Clan Skryre by Necro - up 11.05.15 - pomalowane Rat Ogry

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Re: Clan Skryre by Necro - up 6.12.14 - Warlord on Bonebreak

Post autor: Kacpi 1998 »

fajne tylko patyna zrobiona bez pomysłu, byle więcej i szybciej...

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

No niestety, nie nałożyłem jej na zbyt dużą ilość wody i przez to mi wyschła za szybko i już nie miałem jak tego ogarnąć więc niestety te dwa modele mają jej za dużo. :P

A oczywiście za duży ze mnie leń żeby poprawiać wszystko od zera więc zostają. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Ogólnie patyna nie powinna być w miejscach narażonych na obtarcia czyli na krawędziach a powinna w zagłębieniach. U ciebie niestety wygląda to tak jakbyś brał najgrubszy pędzel i ciapał w losowych miejscach. Taka drobnostka wiele by zmieniła a za dużo czasu by nie pochłonęła.

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

Wiem jak się ją powinno nakładać. Tylko mówię, że spieprzyłem bo dałem za mało wody na model i mieszanka nie spłynęła w zagłębienia tylko została na całej nałożonej powierzchni. Trochę sytuacje wyratował jak zwykle pigment, ale tak, wiem, że i tak jest za dużo tej patyny. Ale nie dałbym rady poprawić tego inaczej niż przemalowując cały model więc zostaje jak jest. :wink:

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Ale ja o całej armi mówię :wink:
Jaki dawałeś pigment i gdzie ?

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

A. To ogółem taki był patent, żeby było tej patyny trochę inaczej zabiłaby to monotonia szarości. A tak te jasne akcenty fajnie kontrastują z tą szaroburą masą. No i pomijam fakt, że nawet takie ilości da się wytłumaczyć - mówimy tu w końcu o magicznych, przerośniętej wielkości szczurach wystawionych na promieniowanie nakoksanej magią materii, która mutuje wszystko z czym się styka. Można założyć, że i metal i drewno potraktowane tym badziewiem nieco łatwiej i w o wiele większych ilościach łapie patynę. No bo czemu nie? :wink:

Pigment kładę na cały model - mam jakiś jasnoszary, bodajże Sand firmy Talent, głównym celem jest zmatowienie powierzchni świecącej od washy, podciągnięcie na wszystkim krawędzi, zmatowienie metalików itd.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Nawet takie ilości mogłyby ujść jakbyś krawędzie przejechł metalikiem, moim zdaniem wyglądałoby to lepiej. Niemniej jednak chętnie zobaczyłbym grupowe zdjęcie tego :)

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

Może jakieś zrobię jak następnym razem będę miał rozłożony stół do grania, bo moje improwizowane studio malarskie chyba raczej tego nie ogarnie pojemnościowo... :P

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

No i kolejne dwa modele do moich szczurów - tym razem padło na dokończenie tego co się kurzy na półce czyli Weapon Teamów

Grupowa fotka z pomalowanym wcześniej Ratlingiem:
Obrazek

Warpfire Thrower:
Obrazek

Poisoned Wind Mortar:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

zrób jakieś rodzinne zdjęcie z tego co już jest.

=D>
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Szczwaniak
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Szczwaniak »

W twych pracach najbardziej podoba mi się twoja wizja spaczenia która według mnie jest .... Najlepsza :mrgreen:
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

tu już dużo lepiej z patyną :)
przydałyby się tylko bardziej spaczeniowe kulki na mortarze a nie takie jednokolorowe (bez patyny nawet)

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

To po kolei...

@Kosa - zrobię im jakąś fotkę, pewnie w okolicach weekendu jak będziemy grali, z rozkładaniem stołu mam chwilę zabawy a bez odpowiedniego tła to będzie raczej średnio wyglądało...

@Szczwaniak - dzięki :)

@Kacpi - kulki chciałem robić takie same jak na Globkach a one mają dokładnie calutkie z miedzi więc sądzę, że tak zostanie. :wink:

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

to w takim razie u globadirów też zrobiłeś kulki bez sensu :mrgreen:

Awatar użytkownika
LoudLord
Oszukista
Posty: 783

Post autor: LoudLord »

Straszny żal, że tak widoczne są połączenia na lufie... mogłeś bardziej o to zadbać.
Ale figurki fajne...
"Musimy podjąć męską decyzję- albo jesteśmy zadowoleni, albo nie."
- M.Malicki

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

Gdyby nie to, że staram się nie robić żadnych wyjątków od swojej głównej zasady dłubania przy figurkach a mianowicie jak coś dostanie podkład to pod względem modelarskim i konwertowania jest skończone i nie ma poprawek (podobnie jest z malowaniem tylko tam deadlinem jest lakier) to po zrobieniu fotek na sporej części z nich musiałbym poprawiać dostrzeżone niedoróbki. No i wiadomo, to kosztowałoby dodatkowe nakłady czasu... No i po prostu nie lubię wracać do czegoś co uważam za zrobione.

Ale owszem, zgodzę się, lepiej by wyglądały jakby były dopieszczone. Nawet jeśli to speedpaintowana masówka. :wink:

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

gdyby to było na ciele to byłby "żal" a jak jest na konstrukcji to może być (skaveny raczej by się nie przejmowały takim drobiazgiem :wink: )

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

No i kolejna porcja nowości, tym razem same konwersje i scratch builty.

Stwierdziłem, że skoro tak mocno personalizuję swoją armię warto byłoby zrobić to samo z akcesoriami do grania. Wynikiem takiego myślenia są szczurze templaty:
Obrazek

Po zmianach w rozpie i podliczeniu modeli doszedłem do wniosku, że będę potrzebował więcej Slavów. Ale niespecjalnie miałem fundusze na kupno kolejnych modeli więc rozwiązałem to filerami... Powstały 3 z nich podbijając liczbę Slavów do 120, każdy nieco inny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i udało mi się dorwać jeszcze jednego Packmastera i tym samym podmienić jednego zrobionego z Clanrata Enginerów tak, by pasował do reszty swoich kolegów:
Obrazek

I wspólna fotka z pozostałymi dwoma:
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Teraz zdradze Ci sekret - zeby uzywac templatki musi być ona przezroczysta :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

Niekoniecznie. :wink:

Wiesz ile jest modeli w oddziale, wiesz ile widzisz w całości. Odejmujesz jedną liczbę od drugiej i masz ilość trafionych. Nota bene nowe templaty GW do WFB też nie są przeźroczyste. :P

ODPOWIEDZ