WOCH EURO 2400 & 2800 Silesian - Nigdy Więcej Chosenów!!!!
Re: WOCH EURO 2400 - Nigdy Więcej Chosenów!!!!
IFkę rzucisz raz na 4 tury więc pandemonium wcale nie jest takie pewne, a zdanie na 5 z rerollem to kolejne 47% szans, imo nie ma tak kolorowo.
Nie rozumiem tak małej obawy przed 13 - ona jest stworzona na WOC - cel idealny.
SK największy (i jedyny poważniejszy) problem widzi w puppecie
Nie rozumiem tak małej obawy przed 13 - ona jest stworzona na WOC - cel idealny.
SK największy (i jedyny poważniejszy) problem widzi w puppecie
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
A czy dysk nie jest przypadkiem warbeastem? Zdawało mi się, ze jest i ze dostaje normalnie np. stompy i thunderstompy....Waldi pisze:Idzie max 2 cale (i to w marszu)loko pisze:bez latania dysk ile "idzie" ? nadal widzi nad piechotą?
Nie zmienia się jego typ jednostki więc nadal jest kawalerią.
Nie wiem... ja nie przegrałem jeszcze bitwy ze skavenami... a 13 kąsała mi najwyżej jeden klocek.. marudy, jedni warriorzy i rycerze dochodzili nieprzetrzebieni, a śmierć nawet 10 warriorow akurat jeszcze niczego nie przesądza.
Laik, wcale nie chcę IF, przy 6 kostkach, przeciwnik zazwyczaj ma jednak mniej niż ja, a ja mam jeszcze +1 do casta, po prostu go przerzucę:)
Poza tym, zazwyczaj nie wszystkie klocki są w zasięgu bsb, a ja szarżuje jak jż na 2,3 na raz... jeden się złamie, może dwa... już jestem do przodu....
Poza tym akurat woch jest stworzony do przebijania się przez slavy.... nawet walcząc z nimi bez pandemonium przebijam się już w drugiej turze combatu... 10+ trupów na turę
Śmieciowe w stylu Morroka szczury to żaden problem, zresztą pokazałem to ostatnio, z naprawdę dobrymi szczurami z furmanką dzwonkiem itp jeszcze nie grałem... wszystko przedemną, jakby Myth pojawił się na jakimś turnieju rzucam challenge:)
@Bless
dysk jest warbeastem, ale samego dysku nei wystawisz, herosi na warbeastach to juz kawaleria:)
Laik, wcale nie chcę IF, przy 6 kostkach, przeciwnik zazwyczaj ma jednak mniej niż ja, a ja mam jeszcze +1 do casta, po prostu go przerzucę:)
Poza tym, zazwyczaj nie wszystkie klocki są w zasięgu bsb, a ja szarżuje jak jż na 2,3 na raz... jeden się złamie, może dwa... już jestem do przodu....
Poza tym akurat woch jest stworzony do przebijania się przez slavy.... nawet walcząc z nimi bez pandemonium przebijam się już w drugiej turze combatu... 10+ trupów na turę
Śmieciowe w stylu Morroka szczury to żaden problem, zresztą pokazałem to ostatnio, z naprawdę dobrymi szczurami z furmanką dzwonkiem itp jeszcze nie grałem... wszystko przedemną, jakby Myth pojawił się na jakimś turnieju rzucam challenge:)
@Bless
dysk jest warbeastem, ale samego dysku nei wystawisz, herosi na warbeastach to juz kawaleria:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Rozwinięcie rozpiski pod kątem Silesiana... za 400 pkt wszedł warshrine, fast, 6 warriorow i 13 maruderów.
Myślę jeszcze nad opcją warshrine 2x + fast
W pierwszym poscie zmiany w rozpisce euro, toporki na maruderach zamiast warriora i marudera
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
General; Magic Level 4;
Warrior Bane [5.0]
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Shield; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
3x5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
Flail; Throwing Axes
41 Chaos Marauders of Khorne @ 247.0 Pts
Flail; Standard; Musician
23 Chaos Warriors of Khorne @ 454.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
23 Chaos Warriors of Khorne @ 449.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
7 Chaos Knights of Khorne @ 355.0 Pts
Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Myślę jeszcze nad opcją warshrine 2x + fast
W pierwszym poscie zmiany w rozpisce euro, toporki na maruderach zamiast warriora i marudera
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
General; Magic Level 4;
Warrior Bane [5.0]
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Shield; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
3x5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
Flail; Throwing Axes
41 Chaos Marauders of Khorne @ 247.0 Pts
Flail; Standard; Musician
23 Chaos Warriors of Khorne @ 454.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
23 Chaos Warriors of Khorne @ 449.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
7 Chaos Knights of Khorne @ 355.0 Pts
Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Fajnie wyglada to rozwiniecie, bo dostajesz to czego Ci wczesniej brakowalo.
Ja bym wstawił 3 oddział 20 warriorów. Ponieważ ta 41 maruderów trochę bez sensu. Ale jak chcesz, albo bym wrzucił wręcz 2 warshriny i do tego fasta plus boost oddziałów warriorów. Pomyśl nad tym, ponieważ inni mogą po prostu zmieścić więcej i nagle twoje dopakowania już przestają być takie istotne.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
dodatkowi warriorzy to już chyba "za dużo drogich oddziałów do walki". Mam teraz 3 + jeden zapyachasz w postaci maruderów... wymieniając ich na warriorów lub zabierając shrine i fasty na rzecz warriorów tracę w pierwszym przypadku coś co przytrzyma coś dużego na stubbornie a w drugim potrzebne śmieci.
@ dokładnie Ziemko, mam to czego mi brakowało.
Próbowałem jeszcze rozkminy na wybrańcach + 5/6 pocisków z 1 max 2 kości na turę... ale jak to w chaosie z dobrymi pomysłami... nie mieści sie:)
@ dokładnie Ziemko, mam to czego mi brakowało.
Próbowałem jeszcze rozkminy na wybrańcach + 5/6 pocisków z 1 max 2 kości na turę... ale jak to w chaosie z dobrymi pomysłami... nie mieści sie:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
-
- Oszukista
- Posty: 837
wczoraj grałem na euro, a więc 2400 z niemal idealną kopią tej rozpy. Nadal twierdzę, że taki WoCh ma pod górkę z bretą - wygrał rzut na stronę, i miał znacznie lepszą, nie robił w zasadzie żadnych błędów, za to miał 2 ifki na bramie i zawsze dużo kości. Tymi ifkami zamordował mi 260+100+175 pkt, dodając do tego fartowną śmierć bsbka 124+100 i połowy realmów - 120, to fart dał mu 5 dużych punktów. Mi dał 2 - panika na bsb. Mimo tej różnicy w przypadkowych akcjach i 1 mojego sporego błędu na początku - był remis ze wskazaniem na bretę. WoCh więcej ugrać nie mógł.
to co on te bramy po pegazach rzucał?;p
bez sensu:)
Ja cały czas uważam, że ma dobrze, potestujemy dalej:)
bez sensu:)
Ja cały czas uważam, że ma dobrze, potestujemy dalej:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
-
- Oszukista
- Posty: 837
generał i pegazy - reszta była w walce klepała akurat warriorów i rydwan. I nie be sensu, pegazy to 1 duzy punkt na Euro...
tak, ale trzeba zabić wszystkie... standardowy gateway zabija 2... jeden zostaje i nie ma go zazwyczaj jak dorwać do końca gry i nie ma za niego żadnych punktów... Gatewaye po herosach solo i potem dopiero po lancach żeby łatwiej się przez nie było przebić...
Takie dywagowanie nie ma sensu trochę
Takie dywagowanie nie ma sensu trochę
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
dziwi mnie tylko 2 magów, dodaj małego choćby nurglite lvl1 z power familiarem (zawsze da Ci tą kostkę, a to bardzo potrzebne) ew z jakimś innym śmieciem, masz snajperke, dobijaczke, no generalnie cacko niemałe ;P no i lepije aby mały mag miał 3 oko czincza, bramę wolę rzucać co turę. z 2 strony +5 do casta też jest cacy osobiście wolę 2 magów.
skłaniałbym się na 2 shrine i 3x warriorów, zamiast tych maruderów. lepiej mieć klocek warriorów 20, niż tych 41. jest mocniejszy, łatwiej tym się poruszać, obronić przed strzelaniem, w walce jest mocniejszy. nie masz smiecia, ale za to jedne smieci ogarniasz 20 warriorow bez problemu żadnego, nawet nie musza mieć boostów ani nic, goli kroją ;P
w 7 knightach trzymasz kosmicznie wielkie punkty, a oddział nie jest tego wart, grałem na nich, co prawda ściągają ostrzał i przeciwnik ma się czego bać, ale nie sądzę aby dawać im sztandar, zawsze oszczędzasz punkty... muzyk całkiem im się przydaje
to 2800 jest bez euro? bo jak z to kilka pkt masz za dużo w oddziale
skłaniałbym się na 2 shrine i 3x warriorów, zamiast tych maruderów. lepiej mieć klocek warriorów 20, niż tych 41. jest mocniejszy, łatwiej tym się poruszać, obronić przed strzelaniem, w walce jest mocniejszy. nie masz smiecia, ale za to jedne smieci ogarniasz 20 warriorow bez problemu żadnego, nawet nie musza mieć boostów ani nic, goli kroją ;P
w 7 knightach trzymasz kosmicznie wielkie punkty, a oddział nie jest tego wart, grałem na nich, co prawda ściągają ostrzał i przeciwnik ma się czego bać, ale nie sądzę aby dawać im sztandar, zawsze oszczędzasz punkty... muzyk całkiem im się przydaje
to 2800 jest bez euro? bo jak z to kilka pkt masz za dużo w oddziale
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Jak masz 3 klocki do walki, a w przypadku skavenów 4... bo i maruderzy wystarczają to 13 nie wystarczy, wejdzie raz może 2....
Brak mi punktów na maga, mając do wyboru maga i oddział wybieram oddział, poza tym jego obecność sprawia że w jednym oddziale muszę go niańczyć co zmniejsza wartość bojową, zresztą zawsze mi brakuje kości na jednego maga a co dopiero na dwóch...
Ja wiem, że warriorzy zjedzą śmieci, chodzi o to że potrzebujesz czegoś co nie kosztuje 400 pkt i mogę to rzucić na pożarcie... a taką rolę spełniają właśnie maruderzy.
Po rycerzach nikt mi nie strzela, bo zwyczajnei niczym oprócz cannona od boku nie warto. Kosztują dużo punktów owszem, ale dają mi ważną mobilność, a nawet jeśli nic nie zrobią.... to zawsze tych 2 przeżyje i trzymają dzięki temu punkty....
Charakter tej rozpy jest taki, że ona przede wszystkim nie oddaje punktów oprócz fastów tak naprawdę, zabije kilka rzeczy i wychodzi 15:5
Brak mi punktów na maga, mając do wyboru maga i oddział wybieram oddział, poza tym jego obecność sprawia że w jednym oddziale muszę go niańczyć co zmniejsza wartość bojową, zresztą zawsze mi brakuje kości na jednego maga a co dopiero na dwóch...
Ja wiem, że warriorzy zjedzą śmieci, chodzi o to że potrzebujesz czegoś co nie kosztuje 400 pkt i mogę to rzucić na pożarcie... a taką rolę spełniają właśnie maruderzy.
Po rycerzach nikt mi nie strzela, bo zwyczajnei niczym oprócz cannona od boku nie warto. Kosztują dużo punktów owszem, ale dają mi ważną mobilność, a nawet jeśli nic nie zrobią.... to zawsze tych 2 przeżyje i trzymają dzięki temu punkty....
Charakter tej rozpy jest taki, że ona przede wszystkim nie oddaje punktów oprócz fastów tak naprawdę, zabije kilka rzeczy i wychodzi 15:5
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
+1Eldritch pisze:Trzynastka skaveńska niszczy WoCh, a dobrze złożone i prowadzone skaveny to najgorszy paring dla Warriorów. Howgh.
jedyne z czym nie lubię grać [no może przeciwko mega antymagiczno-magicznym HE], ZWŁASZCZA jeśli mam chosenów
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
SKV vs WoCh dużo zależy od rzutów tak na prawdę bo z jednej strony mamy wiele śmiecia ale z drugiej jest wiele oddziałów które je kroją nie 3 tury tak średnio licząc.. więc w między czasie skaveny mogą się przegrupować i zrobić contrę do tego dorzucamy rakiety i inne bzdety + pociski i 13, ale nie wszystko musi tak wyglądać steedfast na slavach może pójść w pizdu bo nagle generał jest za daleko bo 15 typa padło a nie 12 itp sprawy
uważam że wynik zawsze będzie mniej lub bardziej na + dla któreś z armii ( 13 w zwyższ )
uważam że wynik zawsze będzie mniej lub bardziej na + dla któreś z armii ( 13 w zwyższ )
Tak mi marudzicie o tych szczurach, że muszę więcej sparingów pograć tylko kurcze nie ma z kim....
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.