Koniec Tomb Kings jakich znamy??

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Re: Koniec Tomb Kings jakich znamy??

Post autor: eliah91 »

TK zacząłem zbierać ponieważ lubię undeady, VC już miałem a do mumii wyszedł wtedy nowy kodeks. Mi by nie przeszkadzało wystawianie jednostek z dwóch różnych booków aby tylko armia była malowana pod jeden schemat kolorystyczny.
Smiechu pisze:bedziesze grał praktycznie czystym VC w którym będziesz musiał po prostu skombinowac 315 pkt na zabawki z TK (ołtarz i klopy).
Nie no wystawił bym jeszcze morgasty i HLP z lorem TK :) a zamiast klop chapnął bym Tytana.

Najbardziej w TK ucieszyły by mnie morgasty i marsz :) (Pomarzyć fajna rzecz :) )
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3360
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

No Morgasty to ewidentne przegiecie punktowe za 90 pkt dostajesz Herosa z S6 T5 4W 3A, który leczy sie tak samo jak Crypty.
Jest to ewidentny must have zarówno w VC jak i TK.

Awatar użytkownika
Shenq
Chuck Norris
Posty: 660

Post autor: Shenq »

Coś jak scorpion

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Jedyna ich ochrona to pancerz 4+, IMO dobrze wyceniony oddział. Ma wygar ale boli go magia/strzelanie, to nie grubasy z regeną. Plus kosztują sporo.

Skorpion jest znacznie tańszy i nie jest unit size:2+.

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3360
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Akurat jak zestawiacie Morgasty ze Scorpionem to prawdę powiedziawszy Scorp jest za drogi.
Tu masz gogusia co lata, ma 1W więcej 1 As więcej.
Ogólnie wypada dużo lepiej.
Jak mówicie o ich wrażliwości na magie i strzelanie to aż mi się przypomina jak było takie same gadanie na hexy.
Robicie tak rozpiski by te nie były tak wrażliwe.
Normalny misile 2D6 S4 nie robi morga praktycznie nic - 2-3W

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

A skorpion się wykopuje, to też coś daje.

Nie twierdzę, że są słabe, ale nie jest to must have. Zupełnie jak hexy, są mocne, ale nie zdominowały wszystkich rozpisek VC.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Ja morgastów nie porównywał bym ze skorpionami które mają po prostu inne zastosowanie, imo powinno się je zestawiać z wężami. morgasty są twardsze, nie da się ich odgiąć, leczą się i nie są tak uzależnione od buffów z magii.
Obrazek

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Dla tych co mają podręcznik. Tam zdaje się jest Crom (bohater Chaosu). Może ktoś podać co znaczą zasady: immense pride oraz way of the warrior?

Awatar użytkownika
Święty
Chuck Norris
Posty: 462
Lokalizacja: Giżycko / Olsztyn

Post autor: Święty »

Immense pride: Crom musi zawsze akceptować i wyzywać na pojedynki. Jeśli jest kilku wojowników w danej walce wręcz z Eye of the Gods to Crom musi być jednym z wyzywających/przyjmujących pojedynki.

Way of the warrior: Na początku każdego close combat phase musisz zadeklarować czy Crom używa zestawu miecz+tarcza czy 2x bron ręczna. Ten zestaw obowiązuje do następnej tury walki wręcz kiedy znowu możesz wybrać. Jeżeli Crom używa tarczy to dodaje +2 do swojego armor save zamiast zwykłego +1 a jego parry save wynosi 5+ zamiast 6+. Jeżeli Crom używa dwóch broni ręcznych to dostaje +3 dodatkowe ataki zamiast standardowego +1.
Grolshek pisze:Obyś w piekle Slaanesza za pasywnego robił.
Najnowszy plik do Army Builder 2.2c: http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 9732380.ab

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Dzięki :)
Wygląda nieźle.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Xyxel pisze:
Opos pisze:A mógłbym prosić o podanie strony? Bo jakoś tego znaleźć nie mogę :roll:
Miałem już się nie wypisywać ale ostatni raz przed dłuższą przerwą - naści niewierny Tomaszu :
strona 18 Obrazek strona 21 Obrazek
Teraz się gimnastykujcie jak temu zaprzeczyć (ci którzy twierdzą, że EoT to kampania, dodatek czy co tam).
Czarno na białym. Pozostaje wam już tylko argument "bo tak" i "bo loża sędziowska" :D
tak z ciekawosci. Jak sie odniesiesz do tego, ze gry, ktore rozgrywamy nie ozdzierciedlaja haunted landscapes and underground passages?

wtedy chyba nie gramy na end times.

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Tak samo, jak do tego, że nie gramy np. na Battle for the Pass ;) To są dodatkowe scenariusze, nieobowiązujące, co nie znaczy, że nie grając w nie, nie gramy w WFB ;)
Co do podkreślonych fragmentów:
1. "A new set of army special rules to use an Undead Legions army in Your games of Warhammer."
Tak na mój rozum jest to opcja do wyboru, niegdzie nie jest napisane, że jedyna obowiązująca. Można, ale nie trzeba ;) W dodatku na równi z armiami VC i TK, wg. mnie powinna być dopuszczona opcja na turniejach, oczywiście z sensownymi ograniczeniami 8)
2. "This section updates the rules for how to pick an army for games of Warhammer"
To już brzmi zgoła inaczej, WFB 8.5, nakładka na istniejące zasady, mus, choćby skały srały :twisted:
Poprawcie mnie, jeśli się mylę ;)
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Opos pisze:Tak samo, jak do tego, że nie gramy np. na Battle for the Pass ;) To są dodatkowe scenariusze, nieobowiązujące, co nie znaczy, że nie grając w nie, nie gramy w WFB ;)
these rules you can use in any warhammer game that recreates haunted landscapes and underground passages

innymi slowy skoro nie gramy na to jak na battle for the pass to nie gramy na ul? to po co cala ta dyskusja.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Pytanie ... jak rozumiem mozna brac wymiennie wszytko vc-tk ? i czary dzialaja na "sojusznicze" ? Jak tak to nasz lore bedzie jednym z lepszych w grze (oczywiscie jak mamy ten marsz :wink: )

Juz widze rozpiske ... Duza liczka (albo 2) na koniku .Cory to spam 5 kawy + jeden duzy bunkier dla liczki (20+) ,ze speciali Vargheisty ,Hexy ,moze jakies weze ... do tego Casket i kilka banszetek . No i na pelnek k... napieram do przeciwnika :wink: Przeciez wszystko co lata teraz bedzie mega oporowe :mrgreen: Poprawcie mnie jesli sie myle ,bo nie widzialem jeszcze tych zasad .Jak dziala to tak jak mysle to ograniczenia beda musialy miec ze 3 strony

edit:
Skoro to ma byc poczatek sojuszy jak w 40K to chyba samo sie to wszystko bedzie balansowac ... Breta z 3 dzialami i 2 trebami + na przyklad czolg ? Swoja droga skoro jest 50% na hero to moge wystawic 16 herlakow na koniku z halabarda ? :mrgreen:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Xyxel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: Xyxel »

Tak, czary działają na "sojusznicze" jednostki VC i TK, bo pod zasadami Undead Legions obie te armie mają wspólną zaktualizowaną zasadę Undead.
Comba jakie powstaną z łączenia na pewno będą soczyste :D
Najpierw będą niedopuszczane, potem będą ograniczenia, a później jak wyjdą takie opcje łączenia dla innych armii to będzie już git.
I albo stanie się to z kolejnymi podręcznikami End of Times (Warriors of Chaos w sojuszu z Beastmen?) albo za jednym zamachem w nowym Rulebooku dla wszystkich armii.

W 40k jest tabelka jakie armie mogą z jakimi wchodzić w sojusz i jak bliski (czy mogą sobie udzielać zasad specjalnych/czarów, czy bohaterowie mogą dołączać do oddziałów sojusznika, itd).
Nie zdziwię się więc jak będzie coś podobnego w nowej edycji Warhammera, bo = większa sprzedaż modeli dla GW. Tam liczy się tylko $)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Najpierw będą niedopuszczane, potem będą ograniczenia, a później jak wyjdą takie opcje łączenia dla innych armii to będzie już git.
:lol2: :lol2: :lol2:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Xyxel pisze: W 40k jest tabelka jakie armie mogą z jakimi wchodzić w sojusz i jak bliski (czy mogą sobie udzielać zasad specjalnych/czarów, czy bohaterowie mogą dołączać do oddziałów sojusznika, itd).
Nie zdziwię się więc jak będzie coś podobnego w nowej edycji Warhammera, bo = większa sprzedaż modeli dla GW. Tam liczy się tylko $)
Bodajże juz tego nie ma, teraz szyscy ze wszystkimi wchodza :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Tabelka jest dalej, ale faktycznie można z każdym w sojusz wchodzić 8) W tabelce jest tylko stopień sojuszy :wink:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Jeśli to rzeczywiście zapowiedź nowego trendu, który chce wprowadzić Genialny Wydawca to chyba pogniewam się na tą grę. Nie czuję w ogóle klimatu w którym Khalida występować będzie u boku wampirów, a klimat jest dla mnie najistotniejszy. Nie zaznam spokoju póki moje TK nie zgładzą ostatniego wampira :wink:
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Też obawiam się, że jeśli Warhammer przestanie mieć wyraźnie zaznaczone armie na rzecz sojuszów z robieniem najbardziej przegiętych combosów, to się pożegnam z tą grą...

ODPOWIEDZ