WE vs CZOŁG

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Czołg nie może wjeżdżać do lasku. Sytuacja ne Euro była troche inna.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Tyle ze las mozesz podsunąc maksymalnie na 1" od wrogiej jednoski - look at we armybook.
xYz

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

Przeczytaj ten fragment jeszcze 1 uważniej. To twoje jednostki w lesie muszą się zatrzymac 1" przed przeciwnikiem, a nie las :D

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

:)

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Tez nic nie mialem do tej zasady dopoki sie nie okazalo na masterze ze moj drzewiec jest debilem i nie moze sie obrocic bo zahaczy o domek, a gdyby zagonil cal mniej to by mogl, debilizm czystej postaci. Oczywiscie nie mam do nikogo pretensji bo takie sa zasady ;)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Romek pisze:Apropos blokowania czolgu... moim zdaniem to nie jest zagranie na woest play... ale o ile mi wiadomo nie mogac zrobic pivota stoi, ale jednak jezeli co widzi to moze to zaszarzowac i dojechac bo w zasadach rydwanu jest napisane, ze wystarczy zmierzyc zasieg i dostawic (nic o pivotowaniu). Poprwcie jezli sie myle...

Byla taka sytuacja na Euro w Gorzowie.....
zle wiesz...

co do sytuacji z euro to sprawa przedawiona i nie wracajcie do niej... prosze :/

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Robak pisze:Tez nic nie mialem do tej zasady dopoki sie nie okazalo na masterze ze moj drzewiec jest debilem i nie moze sie obrocic bo zahaczy o domek, a gdyby zagonil cal mniej to by mogl, debilizm czystej postaci. Oczywiscie nie mam do nikogo pretensji bo takie sa zasady ;)
Robak pamiętam jak się wkurzyłeś o to na lublinie :) według mnie zasada z dupy, ale jedyne co zostaje to dobrze grać tankiem
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
00dexter
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: 00dexter »

Widze wasz temat i problemy z czlogiem. Co to da blokowanie na stole sa dwa czolgi. Trzeba wbic im co najmniej 4 woundy zeby go unieruchomic a nastepnie zabic. Szczerze powiem wam ze We ciezko strasznie maja to unieruchomic bo ani ze strzelania jedynie drzewa ale to musza isc dwa na tanka i wtedy sie da.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

wielkie dzięki misiaki


jeśli można blokować czołgi laskami to gra z imperium to łatwizna (przy trzech magach i dwóch drzewach).

Trochę mnie niepokoi mało ilość figurek w mojej armii ale przez to, także trudno wygrać z tak złożonymi elfami.

Zakładając, że mam las w strefie rozstawienia (a najlepiej gdzieś koło środka pola bitwy), dodając drugi las, można spokojnie przejechać calą armią (magami, bsb, wardancerami i drzewami = 1500 punktów) bezpiecznie pod przeciwną krawędź stołu.

Aż dziwne, że ludzie tak nie grają 8)
Obrazek

Tomash
Spaministrator
Posty: 7890
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Shino pisze:
Romek pisze:Byla taka sytuacja na Euro w Gorzowie.....
zle wiesz...

co do sytuacji z euro to sprawa przedawiona i nie wracajcie do niej... prosze :/
To weź opisz oba zagrania, różnice między nimi i wyklaruj wszystkim :)
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Fisch pisze:...
Problem w tym ze w twoim lesie, tym 6'', nie da sie schowac ekipy zeby canony tego nie widzialy, a jak przeleci kula przez takie zgromadzenie to juz przez wszystko ;) No i wystarczy podstawic jakis oddzialek zeby bloknac ruch lasem ;)

MiM
Wałkarz
Posty: 85

Post autor: MiM »

Może ktoś mi to skrócić, bo gram od nie dawna i nie wiem czy wszystko pojąłem :oops:
Czyli podstawiając lasek pod ST mamy go z głowy(nie może się ruszyć)??
A w przestawianym Tree singingiem lesie możemy transportować jednostki??
będę wdzięczny za odp

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

MiM pisze:Może ktoś mi to skrócić, bo gram od nie dawna i nie wiem czy wszystko pojąłem :oops:
Czyli podstawiając lasek pod ST mamy go z głowy(nie może się ruszyć)??
A w przestawianym Tree singingiem lesie możemy transportować jednostki??
będę wdzięczny za odp
1.Tak, bo nie może wykonac obrotu bez wchodzenia do lasu (a tego akurat ST nie może)
2.Tak, jeżeli każdy model w jednostce jest w tym lesie.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Robak pisze: No i wystarczy podstawic jakis oddzialek zeby bloknac ruch lasem ;)
racja dlatego w empire można wziąć za 40p detke 5 skirmiszowych archerów i lasek chuja zrobi :wink:
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Lukaszxx pisze:
Hoda plus 10 lucznikow powinni zabic zaloge, mi zazwyczaj hoda starcza
dobremu graczowi wystarcza hoda, słaby musi dorzucić salwę 10 gg :wink:
A co ma skill gracza do turlania kostkami ?? Czasem zależy to od kostek, ale przy ilości strzał 10-12 powinno się tę załogę zdjąć.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

ODPOWIEDZ