Rozpiski

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Re: Rozpiski

Post autor: Karlito »

Grolshek pisze:
Durin pisze:widzę że moja rozpa jest tak gięta że nie wymaga komentarza;p
Jakbyś ją tak napisał że cokolwiek byłoby widać to może jakiś komentarz by się wrzuciło... A taka nieobrobiona rospa umrze śmiercią naturalną...
Zgadzam się z przedmówcą, ten bałagan powoduje że nawet mi się nie chce zawieszać oka na Twojej rozpie #-o
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

Durin pisze: 1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Armour of Destiny [50.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 110.0 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 239.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

31 Chaos Marauders of Khorne @ 197.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne @ 403.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
18 Chaos Warriors of Khorne @ 364.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Hellcannon @ 205.0 Pts

scenariusze
ME, B&G, Breakthrough, Battleline

6 break pointow
6 wystawien

Panowie, doradźcie
1. Gienek:
jak masz warda na 3+ to ciagle się boisz magii śmierci? Ja zawsze daje talisman z ward na 4 (3+z tzeenchem) i jakis armor coby od głupiego strzelania nie spadł.
Wywal roar, będziesz walił na dzień dobry brame z 24" i pandemonium na dowidzenia po co kusić los i podlatywać do kogoś na 12" ?

2. Dispel scrol za 135 pkt? (bo rozumiem że do tego ten mag jest?) naprawdę się opłaca?

3. BSB samotny? Nie lipiej do oddziału? W tej edycji strata BSB baaardzo boli ;/ Jak chcesz kozaka na dysku na maszyny to daj poprostu tzeenchowca z okiem albo z morsliebem, tarczą i flailem.

4. 4 unity do combatu....

może zrób 1 kloc warriorów 25+ i do tego conajmniej 2x 30 marasów khorna z GW?

5. Jeżeli wystawiam kawe, to wystawiam także psy jako przeszkadzajki

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

To ja tylko dodam, że musisz wpisać jaki lore na małym magu, ja bym mu także dodał pierścień z fireballem - zawsze to dodatkowy czar - akurat na jedną kostkę, a w wyjątkowych sytuacjach możesz rzucić nawet na 6 kostkach, najgorsze co Cię wtedy może spotkać to zepsucie przedmiotu.
No i ja bym się zastanowił czy nie wystawić Wulfrika z oddziałem maruderów.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 196.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Spell Familiar [15.0]
Stream of Corruption [20.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Barded Chaos Steed

1 Exalted Hero of Nurgle @ 235.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
Necrotic Phylactery [10.0]

1 Palanquin of Nurgle

29 Chaos Warriors of Nurgle @ 540.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour

5 Marauder Horsemen @ 81.0 Pts
No Mark; Throwing Spears; Light Armour; Musician



8 Chaos Knights of Nurgle @ 390.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]


1 Chaos Spawn @ 55.0 Pts
No Mark


Models in Army: 46


Total Army Cost: 1497.0


co powiecie? rozpa glównie z tego co mam. ma być nurglowo. prosze o szybkie porady bo mam dziś tym grać z innym chaosem ale niestety nie klimatycznym tylko pg:/

mag na koniu żeby dużo widzieć, bsb do wariorów w hordzie. herosi mają sv na 1 więc powinni dać rade w cc. zastanawiam się czy nie zabrać phylactery i nie dać ikony żeby katapy tak nie bolały. familiar zamiast pupeta bo tylko 1 mag więc wszystkie czary musi znac:)

ed .
to może ja powiem jak poszło. mag w 1 turze z ifki sie wessał a cieszylem sie ze nikt z efektu nie zginoł bo pozdawali regeneracje:) dlatego konieczne jest wsadzenie pupeta bo bez tego strach czarować. phylacteria super, wrogi mag z defa siedział cicho.
potem jego 5 najtów khorna pogniło moją 8 , zostało 3, khonici zatrzymali sie tak ze w mojej wpadł w nich spawn (super gość). najci się zebrali i we 3 pogonili khornitów ( kombat wygrany o 1 za szarże) piechota szła do przodu, dzielnie przyjęła helene na klate, zjadając ją w 2 tury przy niewielkich stratach, potem kloc wariorów khorna z halabardami razem z uber klocem marud khorna z gw. mark nurgla nic mi nie dał poza klimatem .no bsb byl bezpieczniejszy od marud. 1 ture ustałem , zabiłem mu jego bsb i w kolejnej turze juz przepchnołem. fast przytrzymał kloc marud przez 1 kluczowy moment. podsumowując 2 bitwe moim chaosem stwierdzam ze wszystko hula jak w zegarku poza magiem . 2 raz mi wybuchł zanim żygnoł co mnie doprowadza do pasji, bo to własnie najbardziej chciałem wypróbować.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, o 10:41 przez loko, łącznie zmieniany 1 raz.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Flaming banner na knightach to strata punktow, bo nie dostana ognistych atakow (chyba ze wykupisz im denne lance).

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

A niby czemu mieli by nie dostać ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Zasada flaming atakow - RB str. 69

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

ale to nie chodzi o to że heros z magiczną bronią nie ma tych ataków? najci mają ensorcled weapons czy jakoś tak i to im daje magiczne ataki a nie magiczne bornie. taki myk 8)
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Niestety tak to nie dziala. Maja magiczne bronie, wiec nie moga korzystac z dobrodziejstwa bannera. Chcesz powiedziec ze maja magiczne ataki, ale ich bronie nie sa magiczne, tylko atakuja magicznie? :lol2:

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

dziwne. na Mackach miałem oddział rycerzyków z flamingami i jakoś nikt mi tego nie zanegował.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

no to czas , żeby ktoś kto lubi poprawiać błędy sie odezwał. :wink:

ed. dodałem mały raport w rozpisce.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Offspringman pisze:dziwne. na Mackach miałem oddział rycerzyków z flamingami i jakoś nikt mi tego nie zanegował.
To nie jest argument. Sam nad tym ubolewam bo chcialbym wystawic rycerzy z flamingami - niestety nic z tego: w tym zakresie zasady sa wyjatkowo jasne i precyzyjne.

W opisie z AB:

Ensorcelled weapons count as magical weapons and grant +1 Strenght to the wielder.

Rulebook nt. flaming atakow:

Uness otherwise stated, a model with this special rule has both Flaming shooting and close combat attacks (though any spells cast by the model are unaffected, as are any attacks made with magic weapons they might be wielding).

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Ale na konie działa :P .
Chcesz powiedziec ze maja magiczne ataki, ale ich bronie nie sa magiczne, tylko atakuja magicznie? :lol2:
Tak mają np. gwardia TK, poddani buffom z firea/metala czy stworzenia eteryczne albo demony. Magiczne ataki bez magicznej broni są jak najbardziej możliwe.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Chodzilo mi o to ze w tym wypadku magiczne ataki pochodza od samych broni magicznych. Ciezko mi to zreszta wyjasnic, latwo sie zagmatwac w tym terminologicznym burdelu. Tak czy owak nie to jest najwazniejsze - nadal uwazam ze przytoczone przeze mnie argumenty sa przekonujace i poki ktos mnie nie przekona ze tak nie jest zdania nie zmienie. :)

Swoja droga chyba wszyscy zgadzaja sie co do faktu ze runeshield/zbroja bladzia neguje dzialanie ensorcelled weapons, dlaczego wiec tak ciezko jest zgodzic sie z tym co pisze?

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Gwardia TK akurat ma magiczne bronie.

Awatar użytkownika
Starbuck
Mudżahedin
Posty: 251

Post autor: Starbuck »

Unnamed1000 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 185.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
#1: Flickering Fire of Tzeentch [0.0]
#2: Baleful Transmogrification [0.0]
#3: Pandaemonium [0.0]
#4: Treason of Tzeench [0.0]
#5: Call to Glory [0.0]
#6: Infernal Gateway [0.0]
Talisman of Endurance [30.0]

9 Chaos Warriors of Khorne @ 270.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Wailing Banner [50.0]

1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour

14 Chaos Warriors of Khorne @ 260.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Musician

5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes

5 Warhorse @ [0.0] Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 40


Total Army Cost: 1000.0
"Nie ma ucieczki przed Chaosem. On naznacza nas wszystkich"

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Co będzie robić ta 10 wojów Khorna?
Zabrać im sztnadar i dokupić więcej wojów!

Nie bardzo rozumiem też piętna Tzeentcha na oddziałach konnych grasantów (oraz tego, czemu nie mają cepów).

Awatar użytkownika
Starbuck
Mudżahedin
Posty: 251

Post autor: Starbuck »

Waldi pisze:Co będzie robić ta 10 wojów Khorna?
Zabrać im sztnadar i dokupić więcej wojów!

Nie bardzo rozumiem też piętna Tzeentcha na oddziałach konnych grasantów (oraz tego, czemu nie mają cepów).
10 bedzie wsparciem? :roll:

oj cepy - słuszna uwaga.
Tecza bo byl tani? musze zmieścić się w 1000ptk #-o
"Nie ma ucieczki przed Chaosem. On naznacza nas wszystkich"

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Ja bym wolał mieć 1 solidny oddział warriorów, a ta 10 osobową grupę wsparcia zamieniłbym na oddział 25+ maruderów (lub oddział rycerzy, lub ogrów lub trolli i rydwan), opcji jest naprawdę dużo, ale wydaje mi się, że klocek 10 wojaków za 270 punktów jest bardzo kosztowny a nie tak skuteczny. Zamiast konnych maruderów Tzeentcha wziąłbym Slaaneshowych (też tanie piętno), ale góra 2 oddziały, resztę wydałbym na psy (jak chcesz mieć coś szybkiego) lub dokupił więcej wojaków.

Awatar użytkownika
Starbuck
Mudżahedin
Posty: 251

Post autor: Starbuck »

Waldi pisze:Ja bym wolał mieć 1 solidny oddział warriorów, a ta 10 osobową grupę wsparcia zamieniłbym na oddział 25+ maruderów (lub oddział rycerzy, lub ogrów lub trolli i rydwan), opcji jest naprawdę dużo, ale wydaje mi się, że klocek 10 wojaków za 270 punktów jest bardzo kosztowny a nie tak skuteczny. Zamiast konnych maruderów Tzeentcha wziąłbym Slaaneshowych (też tanie piętno), ale góra 2 oddziały, resztę wydałbym na psy (jak chcesz mieć coś szybkiego) lub dokupił więcej wojaków.
hmm z drugiej strony wydaje mi sie ze klocek 20 worriorow jest malo mobilny, trudny do obrony jak ma szarze z przodu i od bokow :/

rydwanu i trolli nie mam wiec dlatego o nich nie myslalam

psy sa zjadane odrazu, wiec juz wole konnych maruderow, bo pare woundow zawsze zadadza chocby z toporkow :roll:
"Nie ma ucieczki przed Chaosem. On naznacza nas wszystkich"

ODPOWIEDZ