czyli jak dostane jedna rane to zginie goblin a paszczakiem bede musial przechodzic test na reakcje potwora tak???DaBossa pisze:Herd rozdzielasz jak pisał kolega powyżej natomiast hooperów nie rozdzielasz bo to jest pojedyńczy model (coś jak kawaleria ale liczona jako piechota)
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Faktycznie, sory.
Przez dlugi czas gralem tak, ze jak dostane 2 rany to zdejmuje 1 wilka itp. i widocznie nie moge sie jeszcze przyzwyczaic . Teraz oczywiscie wiem jak trzeba robic (nie po tych postach, wiedzialem troche wczesniej) .
pozdro
Przez dlugi czas gralem tak, ze jak dostane 2 rany to zdejmuje 1 wilka itp. i widocznie nie moge sie jeszcze przyzwyczaic . Teraz oczywiscie wiem jak trzeba robic (nie po tych postach, wiedzialem troche wczesniej) .
pozdro
wielki paszczak to nie koń - na moje to monster, więc normalnie monster reaction, ostrzał na 5+ w jeźdźca, w hth wybierasz w co bijesz, no i nie daje sv postaci
"zawsze pełne 3k6" czyli nie możesz sobie stwierdzić, że wykorzystasz kawałek ruchu, kowadło to inna sprawa - sądzę, że spowalnia w tradycyjny sposób
"zawsze pełne 3k6" czyli nie możesz sobie stwierdzić, że wykorzystasz kawałek ruchu, kowadło to inna sprawa - sądzę, że spowalnia w tradycyjny sposób
"przed strzałem machinę można obrócić w dowolnym kierunku, cel musi znajdować się w polu widzenie maszyny"
maszyna widzi 360? czy tylko tyle ile wynika z podstawki - przedni wycinek? czy można postawić kameleonki za wrogimi bolcami? czy jak chcemy strzelić do tyłu to załogę przestawiamy tak by dalej stała za machiną, czy też powinni zostać gdzie stali?
maszyna widzi 360? czy tylko tyle ile wynika z podstawki - przedni wycinek? czy można postawić kameleonki za wrogimi bolcami? czy jak chcemy strzelić do tyłu to załogę przestawiamy tak by dalej stała za machiną, czy też powinni zostać gdzie stali?
360stopni, obslugi nie dotykasz, niemozna
Zastanawiałem się trochę nad tymi hopperami i mam jeszcze jedno pytanie. Po co squigowi 3 żywotności, skoro przy zabiciu jeźdźca ginie i squig??? Może źle to wszystko zrozumiałem.
dzięki za wszystkie odpowiedzi, które mi udzieliliście i które może udzielicie
pozdro
dzięki za wszystkie odpowiedzi, które mi udzieliliście i które może udzielicie
pozdro
Albo chodzi o giant(cave? nie pamietam) squiga dla herosa, ktory jako jedyny squig normalnie otrzymuje osobno rany jako monster... Jezeli to nie o to chodzi to nie rozumiem skad te 3 rany....
Nie myl squigow z ze squigami dla bohaterow.
Nie myl squigow z ze squigami dla bohaterow.
eh
Squig hopper (goblinek siedzi na czerwonej kulce, skirmish)
3d6 mv, 4 ws, bs0 s5 t3 w1 in3 at2
zostaje zadany 1 w w oddział, schodzi jeden model tzn goblinek i squig na którym siedzi. Atakuje tylko squig swoimi statami (te wyżej) a goblin sie nie bije tylko pilnuje squiga i próbuje nie spaść.
Great cave squig - duze bydle, siedzi na nim bohater
mv3d6 4ws 0bs s5 t4 w3 in3 at3
jak strzelasz w takiego bohatera, na 5+ idzie w goblina, a 4 mniej w squiga. bohater i squig mają oddzielne W, jak zabijesz goblina na górze to squig zdaje monstrous reaktion. jak zabijesz duzego squiga, to zostaje sam goblin bohater
herdy - osobno w oddziale są squgi, osobno gobliny, mozesz zabic goblina albo squiga w combacie, strzelanie to losujesz.
kup sobie AB, tam wszystko jest a nie zadajesz głupie pytania.
Squig hopper (goblinek siedzi na czerwonej kulce, skirmish)
3d6 mv, 4 ws, bs0 s5 t3 w1 in3 at2
zostaje zadany 1 w w oddział, schodzi jeden model tzn goblinek i squig na którym siedzi. Atakuje tylko squig swoimi statami (te wyżej) a goblin sie nie bije tylko pilnuje squiga i próbuje nie spaść.
Great cave squig - duze bydle, siedzi na nim bohater
mv3d6 4ws 0bs s5 t4 w3 in3 at3
jak strzelasz w takiego bohatera, na 5+ idzie w goblina, a 4 mniej w squiga. bohater i squig mają oddzielne W, jak zabijesz goblina na górze to squig zdaje monstrous reaktion. jak zabijesz duzego squiga, to zostaje sam goblin bohater
herdy - osobno w oddziale są squgi, osobno gobliny, mozesz zabic goblina albo squiga w combacie, strzelanie to losujesz.
kup sobie AB, tam wszystko jest a nie zadajesz głupie pytania.