Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Re: Rozpiski WE

Post autor: Heptun »

Dawno już nie grałem i rozpiski jakoś nie składałem więc wrzucam coby skonsultować z Wami :)

Rozpiska na pre-Silesiana we Włocławku i później po ewentualnych korektach trzeba będzie coś ustalić na Silesiana.

2800 Pts - Wood Elves Army

1 Treeman Ancient @ 350.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]

1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Noble @ 143.0 Pts
2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]

1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Eternal Guard Noble @ 183.0 Pts
Eternal Guard; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician

15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

9 Wardancers @ 169.0 Pts
Musician

Models in Army: 86

Total Army Cost: 2800.0

Jest strzelanie, mobilność i antymagia. Coby ewentualnie zmienić ? Chodzi o konfigurację bohaterów.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

BSB nie może mieć 2hw i traci łuk
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Moj zamysł na 777 pkt:

Noble z hodą w lukach, 2x 10 driad i 2 odziały łuków, to tak z grubsza. Ograniczenie do 4 oddziałów, wiatry magii 2k3. Coś zmieniać czy myślicie że takie coś da radę?
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Nie szkoda Ci czasu grać na takie punkty?
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Szczerze to nie, bo gram WE dopiero jakieś pół roku i taki turniej, a dwarfy na te pkt są lipne.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Kto z szanownego lesnego gremium wybiera się na Silesiana?
xYz

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Gremlin- niestety w tym roku znowu ominie mnie ten tur (impreza rodzinna :)) A już miałem wszystko przygotowane - żona przekonana, plan malowania figsów, transport,ehhhh :evil:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

chciałem się tylko upewnić:

- BSB WE traci łuk i nie może brać dodatkowych niemagicznych broni ani niemagicznej tarczy ?

jedyne zmiany powyższego były w EURO, a tak normalnie jest po staremu?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

tak
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

@Heptun - a ktoś z Włocławka się wybiera?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

Ta, jeden mały rodzynek :wink:
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

muchozol pisze:Ta, jeden mały rodzynek :wink:
Taki z tyłka? :wink:
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

muchozol pisze:Ta, jeden mały rodzynek :wink:
wiewióra podobno najlepiej smakuja.



Ale wracając do tematu, leśne Pany o pomoc proszę, bo nie wiem co począć. Na ostatnim turnieju grałem na 2x drzewo - fajna sprawa, ale jest to zbyt sytuacyjne w 2óch bitwach stały schowane i patrzyły w obelisk/domek.(2x O&G i ChD)

Alter Highborn @ 289.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Enchanted Shield [10.0]

Noble on PtaszoR@ 192.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [10.0]
Stone of Rebirth [30.0]

Eternal Guard Noble on Kopytnik @ 131.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

Eternal Guard Noble on PtaszoreX @ 184.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]

Spellweaver @ 320.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

2x8 Dryads @ 96.0 Pts

12+1 FCG Glade Guard @ 190.0 Pts
Banner of the Eternal Flame [10.0]

11+1 FCG Glade Guard @ 168.0 Pts

12 Glade Guard @ 162.0 Pts
Standard; Musician

10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Standard; Musician

8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician

2x5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

2x Great Eagle @ 50.0 Pts

Treeman @ 285.0 Pts

Models in Army: 89
Total Army Cost: 2798.0

Bądź wersja eko, ktora chyba do mnie bardziej przewamia - mój ulubiony Lord tylko z łukiem i strzalami 205pts, dodatkowo mała driada z kostka. A na kalboja leci wyczerpywalny ward 3+ i pot siły.

Co myślicie?
xYz

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ja bym zamienił na magu DS na WoWE. To jest zbyt dobry item żeby go nie brać.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Pewnie, że jest dobry, ale przy jednym magu i to na formacie open, gdzie co rusz ktos mi zabiera kości, badz dodaje sobie ich niebotyczne ilości to słaba opcja. Zazwyczaj trzymasz kostki na dispel jednego konkretnego czaru. W razie W mam scrolla potrzebnego w kluczowej rundzie :)
xYz

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]

1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Rhymer's Harp [75.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Eternal Guard Noble @ 171.0 Pts
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

1 Great Eagle @ [50.0] Pts

1 Eternal Guard Noble @ 173.0 Pts
Longbow; Light Armour; Great Weapon; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]

1 Great Eagle @ [50.0] Pts

1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]

2x8 Dryads @ 108.0 Pts, czempion

2x10 Glade Guard @ 144.0 Pts, fcg

14 Glade Guard @ 202.0 Pts, fcg, flejm

11 Wardancers @ 198.0 Pts

2x5 Wild Riders @ 148.0 Pts, banner

1 Treeman @ 285.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 66


Total Army Cost: 2796.0

na kluczowym oddziale 2+ ward od magii. harfa daje 5+ ward na oddzial, a mr3 go powieksza.
2 kowbojow z savem 2+ na strzelanie. jeden z dwurakiem i savem 3+ i wardem na niemagiczne, drugi z savem 2+, spearem i wardem na flejm.

dosyc solidna antymagia, kluczowy oddzial z bohaterami moze miec 2+ warda na magie. scroll i dodatkowa kostka, wszystko to kosztem przerzutu. albo ta opcja albo przerzut i ward 4+ na jednym oddziale.

ta rozpiska jest ograna, jedyne zmiany w niej to magic itemy na herosach i 2 herosow wiecej. dryszka, ktora moze albo sluzyc jako odginaczka w koncowych turach albo schowa sie gdzies by dawac dodatkowa kostke lub w kresce daje kolejna ture w lesie, a nawet cos zabije jak sie jej wrzuci 5tke z beasta.
alter, 2 herosow na orlach, 2x wildzi powoduje, ze ta rozpiska jest bardzo mobilna i dobrze dziala. wszystkie te jednostki moze poza alterem skupiaja na sobie uwage odciagajac wroga od lukow. mam wiecej czasu na pestkowanie, a potem wpadam tam gdzie chce i czym chce, bo tak to powinno dzialac.

pomysl harfy wzial sie po rozmowie z Tutajcem, wpadl na to kombo. najbardziej we boli faza magi, majac jeden kluczowy oddzial odporny na magie, scrolla i dodatkowa kostke mozna troche zmniejszyc sile tej fazy. jedyne czego moze mi brakowac w tej rozpie to waye, ale mam altera i tancerki na kowbojow.

jest bardzo duzo punktow w bohaterach, ale grajac juz jakis czas we dochodze do wniosku, ze punkty w bohaterach duzo latwiej ocalic, schowac niz kolejny unit tancerek. w tej rozpisce na stole jest odpowiednia ilosc oddzialow, nie ma tloku, wszystko mozna dobrze pochowac.

co sadzicie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Dydu 2800 Pts - Wood Elves Army

1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Glamourweave [30.0]

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Resplendence of Luminescents [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Noble @ 134.0 Pts
Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]

12 Glade Guard @ 172.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

9 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician

1 Bladesinger @ [14.0] Pts

3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow

3 Warhawk @ [0.0] Pts

4 Wild Riders @ 191.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]

1 Wild Hunter @ [18.0] Pts

5 Elf Steed @ [0.0] Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow

5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 92


Total Army Cost: 2796.0


Najpierw odnośnie rospisek wyzej.
Jakos nie przemawia do mnie a opcja z tymi 5/6 bohaterami, wiem ze brakowalo w WE save2+, ale tak naprawde to oni moga pozdejmowac pare malych rzeczy ale nic wiekszego nie rusza. no i nic poza treeman'em nie ma konkretnego pieprzniecia. No i jakos malo was jest.

Co do mojej rozpiski.
Lord trzyma sie blosko oddzialow, i sciaga opancerzone rzeczy.
Noble wraz z warhawk'ami zajmuja sie smieciami, ewentualnie moze popolowac na eteryki.
Waye jako suport za linia wroga. staraja sie poscinac marsz i upolowac moze cos ciezkiego, zjesc maszynki.
Orzel odgina.
Reszta czeka i ostrzeliwuje woga.

Pod koniec kariery z 7ed pzkonalem sie do jastrzebi, wiec nie ma szans teraz i w kazdej rozpisce jedna 3 minimum musi sie znalezc.

Co do harfy i MR3, myslelm nad duzym klockiem EG, 2x EG noble + BSB + 20EG FCG, tylko ze to za male pkt zeby takie cos wysawiac, no i nie mam figsow.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

ten maly alter jest niepotrzebny moim zdaniem. magiczne ataki to przezytek. mamy wystarczajaco ilosc magicznych atakow w armii by ewentualne eteryki pozabijac.
jesli mialbym go zamienic na herosa to pewnie na eternala na orle :D
a co do ilosci modeli na stole. kto co lubi, 2 oddzialy driad mi wystarczaja zupelnie. 8 strzalek wiecej az tak wiele nie zmienia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Brakuje Ci muzyków w łucznikach – oni są konieczni – przeczytaj o swift reformach choćby... czempioni też by się przydali...

Wildzi z WB za drodzy – 191 punktów za 5W – świetny cel dla przeciwnika

Alterzy nie są tak fajni jak w 7 edycji – teraz na stołach za dużo widać (szczególnie na SLOS choć i na Silesianie przy VLOS nie będzie im lekko).

Magiczne ataki na małym – nie ma sensu – masz 3 oddziały driad, wildów, treemena – to naprawdę sporo – na Silesianie spotkasz się raczej z 5 wrajtami w 1 oddziale a przy czymś takim alter i tak padnie...

Warhawki – są bardzo fajne, w 8 edycji sporo zyskały – vanguard, skirmish, stomp – problemem tylko koszt
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Nie jadę na Silesiana ale zagram pre-silesiana u nas we Włocku tak lajtowo, bo dawno nie grałem :) Oto moje wypociny.
Jakieś uwagi to dajcie odzew - jak coś nielegalne to też dajcie Info.

2800 Pts - Wood Elves Army

1 Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Noble @ 135.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Noble @ 127.0 Pts
Longbow; Light Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Branchwraith @ 115.0 Pts
Pageant of Skrikes [25.0]
Cluster of Radiants [25.0]

1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician

9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician

9+1 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Standard; Musician

9+1 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Standard; Musician

14+1 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

Models in Army: 78

Total Army Cost: 2800.0
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Zablokowany