9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Re: 9th Age

Post autor: Crusader »

Nie czytałem wszystkich, ale mi się podobaja Lizaczki, a beastmany i VC mi się bardzo podobają.
Pozdro

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Poczekajmy na ostateczna wersje,żeby stwierdzic czy sie podoba :)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Akurat zasady i ogólny balans to średnio mi leżą na razie, więc czekam na ostateczny produkt. Pod względem modelarskim jest jednak duża dowolność i to mi się podoba :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Szczwaniak
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Szczwaniak »

Azurix pisze:Pod względem modelarskim jest jednak duża dowolność i to mi się podoba :)
pod tym względem nikt ich nie pobije :mrgreen:
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Takie pytanko...czy jak rzuce fireballa z Ring of ruin i wejdzie ,atrybut także dziala?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

kangur pisze:Takie pytanko...czy jak rzuce fireballa z Ring of ruin i wejdzie ,atrybut także dziala?
Działa, atrybut jest częścią zaklęcia nawet jeżeli jest to bound spell.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szczwaniak
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Szczwaniak »

PATH ATTRIBUTES
Path attributes are special spells that cannot be cast independently. Instead, they are always cast automatically
(provided there are any available targets) each time another spell from the same Path has been successfully cast
(and is not dispelled) and this spell's effect has been resolved.
Jak rzucasz bound spella to chyba kastujesz czar bo:
Casting a bound spell follows the same rules as casting a regular spell with the exception that
no casting modifiers can ever be added to the casting roll (such as Wizard Levels) and that the caster of a bound
spell never suffers from Lost Focus.
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Dobrze widze, ze nie ma limitu na wartosc punktowa pojedynczego oddzialu, a jedynie limit na minimalna liczbe jednostek w armii + ograniczenia procenotwe?

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Myzu pisze:Dobrze widze, ze nie ma limitu na wartosc punktowa pojedynczego oddzialu, a jedynie limit na minimalna liczbe jednostek w armii + ograniczenia procenotwe?
Każda jednostka ma podaną minimalną i maksymalną ilość modeli, jakie możesz posiadać w oddziale.
Obrazek

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Ok jasne. Pytam jednak o max limit kosztu calego unitu, z ulepszeniami itd. Teraz nigdzie tego nie widze, stad pytanie.
Fajnie jakby faktycznie nie bylo,ale chce sie upewnic.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

No nie ma. Oddział jest ograniczony tylko maksymalną ilością.

Awatar użytkownika
Lucyfer
Chuck Norris
Posty: 382

Post autor: Lucyfer »

Wiadomo kiedy będzie nowy patch do 9th age?
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1721
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

21.11
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Glonojad pisze:21.11
To będzie koncowa wersja?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Nie oczekiwałbym tego :)
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Finalna wersja to w grudniu najwcześniej. Teraz mają być cotygodniowe Update'y :wink:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Podrzuć zmiany do trupaków - lubię poczytać bo widać do czego zmierza cały projekt i czy w zespołach robiących zasady siedzą mądrzy ludzie
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1691

Post autor: ślivek »

Obrazek

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

phiii.... są większa zmartwienia w Demonach niż obniżanie T na igniterach... w takim przypadku rozumiem że będą kosztować po 20pkt? więc tragedii nie bedzie:)

Dali by opcje exaltedowania GD tak jak może to uczynić Vermmin Lord a nie jakimiś głupotami się zajmują... 8)

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

We can't stop here. This is bat country.

ODPOWIEDZ