Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Khuman »

ilość W powinna być na teekiny..

ale nie walczysz przeciw treekinom tylko też inne rzeczy będą... po drugie minoski + gorebull to 10 treekinów, mają warda i ITP, więc teekinny są jednak bardziej opłacalne :|

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

nie wspomnę że sam gorbull także da radę tym treekinom

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ghule robią sieczkę z minosków taką że pożal się boże... dobrze chwali śmierć także swoich bo innaczej było by głupio umierać w obliczu w wiary boga honoru i chwały :twisted:

30 ghuli = 40 A z Ap

na 4+ = 20 ( w minoski i treekiny )

20 A = 4AP ( zaokrągliłem w górę ) chyli zostaje 16A

16 na 5+ = 4W + 4AP - 1 SV na 6 = 7 ran

16 na 6+ = 3 ( w górę ) + 4AP = 7ran - 3 Sv ( w dół ) - 1 ward = 4 rany

i jak lepiej?

nie zdecydowanie treekiny wygrywają z minoskami

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

na ghoule polecam to złożenie Beastlorda które podałem wczesniej :wink: jak i na wszystko zresztą co ma siłe >5 i t >4.
Treekiny również uważam za lepsze właśnie ze względu na T, sv i Wsv więc Gorebull moze sie odbić. I ostatnia moja uwaga
nie wiem czy jest sens dawac gorom AHW jeżeli robimy klocek np 30+ jak i tak tylko przód walnie kilka ataków więcej :wink: chyba że linia np 8-8-8 (24 gory) to już prędzej. Na treekiny - razorgory

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

archeolog pisze:Na treekiny - razorgory
nie do końca bo w trafiają na 3+ więc więcej szans na ranienie i tak dalej... choć faktycznie można je bardziej, z beasta dopakować albo deathem osłabić by nie robiły większych skód, szczegulnie przy takiej rozpisce :)

choć jednak wolę razorgory do odginania + zabijania magów, po prostu idealni

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Klops pisze:Muszę wyprubować także 14 bądź 20 ungorków z FCG i spearami bo z gorbulem to się robi całkiem sensowny oddział uderzeniowy, a taka 14 to tylko 100 punktów wypłacająca 17 ataków a to już sporo.
Wczoraj podobny wystawiłem, tylko akurat Gore miał Chalice w przedmiotach. Potrzebne im coś do inicjatywy i będą tanim i świetnym rzezaczem.
Obrazek

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

nie wiem skąd z gore bullem masz 17 ataków i czy to ma większy sens (ungory + bull) przykładowo wystawiasz jak pisałes 14/15 , gorebull z przodu (zajmuje 2 miejsca ungora) więc bonus z frenza odczuwają tylko 3 pozostałe z przodu ungory (tylni szereg i tak ma tylko 1 atak) czyli reasumując poświęcasz primal fury dla 3 dodatkowych ataków, wiadomo że szał to immune ale mimo wszystko. Chyba że w domyśle jakas hardkorowa linia po 7 ungorów ale to niema sensu w tak małym oddziale.

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

14 ungorów z FCG i spearami za 99 punktów
w formacji

UUUUGG 9 ataków bo masz czempiona
UUUUGG 4 ataki
UUUUUU 6 ataki

to jak widać nawet 19 ataków + gorbull a 17 mi wyszło bo nie policzyłem 2 z 3 szeregu
nie mówię że jest to jakiś rzeźnicki oddział ale powinien dawać radę w CC ćwiartkę zajmie a ma tą przewaę że gorbull może stać w dowolnym miejscu.

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

my bad , my bad :wink: zapomniałem że w gre wchodzą przecież speary :wink:
co nie zmienia faktu że bez gore bulla taka ekipa traci tylko pare ataków 8)
a ich marny WS wg mnie bardziej potrzebuje tego primala, wsadzasz do nich za grosze jakiegos wargora
wyposażonego i miód :twisted:

solkan
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: solkan »

Bestie 2500 8ed-na razie zarys


szaman 4 poziom 285 pkt (Beast)
-człowiecz skóra (zdolność zwiadowcy)
-power scroll (każdy dublet=IF)


szaman 2 poziom 150 pkt (Beast)
-kielich mrocznego deszczu

szaman 1poz 110 pkt
-Forbidden Rod (D6 PD)

Wódz gorów 159 pkt
-BSB
-Crown of Command (Stubborn)
-mieczyk z AP

30 gorów 240pkt
-dod. broń

30 gorów 240 pkt (ambush)
-dod. broń

4x10 Ungorów 200 pkt (dwie dziesiątki w ambuszu)

2x3 Razorgory 230 pkt

28 Bestigorów (5 w szeregu) 391 pkt
-FCG
-War baner

3x c.rydwan 435 pkt
2x rydwan 160 pkt

Zamysł grania:
-duży Szaman rozstawiony jest w strefie przeciwnika,jeśli ja zaczynam to bezczelnie ustawiam sie 12 od przeciwnika w polu jego widzenia,w fazie magi zamienia sie w smoka lub chimere,jeśli rzuce mało na kości mocy wspomagam sie małym szamanem (duża szansa że na 3 kościch wypadnie więcej niż 6),i używam Power scrolla,na 90% jak nie więcej czar wejdzie,tylko gorzej z jego efektami (Miscast) i modle sie żeby nie wypadło 2-4 a potem 1-3 :wink: w fazie strzelania przeciwnika uruchamiam kielich :P
-Bestigory z BSB będą bazowały na CR (na starcie mają + 6-7CR)
-Razorgory moim zdaniem są lepsze niż minoski... przedewszystkim mobilniejsze
-5 rydwanów = dużo celów dla przeciwnika,lecz niestety dużo losowości z nimi.
-Nowe zasady ambuszu są świetne...chodz dopiero od 2 tury,ale wybieramy se strone z której wychodzą
-mam 12 wystawień
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2010, o 22:49 przez solkan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

Kilka obiekcji / sprostowań :wink:

A co jak duży szaman nie wylosuje 6 z beasta? (nie lepiej dac mu death i liczyc na słoneczko? i czy nie lepiej poświęcić małego szamana? tracisz tylko +2 do rzutu i tak ciśniesz to 6 kośćmi pewnie)

Na nowych zasadach musisz zniszczyć oddział do nogi zeby były punkty - czy rydwany nie są przez to zbyt łatwym celem do punktowania Cie?

Masz troche nieaktualny ambush, w nowym AB wychodzimy od 1 TURY (o Ku#a KOSA ROTFL nie?) ale strony nie wybierasz tylko jest losowa (1 przeciwnik wybiera, 2-3 czekasz, 4 strona lewa, 5 strona prawa, 6 Wherever you wanna bebe) więc zamuła w pyte.

Co do razorgorów sa fajne prawda i sam sie waham, natomiast minosy maja ws4 i frenzy i banner moga miec, no kto co woli :wink:

solkan
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: solkan »

jak losuje czary to zaczne od małego maga,jeśli wylosuje 6 to zmieniam na 1,gorzej jak wylosuje 2x6... :oops:
chyba że jest jakiś przymus zaczynania losowania czarów od lorda :roll:

Co to ambusza to już nie wiem.Mam sie trzymać AB,czy nowego RB (zmienione zasady tej zdolnośći)
jeżeli AB no to już nie będzie wesoło...

zauważ że zrezygnowałem z beastlorda czy też doombulla...na tą edycje wydaje mi sie że po prostu sensownie nie da sie ich złożyć,łatwe punkty dla wroga :cry: a wole więcej oddziałów do walki.

Może te rydwany były by i łatwym celem,ale widok 5 rydwnów+ 2oddziały razorgorów+ smok w bezpośredniej bliskośći jego armi jest troche deprymującym widokiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

przeciwnie, da sie złozyć bardzo sensownego beastlorda :wink:
i nie czaje o co chodzi z magami? masz wylosować 6 duzym magiem więc co to da
czy zaczniesz od małych czy duzego?

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

to że jak mały wylosuje najpierw 2 i 3 to duży z automatu zna 6 a jak mały wylosuje nawet 66 to znaczy że wybierasz dla niego czar więc to akurat dobry kmin.

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

co kur@a?

mam shamana 4lvl i shamana 2lvl

mały losuje czary 2 i 3 to duży z dupy ma 6?
coś przeoczyłem? chyba ten skunk który macie 8)

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

bo w 8 edycji czary nie mogą się dublować, poza sygnaturkami, więc jak mały nie ma 6 to duży musi ją znać i ewentualnie zamienić na sygnaturkę.
Zaskakujące jak dla mnie jest tylko wrzucanie tego komba na generała, skoro mały mag może zrobić to samo a kosztuje tylko 160 punktów.

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

wow no to przeoczyłem to automatycznie, ale sprawdze zeby nie było :wink: mimo wszystko jak pisałem wcześniej
własnie poświęcanie dużego maga jest kiepskie, poza tym IFka moze = death 8) i btw lepszy niż smok jest ten pojebany hydrant co ma 4d6 ataków bodajże

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Czy wogóle potrzebny jest duży szaman? Nie ma ograniczenia kostek ile może ich posiadać szami zależnie od levelu, dostajesz tylko +2 do rzutu, a widać że stawiasz na power scrolla; za koszt dużego szamana wystawisz prawie trzech zwykłych i na 100% masz swoją 6teczkę i więcej szans na dodatkowe power dice. Po zmianie w beasta i tak nie liczą się statsy szamana, a mniej punktów w razie czego tracisz.
Obrazek

Don Wollheim
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Lokalizacja: Wrocław/Opole

Post autor: Don Wollheim »

Ale z tego co sprawdzałem nasza umiejętność nazywa się Beastmen Ambush, a w RB jest po prostu Ambush. Więc to są dwie różne umiejętności. A FAQ też nie było nic na ten temat. Jeżeli się mylę poprawcie mnie.

solkan
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: solkan »

Wszystko jest przemyślane.
-Duży szaman ma tego patenta ze względu aby zminimalizować ryzyko nie wylosowania 6.A 6 musi być tam gdzie jest Power scroll.

Pozatym jest tez taki myk,załóżmy:
szaman mały wylosował 2x6,ale pech,ale tak,wychodze z założenia że dwa te same czary nie mogą być w grze więc jedną 6 przeżucam,a drugą wymieniam albo na sygnaturke albo na jedynke,albo na cokolwiek innego(aby nie 6).Mam nadzieje że rozumiecie.Ciekawi mnie też czy jest zapis że moge wymieniać czary na sygnaturke i 1,czy sygnaturke albo 1.Jeżeli jest i to mam możliwość wymienienia na sygnaturke i 1.

Don Wollheim:Co do ambusza to racja,nasz ządzi sie własnymi zasadami,szkoda.

EDIT:głupoty gadam...można tylko na sygnaturke zamienić.

ODPOWIEDZ