[MASTER] Kraków-Zielonki 20-21.02.2016, 3x2500 9 Age

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
ślivek
Kretozord
Posty: 1691

Re: [MASTER] Kraków-Zielonki 20-21.02.2016, 3x2400 9Age

Post autor: ślivek »

Jednak 3 drużyny raczej się pojawią z Łodzi :)
Obrazek

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Nemezis pewnie 2sklady

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

wrzucilibyscie info o punktach oraz systemie punktowania (z podrecznika, czy tez moze jakis wlasny?)

pozdro.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Hej, do turnieju jakieś 3 tygodnie, zaczyna się bardzo dużo robić lokali pre-krakowskich, a tak naprawdę nie wiadomo nic o formacie turnieju. Dajcie jakiś update proszę. Robicie mapki?
Obrazek

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

W weekend pojawi sie pałny regulamin

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Podbijam....
zaznaczam tez ze w lodzi można bylo grać nawet armia z samych proxow i modelarke wygrac;)
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

lohost pisze:Wczesniej byla mowa o amnestii na niepomalowane modele i chcialem zasiegnac informacji jak ma to wygladac, mam cala armie w przebudowie i nie wiem czy mam mocno szukac pozyczek, czy moge jechac swoimi modelami w odcieniach szarosci i metalu.
+1

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Zapraszamy

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

panie kolego, jak bez objectivów? przecież to esencja 9ed
i co to znaczy bez scenariuszy? chodzi o losowanie sposobu wystawienia?
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Przede wszystkim pytanie o objectivy – ta gra jest pisana pod nie – one balansują poszczególne armie i całą grę w sumie, na pewno chcemy grać bez tego?

Bonusy i liczenie – relikt 8, do usunięcia.

Zgłoszenia i rozpiski – rozumiem że chcecie wcześniej mieć informacje co do ilości graczy ale w weekend poprzedzający mastera odbywają się jeszcze turnieje/testy - proponuję to rozdzielić i dać czas na rozpiski do poniedziałku lub wtorku przed turniejem.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Brak objectives to bardzo kiepska decyzja. To jeden z ważniejszych czynników balansujących w grze.

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej
Posty: 901
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Czy na pewno gramy na mapkach ze specjalnymi typami terenów (Idol of Gork, Old Forest)?

Klasyczny sposób liczenia pkt jest ok, ale scenariusze i objectiv'y) to jedna z lepszych nowości.

Awatar użytkownika
CEZAR
Wałkarz
Posty: 85
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: CEZAR »

Objectivy balansują gre.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Popieram przedmówców. Dajcie objectivy.

Wczoraj widziałem najlepszy przykład ich pozytywnego wpływu na samą bitwę (pomijam składanie rozp).
Jedna armia stoi w rogu i strzela, druga stoi na środku i trzyma objective. No i ta pierwsza musiała ruszyć dupę do walki :)

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1239

Post autor: Big Boss M. »

debelial pisze:Brak objectives to bardzo kiepska decyzja. To jeden z ważniejszych czynników balansujących w grze.
+1

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Można nawet zachować skalę 20 punktową żeby nie mieszać przy widełkach. Nawet o tym z Laikiem ostatnio rozmawialiśmy, że Objectivy fajne, ale skala punktowa mogłaby być bardziej rozbita.
Po połączeniu wyglądało by to tak, że z punktów zwycięstwa można by zdobyć max 16:4, a potem +/-4 duże punkty za objective (żeby stanowił taką samą proporcję jak przy 10 punktowej skali)

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Ok, gramy z objective'ami, pkt 0-20, mapki oczywiście bez magicznych terenow, wystawienie tradycyjne 12"-24"-12"

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Skala nie jest tak istotna jak te zadania i scenariusze. Wczoraj grałem bitwęz wystawieniem po przekątnej i dwoma znacznikami do zdobycia po 12 cali od stref rozstawienia. Nigdy wcześniej nie grałem takiej gry. Dzięki scenariuszom, każda bitwa jest inna.
Obrazek

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej
Posty: 901
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Dydu pisze:Ok, gramy z objective'ami, pkt 0-20, mapki oczywiście bez magicznych terenow, wystawienie tradycyjne 12"-24"-12"
Jaki wpływ objectivów na punktację?

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

Kalesoner pisze: Dzięki scenariuszom, każda bitwa jest inna.
+1
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

ODPOWIEDZ