Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Re: Rozpiski WE

Post autor: Soulferin »

"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Dzięki

Przetłumaczy mi to ktoś bo szczerze to nie kumam tego zapisu ](*,)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Możesz dokupić sobie light armor itd ale i tak masz save na 5+ (jak w zapisie - przedmioty np. armor są dopuszczalne ale bezcelowe - bohater ich nie używa). Czyli nie ma już zasady traktowania jako scaly skin. W przypadku kupna magicznych rzeczy - tracisz bonus.

Nie ma to jak pakować inne armie tak jak VC a dodatkowo obcinać WE które i tak są w tyle :) No cóż, filozofia GW już mnie nie zaskakuje :)

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Taa z grubsza bez względu na to jakiego ekwipunku byś nie miał kiedy walczysz Eternal Guard Fighting Style walczysz tak jabyś miał dodatkową broń i armor 5+.Tracisz bonusy z innych broni a AS mozesz zwiekszyc ale nic ci to nie daje :D Kiedy uzywasz magicznych przedmiotów tracisz bonus z Eternal Guard Fighting Style...
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

WHYYYYYYYYYYYYYY ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)


Jakieś logiczne wytłumaczenie??
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Luc pisze:WHYYYYYYYYYYYYYY ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)


Jakieś logiczne wytłumaczenie??
Znając GW...pewnie żadnego. Jedyny plus to ten T4 dla kowbojów na orłach ale żadna to pociecha.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

to żadna pociecha bo demigryfy, bohaterowie DE też to wszystko zyskują...

Wczoraj zagrałem pierwszą bitwę z eternal kindredowymi kowbojami i byli bardzo fajni, cieszmy się mocnymi WE tak szybko odchodzą... :lol2:

EGFS[*]
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Teraz można pomyśleć nad kowbojami na jeleniach - dają T4 herosowi/lordowi więc nie jest źle :)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

i na poziomie rozmyślań bym jednak jelonki zostawił... orły to inna sprawa :)

umieściłem nową wersję swojej rozpiski tutaj:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 57#p984257
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Teraz gdy eternal kindred można sobie wsadzić głęboko - można pomyśleć nad kowbojami na jeleniach - dają T4 herosowi/lordowi więc nie jest źle :)

Wood Elf Noble 210 pkt

Wild Rider Kindred
Great Stag
Glittering Scales
A Murder of Spites

T4
-1 do hita dla przeciwnika w CC (czyli zwykle z racji WS 6 - trafiają nas na 5+)
3A z siłą 5 (szarża), 4A z siłą 4 (w następnych turach) + 2A z S5 od jelenia + k6 ataków z S2 (magiczne + poison)
save 5+
ward 5+ na niemagiczne ataki, ward 6+ na magiczne,

Plusy : potencjał w close combacie, jest w stanie nabić trochę woundów, mobilny (jeleń - ruch 9), ward 5+/6+,
Minusy : prawie zerowy armor save,

co myślicie ?:) zamiast Murder of Spites można dać Dragonbane gem + Potion of Strength/Toughness

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ja bym tam wolał kolesia na orle lub ew. na koniu.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

gdzie to jest napisane że bierzemy T monstera, bo chyba ślepy jestem
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Page 83 – Monstrous Cavalry.
In the second paragraph, replace “All the cavalry rules…with
one exception – monstrous cavalry always use the highest
Wounds characteristic…” with “All the cavalry rules…with
two exceptions – monstrous cavalry always use the highest
Toughness and Wounds characteristics…”
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

pingu pisze:gdzie to jest napisane że bierzemy T monstera, bo chyba ślepy jestem
Jak wyżej, ale nie monstera tylko monstrous beast (czyli w przypadku WE - orzeł, jeleń, jednorożec).

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

W najbliższym czasie będę miał przyjemność grać przeciwko Wampirom bądź O&G na 1000 pkt. To jest moja pierwsza rozpiska więc każda ocena nawet najbardziej krytyczna będzie na wagę złota.

LORD:
1 Spellweaver @ 250 pkt
Magic Level 4; Lore of Life

BOH:
1 Noble @ 164.0 pkt na Orle
General; Longbow; Light Armour; Spear;
Hail of Doom Arrow [30]
Enchanted Shield [5]

COR:
2x8 Dryads @ 96.0 pkt
10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt
10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt

SPEC:
5 Wardancers @ 90 pkt

RAR:
Orzeł @ 50 pkt

Models in Army: 44
Total Army Cost: 998.0
Ostatnio zmieniony 21 paź 2012, o 11:30 przez Ready, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

zastanawiam się czy przypadkiem nie lepiej dać kowbojowi 3+ warda na niemagiczne ataki i dragonhelm/ench. shield

zarówno orki jak i VC to armia raczej hordowa i hail nie będzie jakiś mega groźny, z kolei o magiczne ataki na ten format u nich cienko i taki kowboj może coś w tym combacie zrobić czy nawet maszyny ganiać

19 łuczników z płonącą szmatą... no niby mogą być zarówno trolle jak i crypt horrory, ale oddział zdecydowanie za duży. zmniejsz do 10 modeli, w obu kup muzyków i za pozostałe punkty kup 5 wardancerów na obstawę maga. Uwierz mi że lepiej tam go trzymać niż w łucznikach.

chyba że chcesz pojechać jak pg, wrzucić arcy 4 lvl life i liczyć na dwallersy...w sumie na format 1k, nie jest to takie głupie tak samo jak leczenie driad i kowboja.

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

No akurat Hoda to fajny pomysł na wszystkie eteryki, manglery czy kowboje...Wrzuć DSa na czarkę, na pewno ci sie przyda.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

@Urban - faktycznie 4 lvl Lore of Life jest lepszy jak porównałem taktycznie. więc zmieniłem .
- dodałem też 5 wardancerów zobaczymy jak się spiszą w obstawie do maga.
- 10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt x2 tez się ty pokierowałem zresztą u góry wszystko teraz jest rozpisane

@Soulferin - masz rację bez HoDy to niema roboty na te punkty zmarnować się nie zmarnuje a zawsze można coś upolować
;)


Czyli teraz rozpiska jest jak najbardziej ok?

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

jak dla mnie mag tam jest w ogóle nie potrzebny. ja bym sie na combat nastawil, ewentualnie caddy ze scrollem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Siemano, chcę się wybrać na poznańskiego mastera, ale nie bardzo wiem już, czym tu grać, jakaś masakra :P
Oceńcie to konstruktywnie, każdą radę przyjmę na klatę. ;)
Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm


Spellsinger @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll
Obsidian Trinket


Noble na orle @ 192.0 Pts
LA, BSB
Dragonhelm
Stone of the Crystal Mere
Biting Blade


Alter Noble @ 156.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Shield
Hail of Doom Arrow
Dragonbane Gem
Briarhearth


8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts


12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts

Musician; Champion

12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts

Musician; Champion

13+1 Glade Guard @ 202.0 Pts

Standard; Musician; Champion
Banner of Eternal Flame


5 Wild Riders @ 148.0 Pts

Standard

5 Wild Riders @ 148.0 Pts

Standard

8 Wardancers @ 151.0 Pts

Musician

Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts


Models in Army: 84
Total Army Cost: 2596.0
pozdro!

Zablokowany