Nie. Eteryczność nie pozwala Ci na przechodzenie przez oddziały swoje, ani wroga (wyjątek Hexwraiths u Wampirów).Elt pisze:czy odział na który został rzucony czar "walk between world" moze przejsc przez unity ??
Pytania o magię v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Re: Pytania o magię v 2.0
@Niltag
Nie. napisałeś
nie liczysz ich na potrzeby walki po prostu
Nie. napisałeś
jak jest w combacie to sądzę, że powinna dostać normalnie za formację, ona nadal ma szeregiWiec jak unit jest w combacie to dostaje D6 hitow
nie liczysz ich na potrzeby walki po prostu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Net of Amyntok - co się dzieje w sytuacji, gdy oddział przegrał walkę, nie zdał testu złamania, a następnie testu siły? Automatycznie zostaje złapany? Wygrywająca może wykonać i tak ruch, jak w pościgu?
Atrybut z domeny Niebios, który aktywuje się, jeśli za cel wybiera sę model latający, działa nawet, gdy czar nie wszedł?
Przy zerówce z Niebios -1LD jest też, jak bierzemy go z generalskiej?
Atrybut z domeny Niebios, który aktywuje się, jeśli za cel wybiera sę model latający, działa nawet, gdy czar nie wszedł?
Przy zerówce z Niebios -1LD jest też, jak bierzemy go z generalskiej?
Ostatnio zmieniony 26 sty 2014, o 14:16 przez ajt, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie, takajt pisze: Atrybut z domeny Niebios, który aktywuje się, jeśli za cel wybiera sę model latający, działa nawet, gdy czar nie wszedł?
Przy zerówce z Niebios, -1LD jest też, jak bierzemy go z generalskiej?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
jest w uscisleniach
jak masz na sobie siatkę i nie możesz uciec, no to jesli przeciwnik określi, że goni to sory
oddział zniszczony, nie bardzo widzę inne rozwiązanie
jak masz na sobie siatkę i nie możesz uciec, no to jesli przeciwnik określi, że goni to sory

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Temat był na LS po DMP 2013 w odniesieniu także do Glean Magic i Warpflame.
Imo hity dostaje mag, Lidder i Kudłaty też tak wówczas pisali.
opcja szukaj "net of" po forum LS.
FAQ mówi, że jest przypadek kiedy hity idą w 1 model z oddziału. Nie ma za bardzo różnicy czy jest to czar czy próba wyjścia z oddziału (wspomniana w FAQ). Bohater chce wykonać akcję będąc w oddziale podlegającym siatce.
Chyba, że coś się zmieniło w międzyczasie. To dajcie znać.
Imo hity dostaje mag, Lidder i Kudłaty też tak wówczas pisali.
opcja szukaj "net of" po forum LS.
FAQ mówi, że jest przypadek kiedy hity idą w 1 model z oddziału. Nie ma za bardzo różnicy czy jest to czar czy próba wyjścia z oddziału (wspomniana w FAQ). Bohater chce wykonać akcję będąc w oddziale podlegającym siatce.
Chyba, że coś się zmieniło w międzyczasie. To dajcie znać.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Atrybutem domeny życia mogę uleczyć bohaterów, monstra, i coś co ma x wondów tak ?? nie mogę wskrzesić ?? I jak ma się odrodzenie np do potworów czy rydwanów ? I co oznacza zapisek ze najpierw wstaję dowódca potem muzyk itd ?? można całkowicie rozbity oddział wskrzesić czy tyczy się to sytuacji kiedy w oddziale zostaje tylko mag ??
Nie, nie możesz wskrzesić. Bodaj żaden czar w grze nie pozwala na wskrzeszanie zniszczonych unitów (nie mówię o tworzeniu nowych), natomiast jest możliwość wskrzeszania zabitych modeli jeżeli oddział do którego należeli dalej istnieje. Jeżeli w oddziale był czempion, po czym zginął - "wskrzeszasz" najpierw jego. Jeżeli z oddziału został sam czempion - pierwszym wskrzeszonym modelem jest muzyk. Jeżeli z oddziału np. 30 halabardników do którego został dołączony mag wybito wszystkich halabardników - mag tworzy nowy oddział (składający się z maga), więc nie możesz już wskrzesić żadnych halabardników.Kopyt pisze:Atrybutem domeny życia mogę uleczyć bohaterów, monstra, i coś co ma x wondów tak ?? nie mogę wskrzesić ?? I jak ma się odrodzenie np do potworów czy rydwanów ? I co oznacza zapisek ze najpierw wstaję dowódca potem muzyk itd ?? można całkowicie rozbity oddział wskrzesić czy tyczy się to sytuacji kiedy w oddziale zostaje tylko mag ??
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Eh, panterq pierwszy

TakAtrybutem domeny życia mogę uleczyć bohaterów, monstra, i coś co ma x wondów tak ??
Nie możesz.nie mogę wskrzesić ??
Nie można wskrzeszać więc nijak.I jak ma się odrodzenie np do potworów czy rydwanów ?
Jeśli dla przykładu w jednostce został np. sam sztandarowy, a championa wcześniej ubito np. w pojedynku, to "lecząc" oddział najpierw odtwarzasz command group zanim przejdziesz do R&F. Kolejność masz podaną w lorze.I co oznacza zapisek ze najpierw wstaję dowódca potem muzyk itd ??
Nie można wskrzesić całkowicie zniszczonego oddziału. Z chwilą, kiedy zdejmiesz ostatni model w jednostce, nie ma jednostki. Mag to character wg.RB i jeśli jednostka w której jest ulegnie zniszczeniu, to w tym momencie character jest osobną jednostką, nie częścią starego.można całkowicie rozbity oddział wskrzesić czy tyczy się to sytuacji kiedy w oddziale zostaje tylko mag ??
czy snajperki z deatha moga być kierowane w model maszyny? w sensie nie w obsługanta ale bezpośrednio np. katapultę? Jeśli tak to ile hitów wtedy dostaje? przy liderkowej tyle co ld przeciwnika +/- różnica rzutu? a co z siłową - pełne 2d6? o fate of bjuna nie pytam bo 2dN6-7 to zazwyczaj koło 0 
no i jeszcze jedno pytanie - jeżeli mogę i maszyna "ginie" co się dzieje z załogą, która niby jest counterem ran? w sensie teoretycznie nic załoga nie dostanie...

no i jeszcze jedno pytanie - jeżeli mogę i maszyna "ginie" co się dzieje z załogą, która niby jest counterem ran? w sensie teoretycznie nic załoga nie dostanie...

hmm ale w czym jest problem? skoro załoga to tylko znaczniki ran to zawsze mi się wydawało, że zawsze wszystko idzie w maszynę mającą tyle ran ile ma załogi, jak maszyna zginie to ginie załoga
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Nie. Model maszyny jest traktowany jako cały jeden model. Załoganci wyznaczają jedynie liczbę "ran" maszyny.czy snajperki z deatha moga być kierowane w model maszyny? w sensie nie w obsługanta ale bezpośrednio np. katapultę?
Nie taki znowu szczególny.ale snajperka to wypadek szczególny....
Ld+k6 załogi kontra Ld+k6 rzucającego. Jeśli rzucający snipa ma więcej, to tylu załogantów ginie. Jak zejdą wszyscy, zdejmujesz całą maszynę.Jeśli tak to ile hitów wtedy dostaje? przy liderkowej tyle co ld przeciwnika +/- różnica rzutu?
używasz S załogi - bo mają największą wartość na całym modelu. Zasady używania statystyk masz na początku RB.a co z siłową - pełne 2d6?
Ostatnio zmieniony 31 sty 2014, o 10:04 przez Asmodai, łącznie zmieniany 1 raz.
ech to teraz czy strzelająć w rydwan możesz celować w sam rydwan albo w załoganta czy w konia?
nie, strzelasz do 1 modelu którym jest kareta mająca 3 profile, załogi, koni i samej budy
skoro jak sam twierdzisz jest napisane, że się S załogi wykorzystuje no to tak widocznie jest
nie, strzelasz do 1 modelu którym jest kareta mająca 3 profile, załogi, koni i samej budy
skoro jak sam twierdzisz jest napisane, że się S załogi wykorzystuje no to tak widocznie jest

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
moi drodzy mądrale to niestety nie jest takie proste. muszę wyznaczyć konkretny model - wyznaczam maszynę która nie ma charakterystyk. działają staty załogantów, ale z jakiegoś powodu od dwellersów spada. więc niestety maszyna nie jest jednym modelem

- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Ależ owszem jest. Tak samo jak rydwan, monstrous cavalry lub cavalry. Wybierasz największą z pośród dostępnych charakterystyk. Tyczy się to ruchu, walki wręcz, magii i strzelania i testów współczynników. Natomiast inną zasadą jest że maszyna oblewa wszytskie testy współczynników za wyjątkiem Ld i wytrzymałości bodajże( ale tu sobie ręki uciąć nie dam)oczko pisze:moi drodzy mądrale to niestety nie jest takie proste. muszę wyznaczyć konkretny model - wyznaczam maszynę która nie ma charakterystyk. działają staty załogantów, ale z jakiegoś powodu od dwellersów spada. więc niestety maszyna nie jest jednym modelem

W tym wypadku wybierasz maszynę jako całość, która używa Ld załogi.muszę wyznaczyć konkretny model
kol.Kubencjusz mądrze prawi. I ja dam sobie rękę uciąć bo RB mam przed nosem

Maszyna to jeden model - pojedynczy( w zasadzie jakby trzymać się wordingu, to jest to pojedyncza jednostka). W niego celujesz zaklęciem. Jakich charakterystyk używasz i w którym momencie, masz na str.108 w akapicie Split Profile.
Jakiekolwiek "modele" załogantów poza oznaczaniem liczby ran maszyny nie mają żadnego wpływu na grę - wg. zasad w RB. str.108 w ramce, od pierwszej linijki. Więc NIE można ich wybrać jako cel zaklęcia bo wg. zasad nie są osobną jednostką/modelem. Według zasad, to tylko znaczniki. Równie dobrze mógłbyś w ogóle ich nie umieszczać i zastąpić ich np. k6 położoną do góry ścianką oznaczającą liczbę załogantów. Jest też wzmianka, że załogant nie może zostać celem ataku osobno. Więc w sumie nie powinno się osobno rzucać na nich czegokolwiek

Dokładnie. A koledze chodzi o snipy z death np. SL który porównuje wartości LD - po pierwsze to nie jest test LD, tylko porównanie cech i wbicie odpowiedniej ilości W w razie wygranej rzucającego.Spada od dwellersów, bo dwellers to test współczynnika S. A w rulebook masz napisane dokładnie, jakie testy współczynników maszyna może zdawać.
Tak samo CoL - rzucasz 2k6 i odejmujesz S załoganta. Nie jest to jednak test, więc maszyna nie ma tego automatycznie na 0, tylko przyjmuje się najwyższą wartość dla modelu.