Swordsmeni mają wytrzymać jak najdłużej, a GS-y i Flagsy to przysłowiowe młoty;
@X.Maciek: przy takiej ilości maszyn, nie masz jak ich zastawić (już tak próbowałem grać, optimum to 4-5 maszyn a tu i tak jest ich 6) a proponujesz mi 12 maszyn, które nic praktycznie nie są w stanie zrobić jak przeciwnik zacznie i pojedzie do przodu z kopyta; dzięki temu że mam tylko 6 maszyn mogę je ustawić w parach w zupełnie różnych miejscach armii, tak że żaden dyskowiec się do nich nie dostanie, a przy 12 to jest duży problem;
co do magii to na ojro tak gram więc trza testować dalej, mimo że większe punkty to nie zmieniam

P.S. w tej edycji nie ma czegoś takiego jak pojęcie, nie dojdzie, trzeba się nastawić że jednak tak będzie i mieć odpowiednio mocną kontrę, a przy takiej ilości maszyn i słabej turze magii/strzelania nic nie zdziałam, zwłaszcza jak przeciwnik zacznie; problem i to duży stanowią czołzeny odporne na warhammera, dlatego mam Arcysia kowboja, co by miał ich przytrzymać, w akcie desperacji rzucę klocek swordów lub GS-ów ustawionych po 5, tak aby te 2 tury lub dłużej postali na stedfaście/Stubbornie, a chcę w tym czasie resztę wyciąć
