możliwy.

Brak overruna po VC nie jest jakąś mega zmianą, aczkolwiek zianie po oddziałach w walce robi realną różnicę.
No dzisiaj sobie pograliśmy na nwioym FAQu i stweirdzamy z ten overrun jednak cos zmienia - na korzyść ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Zajebiście dużo zmieniają krzyki do hth.
Kiedyś kowbojem spokojnie dało się łapać crypt horrory, vargheisty czy nawet ghule. Teraz nie ma szans - trzy krzyki ściągną każdego twardziela.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

misha pisze:
Morog pisze:jak rozumiem, dodano zasadę że wykopywaczki nie muszą się wykopywać, tylko zacząć gre normalnie
gdzie tu sensacja?
jak by dali możliwy atak po wykopaniu....
czemu od razu sensacja, daje to nowe możliwości taktyczne po prostu, czasem jest to lepsze rozwiązanie niż wykopywanie się
przyznam się że dotąd nie wiedziałęm że wykopywaczki trzeba wykopywać, a nie normalnie rozstawić na stole :oops:

co to tego overruna, to myśle że ta zmiana idzie w kierunku logiki
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Morrog - skonczy się logika jak zobaczysz Piątki Wilkow z Championami w Kongo-linie
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

ja zapytam krótko

http://www.youtube.com/watch?v=a56Se27v0aE

Demisie z T4...
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Wbrew obawom co poniektórych T4 u Demisiów wiele nie zmienia. Groźne dla nich jednostki i tak na ogół mają S6 i więcej.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

chyba wbrew matematyce niewiele to zmienia :D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

zmienia ,zmienia :mrgreen: .. przez hordę piechoty t4 i s5 łatwej ci się przebić... rzucasz mniej sawów..cudu to nie robi ale zmiana na +
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

W cholerę zmienia, teraz właśnie groźne są dla nich unity tylko z siłą 6, wcześniej te z mniejszą siłą też mogły im coś zadać…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Siła 4 i mniej nie robiły nic z powodu save 1+. Sila 5 jeszcze przy odpowiednich boostach (hejty i inne cuda) dawała radę. Pewnie panowie po prostu się walneli robiąc staty demigryfów i mieli zamiar dać im T4 (jak pegazom) ale wyszło, ze mają tylko T3, więc zamiast zmienić zapisek T na demisiach zmienili zapisek w rulebooku. Głupio trochę. Demisie i PoKowcy boosta i tak nie potrzebowali...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Pociski typu siła 2 no armour save lub łuk WE stały się istotnie mniej syte, testy T też. Natomiast na same ataki jest to marginalna różnica z siłą 4 i tak nie szło ich zabijać.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Doom Diver, fanatycy, pumpwagon z kasowaniem sejwa. Wszystko rani teraz o jeden gorzej. Karli, nie mow, ze to zmiana bez znaczenia. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Organy, hydra, choseni...

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

swieta_barbara pisze:Organy, hydra, choseni...
Oraz gumowe bretońskie lance ;)
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Akurat dla brety ta roznica jest minimalna. Ludzka konnica ma tylko 3 inicjatywy, a koty 4.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

czy ktoś by mógł wrócić w tym liste najważniejszych zmian dotyczących całej gry?
ciężko się szuka komuś kto słabo zna angielski, czytając tylko wasze komentarze
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

swieta_barbara pisze:Organy, hydra, choseni...
Magma canony, helupa, duży mortar...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

ODPOWIEDZ