Napisze odpowiedź za splintera: "Ale w skavenach masz zasadę, że możesz strzelać po własnych oddziałach i w tym przypadku nie ma żadnej przeszkody, a jeśli wypuszczasz fanatyka, to mimo iż możesz go wypuścić w dowolną stronę to nie możesz celowo przedłużać jego ruchu"nightclower16 pisze:Splinter @
Z fanatykiem jest podobnie jak z latarką .... pokazujesz linię po jakiej strzela a ona leci ... i możesz sobie celowo zestrzelić kilka szczurów ... żeby trafić w coś innego
jak nie ma napisane w zasadach, że jednostka może coś zrobić to przyjmuje się, że nie może, a wy się tłumaczycie, że jak nie ma zaprzeczenia w zasadach to może.
Brak zapisu, że może jest nadrzędny nad brakiem zapisu, że nie może
pozdr