Nowa Edycja

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Re: Nowa Edycja

Post autor: antonio »

Batlowe Tyrki ... :?
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Batlowe Tyrki ... :?
Tyrki jak tyrki, ale ten sam gość napisał wcześniej bardzo fajny codex gwardii, nie idealny co prawda, ale jeden z lepszych czterdziestkowych w ogóle :mrgreen: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Nebiros
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: Nebiros »

Nie wiem jak wy ale ja będę grać Tk choćby miały być słabe i possysające. To że nie są takie uber jak myśleliście nie znaczy, że nie będzie można tym grać. O ile dobrze pamiętam Tk raczej nie były przodującą armią a jednak mieli swoich zwolenników. Więc sądzę, że kto chce grać Tk to będzie nimi grał obojętnie jakie by nie były

To że armie balansują to dobra rzecz. Póki co widzimy jak to wygląda na kartce a nie w praktyce więc nie narzekać mi tu ! Może straciło trochę klimatu i esencji umarlaków ale nie sądzę aby to tak bardzo zaszkodziło prawdziwym graczą TK

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Infernal Puppet pisze:
Batlowe Tyrki ... :?
Tyrki jak tyrki, ale ten sam gość napisał wcześniej bardzo fajny codex gwardii, nie idealny co prawda, ale jeden z lepszych czterdziestkowych w ogóle :mrgreen: .
daleko mu od oryginału, głównie pod kątem przegiętości właśnie. Na tym kodeksie można zrobić najbardziej IMBA rozpiskę chyba w historii 40k.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Nebiros.
Chyba nie grałeś w 7mą edycję. Albo nie wiem w co grałeś.
Zobacz kto i jaką armią wygrywa w tym roku ligę...
http://ranking.wfb-pol.org/ranking.php
Pozdro!

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ojtam marudzicie. Będzie się grało na pewno po prostu czym innym. Szkielety po 4pkt? Hello! Do tego magia light i jeśli dobrze zrozumiałem to każde rzucenie czaru augment lecz D3+1 ranę a w magii light są najlepsze obszarówki augmentowe w grze (zwłaszcza dla szkieletów i innych ożywieńców!). Do tego:
The Khemrian Warsphinx is effectively an infantry masher. It is accompanied by four Tomb Guard riding in the Howdah, all of which have the Killing Blow Special Rule. The Warsphinx itself has four attacks at Strength 5, which is more than enough to splatter bits of lightly armoured troops all over the battlefield. However, it can exchange all its attacks for one Thundercrush Attack. As you've probably guessed, this will be very painful for the unlucky troops standing in front of the Warsphinx. If the attack hits, you get to place a small template over the unit, roll loads of dice to wound them all and then do a small celebratory ritual while your opponent takes off a couple of ranks of models. And then you can Thunderstomp them, just for good measure. Against infantry on a 20mm base you can potentially kill 31 models (that's 21 under the template, 6 from the Thunderstomp and four from the crew). Oh, I nearly forgot, it also causes Terror, just in case it wasn't scary enough.
- to wygląda masakratorsko. Zobaczymy tylko ile ten Warsphinx będzie kosztował...

Aha, no i czy wspomniałem o szkieletach za 4pkt? Z łukami za 6? Jeśli zostawią im zasadę strzelania bez modyfikatorów to i dodadzą możliwośc s&s oraz rzuci się KB (o ile działać będzie na strzelanie)... to nie marudzić tutaj ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Eee tam rydwany z KB będą wymiatać:)

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Warsphinx do have 5 wounds each and
Cytat ze strony Gw. Jeżeli nie będzie miał porządnego SEJWA to schodzi w turę. Od mnogości kuszników czy innego badziewia.

p.s. Lamerski art na booku
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2011, o 17:15 przez Inferno, łącznie zmieniany 1 raz.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Karli pisze:Ojtam marudzicie. Będzie się grało na pewno po prostu czym innym. Szkielety po 4pkt? Hello! Do tego magia light i jeśli dobrze zrozumiałem to każde rzucenie czaru augment lecz D3+1 ranę a w magii light są najlepsze obszarówki augmentowe w grze (zwłaszcza dla szkieletów i innych ożywieńców!). Do tego:
The Khemrian Warsphinx is effectively an infantry masher. It is accompanied by four Tomb Guard riding in the Howdah, all of which have the Killing Blow Special Rule. The Warsphinx itself has four attacks at Strength 5, which is more than enough to splatter bits of lightly armoured troops all over the battlefield. However, it can exchange all its attacks for one Thundercrush Attack. As you've probably guessed, this will be very painful for the unlucky troops standing in front of the Warsphinx. If the attack hits, you get to place a small template over the unit, roll loads of dice to wound them all and then do a small celebratory ritual while your opponent takes off a couple of ranks of models. And then you can Thunderstomp them, just for good measure. Against infantry on a 20mm base you can potentially kill 31 models (that's 21 under the template, 6 from the Thunderstomp and four from the crew). Oh, I nearly forgot, it also causes Terror, just in case it wasn't scary enough.
- to wygląda masakratorsko. Zobaczymy tylko ile ten Warsphinx będzie kosztował...
Probowales kiedys dojsc do kogos bez marszu? a to bedzie mialo w porywach 6 mv. Powodzenia. Krasnale,Imperium, czy dowolny zbrzytwowany odzial nie mowiac o pitce pochlania to cos jak maselko.

Karli pisze: Aha, no i czy wspomniałem o szkieletach za 4pkt? Z łukami za 6? Jeśli zostawią im zasadę strzelania bez modyfikatorów to i dodadzą możliwośc s&s oraz rzuci się KB (o ile działać będzie na strzelanie)... to nie marudzić tutaj ;p
Wiesz ze chlop z ws10 s3 a1 to nadal plew ktory zabija nic? I nie pisz o Magii light czy KB bo wiemy jaka jest teraz magia.
TK nie maszeruja ale z magi moga pojsc dodatkwoe cale....tylko ze magia jest losowa.
TK sypia sie jak cholera. Skoro VC z IoN nie jest wstanie sie utrzymac, to jak d3+1 jest w stanie to zrobic?

Szkielet za 4 pkt to nadal szkielet. Po prostu teraz bedziesz zabijal odzial za 180pkt a nie za 360. Dokladnie w tym samym tempie nie martwiac sie juz o szarzujace z wykopek skorpy czy popchniete z magii ushate.......
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Kluczowe słowo:
If the attack hits
Na 4+
hmmm...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

d3+1 na piechocie, construkty leczą się ponoć tylko 1 ranę :)
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Gorzej, 1 rane na faze magii. =D> Przeciez to smiech jest. A skoro ushatka kosztuje 50 pkt boje sie ze dostala jakiegos kosmicznego nerfa w stylu ma 5s tylko albo s4 i dwuraki -.-
podpis nieregulaminowy - administracja

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Człowiek, który pisał ten podręcznik jest idiotą.
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Dostane booka w lapy a nie czesciowe info to bedzie na 100% wiadomo. Ale wynika ze zostaniemy zmuszeni do grania na surfujacych wezach...Jesli ICFB dziala teraz tak jak mysle..........to nie ma rzucania czy sie wykopal..Mowisz wychodze i nagle na zyczenie masz na tylach/bokach wroga odzialy kawalerii -.- Prawidziwy KLAJMAT. Dalismy zgnile jajo 40k w postaci Matta oni nam dali sroke od Tyrkow.
podpis nieregulaminowy - administracja

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Jak każdy nowy Army book bedzie trzymał taki poziom to wszyscy PG będą kolejno zmieniać armię na coraz starsze i modlić się by ZŁE OKO GW padło na ich army book na samym końcu:)

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Coż, trzeba bedzie gac na nowych plastikach GW :/
Zaczynam podejrzewac ze ten book będzie duzo bardziej ssać niż ustawa przewiduje :/

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Wiesz FLuffy ze nam TK od podszewki. Stary Book mial potecjal ale trzeba bylo sie napocic. Nowy Book...moze ma potencjal,, ale zabrali wszystkie plusy starego a nowe plusy? Wydumane monstery...JEDEN naprawde mocny czar w postaci dawania KB....nadzieja w postaci rydwanow? Za 55 pkt? nie z s4......przeciez sensowny odzial to 7 w formacji 4/3 niestety ta przyjemnosc kosztuje 385 pkt -.- Troche duzo nieuwazasz?

Generalnei porownujac stare i nowe rydwany mamy...... 4x stare to 160 pkt i 4d3 impacty plus 4 ataki z s4 i 12 atakow s3 a nowa wersja to 165 pkt za 3d6 impactow BEZ KOS, 6 atakow z s3 i 12 atakow z s4........i mamy 3w mniej. Nie wiem dlaczego wole stare......
podpis nieregulaminowy - administracja

Władca Nie-śmierci
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Władca Nie-śmierci »

Pożyjemy zobaczymy a potem :twisted: lub :evil:

Awatar użytkownika
Nebiros
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: Nebiros »

Dobra Druchii masz rację moja wina. Ale jednak TK nie były armią pokroju VC czy Demonów że wygrywały bitwy prawie z automatu. Zawsze trzeba było myśleć co popchnąć jak i na co rzucić dodatkowy atak. Teraz ostajemy nowego booka nowe zasady a co za tym idzie pewnie nowy styl gry do którego trzeba się będzie dopasować

ODPOWIEDZ